Avis
8,0
Très bien
8,6/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
3 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Max, Genève
14 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ok pour un séjour de travail
Max
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 nov. 2013
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 août 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommandé pour famille
Voyageur vérifié
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Richard
6 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 9 nov. 2020
Thank you for providing your score on Grange Bracknell Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille
8 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
reat location, great staff
Martin
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Joseph le 9 oct. 2020
Thank you. We are glad you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Tem, Uk
Voyage d’affaires
6 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tem
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Joseph le 7 oct. 2020
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay.
4/10 Médiocre
Kerry
5 sept. 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Kerry
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Grange Hotels le 29 sept. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Bracknell Hotel, please accept my sincere apologies that the service/ facilities did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. (Subject to availability)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 juil. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 27 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Sasquatch, Washington
Voyage d’affaires
25 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sasquatch
Séjour de 14 nuits en juillet 2020
Réponse de Joseph le 26 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Gillian
16 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gillian
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Ronnie
Voyage d’affaires
15 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ronnie
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Rosemarie
14 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rosemarie
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Joseph le 26 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfort and Camomile
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de JC le 2 avr. 2020
We are glad that you enjoyed our hospitality.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 mars 2020
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 22 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. Please get reach us on reservations@grangehotels.com
6/10 Satisfaisant
Steven
Voyage d’affaires
2 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Poor breakfast
Steven
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Helle
Voyage d’affaires
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2. gang på Grange
Helle
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
10/10 Excellent
colin
Voyage en famille
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family.
colin
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 22 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. Please get reach us on reservations@grangehotels.com
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 22 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. Please get reach us on reservations@grangehotels.com
4/10 Médiocre
Billy
Voyage d’affaires
15 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not for me
Billy
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 22 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. Please get reach us on reservations@grangehotels.com
4/10 Médiocre
Ian
Voyage d’affaires
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not great
Ian
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 22 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. Please get reach us on reservations@grangehotels.com
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
6/10 Satisfaisant
Daniel
Voyage en groupe
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grange Hotel, Bracknell
Daniel
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 22 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. Please get reach us on reservations@grangehotels.com
8/10 Bien
Alison
Voyage d’affaires
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent staff
Alison
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
6/10 Satisfaisant
Louise, Yorkshire
26 sept. 2019
Louise
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Jane
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jane
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Paul
Voyage d’affaires
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 août 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
10/10 Excellent
Paul Miller
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul Miller
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Julie
Voyage en famille
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julie
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 22 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. Please get reach us on reservations@grangehotels.com
8/10 Bien
Usha
Voyage d’affaires
7 août 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great Place to Stay
Usha
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 août 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 juil. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
6/10 Satisfaisant
James
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
James
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Grange Bracknell Hotel le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Joseph le 22 juil. 2019
Thank you for your feed back. We really appreciate it.
10/10 Excellent
Graham
1 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Graham
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Joseph le 22 juil. 2019
Thank you for your feed back. We really appreciate it.
10/10 Excellent
Leanne
Voyage en famille
26 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leanne
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Joseph le 1 juil. 2019
Thank you for your feedback. We really appreciate it.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de JC le 10 juin 2019
Thank you. We are happy that you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Adele
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adele
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Joseph Chandy le 21 mai 2019
Thank you. We are glad you enjoyed our hospitality.
Best Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Joseph le 21 mai 2019
Thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Joseph Chandy le 7 mai 2019
Thank you for staying with us and for the positive feed back.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de JC le 16 avr. 2019
We are happy that you enjoyed your stay and thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Mark
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great break away.
Mark
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de JC le 16 avr. 2019
We are happy that you enjoyed your stay and will pass on the lovely comments to our staff.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de JC le 16 avr. 2019
Thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de JC le 16 avr. 2019
We are glad that you enjoyed your stay and thank you for your feedback.