Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 17 sept. 2023
Amélie, nous apprécions vos commentaires. Il semble que vous ayez trouvé le design compact de notre Cozy Room pour répondre à vos besoins, et nous sommes heureux que vous ayez apprécié la commodité de notre emplacement. Nous prenons cependant note de votre commentaire concernant la douche et soyez assuré que votre confort est notre priorité. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau et continuer de répondre à vos attentes.
8/10 Bien
Martine
5 sept. 2023
Martine
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 28 sept. 2023
Thank you for the 4/5 rating, Martine!We are excited to see that you had an enjoyable experience at Boston Park Plaza. We're so glad that you felt comfortably accommodated during your visit. We'd love to host you again for an even more enjoyable stay!
8/10 Bien
Annie
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Annie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 7 sept. 2023
Thank you for the lovely rating, Annie!It's great your time at Boston Park Plaza was so pleasant! We strive for excellence so we look forward to hosting you again soon for an even better experience.Thanks again for the feedback!
8/10 Bien
Jean-Sébastien
5 sept. 2023
Jean-Sébastien
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 8 sept. 2023
Thank you for the great rating, Jean-Sébastien!We are delighted to see that you had a wonderful time at Boston Park Plaza. We're so glad that you felt nicely accommodated during your stay, and we look forward to a future visit from you!
8/10 Bien
Jean-Philippe
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Jean-Philippe
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 24 août 2023
Thanks for the great rating, Jean-Philippe!We're happy you had such a lovely stay at Boston Park Plaza! We look forward to hosting you again soon for an even more wonderful experience. Thank you again for sharing your rating with us.
10/10 Excellent
Ann
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Michael le 20 août 2023
Thank you, Ann. We are so happy that you enjoyed your visit! Please do come back to see us again soon!
10/10 Excellent
Helene
Voyage en famille
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helene
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Mike le 19 août 2023
We are so glad you enjoyed your stay and we hope to see you again the next time you are in Boston.
10/10 Excellent
François
Voyage en famille
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
François
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Mike le 15 août 2023
We are so glad you enjoyed your stay and hope to see you again the next time you are in Boston.
10/10 Excellent
Philippe
Voyage en famille
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Michael le 13 août 2023
Thank you, Philippe. We are so happy that you enjoyed your visit. Please come back soon!
6/10 Satisfaisant
Diane
10 août 2023
Diane
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Michael le 10 août 2023
Thank you, Diane. We are sorry for any frustration during your visit. We do hope that you'll consider coming to see us again.
2/10 Horrible
Franck
3 août 2023
Franck
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Michael le 23 août 2023
Thank you, Franck. We are sorry for any frustration during your visit, but we do hope to be able to welcome you back again sometime soon.
10/10 Excellent
yves
Voyage en couple
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
yves
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 31 juil. 2023
Merci de partager votre note parfaite avec nous, Yves !C'est merveilleux de voir à quel point vous avez apprécié votre séjour au Boston Park Plaza ! Nous voulons que tout le monde se sente comme chez lui au Boston Park Plaza. Être capable de créer un sentiment de chez-soi est exactement ce que nous visons à faire !Nous sommes impatients de partager une autre expérience incroyable avec vous bientôt!
10/10 Excellent
Stéphanie
Voyage en famille
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stéphanie
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 5 août 2023
Bonjour Stéphanie,Nous apprécions votre avis élogieux et sommes ravis que le charme de Boston Park Plaza ait pu transparaître, même en tenant compte de la taille des chambres et des salles de bain. Nous visons à maximiser l'espace dans tous nos hébergements et nous vous remercions pour vos commentaires. Dans l'attente de votre retour!Au revoir!
8/10 Bien
Jennifer
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 29 juil. 2023
Thank you for taking the time to share your review with us, Jennifer!It's great to see we provided you with such an enjoyable experience. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Boston Park Plaza.
10/10 Excellent
Louis
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Louis
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Mike le 24 juil. 2023
We are so glad you enjoyed your stay and hope to see you again the next time you are in Boston.
8/10 Bien
Jean-francois
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Jean-francois
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 13 juil. 2023
Thank you for the great rating, Jean-francois!It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at Boston Park Plaza. We'd like to share an even better experience with you soon.
10/10 Excellent
Michelle
3 juil. 2023
Michelle
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Mike le 24 juil. 2023
We are so glad you enjoyed you stay and hope you stay with us again the next time you are in Boston!
10/10 Excellent
Claudia
2 juil. 2023
Claudia
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 5 juil. 2023
Thank you for sharing your perfect rating with us, Claudia!It's wonderful to see how much you appreciated your time at Boston Park Plaza! We want everyone to feel right at home at Boston Park Plaza. Being able to create a feeling of home is exactly what we aim to do!We look forward to sharing another amazing experience with you soon!
6/10 Satisfaisant
Eve
26 juin 2023
Eve
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 18 juil. 2023
We appreciate the feedback, Eve.While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.
4/10 Médiocre
Franck
22 juin 2023
Franck
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 24 juin 2023
Thank you for taking the time to share your feedback, Franck.We're disheartened to hear about the challenges you experienced during your time with us. We regret that our team didn't go above and beyond to accommodate your needs or to make you feel valued. We hold ourselves to a higher standard so we'll address your concerns with our team moving forward.We hope to host you again soon so we can demonstrate the high-caliber service we're accustomed to sharing with our guests.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 2 juin 2023
Thank you for the great rating!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at Boston Park Plaza. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.
10/10 Excellent
Geneviève
Voyage en famille
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Geneviève
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 4 mai 2023
Thank you for this excellent rating, Genevieve!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at Boston Park Plaza! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.
10/10 Excellent
SAndra
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
SAndra
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 1 mai 2023
Thank you for the perfect rating, Sandra!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at Boston Park Plaza. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!
8/10 Bien
Yazid Adel
18 mars 2023
Yazid Adel
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 7 avr. 2023
Thanks for the great rating, Yazid!We are always working very hard to provide the best experiences for all of our guests. It's great to see that you enjoyed yourself! We hope you plan on visiting Boston Park Plaza soon, we'd love to have you back!
8/10 Bien
Annick
Voyage en famille
31 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annick
Réponse de Michael le 31 déc. 2022
Thank you Annick. We hope to be able to welcome you back again soon.
8/10 Bien
Eric
Voyage en couple
3 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Eric
Réponse de Michael le 3 déc. 2022
Thank you Eric. We do hope to be able to welcome you back again soon.
8/10 Bien
Giovanni
Voyage d’affaires
6 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giovanni
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Michael le 6 oct. 2022
Thanks for your feedback Giovanni. We look forward to seeing you here again soon!
6/10 Satisfaisant
Marie-Hélène
Voyage en couple
18 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Marie-Hélène
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 18 août 2022
Nous apprécions vos commentaires, Marie-Hélène.
Nous nous efforçons d'offrir à nos clients un service et un confort de qualité. Cependant, il est regrettable que votre séjour chez nous ait été loin d'être parfait. Nous répondrons à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe.
Nous serions ravis de vous revoir à l'avenir pour partager une expérience plus positive avec vous.
10/10 Excellent
Pierre-Luc
Voyage en groupe
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre-Luc
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 16 août 2022
Thanks for the great review, Pierre-Luc!
It's wonderful you enjoyed your stay at Boston Park Plaza so much! We strive for excellence so we're thrilled you appreciated our elegant atmosphere and central location! Your praise lets us know we're doing our job!
We can't wait to host you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!
10/10 Excellent
Caroline
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 1 nuit en août 2022
8/10 Bien
Francine
Voyage en couple
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francine
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 3 août 2022
Merci pour la bonne note, Francine!
L'équipe du Boston Park Plaza travaille toujours très dur pour offrir une expérience de haute qualité à tous nos clients. C'est super d'entendre que vous avez passé un agréable séjour avec nous! Nous espérons que vous prévoyez de rester avec nous bientôt! Nous aimerions partager une expérience encore meilleure avec vous.
Merci encore!
10/10 Excellent
Marc
Voyage en famille
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 2 août 2022
Thanks for the perfect rating, Marc!
We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at Boston Park Plaza, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!
10/10 Excellent
Bruno
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien situe,excellent service
Bruno
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 26 juil. 2022
Thank you for the perfect rating, Bruno!
It's excellent you enjoyed your time at Boston Park Plaza so much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 26 juil. 2022
We appreciate the feedback.
It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 26 juil. 2022
We appreciate your feedback.
We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.
8/10 Bien
Eric
25 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Correct
Eric
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 26 juil. 2022
Thank you for the great rating, Eric!
It's fantastic your time at the Boston Park Plaza was so great! We're happy you appreciated our prime location and amenities so much. We aim to please and your feedback lets us know we're doing our job! We strive for excellence so we look forward to hosting you again soon so we can share an even better experience with you.
Have a fantastic day!
8/10 Bien
franck
Voyage en famille
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre bruyante
franck
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 24 juil. 2022
Merci pour cette belle critique, Franck !
Nous sommes ravis de savoir que vous avez vécu une expérience aussi merveilleuse au Boston Park Plaza. Nous sommes également ravis que vous ayez apprécié notre emplacement privilégié et la proximité de tant des meilleures attractions de la ville. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau afin que nous puissions partager encore une autre expérience fabuleuse avec vous!
8/10 Bien
Christophe
Voyage en couple
2 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christophe
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 9 juin 2022
Thank you for the fantastic rating, Christophe!
We're delighted to hear you enjoyed your stay at Boston Park Plaza! We pride ourselves on providing exceptional service to our guests at all times so it's very pleasing to hear that we were able to accommodate you during your stay. We look forward to hosting you again in the future!
Thank you again for taking the time to share your review. Have a wonderful day!
8/10 Bien
Dominique
Voyage en famille
27 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dominique
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 27 mai 2022
Thanks for the 8/10 rating, Dominique!
We're happy you had such a lovely stay at Boston Park Plaza! We look forward to hosting you again soon for an even more wonderful experience. Thank you again for sharing your rating with us.
10/10 Excellent
loic
Voyage d’affaires
18 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
loic
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 10 juin 2022
Thank you for sharing this wonderful review, loic!
We are very pleased to hear that you had an enjoyable experience at Boston Park Plaza! We appreciate your praise for our team; they work very hard to ensure every guest feels right at home. We are delighted you felt welcomed and valued during your time with us!
We'd love to share another positive experience with you in the future!
10/10 Excellent
Pierre
Voyage en couple
4 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 4 mai 2022
Merci d'avoir partagé cette merveilleuse critique avec nous, Pierre!
Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez vécu une expérience aussi agréable au Boston Park Plaza ! Nous apprécions également vos aimables paroles concernant notre équipe. Nous sommes heureux de savoir que vous vous êtes senti valorisé par chaque membre de notre équipe de premier ordre. Nous nous efforçons d'offrir à nos clients l'hospitalité la plus chaleureuse et le service le plus efficace, c'est donc fabuleux à entendre ! Vos éloges sont non seulement gratifiants, mais aussi encourageants.
Nous serions ravis de partager une autre visite inoubliable avec vous un jour!
10/10 Excellent
Pascale
Voyage en famille
15 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une très belle adresse
Pascale
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 16 avr. 2022
Merci de nous avoir laissé ce merveilleux avis, Pascale!
Nous sommes ravis que votre séjour au Boston Park Plaza ait été si agréable ! C'est également formidable d'apprendre que vous avez profité de notre emplacement idéal au cœur de la ville. Nous nous efforçons d'offrir à nos clients uniquement les expériences les plus mémorables et vos éloges nous permettent de savoir que nous réussissons. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt pour une autre expérience fabuleuse!
6/10 Satisfaisant
Mélodie
7 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mélodie
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Martin
Voyage en groupe
17 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Jon Crellin, Managing Director le 21 oct. 2021
Thanks for sharing this perfect rating, Martin!
We're thrilled to hear you enjoyed your stay at Boston Park Plaza! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!
8/10 Bien
Ezra
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ezra
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Alexis
Voyage en famille, Voyage en groupe
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexis
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Christine
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Équipements
Christine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Mike le 27 mai 2024
Thank you so much for staying with us! We hope to see you again the next time you are in Boston!
8/10 Bien
james
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Propreté
james
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Mike le 27 mai 2024
Thank you so much for staying with us! We are sorry to hear that you did not like your bathroom. Some of the bathrooms are on the smaller side since we are an older hotel (we opened in the 1920s) and the bathrooms are original to the building. We do have rooms (such as our suites) which do have larger bathrooms that you may like better the next time you stay with us.
10/10 Excellent
Roy
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Mike le 27 mai 2024
We are so glad you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again the next time you are in Boston.
6/10 Satisfaisant
Sorelle
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Sorelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Mike le 26 mai 2024
We are sorry to hear about the poor service you received. Please reach out to us at the hotel so we can discuss further.