Extérieur

Avis sur Wyndham Boston Beacon Hill

3.5 out of 5
Wyndham Boston Beacon Hill
5 Blossom Street, Boston, MA

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 692 avis sur 1705." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 454 avis sur 1705." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 289 avis sur 1705." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 158 avis sur 1705." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 112 avis sur 1705." "

8,0/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Claude

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super apprécié notre séjours merci
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 21 mai 2024
Claude, we're delighted you had a great stay and appreciate your five-star rating! Please revisit us soon at the Wyndham Boston Beacon Hill!

4/10 Médiocre

alain

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
None
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de HotelMgmt le 7 mai 2024
Alain, thank you for staying with us. We trust you had an overall enjoyable stay and hope to welcome you back for an improved experience in the future!

6/10 Satisfaisant

Marie-Claude

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bien situé propre mais vieux et très mal insonorisé
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de HotelMgmt le 24 avr. 2024
Thank you for your feedback, Marie-Claude. Although we're glad you found our property clean and well-located, it's truly disappointing to hear about the noise concerns you encountered. Our team is committed to providing a peaceful and pleasant experience for our guests, and we will use your feedback to learn how we can continue to improve. Please allow us another chance to welcome you and win you over entirely.

10/10 Excellent

André

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Près du centre-ville, bien situé, personnels gentils, bel accueil. Valet parking facile. Belle chambre et propre. Près de bons restaurants aux environs, facile d'y aller à pieds !!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de HotelMgmt le 24 avr. 2024
Thank you for your positive feedback, André! We're delighted that our prime location, clean accommodations, and handy valet service made your visit to Boston so comfortable and stress-free. We'd love to welcome you back for your next trip!

6/10 Satisfaisant

Frédéric

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les matelas creusent. Impossible de dormir à deux dans le même lit. Personnel de l’hôtel très aimable et sympathique.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotelmgmt le 9 mars 2024
Frédéric, we are glad to hear our team made a positive impression! We are addressing the mattress issue to ensure a better sleep experience. Thanks for bringing this to our attention. We hope to welcome you back soon for a more comfortable stay.

8/10 Bien

Catherine

Voyage en famille
.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotelmgmt le 28 nov. 2023
We appreciate your high rating, Catherine. It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon!

8/10 Bien

Nathalie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cet hôtel est presque parfait et très bien situé. Très bonne note pour la salle de bain et la douche qui fonctionne très bien. Le seul point négatif est qu'il n'y a pas de réfrigérateur dans la chambre. Sinon, c'était parfait!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de HotelMgmt le 28 nov. 2023
Nathalie, thank you for your positive review of Wyndham Boston Beacon Hill. We are thrilled to know you found our hotel almost perfect and well-located. It is also great to hear that you were pleased with the shower. We are looking forward to welcoming you back for another stay that we hope will be absolutely perfect!

8/10 Bien

Ian

Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hotelmgmt le 9 sept. 2023
Thank you for taking a moment to share your positive score, Ian! We hope you plan to join us on your next visit to the area, so we have a chance to further impress.

10/10 Excellent

Gilles

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très gentil est serviable dame à l’accueil très gentille 10sur10
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotelmgmt le 4 août 2023
Gilles, thank you for your perfect rating of Wyndham Boston Beacon Hill. We are glad you had an excellent stay and found our team helpful. Your kind words are very much appreciated. The pleasure would be ours to welcome you back!

10/10 Excellent

Gérard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A répondu a toute mes attentes.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotelmgmt le 25 juil. 2023
We're thrilled that your stay was everything you had hoped for, Gérard! Thank you for choosing us for your visit to Boston. We look forward to welcoming you back on your next trip!

6/10 Satisfaisant

Julie

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotelmgmt le 4 juil. 2023
It is disappointing to learn that your stay wasn't as ideal as it could have been, Julie. We hope to see you again soon for an improved experience.

10/10 Excellent

Helene

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Central par rapport aux activités à faire et aux sites/parcs à visiter. Parfait pour les déplacements à pied.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotelmgmt le 14 avr. 2023
We have to agree with you, Helene, that our terrific setting allows for easy exploration of the area! Thank you for honoring us with your perfect score for the Wyndham Boston Beacon Hill. We hope your adventures bring you back soon!

8/10 Bien

Nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé près du centre ville, pratiquement tout les attractions se font à pied
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotelmgmt le 14 avr. 2023
Nathalie, we love seeing our guests use our fantastic location to explore the city! Thank you for sharing your fantastic rating. Please make plans to visit us again soon at the Wyndham Boston Beacon Hill!

8/10 Bien

Laurence

Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Hotelmgmt le 12 avr. 2023
We are delighted your stay was a positive one, Laurence! We hope you’ll choose our property whenever your travels bring back you to the area.

10/10 Excellent

Jeremy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix.
Hôtel très sympa, plutôt bien situé (à quelques minutes de marche du début de la Freedom Trail et du TD Garden, par exemple) et assez silencieux. Personnel très agréable, chambre suffisamment grande pour qui se contente de passer ses nuits à l'hôtel. A recommander, j'y retournerai volontiers.
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hotelmgmt le 21 févr. 2023
Thank you for your recommendation, Jeremy! We’re so glad that you found our location to be perfect for sightseeing and that you enjoyed a quiet, comfortable stay. It will be our pleasure to welcome you back to Wyndham Boston Beacon Hill!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de HotelMgmt le 6 janv. 2023
Thank you for taking the time to rate your stay. We hope that you will come back and give us another chance to truly win you over.

8/10 Bien

Anne-Frédérique

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
H
Réponse de Hotelmgmt le 5 janv. 2023
Thank you for sharing your high rating with us, Anne! It was a pleasure having you as our guest here at Wyndham Boston Beacon Hill and we hope to have the opportunity to greet you again soon.

8/10 Bien

Said

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

dan

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

6/10 Satisfaisant

Soumaya

Séjour de 3 nuits en août 2022

8/10 Bien

Hugo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
N/a
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 Bien

Marie-France

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement parfait pour marcher la Ville...Hôtel près de tout... Par contre à côté d'un hôpital alors bcp d'ambulance la nuit ! Aussi le tapis dans les chambres est vieux... Sinon très bon service !
Séjour de 2 nuits en août 2022

4/10 Médiocre

sylvain

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
L endroit est bien situé et facile d accès. je n ai pas aimé trouver des cafards dans la salle de bain et ne pas avoir reçu de réduction pour le prix de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Richard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé mais aurait besoin d’un peu d’amou
Hôtel très bien situé mais en sérieux déficit d’un peu d’amour. Notre salle de bain aurait eu besoin d’une rénovation complète, cuvette cassée, douche baignoire avec émail en très mauvais état en plus du cadre de miroir et papier peint enflé par l’humidité. Chambre avec lits doubles qui ressemblait plus à des lits jumeaux. Les prix étaient légèrement inférieurs à d’autres établissements à proximité mais tout de même très dispendieux pour des canadiens à 305USD la nuit. Les photos des chambres sur le site datent probablement de l’année de construction il y a 15 ou 20 ans. Le personnel était courtois et très gentil autant à la réception qu’au service de voiturier. Nous n’avons pas mangé sur place.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

stephane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel confortable avec une grande chambre Tout proche du beau quartier de Beacon Hill Et proximite des restaurants
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

France

Séjour de 3 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Thierry

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Positif: très bien situé et un bon prix par rapport aux autres options dans la même zone. C'était propre et sécuritaire. Négatif: stationnement excessivement cher, aucun recyclage, plein de petits détails (micro-onde bancal, plafond abimé, matelas décevant, etc.)
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Olivier

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour convenable, rien d'extraordinaire. Ménage pas fait dans la chambre. Facade pas aussi belle que sur la photo
Séjour de 3 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Pascal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
Tout était top !!!
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

REMI

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Excellent hotel. The staff was friendly and really nice cleaning lady on my floor.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Jorge

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No tengo ninguna queja, céntrico y el personal muy amable
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Norma, santa clarita

Voyage en groupe
Les points faibles : Équipements
expected more seeing the ad
Séjour de 4 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Stacy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
There is new building under construction next door. They started driving pile at 7am. It’s a very standard hotel for a very high price. Was not impressed
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Zhi

Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 25 mai 2024
It's disappointing to learn that your time with us did not win you over completely. We hope you'll give us the chance to impress you on a future visit, Zhi.

2/10 Horrible

Ashley

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beds were very uncomfortable. You could feel the springs.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 24 mai 2024
Ashley, thank you for your feedback. We are sorry to hear about the uncomfortable beds and will address this issue promptly. We look forward to welcoming you back for a more comfortable stay.

6/10 Satisfaisant

Tricia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Location is great. The beds need updating, lumpy mattresses.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 24 mai 2024
Tricia, thank you for your valuable feedback! We are glad you enjoyed our great location. We apologize for the lumpy mattresses and will address this issue. We look forward to welcoming you back for a more comfortable stay.

6/10 Satisfaisant

Michael

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Room was comfortable although very dated. Internet service was good. Breakfast was good, but lobby was small with insufficient seating for meetings without being in the dining room. I was disappointed that the pool was closed.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 23 mai 2024
Michael, thank you for your feedback. We are glad you found the room comfortable and enjoyed the internet and breakfast. We apologize for the inconveniences you experienced. We hope to improve and welcome you back for a better stay next time.

4/10 Médiocre

ALFREDO

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maybe location. Definitely this property needs a mayor attention y all areas and rebuilding all. Carpets smell terrible and hallways, elevators etc. seem dirty.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 22 mai 2024
Alfredo, thank you for sharing your experience. We're happy to know our location was a positive for you, but we're concerned about the cleanliness and maintenance issues you mentioned. We are committed to addressing these problems and enhancing our property. We hope you'll give us another chance in the future.

10/10 Excellent

Deborah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 25 mai 2024
Thank you for your five-stars, Deborah. We look forward to your return and hope it's soon!

8/10 Bien

Sharlene

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I didn't like that there was no maid service and we had to ask twice for towels. The desk staff was pleasant and helpful.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 21 mai 2024
Sharlene, while we're glad you appreciated our team's warm hospitality, we're sincerely sorry for any inconvenience caused by our current housekeeping policy. Your comments will be reviewed internally to improve the service, and we hope to welcome you back soon for a truly five-star-worthy experience.

6/10 Satisfaisant

Dino

Very expensive for the value provided.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 21 mai 2024
Dino, it's disheartening to hear that you weren't impressed by the value of your stay. We take your concerns seriously and continuously work to improve our services and amenities. We would be grateful for the opportunity to welcome you back and provide a more positive experience in the future.

4/10 Médiocre

Carol

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was charged 4 or 5 times what this room was worth. Drove up, limped out of my car (I have a broken foot) & was resoundingly ignored by valet & bellhops. My room smelled like an old man's car. The hotel is shabby, needs updating -- dings in the tub, weird cracks in the walls, icky carpet, everything worn & sad. Free wifi is unsecured/no password. Went to 3 floors to find a working ice machine. Having paid an exorbitant amt for this drab room (no doubt b/c it was graduation weekend), I feel completely ripped off. Would not stay again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 21 mai 2024
Carol, we’re very sorry to hear about the issues you faced during your stay. The service and room conditions you described are not acceptable, and we are addressing these concerns promptly to see where retraining and updates are needed. We appreciate your feedback and hope you’ll give us another opportunity to regain your trust in the future.

10/10 Excellent

Mardy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place, great location
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 18 mai 2024
Thank you for your high recommendation, Mardy. We at Wyndham Boston Beacon Hill are glad you had an enjoyable stay and were pleased with our accommodations and convenient location. The pleasure would be ours to welcome you back again!

4/10 Médiocre

Kathy

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There are bedbugs in the rooms, my daughter and I were bitten. We stayed there on 4/27
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de HotelMgmt le 16 mai 2024
Kathy, we sincerely apologize for the issue you encountered. This is not the standard we strive for, and we are addressing it immediately. We hope you will give us another chance to provide a better experience in the future.

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The whole experience was trouble-free and smooth from start to finish
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 16 mai 2024
Robert, thank you for your perfect rating of Wyndham Boston Beacon Hill. We are delighted you had an excellent carefree stay and were pleased with our accommodations. The pleasure would be ours to welcome you back!

6/10 Satisfaisant

Norman

Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotelmgmt le 18 mai 2024
Thank you for your rating, Norman. We would be grateful to have the opportunity to host you again so that we can make a better impression on you.

8/10 Bien

Tara

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The beds were so AWFUL. We drove 10 hours to get there and I had the worst 2 nights of sleep and then had a 10 drive home. I'm sore:( And the loud construction waking us up early
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 16 mai 2024
Tara, thank you for your feedback. We apologize for the discomfort and disturbance during your stay. We are currently taking steps to address these issues to ensure a more restful experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back to a much improved stay in the future.

8/10 Bien

Donald

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
This was a great location to see all the history in downtown. Not sure the price was worth it, but it was in line with the surrounding hotels.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 15 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing your review, Donald! It's great to hear you found our location perfect for exploring Boston's historic sites. We understand your concerns about pricing and can assure you that we are committed to providing competitive rates for the area. We look forward to hosting you again soon and providing another memorable experience!

6/10 Satisfaisant

Connie, ROUSES POINT

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
This is a great location for the hospital. Walking and convenient. But the price is terrible for what you get once inside the rooms are ok nothing great.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de HotelMgmt le 14 mai 2024
Thank you for your feedback, Connie. We're glad our location was convenient for your hospital visits, but we're sorry to hear that you found the value of our rooms lacking. We are continually working on improving our guest experience and will take your comments into account. We hope to have the opportunity to impress you in the future.