Avis sur Sandman Signature Calgary Downtown Hotel
Sandman Signature Calgary Downtown Hotel
888 7th Ave SW, Calgary, AB
Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mayank Bhargava - General Manager le 26 avr. 2024
We're really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
jade
6 févr. 2024
jade
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Mayank B. - General Manager le 7 févr. 2024
We're really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Marie-Josée
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Josée
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Aleksei B - Guest Services Agent le 13 janv. 2024
Thank you for taking time to review your recent hotel visit. We are thrilled to know we met your expectations and are excited to welcome you back again soon.
10/10 Excellent
Anik
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anik
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Aman Y - Guest Services Manager le 26 nov. 2023
Thank you for taking time to review your recent hotel visit. We are thrilled to know that you enjoyed your stay! We appreciate the feedback and will be looking into things further to elevate the guest experience. Hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Luc, SAINT-PHILIPPE
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luc
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Aman Y. - Guest Service Manager le 7 nov. 2023
Dear Valued Guest, we’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to see you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
rejean
8 sept. 2023
Les points forts : Équipements
rejean
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Aman Y. - Guest Service Manager le 9 sept. 2023
Dear Valued Guest, we’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to see you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Louise
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Louise
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Aman Y. - Guest Service Manager le 9 sept. 2023
Dear Valued Guest, we’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to see you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Serge
Voyage en famille
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Serge
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Aman Y. - Guest Service Manager le 9 sept. 2023
Dear Valued Guest, we’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to see you enjoyed your stay!
6/10 Satisfaisant
NATHALIE PASCALE
Voyage en couple
27 août 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
NATHALIE PASCALE
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Aman Y. - Guest Service Manager le 27 août 2023
We apologize for the inconvenience you experienced due to noise issue. We appreciate your feedback and will take it into consideration to improve our services moving forward. Thank you for bringing this issue to our attention.
10/10 Excellent
Claude
Voyage en famille
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Aman Y. - Guest Service Manager le 5 août 2023
Thank you for taking time to review your recent hotel visit. We are thrilled to know we met your expectations and are excited to welcome you back again soon.
8/10 Bien
daniel
4 août 2023
daniel
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Aman Y. - Guest Service Manager le 6 août 2023
Dear Valued Guest, we’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay! Best regards, Aman Yadav Guest Service Manager
10/10 Excellent
Frédéric
18 juil. 2023
Frédéric
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Aman Y. - Guest Service Manager le 7 août 2023
Dear Valued Guest, we’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay! Best regards, Aman Yadav Guest Service Manager
10/10 Excellent
Isabelle
Voyage en couple
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Aman - Guest Services Manager le 24 juin 2023
Dear Valued Guest, we’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Claude
Voyage en famille
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Kaylee Front Office Manager le 16 juin 2023
Dear Valued Guest, we’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay! Best regards,
10/10 Excellent
Carrillo Moulis
2 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carrillo Moulis
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Aman - Guest Services Manager le 4 juin 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking time to review your recent hotel visit. We are thrilled to know that you enjoyed your stay! We appreciate the feedback and will be looking into things further to elevate the guest experience. Hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Hélène
Voyage en couple
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hélène
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Aman - Guest Services Manager le 26 mai 2023
Dear valued guest,We're really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Johanne
Voyage en famille
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanne
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Aman - Guest Services Manager le 26 mai 2023
Hello Johanne, Thank you for taking time to review your recent hotel visit. We are thrilled to know that you enjoyed your stay! We appreciate the feedback and will be looking into things further to elevate the guest experience. Hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Claude
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Aman - Guest Services Manager le 26 mai 2023
Dear Valued Guest, we’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay and everything was perfect!
10/10 Excellent
Michel
3 févr. 2023
Michel
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Ellen - Guest Service Manager le 11 mars 2023
We're really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Stephane
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephane
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Nelson Front Office Manager. le 22 janv. 2023
Thank you so much for sharing this review with us, We really appreciate the feedback and thank you for choosing to stay with us.Nelson
8/10 Bien
Ibrahim Francis
18 janv. 2023
Ibrahim Francis
8/10 Bien
Annick
Voyage en famille
29 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Annick
Réponse de Kaylee-Guest Service Manager le 1 déc. 2022
Thank you for taking time to review your recent hotel visit. We are thrilled to know we met your expectations and are excited to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Isabelle
Voyage en famille
7 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Réponse de Ellen - Guest Service Manager le 14 nov. 2022
We're really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
4/10 Médiocre
Tati
Voyage en couple
19 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tati
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Ellen - Guest Service Manager le 15 janv. 2023
Thank you for taking the time to write a review, we really appreciate when our guests take the time to give us feedback. We see that we did not meet your expectations and understand the frustration. We have started new processes to elevate the experience and would love to express that to you. Feel free to contact us directly at the hotel and we hope to welcome you back in the future to experience new changes.
10/10 Excellent
Marc
Voyage en famille
16 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Kaylee-Guest Service Manager le 6 nov. 2022
Hello Marc, I saw that you gave us an excellent 5-star review and I wanted to extend a sincere thank you. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay! Kind regards,
10/10 Excellent
Rene
Voyage en couple
15 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rene
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Ellen - Guest Service Manager le 14 nov. 2022
We're really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
8/10 Bien
diane
27 août 2022
diane
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Kaylee-Guest Service Manager le 14 janv. 2023
We're really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Bobby
Voyage en famille
18 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Bobby
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ellen - Guest Service Manager le 15 janv. 2023
We're really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Jonathan
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin T. - Front Office Manager le 12 août 2022
Good Evening,
We are happy to hear you enjoyed the location of our property. Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Genevieve
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Genevieve
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Justin T. - Front Office Manager le 10 août 2022
Thank you for your review!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin T. - Front Office Manager le 10 août 2022
Thank you so much for your review! We are delighted to hear!
10/10 Excellent
Jean-Michel
Voyage en famille
4 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Michel
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin T. - Front Office Manager le 10 août 2022
Thank you so much for staying at Sandman hotels. We look forward to your return!
8/10 Bien
Jarumy
Voyage en couple
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jarumy
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Justin T. - Front Office Manager le 10 août 2022
Merci!
10/10 Excellent
Alain
Voyage en couple
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin T. - Front Office Manager le 10 août 2022
Je suis tellement heureux d'apprendre que vous étiez satisfait de notre hôtel!
8/10 Bien
Suzanne
Voyage en groupe
25 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzanne
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Ellen - Guest Service Manager le 15 janv. 2023
We're really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Audrey
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Audrey
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Justin T. - Front Office Manager le 1 juil. 2022
Merci d'avoir laissé un avis. J'espère vous accueillir à nouveau bientôt.
10/10 Excellent
Jean Claude
17 juin 2022
Jean Claude
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Justin T. - Front Office Manager le 20 juin 2022
Thank you for spending the time to post a review regarding your stay at Sandman Signature Calgary Downtown. We look forward to welcoming you again soon!
10/10 Excellent
Marcel
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Dana W. - Front Office Manager le 25 mai 2022
Thank you for taking the time to leave an excellent review. I'm glad you enjoyed your stay with us!
I hope we can welcome you back again soon.
8/10 Bien
stephanie
30 mars 2022
stephanie
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Dana W. - Front Office Manager le 3 avr. 2022
Thank you for taking the time to leave a great review! I hope we can welcome you back again!
10/10 Excellent
Louis
Voyage en famille
4 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louis
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Dana W. - Front Office Manager le 10 mars 2022
Thank you for taking the time to leave a great review. I hope we can welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Frederick
15 janv. 2022
Frederick
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Ellen - Guest Service Manager le 15 janv. 2023
We're really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon and we're so happy to hear you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Dana W. - Front Office Manager le 3 nov. 2021
Thank you for taking the time to leave a great review of your recent stay with us. We’re so glad you enjoyed your time at here!
I apologize for any concerns you may have had with your room. While we pride ourselves in our housekeeping standards, we are also always willing to address any issues that may be present. Please reach out to a member of our team so matters such as this can be promptly addressed.
We look forward to welcoming you back again soon.
6/10 Satisfaisant
helene
Voyage en famille
1 oct. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
helene
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Mieke le 10 nov. 2021
Merci Helene. We appreciate you taking the time to review our property and we hope you choose to return to us the next time you are in town. Best regards, Mieke
4/10 Médiocre
Carmelle
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carmelle
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Mieke le 10 nov. 2021
Hi Carmelle, I am sorry to see your stay wasn't perfect the way we always hope it is. Please feel free to reach out to me directly to discuss as we would love an opportunity to rectify at your convenience, best regards, Mieke
8/10 Bien
Caroline
Voyage en famille
13 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande!
Caroline
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Dana W. - Front Office Manager le 3 nov. 2021
Thank you for taking the time to leave a great review of your recent stay with us. We’re so glad you enjoyed your time at here! We look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Excellent
Francois
7 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francois
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Mieke le 9 sept. 2021
Merci Francois. Wonderful to see you enjoyed your stay and hope to see you back again soon, best regards, Mieke
8/10 Bien
Ginette
Voyage en famille
7 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ginette
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Dana W. - Front Office Manager le 3 nov. 2021
Thank you for taking the time to leave a great rating of your recent stay with us. We’re so glad you enjoyed your time here! We look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en famille
7 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon choix
Nicole
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Kemol Gordon - Guest Service Manager le 25 sept. 2021
Je suis heureux que vous ayez passé un bon moment avec nous. Je suis ravi que nous ayons pu répondre à vos attentes. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Merci pour la revue!
8/10 Bien
Isabelle
Voyage en famille
29 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Mieke le 30 août 2021
Merci Isabelle ! Thrilled to see you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again soon, best regards, Mieke
10/10 Excellent
Priscilla
Voyage en famille, Voyage en groupe
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Priscilla
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Mieke le 30 août 2021
Wonderful to see you enjoyed your stay Priscilla. Thanks so much for sharing your experience and we all hope to welcome you back again soon, best regards, Mieke