Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
15 août 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Reef Palms le 21 août 2023
Dear Christane, Thank you for your feedback. We hope you give us another opportunity to welcome you back and prove that we can serve you even better. We always aim to provide a 5* experience for our guests. Kind regards. Management
8/10 Bien
Christiane
Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Christiane
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Reef Palms le 21 août 2023
Dear Christiane, Thank you for your feedback. We hope you give us another opportunity to welcome you back and prove that we can serve you even better. We always aim to provide a 5* experience for our guests. Kind regards. Management
10/10 Excellent
Valerie
Voyage en famille
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valerie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Reef Palms le 10 août 2023
Dear Valerie, Thank you for your feedback. Thank for the very positive comments made in your review. We look forward to seeing you as our guest in the future. We always aim to provide a 5* experience and were glad to have achieved this during your stay. Kind regards. Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Mick le 14 déc. 2018
I'm sorry your experience was not quite what you expected. We pride ourselves on the helpfulness and friendliness of our staff and it show on our reviews. Also if the breakfast was not to your standard we would have been happy to rectify this at the time had we known.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 oct. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Moyen
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Management le 23 oct. 2018
Hi Moyen,
Thank you for taking time to fill out a review. It is correct we are not a 24 hour reception but our guests have never had an issue with our after hours lock box and our managers are always available via the managers mobile for any special needs after hours. It's a shame you found us expensive as our prices are extremely competitive and our facilities quite extensive in comparison to other 3.5 star motels in the region.
Again, thank you for taking the time to give us your feedback.
10/10 Excellent
Nicolas
27 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel très accueillant et serviable.
Nicolas
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Management le 23 oct. 2018
Thanks for the great rating Nicolas!
8/10 Bien
Laurent
6 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service
Pleasant motel near beach and action
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Johnny, Besançon
25 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good hollydays in Cairns
Johnny
8/10 Bien
Johnny, Besançon
24 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Agréable séjour à Cairns
Johnny
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Caîrns
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Michel, Toulouse
13 mars 2015
Les points forts : Propreté
Une certaine déception
Michel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 août 2014
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aucune isolation phonique entre les chambres
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Guy1728, La Rochelle
22 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très convenable.
Guy1728
4/10 Médiocre
Patricia
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Melanie
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Lucy
26 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucy
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Sarah
Voyage en groupe
11 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reef Palms le 14 avr. 2024
Thank you for your review. Our reception opearing hours are clearly stated on all booking sites and in the welcome email that guests receive after making a reservation.It is important that when booking , guests should provide contact information such as a valid email and/or a local phone number and guests need to make sure that they can be contacted if required.
8/10 Bien
Brent, Glendon
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brent
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Reef Palms le 14 avr. 2024
Thank you for your review.
2/10 Horrible
David
Voyage d’affaires
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Brenda
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Great service but faulty air conditioner
Brenda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Glen
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glen
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Audrey
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Audrey
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Reef Palms le 14 avr. 2024
Thank you for the review. I can assure you that the wtare feature at the front door has been cleaned. Sorry about the roach issue but we are in the tropical wetlands of North Australia. We do have a regular pest extermination program but those little buggers get everywhere.
8/10 Bien
Samantha
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 12 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Christopher
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Simon
Voyage en couple
22 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reef Palms le 24 nov. 2023
Dear Simon, Thank you for your feedback. We are concerned to note the rating you have posted and are sorry to see that you were not satisfied with your experience here. We hope you give us another opportunity to welcome you back and prove that we can serve you better. We always aim to provide a 5* experience for our guests. Kind regards. Management
2/10 Horrible
Cora
Voyage en famille
15 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cora
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reef Palms le 18 nov. 2023
Thanks for the Feed-Back. You stayed in one of the best rooms for small price. Nothing wrong with the room at all. Your problem was that you booked two rooms with different names(one room with your relation’s name) but you were looking both rooms on your name. That is your problem, also You just wanted to go to the room in hurry without doing check in procedure. Also, you did not wish to listen to us when explain the things here and came back to the desk and make us lot of troubles asking the thing like internet password etc. You are different kind of person and not welcome anymore. Immature sense of humour .
8/10 Bien
Scott
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Reef Palms le 24 nov. 2023
Dear Scott, Thank you for your feedback. Thank for the positive comments made in your review. We look forward to seeing you as our guest in the future. We always aim to provide a 5* experience and were glad to have achieved this during your stay. Kind regards. Management
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
5 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reef Palms le 24 nov. 2023
Dear _________, Thank you for your feedback. We are concerned to note the rating you have posted and are sorry to see that you were not satisfied with your experience here. We hope you give us another opportunity to welcome you back and prove that we can serve you better. We always aim to provide a 5* experience for our guests. Kind regards. Management
10/10 Excellent
Allan
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Sarah
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Reef Palms le 24 nov. 2023
Dear Sarah, Thank you for your feedback. Thank for the positive comments and, also for pointing out things that we can improve on. We hope you give us another opportunity to welcome you back and prove that we can serve you even better. We always aim to provide a 5* experience for our guests. Kind regards. Management
8/10 Bien
Sourish, Arncliffe
Voyage en famille
10 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Sourish
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
ANTHONY
3 oct. 2023
ANTHONY
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Martina
Voyage en famille
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Martina
8/10 Bien
Caroline
23 sept. 2023
Caroline
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Reef Palms le 24 nov. 2023
Dear Caroline, Thank you for your feedback. Thank for the positive comments made in your review. We look forward to seeing you as our guest in the future. We always aim to provide a 5* experience and were glad to have achieved this during your stay. Kind regards. Management
6/10 Satisfaisant
Martina
Voyage en famille
20 sept. 2023
Martina
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Eileen
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good overnight stay
Eileen
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Vaughan
9 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vaughan
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Marianne
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marianne
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Sabrina
4 sept. 2023
Sabrina
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Reef Palms le 7 sept. 2023
Dear Sabrina, Thank you for your feedback. Thank for the positive comments made in your review. We look forward to seeing you as our guest in the future. We always aim to provide a 5* experience and were glad to have achieved this during your stay. Kind regards. Management
6/10 Satisfaisant
Kerrie
2 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Mixed bag
Kerrie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Reef Palms le 7 sept. 2023
Dear Kerrie, Thank you for your feedback. Thank for the positive comments and, also for pointing out things that we can improve on. We hope you give us another opportunity to welcome you back and prove that we can serve you even better. We always aim to provide a 5* experience for our guests. Kind regards. Management
10/10 Excellent
Danique, Leinster
Voyage en couple
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danique
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Reef Palms le 21 août 2023
Dear Danique, Thank you for your feedback and especially for the very positive comments made in your review. We look forward to seeing you as our guest in the future. We always aim to provide a 5* experience and were glad to have achieved this during your stay. Kind regards. Management
8/10 Bien
tina
Voyage en groupe
12 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
tina
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Reef Palms le 21 août 2023
Dear Tina, Thank you for your feedback. Thank for the positive points you have indicated and for pointing out things that we can improve on. We hope you give us another opportunity to welcome you back and prove that we can serve you even better. We always aim to provide a 5* experience for our guests. Kind regards. Management
10/10 Excellent
Kevin
11 août 2023
Kevin
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Reef Palms le 7 sept. 2023
Dear Kevin, Thank you for your feedback and especially for the very positive comments made in your review. We look forward to seeing you as our guest in the future. We always aim to provide a 5* experience and were glad to have achieved this during your stay. Kind regards. Management
8/10 Bien
steve
3 août 2023
steve
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Reef Palms le 10 août 2023
Dear Steve, Thank you for your feedback. We look forward to seeing you as our guest in the future. We always aim to provide a 5* experience and were glad to have achieved this during your stay. Kind regards. Management
8/10 Bien
Ken
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ken
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Reef Palms le 10 août 2023
Dear Ken, Thank you for your feedback. Thank for the very positive comments made in your review. We look forward to seeing you as our guest in the future. We always aim to provide a 5* experience and were glad to have achieved this during your stay. Kind regards. Management