Avis sur MOTEL 6 Branson West - Silver Dollar City
MOTEL 6 Branson West - Silver Dollar City
50 Notch Lane, Branson West, MO
Avis
7,8
Bien
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
28 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
roxana
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
roxana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Irene
25 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Irene
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Jacob
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Clinton
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clinton
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi ClintonWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Fred
Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fred
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Fred,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Lilith#Team6
8/10 Bien
Patrick
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Patrick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Patrick, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Allison
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Allison,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Chavis
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chavis
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Chavis,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Lashawn
Voyage en famille
26 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Lashawn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Brianna
Voyage en couple
20 avr. 2024
Brianna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 1 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
John
10 avr. 2024
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Carol
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Mary
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Jason
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 mars 2024
Hi Jason, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Tyler
Voyage d’affaires, Voyage en couple
4 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Tyler
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Tyler,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
8/10 Bien
Dale
28 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Dale
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 5 mars 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Janie
28 févr. 2024
Janie
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Traci, Temple
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Traci
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Traci,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Misty
Voyage en famille, Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Misty
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Jack
26 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Jack
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 5 févr. 2024
Hi Jack,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Pamela
18 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Pamela
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Chris
5 janv. 2024
Chris
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Meleia
Voyage avec des animaux de compagnie
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meleia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Breonna
2 janv. 2024
Breonna
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice, clean, close to SDC.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 4 janv. 2024
Hi TravelerThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Dustin, Big cabin
Voyage en famille
1 janv. 2024
Dustin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
TROY
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CLEAN! Budget and Pet Friendly :)
TROY
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 4 janv. 2024
Hi TroyWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
8/10 Bien
Teresa
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean, no frills room.
Teresa
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 4 janv. 2024
Hi Teresa,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
8/10 Bien
Joyce
30 déc. 2023
Joyce
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Kristan
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Kristan
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 4 janv. 2024
Hi Kristan,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
4/10 Médiocre
William J
Voyage en famille
28 déc. 2023
Don't stay here.
William J
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 4 janv. 2024
Hi William,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Ray
27 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ray
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Keith
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Same Story everytime!
Keith
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Leslie
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Michael
23 déc. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Robin
Voyage en groupe
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Robin,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
David
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi David,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Brenda
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brenda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Brenda,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
8/10 Bien
Diane
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
SDC trip
Diane
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Diane,Thank you for positively rating your stay!!Lilith#Team6
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 déc. 2023
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
8/10 Bien
Melanie
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 déc. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Matthew
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 déc. 2023
Hi Matthew,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
8/10 Bien
John
Voyage en famille
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté
John
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 nov. 2023
Hi John, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Andrew
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 nov. 2023
Hi Andrew,We take bed bugs reports very seriously and sincerely apologize for your experience. Please know that we are on high alert regarding all reports of pest and are mindful to monitor our rooms in order to address and treat for any issues if we discover them. Thank you again for bringing this matter to our attention and we appreciate your patronage. We would like to discuss your experience and ask that you use the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Jacob
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Réponse de Brand Experience Team le 30 nov. 2023
Hi Jacob,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Dalton
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Dalton
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 nov. 2023
Hi Dalton,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Colby
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colby
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 nov. 2023
Hi Colby, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6