Avis
5,6
5,4/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
4,0/10
Équipements
4,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
4 juin 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
7 déc. 2012
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
décevant
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Ahmed Gomaa
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ahmed Gomaa
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Hotel Management le 23 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your positive feedback & we are looking forward in welcoming you at our Hotel again in the future.
Best Regards,
Hotel Management
4/10 Médiocre
AYAT MOHAMED ABED ELWAHA
11 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AYAT MOHAMED ABED ELWAHA
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en novembre 2019
Réponse de Hotel Management le 9 déc. 2019
Dear Customer,
We are sorry to hear about your feedback. We have given you the choice of rooms upon check in & we did upgrade you to our Executive room. We try to contact you several times the following day to get your feedback & make sure you are happy with your allocated room, but our attempts to contact you was not successful. In the future, please make sure to raise any feedback to us directly during your accommodation & for us to ensure we offer you the necessary to resolve any concerns you might have had during your stay.
We are looking forward to welcoming you again to our Hotel in the future.
Best Regards,
Hotel Management
10/10 Excellent
Yaqoub
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yaqoub
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Management le 22 oct. 2019
Dear Mr Yaqoub,
Thank you for your positive feedback & we are glad to hear that you enjoyed your stay at our Hotel.
We are looking forward to welcoming you again at our Hotel in the near future.
Best Regards,
Hotel Management
4/10 Médiocre
Bakr
5 oct. 2019
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
يجب اعادة تقييم الفندق عاجلاً جداً
Bakr
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Hotel Management le 10 oct. 2019
Dear Guest,
We would like to apologise for the confussion that has occured with your room upon arrival. We have tried to get in touch with you on numerous times while you were in hose to rectify the situation as a form of goodwill from our side, but unfortuantley we could not reach you back then.
We hope we can welcome you again at our Hotel in the future.
Best Regards,
Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
まあまあ
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Hotel Manager le 20 août 2019
Dear Guest,
Thank you for your postive feedback & we are glad you enjoyed your stay at our Hotel.
We are looking forward to welcoming you again at our Hotel.
Best Regards,
Hotel Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel Management le 20 août 2019
Dear Guest,
It is unfortunate to hear your feedback.
We would like to highlight again that the room offered to you at check in was the correct room category you have booked with us via Orbitz. Your booking was made for 1 person while you wanted to check in 2 people into your room & have a free upgrade, which was only possible via a supplement fee.
In the future & to avoid any disapointments, please make sure to book the correct room category for your stay & we are looking forward to welcoming you again at our Hotel.
Best Regards,
Hotel Management
2/10 Horrible
Ali
24 juin 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ليس فندق
Ali
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Hotel Management le 27 juin 2019
Dear Mr Ali,
We are sorry to hear about your complain. Can you kindly clarify more what was the main issue behind your complain ?
As per our recrods, you are a No Show and never arrived to the hotel. So would be good to hear your feedback on this.
Looking forward to hear from you.
Best Regards,
Hotel Management
4/10 Médiocre
Kneg
9 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kneg
Séjour de 1 nuit en mars 2019
2/10 Horrible
AHMAD
6 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
AHMAD
Séjour de 3 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2018
Réponse de Hotel Management le 8 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback & we hope to welcome you again in our Hotel.
Regarding the Air Condition, please note that this is currently swicthed off during the winter period but will be switched back on before the summer season kicks in.
Hope this did not cause much in-convience for your stay.
Best Regards,
Hotel Management
4/10 Médiocre
Ahmed, جده
2 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
الفندق متهالك
Ahmed
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
2/10 Horrible
Talal
17 nov. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
موظف استقبال الفتره الصباحية (شاب) قليل المهنيه
Talal
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Hotel Management le 26 nov. 2018
Dear Guest,
After investigating this further for you, it appears those phone calls were made on the day of your check out from our Hotel.
Please note that Check out time is at 11:00 am to allow us in getting our rooms ready for check in's at 14:00 pm. Our Receptionist was just following the standard process for your check out to ensure no late check out incidents during a very busy period.
Hope this clarfies to you the situation & apologies for any in-convience this might have caused for you.
Thank you,
Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Hotel Management le 26 nov. 2018
Thank you for your positive feedback & looking forward in welcoming you again at our Hotel.
Best Regards,
Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 oct. 2018
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Hotel Management le 28 nov. 2018
Dear Guest,
We apologise for any in-convinience this might have caused you.
Did you try changing your room with us at Reception ? and do you have your room number to assist us in investigating this further.
Many Thanks,
Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Hotel Management le 26 nov. 2018
Thank you for your positive feedback & looking forward in welcoming you again at our Hotel.
Best Regards,
Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Naser
22 août 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naser
Séjour de 2 nuits en août 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
1 août 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Shocking
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Hotel Management le 3 août 2018
Dear Guest,
We are disapointed to hear about your feedback. Would you kindly be able to share some further details with us on your negative feedback or experience ? and have you tried contacting the Hotel management during your stay to share any of your complains or feedback ?
We are looking forward to hear from you.
Best Regards,
Ahmed Moursi
6/10 Satisfaisant
Isam, Sudan
22 juil. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Isam
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Hotel Management le 24 juil. 2018
Dear Mr Issam,
Thank you for your positive feedback and we are glad to hear this, We will always be looking forward to accomodate you again at our Hotel in the future.
If you have any further feedback or anything you feel we need to improve on , then please do let us know, we would appreciate your valuable feedback.
Best Regards,
Hotel Management
8/10 Bien
Mohamed
28 janv. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mohamed
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Hotel Management le 13 mars 2018
Dear Mr Mohamed,
Thank you for your positive feedback and we are looking forward to welcoming you at our Hotel again in the future.
Best Regards,
Hotel Management
2/10 Horrible
arab voyager
12 déc. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very dirty rooms and no wake up call
arab voyager
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Hotel Manager le 15 déc. 2017
Dear Guest,
It is unfortunate to hear about your complain, to help us investigate this further and ensure this does not occur again, can you kindly share with us the room number you stayed in ? and the date where this wake up call was arrnaged with our reception desk ? Once you share with us more details, we will be able to invetigatre this further and understand what happened on that day.
Also, did you try contacting the Hotel Management for your complain during your stay ? We alwats try our best to ensure the best level of services and quality to our customers.
Looking forward to hear from you.
Best Regards,
Mohsin Moursi
Hotel Manager
8/10 Bien
MT, London
31 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
All well for this price. Friendly staff.
MT
Séjour de 8 nuits en octobre 2017
Réponse de Concorde Management le 15 nov. 2017
Dear Guest,
Thank you for your positive feedback and it was a pleasure to accomodate you at our Hotel.
We will look into your feedback regarding the Wifi and see how we might be able to improve this.
We are looking forward to having you stay at our Hotel again.
Best Regards,
Concorde Management
2/10 Horrible
Lorely, las Vegas
19 oct. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
They're told me never I pay and pay doble
Lorely
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de Concorde Management le 15 nov. 2017
Dear Guest,
We have checked your recrods again and your booking with us through Expedia was on Post pay model and not pre pay model.
Post pay model is when you book a hotel , not pay at the time of booking and then you handle the payment to the Hotel directly upon your check in. We believe there was a mis-understanding from your side on the type of booking you have made with Expedia and thats why we would reccomend you getting in touch with Expedia if you have any further enquiries on why you paid your booking at the Hotel.
We hope you will have a better experience in the future.
Thank you,
Concorde Management
2/10 Horrible
YOUSEF ALMARSHA, ALJOUF- SAUDI ARABIA
11 août 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible experience Complete nightmare
YOUSEF ALMARSHA
2/10 Horrible
Eid, Guelph, Canada
13 juil. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible hotel
Eid
Réponse de Hotel Management le 22 juil. 2016
Dear Customer,
Its disappointing to hear about this un-pleasant experience. Checking our files , we have not found any complains made by you during your stay with us at the Hotel.
We always encourage customers to come and speak to us when they might have any complains as we always try to assist & make efforts in solving our customers complains and ensure a pleasant stay for them.
Best Regards,
Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 mai 2016
Les points forts : Personnel et service
Over rated rooms
Voyageur vérifié
Réponse de Hotel Management le 26 mai 2016
Dear Guest,
We do apologise to hear this. We are going through some renovations to many of our rooms and we will ensure that we do offer you a much better room during your future stay with us.
Our Superior rooms includes a more renovated bathroom then the standard rooms.
Thank you,
Hotel Management
4/10 Médiocre
Rashid, Pretoria
8 janv. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OK especially liked access to Wifi in room
Rashid
6/10 Satisfaisant
Rashid, Pretoria
30 déc. 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Caring staff
Rashid
2/10 Horrible
Akram
20 févr. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Akram
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
30 janv. 2015
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Slecht
Voyageur vérifié
8/10 Bien
talal, Great
25 janv. 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good
talal
8/10 Bien
Mahmoud, USA
22 déc. 2014
Les points forts : Personnel et service
Descent Hotel
Mahmoud
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 août 2014
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice location
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 juin 2014
Les points forts : Propreté
편리한 위치
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Satoshi, Japan
21 janv. 2014
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
観光するのに立地が良い。満足度は宿泊時の価格次第。
Satoshi
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
29 déc. 2013
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not near any of the Advertised Pictures
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Johannes, Sweden
16 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Close and clean
Johannes
8/10 Bien
Toivo, Stockholm
10 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Doqqi
Toivo
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 nov. 2013
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
I don't recommend any if my friends this hotel,
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 sept. 2012
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
値段の割にはよい
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 juin 2012
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juin 2012
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
lätt att hitta
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 mai 2012
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 mai 2012