Extérieur

Avis sur Club Quarters Hotel Faneuil Hall, Boston

4 out of 5
Club Quarters Hotel Faneuil Hall, Boston
161 Devonshire St, Boston, MA

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1340 avis sur 2285." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 567 avis sur 2285." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 228 avis sur 2285." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 88 avis sur 2285." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 62 avis sur 2285." "

9,0/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Eric, Mirabel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stationnement intérieur dispendieux Chambres avec 2 trop petit lit simple
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.

10/10 Excellent

mounir

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 20 mars 2024
Thank you for choosing to stay with Club Quarters, we are happy you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.

10/10 Excellent

ghislain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 23 janv. 2024
Thank you for choosing to stay with Club Quarters, we are happy you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.

10/10 Excellent

roger

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 28 janv. 2024
Thank you for staying with us and providing excellent feedback of your stay. We hope to see you again.

10/10 Excellent

Chantal

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 28 janv. 2024
Thank you for staying with us and providing excellent feedback of your stay. We hope to see you again.

8/10 Bien

jean pascal, Puteaux

Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Club Quarters Boston Front Office Team le 5 févr. 2024
Greetings,Thank you for staying with us. Your review is appreciated, and we hope to see you again. Best Regards,CQ Boston Front Office Team

10/10 Excellent

roxane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Très bien situé
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 25 déc. 2023
Thank you for staying with us, we look forward to seeing you again. Happy Holidays.

10/10 Excellent

Sylvain

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Club Quarters Boston Front Office Team le 30 oct. 2023
Greetings, Thank you for staying with us. We are happy to know your stay with us was enjoyable. We appreciate your feedback and hope to see you again. Best Wishes, CQ Boston Front Office Team

8/10 Bien

ALEXANDRE

Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 28 oct. 2023
Thank you for staying with us, we value your feedback. We look forward to seeing you again. Cheers.

6/10 Satisfaisant

Hélène

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 15 oct. 2023
Thank you for staying with us, your feedback is very important as we continue to keep improving with the overall guests experience at the hotel. If by chance you choose to stay with us again we will be gladly to help best accommodate, please let us know. We look forward to your next future visit. Thank you for choosing Club Quarters.

8/10 Bien

Angella

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Club Quarters Boston Front Office Team le 24 sept. 2023
Greetings, Thank you for staying with us. We appreciate your rating and hope to see you again. Feel free to leave a review with names of the staff that impressed you during your stay. Best,CQ Boston Front Office Team

8/10 Bien

Donald

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Localisation tres bonne, près de tout. Lit inconfortable, hôtel tres propre.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 18 août 2023
Thank you for staying with us

8/10 Bien

Olivier Moana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Récupération des bagages un peu longue. Des employés sympathiques et serviable, d'autres - un seul en fait- que l'on dérange en posant des questions. En dehors de çà, super hotel. Excellente machine à café !
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 15 août 2023
Thank you for staying with us

6/10 Satisfaisant

Francois Xavier

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon emplacement mais lit très petit et climatisation btuyante.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 30 juil. 2023
Thank you for staying with us, we look forward to seeing you again.

10/10 Excellent

Patrick Des

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Location ! Location ! Location ! Warming and welcoming staff !
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 16 juil. 2023
Thank you for staying with us. Cheers!

10/10 Excellent

Marie Josee

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour agréable, personnel au desk très accueillant (Diana). Avons apprécié la machine à café au lobby et machine pour l’eau sur les étages. Hôtel bien situé à quelques minutes de marche du Quincy Market. A noter que les oreillers sont trop gros pour les enfants. Seul point négatif, l’odeur de parfum pour homme dans la chambre qui semble être un désodorisant pour le tapis, ça sentait assez fort.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 8 juil. 2023
Thank you for staying with us

8/10 Bien

Chantal

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Malgré une demande spécifique à cet effet, la chambre n’a pas été nettoyée et les serviettes n’ont pas été remplacées. Par contre, l’emplacement de l’hôtel est idéal pour se promener dans Boston downtown.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 28 juin 2023
Thank you for staying with us

4/10 Médiocre

SYLVAIN

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauvaise expérience client. La personne à l'accueil qui parle sur son cellulaire pendant que tu attends. TV qui ne fonctionne pas et être obligé de changer de chambre en mentionnant d'aporter avec nous des oreillers pour l'autre chambre.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 7 juin 2023
We apologize for your experience you had staying with us. We do recommend in the future if you book with us to request extra pillows for your stay so we have ready for you. Apologies.

8/10 Bien

Mario

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 29 mai 2023
Thank you

10/10 Excellent

Renay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Le séjour au Club Quarters à Boston/Faneuil Hall fut excellent.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 29 mai 2023
Thank you for the great review. We pride ourselves going above and beyond guest expectations and making them feel very welcome. We hope to see you again.

8/10 Bien

Beriault

Séjour de 2 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Karl

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Probably the best low-budget option downtown, rooms are clean, staff is friendly and helpful, and the irish pub right downstairs is a great place for grabbing one (or more) last drink before heading to your room! Bathrooms are a bit outdated though, other than that I highly recommend.

10/10 Excellent

Philippe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hébergement, confortable, bénéficiant d'une position centrale qui permet de visiter tous les sites touristiques de Boston à pied.

10/10 Excellent

Gabriel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Caroline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super mais aucune option sans gluten au restaurant ,nous avons dû quitter et aller ailleurs .Aussi,je n’ai vu aucun contenant pour le recyclage
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Stephane

Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Marc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé. Près de tous les transports et attractions.
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Kyle le 1 sept. 2022
Thank you for staying with us at Club Quarters. We appreciate your comments and your feedback. We are happy that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back in the near future.Best,Club Quarters

10/10 Excellent

jonathan

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Kyle le 24 août 2022
Thank you for staying with us at Club Quarters. We appreciate your feedback and are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back to Boston on your next visit.Best,Club Quarters

8/10 Bien

Serge

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sejours a Boston
La chambre etais bien et propre, pas de service au chambre sauf sur demande, et la salle de bain tres petite , a refaire!!
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Kyle le 25 juil. 2022
Thank you for staying with us at Club Quarters. We appreciate your comments and feedback. We will be sure to share them with the appropriate departments so that we may improve our service. Best, Club Quarters

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement parfait, à quelques minutes du centre de Boston et du North End (Little Italy). Facile d'accès. Le stationnement n'est pas inclus, mais l'hôtel a une entente avec un stationnement à quelques minutes à pied, coût à moitié prix. Les chambres étaient propres mais le drain de la douche s'écoulait mal, il y avait donc une accumulation d'eau.
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Kyle le 23 juin 2022
Thank you for your comments and feedback. We will be sure to share with the appropriate departments so that we may improve our service.

10/10 Excellent

Caroline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien situe
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Kyle le 23 juin 2022
Thank you for staying with us at Club Quarters. We are happy that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to Boston on your next visit.

10/10 Excellent

Jean-Louis

Séjour de 2 nuits en mai 2022

8/10 Bien

Julien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Bon hôtel. Chambre propre et service au top pour faciliter notre séjour à Boston.
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Christopher Elyseé le 11 mars 2022
Good Morning, Thank you for staying with us at Club Quarters. We appreciate your feedback. We strive to provide excellent service to all of our guests. We look forward to welcoming you back during your next visit. Best, Christopher Elyseé

8/10 Bien

Ludovic

Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Christopher Elyseé le 27 janv. 2022
Good Morning, Thank you for staying with us at Club Quarters. We look forward to welcoming you back to Boston during your next visit. Best, Club Quarters

6/10 Satisfaisant

THOMAS

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
L’emplacement. Le bruit infernal de la climatisation (air chaud), la douche cassée…
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Kyle le 21 janv. 2022
Good evening, Thank you for staying with us at Club Quarters. We apologize for the issue that you experienced with the HVAC and the shower. If you would like to discuss further we would be happy to discuss with you in greater detail. Best, Club Quarters

8/10 Bien

Gabriel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Kyle le 20 déc. 2021
Good morning, Thank you for choosing to stay with us at Club Quarters. We appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back to Boston on your next Visit. Best, Club Quarters

10/10 Excellent

YANNIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good stay
The hotel met all my expectations. Nice and helpful staff, amazing location, comfortable rooms and the free water refilling machines on each floor was a nice bonus. I will definitively stay there again.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Carla le 20 déc. 2021
Good morning, Thank you for staying with us at Club Quarters. We appreciate your comments and your feedback. We look forward to your next visit to Boston. Best, Club Quarters

10/10 Excellent

Dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Excellent Séjour ! Bien situé!
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Kyle le 13 déc. 2021
Good morning, Thank you for staying with us at Club Quarters. We are happy that you enjoyed your stay and our location in Boston. We look forward to hosting your next visit. Best, Club Quarters

10/10 Excellent

Nishanth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Majority of staff are friendly, while a few are indifferent. Well maintained hotel.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Gladys

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Good experience.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Selene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Adriana

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very friendly & service was on point
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Maria C

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is within walking distance to historical sites. It was clean and comfortable even though room is small. Very friendly staff.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Personnel et service
TV was spotty and didn't work well. Told staff but nothing changed. Cleanliness of ice buckets is a question. Had a great stay other than that.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.

10/10 Excellent

Jordan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.

10/10 Excellent

Beatriz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel and very attentive staff.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.

10/10 Excellent

Donna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff, comfortable bed, good location for touristy stuff
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.

10/10 Excellent

Ramon

Amazing staff. Beautiful hotel
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for choosing to stay with Club Quarters, we are happy you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.

10/10 Excellent

8482480512

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for choosing to stay with Club Quarters, we are happy you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.