Avis sur Copper King Convention Center, Ascend Hotel Collection
Copper King Convention Center, Ascend Hotel Collection
4655 Harrison Ave, Butte, MT
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
7 juil. 2023
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 22 août 2023
Thank you, Jocelyn! We hope to welcome you again.
10/10 Excellent
Patricia
7 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hôtel où il faut séjourner à BUTTE.
Patricia
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
DelRay
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DelRay
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
T
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
T
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en famille, Voyage d’affaires
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 14 mai 2024
Thank you choosing Copper King for your recent stay in Butte, America! It was our pleasure to welcome you and we hope to do so again soon.Kindly,
6/10 Satisfaisant
Patricia
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 8 mai 2024
Thank you for choosing Copper King for your recent stay in Butte, America! Our sincere apologies, our authorization hold is placed on all reservations at Check-In and subsequently released upon Check-Out. We hope to welcome you again in the future!Kindly,
10/10 Excellent
Christopher
7 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 8 mai 2024
Thank you, Christopher! It was our pleasure to welcome you to the Copper King hotel and we hope to host you again soon.Kindly,
10/10 Excellent
Veronica
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 1 mai 2024
Thank you, Veronica! It was our pleasure to welcome you to the Copper King hotel. We hope to host you again soon.Kindly,
8/10 Bien
Rosemary
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosemary
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 29 avr. 2024
Thank you so much, Rosemary! It was our pleasure to welcome you to the Copper King.Kindly,
10/10 Excellent
Breeze
Voyage d’affaires, Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Breeze
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 27 avr. 2024
Thank you, Breeze! It was our pleasure to host you. We hope to welcome you back again soon!Kindly,
10/10 Excellent
Susanne
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 27 avr. 2024
Thank you, Susanne! It was our pleasure to welcome you to the Copper King.Kindly,
10/10 Excellent
Karen, Hobart
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 24 avr. 2024
Thank you, Karen! It was our pleasure to host you at the Copper King. We hope to welcome you again in the future!Kindly,
2/10 Horrible
Joseph
22 avr. 2024
Joseph
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 24 avr. 2024
On behalf of the hotel please accept my sincere apologies as this is very unusual for our team. I will ensure to follow up with our front desk and we hope for an opportunity to properly host you in the future!Kindly,
10/10 Excellent
Jeremy
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 20 avr. 2024
Thank you, Jeremy- it was a pleasure hosting you at the Copper King!
10/10 Excellent
Simonne
14 avr. 2024
Simonne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 15 avr. 2024
Thank you so much for staying with us, Simonne! We hope to welcome you back soon.Kindly,
10/10 Excellent
Rebecca
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 17 avr. 2024
Thank you, Rebecca! It was our pleasure to host you at the Copper King.Kindly,
8/10 Bien
Joe
14 avr. 2024
Joe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 5 mai 2024
Thank you, Joe! It was our pleasure to welcome you to the Copper King and we hope to welcome you back soon.Kindly,
10/10 Excellent
Janet
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 15 avr. 2024
Thank you, Janet- it was our pleasure to host you at the Copper King hotel. We hope to welcome you again soon!Kindly,
10/10 Excellent
Sylvia
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 11 avr. 2024
Dear, SylviaIt was a pleasure to host you at our hotel and we thank you for your kind review! My absolute best wishes and we hope to welcome you again in the future.Kindly,
8/10 Bien
Liana
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 9 avr. 2024
Thank you for staying with us, Liana! It was our pleasure to welcome you to the Copper King.
10/10 Excellent
Wayne
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 9 avr. 2024
Thank you for staying with us, Wayne! It was our pleasure to host you.
10/10 Excellent
Judy
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Judy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 9 avr. 2024
Thank you, Judy! It was our pleasure to host you. We hope to welcome you back to the Copper King soon!Kindly,
10/10 Excellent
Jeremy
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 6 avr. 2024
Thank you so much, Jeremy- it was our pleasure to welcome you to the Copper King!
4/10 Médiocre
Darren
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darren
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 29 mars 2024
Dear Darren,Please accept my sincere apologies on behalf of the hotel as this is most unusual for our team. We hope for an opportunity to properly host you in the future and thank you for your feedback.Kindly,
8/10 Bien
George
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 26 mars 2024
Thank you, George! It was our pleasure to welcome you to the Copper King. We hope to see you again soon.Kindly,
6/10 Satisfaisant
Michael
25 mars 2024
Les points forts : Propreté
Michael
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 26 mars 2024
Thank you for choosing Copper King for your recent stay in Butte, America! We hope to welcome you again soon.Kindly,
8/10 Bien
Kevin
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 20 mars 2024
Thank you for choosing Copper King for your recent stay in Butte, America! Our sincere apologies for your experience with our fitness room. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests, and we hope for an opportunity to properly host you in the future!Kindly,
10/10 Excellent
Natalia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 20 mars 2024
Thank you, Natalia! It was our pleasure to host you.
10/10 Excellent
Cindy
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 20 mars 2024
Thank you, Cindy- it was our pleasure to welcome you to the Copper King!
10/10 Excellent
Merrill
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Merrill
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 12 mars 2024
Thank you, Merrill! We take great pride in our Copper King hotel and are thrilled you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Noah
8 mars 2024
Noah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 9 mars 2024
Thank you, Noah- it was our pleasure to welcome you to the Copper King!
10/10 Excellent
Andrea
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you, Andrea! It was our pleasure to welcome you to the Copper King.
10/10 Excellent
Garth
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Garth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 20 févr. 2024
Thank you so much, Garth! It was our pleasure to welcome you to the Copper King.
8/10 Bien
Candace
Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Candace
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 18 févr. 2024
Thank you for choosing Copper King for your recent stay! Please accept my apologies on behalf of the hotel for your experience in our breakfast room. I will ensure to pass this along to our team. We hope for an opportunity to properly host you in the future!Kindly,
10/10 Excellent
Leslie
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 16 févr. 2024
Thank you so much, Leslie! It was our pleasure to welcome you and your lovely pup. We hope to see you again soon!Kindly,
10/10 Excellent
Nikki
Voyage d’affaires
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nikki
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 14 févr. 2024
Thank you so much, Nikki! It was our pleasure to host you.
10/10 Excellent
Paul
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 14 févr. 2024
Thank you, Paul! We hope to welcome you back to the Copper King again soon.
6/10 Satisfaisant
Dee
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dee
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 14 févr. 2024
Thank you, Dee! Please accept my apologies on behalf of the hotel for your experience near our pool. We hope for an opportunity to properly host you in the future!
10/10 Excellent
Teresa, Davenport
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 14 févr. 2024
Thank you so much, Teresa! It was our pleasure to welcome you to the Copper King and we hope to welcome you back again soon.
8/10 Bien
Jaylynn
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaylynn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 14 févr. 2024
Thank you so much, Jaylynn! It was our pleasure to host your family.
10/10 Excellent
Joshua
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joshua
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 14 févr. 2024
Thank you, Joshua! We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Ricardo
Voyage en famille
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place, need better pillows
Ricardo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 10 févr. 2024
Thank you for choosing Copper King for your recent stay! It was our pleasure to host you and we hope to welcome you back soon.Kindly,
10/10 Excellent
Felicia
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felicia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin; Front Office Manager le 10 févr. 2024
Thank you so much, Felicia! It was our pleasure to welcome you to the Copper King.Kindly,
10/10 Excellent
Shane
Voyage d’affaires
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shane
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 6 févr. 2024
Thank you, Shane. It was our pleasure to host you and we hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Theresa
5 févr. 2024
Theresa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 20 mars 2024
Thank you, Theresa! We hope to welcome you back soon. Kindly,
10/10 Excellent
Torie
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Torie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 6 févr. 2024
Thank you Torie, it was our pleasure to welcome you to the Copper King!
10/10 Excellent
DelRay
Voyage en famille
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DelRay
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 6 févr. 2024
Thank you, DelRay! We hope to welcome you back to the Copper King soon.
10/10 Excellent
Shelley
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 6 févr. 2024
Thank you so much, Shelley! It was our pleasure to host you.
4/10 Médiocre
Frederick, Billings
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Frederick
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 6 févr. 2024
Dear Frederick,On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is very important to us as a valued guest.Should you need any additional support, please do not hesitate to reach back out and we hope for an opportunity to properly host you in the future!Kindly,
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Erin S., Front Office Manager le 6 févr. 2024
Thank you so much, David. It was our pleasure to welcome you to Copper King and we hope to see you again soon!