Entrée de l’hébergement

Avis sur Motel 6 New Haven - Branford, CT

2 out of 5
Motel 6 New Haven - Branford, CT
320 E Main St, Branford, CT

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 221 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 273 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 228 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 137 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 141 avis sur 1000." "

7,0/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

5,6/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Karol

Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Ludovic

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre correcte qui pue la cigarette
Chambre basique qui sentait la cigarette même si nous étions dans la section non-fumeur. Propreté correcte et salle de bains vieillissante.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Kat le 22 déc. 2022
Bonjour Ludovic,Merci pour le retour et l'évaluation de notre motel. Nous allons examiner cela.Kat#Team6

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je recommande. Le service et le personnel sont irréprochables. Les chambres sont spacieuses et bien équipées
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de UN le 16 janv. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Abdelfattah

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Une pour se reposer c agréable mais pas d animati
Séjour de 1 nuit en juin 2019

2/10 Horrible

Joe, France

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A fuir. Hôtel sale et personnel impoli.
Accueil extrêmement désagréable voire impoli. Chambre spacieuse mais très sale. Des cheveux de partout, même dans le lit. Des mégots de cigarette par terre et des tâches sur les draps.
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Réponse de Brand Experience Team le 28 août 2017
Dear Joe, Thank you for sharing your review. We are committed to delivering a clean, comfortable room and apologize for any failure in following through on that commitment during your recent stay. The customer service issues you describe are atypical to Motel 6 standards for quality, and we are sorry you experienced less than satisfying service during your visit. We invite you to contact our Guest Relations Department to record the details of your visit to help us provide a better guest experience in the future.

4/10 Médiocre

Bertrand, Saint - Maximin la Sainte - Baume

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
s'il ne reste que ça
Hôtel bien placé mais de qualité médiocre. La propreté de la chambre laissait à désirer. A ne réserver que pour dormir s'il ne reste rien d'autre.A defaut

6/10 Satisfaisant

Gregory, Columbia Cross Roads

Les points faibles : Équipements
A bit dirty but not in the room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Peter

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Staff are absolutely TERRIBLE here..
Séjour de 3 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Peter

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Found out today that I've been put on the DO NOT RENT list for absolutely no reason and am told I need to speak to manager but of course no manager is here.. what a joke. Have stayed here MANY times spent THOUSANDS of dollars here over the months.. no idea what the issue is
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Peter

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Place is filled with drug addicts doing drugs and selling drugs it's a 2 star hotel at best and the staff want to act like it's some 5 star hotel the staff are awful the rooms have the bare minimum place sucks
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Peter

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are absolutely terrible
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Courtney

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are awful
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Clara

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing amazing, it’s a motel. It smells old and feels grimy, it’s not cleaned properly, but for a place where you can lay your head to sleep it’s not bad.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Kelvin

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ok
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Alex

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good place and clean
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Erica

Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Katherine

Voyage d’affaires
Business travelers in town for one night. It does the job just nothing around to eat not much public transportation.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Michelle

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 mai 2024
Hi Michelle,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 Excellent

Nicoyan

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Samantha

Clean and friendly staff
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Samantha,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Desiree

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The friendliness of the staff, the cleanliness of the room and the convenient location to the restaurants nearby
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Desiree,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Bjorn, Brooklyn

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 10 mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Tyler

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 mai 2024
Hi Tyler,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 Excellent

Siobhan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 mai 2024
Hi Siobhan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 Bien

Marc

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Oneil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Jaquan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stays
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 18 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 Satisfaisant

Selene

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lack of soap, shampoo. Plus there was construction happening inside the motel. Finally, the coffee provided was beyond limited.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 18 avr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

Britney

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beds are outdated and very uncomfortable!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 18 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Bruno

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 18 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Brian

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 mai 2024
Hi Brian,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

James

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 mai 2024
Hi James, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Excellent

Harold

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing to complain about.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Harold,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Darnell

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Darnell,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Siobhan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really fantastic ladies at the front desk!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Siobhan, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 Bien

johanne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's was good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 avr. 2024
Hi Johanne, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

4/10 Médiocre

Darnell

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Mark

Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Joy

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy, the caucasian, at the front desk is clearly unstable. I was charged for 2 nights when I was only staying 1. He didn’t want to give me my money back, He tried to take advantage of me. Then, after being really nice to him, he tried to put on a charade & call me names & did bad acting for the cameras that he claimed were there. It was completely bizarre. It’s an incredibly unsafe hotel. When I told him I couldn’t stay there another night that I felt unsafe & gave him reasons why one of them was because we were locked out of the only lobby the front lobby where guests come in. It’s locked at nightfall we had to go through a dark parking lot around to the side of the building walk all the way down the opposite hallway of our room as soon as you walk in the smell of smoke and marijuana smack you in the face. The room didn’t smell like smoke so that was good but by the time you walk all over the place, you could’ve been robbed raped or mugged anything. He tried to say it was for my safety. If it was for my safety, they would’ve let us in the front lobby where it would be normal to let us in. Instead, they lock it up Because it’s so unsafe. He tried to say it was for my safety & that Branford was safe. then why did the hotel lock the only lobby? There was no way into the building except for the side doors. It’s ridiculous. I get the employee needs to be safe, so do guests! luckily, Corporate Motel 6 refunded me the overcharge.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 20 mars 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Oneil

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 avr. 2024
Hi Oneil,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 Bien

Zengpeng

great
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Magdalena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Magdalena, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 Excellent

Lesley

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Monica, Bridgeport

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Monica,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 Bien

Colin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 févr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Ebony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
My room was very clean; felt safe & located right by 95
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Jess

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Frederick

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Frederick,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

Jess

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Online states check out is at 12 (noon) but staff at hotel said it 11AM. House keeping was very rude even after showing them why were were not out by 11AM.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Jess,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6

4/10 Médiocre

Ricardo

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mediocre at best
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Ricardo,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6