Avis sur Novotel Brisbane South Bank Hotel
Novotel Brisbane South Bank Hotel
38 Cordelia Street, South Brisbane, QLD
Avis
8,8
Excellent
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Gabrielle
20 mai 2024
Les points forts : Propreté
Gabrielle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 23 mai 2024
Dear Gabrielle, thank you so much for reviewing us. We are sorry that we fell short of meeting your expectations during your stay. If you like to share insights about your stay, please reach us at ha0x0@accor.com or 07 3295 4100. We looking forward to hearing from you. Kind regards.
8/10 Bien
Jeremy
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 23 mai 2024
Dear Jeremy, thank you so much for your review. We're glad to know that you enjoyed the hotel's location and overall experience. We hope to welcome you back soon. Kind regards.
10/10 Excellent
Annette
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 23 mai 2024
Dear Annette, thank you so much for your lovely review! We're happy to know that you had a comfortable stay with us and hopefully, we can welcome you back in the future. Kind regards.
10/10 Excellent
Lisa, MURRAYS BRIDGE
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 23 mai 2024
Dear Lisa, thank you so much for your 5-star review! We're happy that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon. Kind regards.
2/10 Horrible
Soner
12 mai 2024
Soner
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 23 mai 2024
Dear Soner, thank you so much for taking the time to review us. We're very sorry that we could not meet your expectations during your stay with us.One of our team members contacted you to discuss further the issues raised and get a better insight into how we can improve the quality of our services. It's our hope to have the chance to welcome you back to better experience Novotel Brisbane South Bank. Kind regards.
10/10 Excellent
Anabell
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anabell
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 23 mai 2024
Dear Anabell, thank you so much for your 5-star review! We're happy to know that you had a comfortable stay with us and we hope to welcome you back in the future. Kind regards.
10/10 Excellent
Danae
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danae
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 23 mai 2024
Dear Danae, thank you so much for your 5-star review! We're happy that you enjoyed your stay and we're looking forward to welcoming you back soon. Kind regards.
10/10 Excellent
Hiren Anilkumar
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiren Anilkumar
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 1 mai 2024
Dear Hiren, thank you so much for your 5-star review! We're glad that you enjoyed your stay. Kind regards.
10/10 Excellent
Angus
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angus
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 28 avr. 2024
Dear Angus, thank you so much for your 5-star review. Kind regards.
10/10 Excellent
Stephen
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 28 avr. 2024
Dear Stephen, thank you so much for your 5-star review! Kind regards.
10/10 Excellent
Alistair
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alistair
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 8 avr. 2024
Dear Alistair, thank you so much for your great review. We're happy to know that you enjoyed your stay and we're looking forward to welcoming you back soon. Kind regards.
10/10 Excellent
madison
Voyage en couple
7 avr. 2024
madison
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 8 avr. 2024
Dear Madison, thank you so much for your glowing review! We're thrilled to know that you had an unforgettable stay with us and we're looking forward to welcoming you back soon. Kind regards.
10/10 Excellent
Mike
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 8 avr. 2024
Hi Mike, thank you so much for your 5-star review!
2/10 Horrible
eric
Voyage d’affaires, Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
eric
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 8 avr. 2024
Dear Eric, thank you so much for reviewing us. We're very sorry that we fell short of meeting your expectations during your stay with us. We would like to discuss further the issues raised, so we kindly ask you to contact us at ha0x0@accor.com or 07 3295 4100. We are looking forward to hearing from you. Kind regards.
6/10 Satisfaisant
Susan
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Équipements
Susan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Millicent le 25 mars 2024
Hi Susan, Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your feedback.I am sorry to hear however about the delay on check out. We hope to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Millicent le 18 mars 2024
Hi Mark, Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your lovely feedback! We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to you back again soon!
10/10 Excellent
Alan
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Millicent le 18 mars 2024
Dear Alan, Thank you for your feedback! I am pleased to let you know that our Corner 'N' Rooms provide a more traditional layout with a bathroom closed off from the bedroom which you may prefer to our standard lay out. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Ethan
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Ethan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Millicent le 28 févr. 2024
Hi Ethan, Thank you for your lovely feedback. We are happy to hear that you had an enjoyable stay and look forward to welcoming you back again soon!
8/10 Bien
Brian
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Millicent le 19 févr. 2024
Hi Brian, Thank you for choosing to stay at Novotel Brisbane South Bank and sharing your review. We have different types of pillows available which can be ordered on request from reception. We look forward to you staying with us again!
10/10 Excellent
Paula Mary
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula Mary
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Millicent le 19 févr. 2024
Hi Paula Mary, Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your lovely feedback!We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to you back again soon!
8/10 Bien
Carly
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carly
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Millicent le 19 févr. 2024
Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your feedback!I am so sorry to hear however about the cleanliness issues you experienced, please accept my sincerest apologies. I have passed your comments on to our Housekeeping Manager so this issue can be addressed.We hope that you enjoyed the rest of your stay with us and look forward to welcoming you back again soon!
10/10 Excellent
Clint
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clint
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Millicent le 19 févr. 2024
Hi Clint, Thank you for sharing your review, we are glad you enjoyed your stay at Novotel Brisbane South Bank!
8/10 Bien
??
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Millicent le 19 févr. 2024
Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your lovely feedback!We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to you back again soon!
10/10 Excellent
Amy
7 févr. 2024
Amy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Leticia, Digital Marketing Manager le 21 mars 2024
Dear Amy, thank you so much for your 5-star review! We're happy to know that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon. Kind regards.
10/10 Excellent
Chantal
Voyage en famille
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing location & the staff are wonderful.!
Chantal
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Millicent le 4 févr. 2024
Hi Chantal, Thank you for sharing your lovely feedback from your stay at Novotel Brisbane South Bank! I am so happy to hear that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back again soon!
10/10 Excellent
Jen
Voyage en couple
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Millicent le 4 févr. 2024
Hi Jen, Thank you for choosing to stay at Novotel Brisbane South Bank and sharing your lovely feedback! We are so happy to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back again soon!
10/10 Excellent
stephen
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stephen
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 2 févr. 2024
Hi Stephen, Thank you so much for choosing to stay with us at Novotel Brisbane South Bank! We are so glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Scott
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This should be your first choice
Scott
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 1 févr. 2024
Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your lovely feedback!We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to you back again soon!
10/10 Excellent
Sandra, Elkhorn
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 30 janv. 2024
Hi Sandra,Thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Dave
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Millicent le 30 janv. 2024
Dear Dave,Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your lovely feedback!We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to you back again soon!
10/10 Excellent
John
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 30 janv. 2024
Hi John,Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your lovely feedback!We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to you back again soon!
10/10 Excellent
Taylor
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Taylor
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 30 janv. 2024
Hi Taylor, Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your lovely feedback!We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to you back again soon!
8/10 Bien
Arrigo
23 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arrigo
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 23 janv. 2024
Hi Arrigo, Thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
21 janv. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 23 janv. 2024
Thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
8/10 Bien
Amanda
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 23 janv. 2024
Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your lovely feedback!We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to you back again soon!
10/10 Excellent
Lindell
Voyage en famille
21 janv. 2024
Lindell
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Millicent le 23 janv. 2024
Hi Lindell,Thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 23 janv. 2024
Hi Nicole, Thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Kellie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kellie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Millicent le 17 janv. 2024
Dear Kellie, Thank you for sharing your lovely feedback and choosing to stay at Novotel Brisbane South Bank! We are glad you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superb location and hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Millicent le 16 janv. 2024
Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your lovely feedback!We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to you back again soon!
10/10 Excellent
Renae
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Renae
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Millicent le 16 janv. 2024
Hi Renae, I am so happy to hear you enjoyed your stay and love our hotel! Thank you for choosing to stay with us and taking the time to share your lovely feedback. We look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
Sophie
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Millicent le 16 janv. 2024
Hi Sophie, thank you so much for choosing to stay with us again at Novotel Brisbane South Bank! We are so happy you enjoyed your stay and hope you continue to enjoy your stays here!
8/10 Bien
Justin
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Millicent le 16 janv. 2024
Hi Justin,Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane South Bank. We are happy to hear you enjoyed your stay and hope to welcome you back!
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 16 janv. 2024
Hi Daniel,Thank you so much for sharing your 5/5 review with us! We are glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Mark
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Millicent le 16 janv. 2024
Hi Mark, Thank you for staying with us and taking the time to share your feedback. I will pass your comments regarding parking on to our team to ensure we are managing the area. We hope you will give us the opportunity to provide you with a better stay in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 16 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your review with us. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back.
10/10 Excellent
Chanel Margaret
Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chanel Margaret
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Millicent le 9 janv. 2024
Hi Chanel,Thank you for choosing to stay with us at Novotel Brisbane Southbank and for taking the time to share your lovely feedback!We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to you back again soon!
10/10 Excellent
Lyn, Trinity Beach
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lyn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Millicent le 9 janv. 2024
Hi Lyn,Thank you for sharing a review, we are happy to hear you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back to Novotel Brisbane South Bank again soon!