Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
5 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Rob le 9 févr. 2022
Ann, thank you for your kind words. We are glad you e joyed your stay and i hope you will be back soon.
8/10 Bien
Ann
1 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Berigende ophold.
Ann
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Rob le 9 févr. 2022
Thank you for your kind words and we are glad you enjoyed your stay. We pride ourselves in the staff, and they make the lodge feel like your home.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en novembre 2019
Réponse de Mango Lodge le 17 nov. 2019
Thank you for choosing Mango Lodge
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en mars 2019
Réponse de Helen - owner le 3 avr. 2019
Thank you for your review. Mango Lodge is set in an active African village away from the tourist area - although this is easily accessible. We are proud of our lovely staff and friendly village.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 mars 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Helen le 13 mars 2019
Thank you for your review - we are proud of our exceptional team that run Mango Lodge. We value our guests independence and we are glad that everything was available when requested. We are looking into our tour guides to improve our guest experience.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de Mango Lodge le 16 févr. 2019
Thank you for your comments on Mango Lodge. We pride ourselves on our lovely staff and our location in the village of Ghanatown. The problems we have with our water is that our automatic tank top up (floater) has failed and is now fixed - thankyou for your patience. The national electricity in Gambia is a problem - we have solar lighting and this is designed to be eco - friendly. We will be investing in brighter LED lighting next season. Thank you for choosing to stay with us at Mango Lodge.
10/10 Excellent
Atiyeh
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Atiyeh
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Mango Lodge le 4 janv. 2019
Thankyou for your kind words.
10/10 Excellent
Kate, Vancouver, BC, Canada
22 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kate
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Mango Lodge le 26 nov. 2018
Thank you Kate - we are glad that you enjoyed your stay at Mango Lodge. We look forward to your next visit.