Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 21 mai 2024
Claude, we're delighted you had a great stay and appreciate your five-star rating! Please revisit us soon at the Wyndham Boston Beacon Hill!
4/10 Médiocre
alain
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
alain
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de HotelMgmt le 7 mai 2024
Alain, thank you for staying with us. We trust you had an overall enjoyable stay and hope to welcome you back for an improved experience in the future!
6/10 Satisfaisant
Marie-Claude
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marie-Claude
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de HotelMgmt le 24 avr. 2024
Thank you for your feedback, Marie-Claude. Although we're glad you found our property clean and well-located, it's truly disappointing to hear about the noise concerns you encountered. Our team is committed to providing a peaceful and pleasant experience for our guests, and we will use your feedback to learn how we can continue to improve. Please allow us another chance to welcome you and win you over entirely.
10/10 Excellent
André
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
André
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de HotelMgmt le 24 avr. 2024
Thank you for your positive feedback, André! We're delighted that our prime location, clean accommodations, and handy valet service made your visit to Boston so comfortable and stress-free. We'd love to welcome you back for your next trip!
6/10 Satisfaisant
Frédéric
Voyage en couple
7 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Frédéric
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotelmgmt le 9 mars 2024
Frédéric, we are glad to hear our team made a positive impression! We are addressing the mattress issue to ensure a better sleep experience. Thanks for bringing this to our attention. We hope to welcome you back soon for a more comfortable stay.
8/10 Bien
Catherine
Voyage en famille
28 nov. 2023
Catherine
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotelmgmt le 28 nov. 2023
We appreciate your high rating, Catherine. It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon!
8/10 Bien
Nathalie
Voyage en groupe
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de HotelMgmt le 28 nov. 2023
Nathalie, thank you for your positive review of Wyndham Boston Beacon Hill. We are thrilled to know you found our hotel almost perfect and well-located. It is also great to hear that you were pleased with the shower. We are looking forward to welcoming you back for another stay that we hope will be absolutely perfect!
8/10 Bien
Ian
20 août 2023
Ian
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hotelmgmt le 9 sept. 2023
Thank you for taking a moment to share your positive score, Ian! We hope you plan to join us on your next visit to the area, so we have a chance to further impress.
10/10 Excellent
Gilles
Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilles
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotelmgmt le 4 août 2023
Gilles, thank you for your perfect rating of Wyndham Boston Beacon Hill. We are glad you had an excellent stay and found our team helpful. Your kind words are very much appreciated. The pleasure would be ours to welcome you back!
10/10 Excellent
Gérard
Voyage en famille
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gérard
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotelmgmt le 25 juil. 2023
We're thrilled that your stay was everything you had hoped for, Gérard! Thank you for choosing us for your visit to Boston. We look forward to welcoming you back on your next trip!
6/10 Satisfaisant
Julie
11 juin 2023
Julie
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotelmgmt le 4 juil. 2023
It is disappointing to learn that your stay wasn't as ideal as it could have been, Julie. We hope to see you again soon for an improved experience.
10/10 Excellent
Helene
Voyage en famille
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helene
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotelmgmt le 14 avr. 2023
We have to agree with you, Helene, that our terrific setting allows for easy exploration of the area! Thank you for honoring us with your perfect score for the Wyndham Boston Beacon Hill. We hope your adventures bring you back soon!
8/10 Bien
Nathalie
Voyage en famille
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotelmgmt le 14 avr. 2023
Nathalie, we love seeing our guests use our fantastic location to explore the city! Thank you for sharing your fantastic rating. Please make plans to visit us again soon at the Wyndham Boston Beacon Hill!
8/10 Bien
Laurence
10 avr. 2023
Laurence
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Hotelmgmt le 12 avr. 2023
We are delighted your stay was a positive one, Laurence! We hope you’ll choose our property whenever your travels bring back you to the area.
10/10 Excellent
Jeremy
Voyage en famille
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix.
Jeremy
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hotelmgmt le 21 févr. 2023
Thank you for your recommendation, Jeremy! We’re so glad that you found our location to be perfect for sightseeing and that you enjoyed a quiet, comfortable stay. It will be our pleasure to welcome you back to Wyndham Boston Beacon Hill!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 janv. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de HotelMgmt le 6 janv. 2023
Thank you for taking the time to rate your stay. We hope that you will come back and give us another chance to truly win you over.
8/10 Bien
Anne-Frédérique
Voyage en famille
3 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne-Frédérique
Réponse de Hotelmgmt le 5 janv. 2023
Thank you for sharing your high rating with us, Anne! It was a pleasure having you as our guest here at Wyndham Boston Beacon Hill and we hope to have the opportunity to greet you again soon.
8/10 Bien
Said
21 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Said
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
dan
20 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
dan
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Soumaya
25 août 2022
Soumaya
Séjour de 3 nuits en août 2022
8/10 Bien
Hugo
Voyage en famille
15 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hugo
Séjour de 2 nuits en août 2022
8/10 Bien
Marie-France
Voyage en famille, Voyage en groupe
6 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-France
Séjour de 2 nuits en août 2022
4/10 Médiocre
sylvain
Voyage en famille, Voyage en groupe
2 août 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
sylvain
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille
1 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé mais aurait besoin d’un peu d’amou
Richard
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
stephane
Voyage en famille
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stephane
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
France
22 juil. 2022
France
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Thierry
Voyage en couple
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thierry
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Olivier
Voyage d’affaires
25 juin 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivier
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Pascal
Voyage en famille
29 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
Pascal
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
REMI
Voyage d’affaires
9 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
REMI
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Jorge
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Norma, santa clarita
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Norma
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Stacy
Voyage d’affaires
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Zhi
23 mai 2024
Zhi
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 25 mai 2024
It's disappointing to learn that your time with us did not win you over completely. We hope you'll give us the chance to impress you on a future visit, Zhi.
2/10 Horrible
Ashley
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 24 mai 2024
Ashley, thank you for your feedback. We are sorry to hear about the uncomfortable beds and will address this issue promptly. We look forward to welcoming you back for a more comfortable stay.
6/10 Satisfaisant
Tricia
Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Tricia
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 24 mai 2024
Tricia, thank you for your valuable feedback! We are glad you enjoyed our great location. We apologize for the lumpy mattresses and will address this issue. We look forward to welcoming you back for a more comfortable stay.
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage d’affaires, Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michael
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 23 mai 2024
Michael, thank you for your feedback. We are glad you found the room comfortable and enjoyed the internet and breakfast. We apologize for the inconveniences you experienced. We hope to improve and welcome you back for a better stay next time.
4/10 Médiocre
ALFREDO
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALFREDO
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 22 mai 2024
Alfredo, thank you for sharing your experience. We're happy to know our location was a positive for you, but we're concerned about the cleanliness and maintenance issues you mentioned. We are committed to addressing these problems and enhancing our property. We hope you'll give us another chance in the future.
10/10 Excellent
Deborah
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 25 mai 2024
Thank you for your five-stars, Deborah. We look forward to your return and hope it's soon!
8/10 Bien
Sharlene
18 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharlene
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 21 mai 2024
Sharlene, while we're glad you appreciated our team's warm hospitality, we're sincerely sorry for any inconvenience caused by our current housekeeping policy. Your comments will be reviewed internally to improve the service, and we hope to welcome you back soon for a truly five-star-worthy experience.
6/10 Satisfaisant
Dino
18 mai 2024
Dino
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 21 mai 2024
Dino, it's disheartening to hear that you weren't impressed by the value of your stay. We take your concerns seriously and continuously work to improve our services and amenities. We would be grateful for the opportunity to welcome you back and provide a more positive experience in the future.
4/10 Médiocre
Carol
18 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 21 mai 2024
Carol, we’re very sorry to hear about the issues you faced during your stay. The service and room conditions you described are not acceptable, and we are addressing these concerns promptly to see where retraining and updates are needed. We appreciate your feedback and hope you’ll give us another opportunity to regain your trust in the future.
10/10 Excellent
Mardy
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mardy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 18 mai 2024
Thank you for your high recommendation, Mardy. We at Wyndham Boston Beacon Hill are glad you had an enjoyable stay and were pleased with our accommodations and convenient location. The pleasure would be ours to welcome you back again!
4/10 Médiocre
Kathy
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de HotelMgmt le 16 mai 2024
Kathy, we sincerely apologize for the issue you encountered. This is not the standard we strive for, and we are addressing it immediately. We hope you will give us another chance to provide a better experience in the future.
10/10 Excellent
Robert
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 16 mai 2024
Robert, thank you for your perfect rating of Wyndham Boston Beacon Hill. We are delighted you had an excellent carefree stay and were pleased with our accommodations. The pleasure would be ours to welcome you back!
6/10 Satisfaisant
Norman
14 mai 2024
Norman
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 18 mai 2024
Thank you for your rating, Norman. We would be grateful to have the opportunity to host you again so that we can make a better impression on you.
8/10 Bien
Tara
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tara
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 16 mai 2024
Tara, thank you for your feedback. We apologize for the discomfort and disturbance during your stay. We are currently taking steps to address these issues to ensure a more restful experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back to a much improved stay in the future.
8/10 Bien
Donald
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Donald
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 15 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing your review, Donald! It's great to hear you found our location perfect for exploring Boston's historic sites. We understand your concerns about pricing and can assure you that we are committed to providing competitive rates for the area. We look forward to hosting you again soon and providing another memorable experience!
6/10 Satisfaisant
Connie, ROUSES POINT
Voyage en famille, Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Propreté
Connie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 14 mai 2024
Thank you for your feedback, Connie. We're glad our location was convenient for your hospital visits, but we're sorry to hear that you found the value of our rooms lacking. We are continually working on improving our guest experience and will take your comments into account. We hope to have the opportunity to impress you in the future.