Avis
6,2
6,2/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
5,4/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Rhonda
29 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rhonda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Rhonda, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Artak
12 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
Artak
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 févr. 2024
Hi Artak,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Todd
Voyage en groupe
14 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Todd
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Gerald
24 nov. 2023
Gerald
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
GREGORY, Las Vegas
21 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
GREGORY
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi Gregory,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Mark
20 oct. 2023
Mark
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Marilyn
Voyage en couple
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Marilyn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 18 oct. 2023
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Nathan
Voyage en famille
12 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 sept. 2023
Hi Nathan,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2/10 Horrible
LARRY
Voyage en groupe
19 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LARRY
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 août 2023
Hi Larry,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Leland M
5 août 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointing
Leland M
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 août 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
joseph
18 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
joseph
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 mai 2023
Hi Joseph, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Leah
14 mai 2023
Leah
Séjour de 1 nuit en mai 2023
2/10 Horrible
Melissa
Voyage en famille
10 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Patricia
Voyage en famille
12 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Patricia
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2023
Hi Patricia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Bonnie
7 avr. 2023
Bonnie
Séjour de 1 nuit en avril 2023
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ehhh
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 mars 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Kaylee
19 févr. 2023
Kaylee
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de A S le 20 févr. 2023
We appreciate your feedback. We greatly appreciate your business.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage avec des animaux de compagnie
7 févr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de A S le 7 févr. 2023
Thank you so much for your feedback regarding your stay. We appreciate your business and give us a opportunity to serve you.
2/10 Horrible
Erin
Voyage en famille
5 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2023
Dear Erin,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Dan J.#Team6
6/10 Satisfaisant
carlos
3 févr. 2023
carlos
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Amber
27 janv. 2023
Amber
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de A S le 28 janv. 2023
Thanks for your feedback and we appreciate your business.
10/10 Excellent
Jason
Voyage d’affaires
27 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simple perfect for your trip
Jason
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de A S le 28 janv. 2023
Jason,Thank you so much and I greatly appreciated your response and business. Give me a chance in future to serve you as well. Again thank you so much
10/10 Excellent
Malinda
30 déc. 2022
Malinda
6/10 Satisfaisant
andrew
23 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Basic
andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 24 janv. 2023
Hi Andrew,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Valorie
Voyage en couple
2 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valorie
Réponse de Brand Experience Team le 24 janv. 2023
Hi Valorie,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Lynette
8 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynette
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 10 nov. 2022
Hi Lynette,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
8/10 Bien
Philip
28 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Philip
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Bruce
14 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bruce
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de A S le 14 oct. 2022
Bruce,We appreciate your business and greatly appreciate feed back for your stay. Give us a opportunity in future to serve you the best.
10/10 Excellent
Arolee
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arolee
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Nancy Y. le 6 oct. 2022
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
4/10 Médiocre
Gregory
15 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Nancy Y. le 6 oct. 2022
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Amanda
Voyage d’affaires
27 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Brand Experience Team le 31 août 2022
Hi Amanda,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Lee
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 juil. 2022
Les points faibles : Équipements
Lee
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de A S le 30 juil. 2022
We appreciate your business but Motel6 don’t put coffee in room. We sorry for inconvenience.
10/10 Excellent
Michael
28 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decent Road Trip Hotel
Michael
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de A S le 28 juil. 2022
Michael,
We greatly appreciate your business and your feedback as back. Give us opportunities in future as well.
8/10 Bien
Toni
Voyage en groupe
7 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Toni
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de A S le 7 juil. 2022
We greatly appreciated your business and feed back as well. Give us a opportunity in future as well.
Thanks
6/10 Satisfaisant
inam
Voyage en famille
24 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
inam
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de a s le 24 juin 2022
Thanks for your feedback. I would like to inform you we never ever keep unwash/use article in room like bedsheet and towels.
10/10 Excellent
John
10 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I’d stay again.
John
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de A S le 10 juin 2022
We greatly appreciated your feed back and business as well. Your positive feed definitely encourage us to provide best costumer service.
Thanks
10/10 Excellent
carol
11 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
carol
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de A s le 12 avr. 2022
We appreciate your feed back and your business as well.
10/10 Excellent
manuel
Voyage en famille
31 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
manuel
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de A S le 1 avr. 2022
We greatly appreciate for your feed back and your business also.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay away
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de AS le 13 janv. 2022
We got all kind of working people but this is country side safe property and safe environment not like big metropolitan cities.
10/10 Excellent
Kimbery
Voyage en famille
16 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kimbery
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de A S le 16 nov. 2021
We appreciated your business and feed back. Your positive feed back always boost our energy to provide better service. We look forward to see you again.
8/10 Bien
Darren
27 oct. 2021
Darren
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de A S le 28 oct. 2021
We appreciated your business and thanks for your feedback. We look forward to see you again in future.
6/10 Satisfaisant
Ralph
27 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Adequate for a one night stay.
Ralph
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de A S le 27 oct. 2021
Motel 6 don't put facial tissue in room and one queen bed got only 2 pillows. Thanks for your business and we look forward to see you again.
8/10 Bien
Olivia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olivia
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de A S le 20 oct. 2021
Thanks for feedback. Positive feed back always encourage to always better.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Pete le 17 juil. 2021
Thank you for your time to share your review with us
2/10 Horrible
Kevin
Voyage en famille
8 juil. 2021
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Don't stay here!
Kevin
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Pete le 17 juil. 2021
Sorry for inconvenience we’ll take care of this issues in future
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 juin 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Pete le 17 juil. 2021
Thank you for your time to share your review with us
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de A S le 27 juin 2021
Thanks for your feedback and we appreciated your business. We look forward to serve to you in future as well.
4/10 Médiocre
Therese
16 juin 2021
Therese
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Pete le 17 juil. 2021
Sorry for inconvenience we’ll take care of this issues in future
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
8 mai 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Should be abandoned like the motel behind it
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2022
Hi Traveler,
Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.
Maz K.
#Team6