Avis sur Club Quarters Hotel Faneuil Hall, Boston
Club Quarters Hotel Faneuil Hall, Boston
161 Devonshire St, Boston, MA
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.
10/10 Excellent
mounir
23 févr. 2024
mounir
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 20 mars 2024
Thank you for choosing to stay with Club Quarters, we are happy you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
ghislain
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ghislain
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 23 janv. 2024
Thank you for choosing to stay with Club Quarters, we are happy you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
roger
7 janv. 2024
roger
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 28 janv. 2024
Thank you for staying with us and providing excellent feedback of your stay. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Chantal
4 janv. 2024
Chantal
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 28 janv. 2024
Thank you for staying with us and providing excellent feedback of your stay. We hope to see you again.
8/10 Bien
jean pascal, Puteaux
1 janv. 2024
jean pascal
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Club Quarters Boston Front Office Team le 5 févr. 2024
Greetings,Thank you for staying with us. Your review is appreciated, and we hope to see you again. Best Regards,CQ Boston Front Office Team
10/10 Excellent
roxane
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
roxane
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 25 déc. 2023
Thank you for staying with us, we look forward to seeing you again. Happy Holidays.
10/10 Excellent
Sylvain
Voyage d’affaires
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvain
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Club Quarters Boston Front Office Team le 30 oct. 2023
Greetings, Thank you for staying with us. We are happy to know your stay with us was enjoyable. We appreciate your feedback and hope to see you again. Best Wishes, CQ Boston Front Office Team
8/10 Bien
ALEXANDRE
25 oct. 2023
ALEXANDRE
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 28 oct. 2023
Thank you for staying with us, we value your feedback. We look forward to seeing you again. Cheers.
6/10 Satisfaisant
Hélène
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hélène
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 15 oct. 2023
Thank you for staying with us, your feedback is very important as we continue to keep improving with the overall guests experience at the hotel. If by chance you choose to stay with us again we will be gladly to help best accommodate, please let us know. We look forward to your next future visit. Thank you for choosing Club Quarters.
8/10 Bien
Angella
3 sept. 2023
Angella
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Club Quarters Boston Front Office Team le 24 sept. 2023
Greetings, Thank you for staying with us. We appreciate your rating and hope to see you again. Feel free to leave a review with names of the staff that impressed you during your stay. Best,CQ Boston Front Office Team
8/10 Bien
Donald
Voyage en famille
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 18 août 2023
Thank you for staying with us
8/10 Bien
Olivier Moana
Voyage en famille
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olivier Moana
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 15 août 2023
Thank you for staying with us
6/10 Satisfaisant
Francois Xavier
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Francois Xavier
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 30 juil. 2023
Thank you for staying with us, we look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Patrick Des
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick Des
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 16 juil. 2023
Thank you for staying with us. Cheers!
10/10 Excellent
Marie Josee
Voyage en famille
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie Josee
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 8 juil. 2023
Thank you for staying with us
8/10 Bien
Chantal
Voyage en groupe
28 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantal
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 28 juin 2023
Thank you for staying with us
4/10 Médiocre
SYLVAIN
Voyage en famille
30 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SYLVAIN
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 7 juin 2023
We apologize for your experience you had staying with us. We do recommend in the future if you book with us to request extra pillows for your stay so we have ready for you. Apologies.
8/10 Bien
Mario
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mario
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 29 mai 2023
Thank you
10/10 Excellent
Renay
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Renay
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 29 mai 2023
Thank you for the great review. We pride ourselves going above and beyond guest expectations and making them feel very welcome. We hope to see you again.
8/10 Bien
Beriault
24 mars 2023
Beriault
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Karl
Voyage en couple
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karl
10/10 Excellent
Philippe
Voyage en couple
22 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
10/10 Excellent
Gabriel
Voyage d’affaires
16 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gabriel
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Caroline
14 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Caroline
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Stephane
10 oct. 2022
Stephane
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Marc
Voyage en famille
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Kyle le 1 sept. 2022
Thank you for staying with us at Club Quarters. We appreciate your comments and your feedback. We are happy that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back in the near future.Best,Club Quarters
10/10 Excellent
jonathan
22 août 2022
jonathan
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Kyle le 24 août 2022
Thank you for staying with us at Club Quarters. We appreciate your feedback and are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back to Boston on your next visit.Best,Club Quarters
8/10 Bien
Serge
23 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sejours a Boston
Serge
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Kyle le 25 juil. 2022
Thank you for staying with us at Club Quarters. We appreciate your comments and feedback. We will be sure to share them with the appropriate departments so that we may improve our service.
Best,
Club Quarters
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Kyle le 23 juin 2022
Thank you for your comments and feedback. We will be sure to share with the appropriate departments so that we may improve our service.
10/10 Excellent
Caroline
Voyage en famille
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Kyle le 23 juin 2022
Thank you for staying with us at Club Quarters. We are happy that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to Boston on your next visit.
10/10 Excellent
Jean-Louis
22 mai 2022
Jean-Louis
Séjour de 2 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Julien
10 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Julien
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Christopher Elyseé le 11 mars 2022
Good Morning,
Thank you for staying with us at Club Quarters. We appreciate your feedback. We strive to provide excellent service to all of our guests. We look forward to welcoming you back during your next visit.
Best,
Christopher Elyseé
8/10 Bien
Ludovic
26 janv. 2022
Ludovic
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Christopher Elyseé le 27 janv. 2022
Good Morning,
Thank you for staying with us at Club Quarters. We look forward to welcoming you back to Boston during your next visit.
Best,
Club Quarters
6/10 Satisfaisant
THOMAS
Voyage en couple
14 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
THOMAS
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Kyle le 21 janv. 2022
Good evening,
Thank you for staying with us at Club Quarters. We apologize for the issue that you experienced with the HVAC and the shower. If you would like to discuss further we would be happy to discuss with you in greater detail.
Best,
Club Quarters
8/10 Bien
Gabriel
Voyage d’affaires
19 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gabriel
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Kyle le 20 déc. 2021
Good morning,
Thank you for choosing to stay with us at Club Quarters. We appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back to Boston on your next Visit.
Best,
Club Quarters
10/10 Excellent
YANNIS
18 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good stay
YANNIS
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Carla le 20 déc. 2021
Good morning, Thank you for staying with us at Club Quarters. We appreciate your comments and your feedback. We look forward to your next visit to Boston. Best, Club Quarters
10/10 Excellent
Dominique
12 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Dominique
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Kyle le 13 déc. 2021
Good morning,
Thank you for staying with us at Club Quarters. We are happy that you enjoyed your stay and our location in Boston. We look forward to hosting your next visit.
Best,
Club Quarters
10/10 Excellent
Nishanth
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nishanth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Gladys
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
23 mai 2024
Gladys
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Selene
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Selene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Adriana
Voyage d’affaires
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Maria C
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria C
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.
10/10 Excellent
Thomas
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Thomas
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Michael
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.
10/10 Excellent
Jordan
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.
10/10 Excellent
Beatriz
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beatriz
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.
10/10 Excellent
Donna
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying at Club Quarters, we value all our guests’ feedback and appreciate the great feedback. We look forward to your next stay. Thank you.
10/10 Excellent
Ramon
15 mai 2024
Ramon
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for choosing to stay with Club Quarters, we are happy you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
8482480512
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
8482480512
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Senior Guest Experience Manager le 21 mai 2024
Thank you for choosing to stay with Club Quarters, we are happy you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.