Avis sur Riu Caribe - All Inclusive
Riu Caribe - All Inclusive
Blvd. Kukulcan, Km 5.5, Lote 6-C, Zona Hotelera, Cancun, QROO
Avis
8,0
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 21 mai 2024
Dear Audrey,We are delighted that your stay with us has been a success.We are glad you enjoyed the service we provide to our guests.We hope that soon, you will be able to live an even better experience with us.Yours faithfully,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Slim
29 déc. 2023
Slim
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Richard
18 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Arnaud
5 nov. 2023
Arnaud
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Benjamin Georges Andre
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
10 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin Georges Andre
Séjour de 14 nuits en février 2023
10/10 Excellent
AMARA MADI
2 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AMARA MADI
8/10 Bien
Laurent
8 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Laurent
Séjour de 9 nuits en novembre 2021
6/10 Satisfaisant
Seif
Voyage en famille
5 déc. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good but not the best
Seif
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Carole, Lachi
25 oct. 2021
Carole
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
BOUTIKAR
Voyage d’affaires
5 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BOUTIKAR
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
Kevin
5 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 3 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
caio
Voyage en famille, Voyage en groupe
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
caio
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Juliana
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Juliana
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Roberto
Voyage en famille, Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Roberto
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Nimesh
21 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nimesh
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Bruno
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruno
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Angelito III
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelito III
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Grace
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Grace
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Anya
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anya
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Angelica Anchieta
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica Anchieta
Séjour de 6 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Karla Melisa Martinez
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla Melisa Martinez
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 22 mai 2024
Apreciada Karla Melisa Martinez,Nos ha sido muy grato leer sus amables observaciones y saber, que ha valorado de forma tan positiva distintos aspectos del hotel que han contribuido a que su experiencia, haya sido realmente muy buena.Deseamos, que pronto, vuelva a visitarnos y poder ofrecerle una nueva e inolvidable experiencia entre nosotros.¡Le esperamos!Cordialmente, Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
8/10 Bien
emily
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
emily
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 21 mai 2024
Dear emily,Thank you for your great review and for spending time with us.We are delighted to hear that we lived up to your expectations of us.We look forward to welcoming you again soon. Until then, we wish you all the best.Yours faithfully,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
jacqueline
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jacqueline
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Roxana
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roxana
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Juan
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 20 mai 2024
Apreciado Juan,Muchas gracias por sus bonitas palabras y por su fantástica valoración.¡Estamos muy contentos de que haya pasado unas buenas vacaciones con nosotros!Esperamos volver a darle la bienvenida, muy pronto, en alguna de nuestras instalaciones.Con nuestros mejores deseos, quedamos a su entera disposición.Cordialmente, Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Sandra
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 6 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
jose, phila
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jose
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 17 mai 2024
Dear jose,We appreciate your kind words. Your comments are very valuable to us and we are glad that you have enjoyed the services provided.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Tiana Alejandra Avalos
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiana Alejandra Avalos
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Kambod
Voyage en famille, Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kambod
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Riu Caribe le 16 mai 2024
Dear Kambod,We are truly grateful for your stupendous feedback.It is very pleasing to learn you liked your experience and we look forward to welcoming you again soon.Thank you very much!Warmest wishes,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Bolek
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bolek
Séjour de 8 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
maria del socorro, H.matamoros
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
maria del socorro
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Apreciada maria del socorro,Gracias por tomarse el tiempo de valorar tan positivamente nuestro hotel.Nos satisface muy gratamente conocer su positiva valoración, en general, pues, es para nosotros un reconocimiento a nuestro esfuerzo y dedicación diarios.No albergue ninguna duda, ya que realizamos el seguimiento de sus observaciones y las trataremos con los departamentos correspondientes.Deseamos, de corazón, que vuelva pronto a visitarnos y, poder ofrecerle así, otra tan buena experiencia.Cordialmente, Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Jennelle
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennelle
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Riu Caribe le 13 mai 2024
Dear Jennelle,It is rewarding to learn that you had a nice holiday. We are very happy to read you liked your stay.Thank you very much for being our guest.Wishing to host you again.Loving Greetings, Jennelle.Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Karlee
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karlee
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Riu Caribe le 13 mai 2024
Dear Karlee,We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time with us. The best compliment is learning you had a nice holiday.We aim to please and your fantastic feedback is very rewarding.Wishing to host you again soon, Karlee.Loving Greetings!Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Bradley
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bradley
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Caribe le 13 mai 2024
Dear Bradley,We are so grateful to read that you gave us the opportunity to prove that all the positive reviews that we have, are based on the reality of our hotel and the result of the work of our lovely staff.Wishing to host you again very soon, Bradley!Kindest wishes,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
mehari
Voyage en groupe
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mehari
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Caribe le 15 mai 2024
Dear Mehari,We count ourselves lucky for our lovely guests. Thank you very much for staying with us. We are very happy to read you had a nice time.We cannot thank you enough for your positive ratings.Looking forward to welcoming you again soon!Kindest wishes,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
8/10 Bien
CAROLINE
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CAROLINE
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
DAMISH
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DAMISH
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 15 mai 2024
Dear DAMISH,Thank you so much for taking the time to review your stay and for the rating!It was our pleasure taking care of you! We are looking forward to having another chance to welcoming you back in the near future.Have a great day,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Christopher
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 6 nuits en avril 2024
8/10 Bien
marcus
Voyage en groupe
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marcus
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Adna
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adna
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear Adna,Thank you for taking the time to write such a good review of our hotel. It was a pleasure to host you and we look forward to welcoming you back very soon.We wish you all the best,Yours faithfully,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Kimia
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimia
Séjour de 6 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Hannah
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear Hannah,Thank you for taking the time to give us your valued feedback following your stay at our hotel. We look forward to sharing another great experience with you soon. Have a lovely day. Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Dario
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dario
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear Dario,We are pleased with your feedback and would especially like to say how much we appreciate you sharing it with our future guests.Please know that we are here, and we continue to improve every day, so that when you return you will have an even better experience than the one you had.Yours faithfully,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Brooke Alysha Florence
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brooke Alysha Florence
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear Brooke Alysha Florence,Thank you for your review! We are very happy to know that you loved your stay and we look forward to welcoming you again soon.Kind regards, Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Jeshel, St George
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeshel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Caribe le 9 mai 2024
Dear Jeshel,Your compliments are very much appreciated, our reward is your kind review with the confirmation of a job well done. Thank you very much!We will continue to work in order to improve our services, we would love to welcome you again soon.And we wish you a lovely day, Jeshel!Kindest wishes,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Joycelyn
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joycelyn
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Caribe Online Reputation Manager le 8 mai 2024
Dear Joycelyn,We are thrilled your time with us was good.Also, we are very grateful for your stupendous review.Thank you very much on behalf of our staff!Hoping to welcome you again soon, Joycelyn.Warmest Greetings,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Ricardo
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Caribe le 8 mai 2024
Dear Ricardo,It is rewarding to read you appreciated the efforts of our beautiful staff.Thank you very much for choosing us!We are very pleased to learn you liked it and we would like you to visit us again soon, Ricardo.Loving Regards,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Naryan Singh
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naryan Singh
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Caribe Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear Naryan,Thank you very much for choosing us and for your wonderful review.We love working for our lovely guests, our staff will feel so rewarded when they read about satisfied customers.We take note of your kind remarks.We truly look forward to hosting you again!Kindest wishes, Naryan!Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Stephen Patrick
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen Patrick
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 8 mai 2024
Dear Stephen Patrick,we appreciate you taking the time to share your great review here! We are happy to know that overall you were so pleased with our service. We look forward to hosting you again in the near future. We wish you all the best, Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
8/10 Bien
alyson
Voyage en groupe
2 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
alyson
Séjour de 5 nuits en avril 2024