Avis
6,2
6,0/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Motel 6 Management le 27 mai 2024
Thank you so much Roberto for the review. We greatly appreciate you. We hope to see you again in the future.
4/10 Médiocre
Vicent
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vicent
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Ashton Blankenship
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashton Blankenship
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Motel 6 Management le 13 mai 2024
Thank you for the review Ashton, we appreciate you. We do apologize for the inconvenience. The locks have been fixed. We hope you come back to see us.
4/10 Médiocre
Steven
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Motel 6 Management le 13 mai 2024
Thank you for the review Steven. We do apologize for any inconveniences during your stay. I assure you these issues are being taken care of.
6/10 Satisfaisant
Marcos, Huntsville
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcos
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Tyshundra
6 mai 2024
Tyshundra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Motel 6 Management le 27 mai 2024
Thank you Tyshundra for the review. We greatly appreciate you. We'll see you next time.
8/10 Bien
Eddie
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Eddie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Debbie le 30 avr. 2024
Thanks for your feedback we hope to see you again soon
6/10 Satisfaisant
lee, Waskom
Voyage en groupe
18 avr. 2024
Les points forts : Équipements
lee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Motel 6 Management le 18 avr. 2024
Thank you Lee for the feedback & review. We appreciate it. I do apologize for the inconvenience. We hope you come stay with us again in the future.
2/10 Horrible
Monica
15 avr. 2024
Monica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Motel 6 Management le 6 mai 2024
Thank you Monica for the review, we greatly appreciate you.
8/10 Bien
Hannah
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Hannah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Motel 6 Management le 10 avr. 2024
Thank you Hannah for the review, we greatly appreciate you. We'll see you next time.
10/10 Excellent
Justin
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Motel 6 Management le 13 mars 2024
Thank you so much Justin for the review. We appreciate you & hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Jacob
1 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Motel 6 Management le 3 mars 2024
Thank you Jacob for the feedback. We greatly appreciate you. Hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Patricia
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Motel 6 Management le 22 févr. 2024
Patricia, Thank you for your feedback, we appreciate you staying with us and we do all that we can to make sure stay as pleasant as we can, we immediately come to your room to change your sheets and offered you a new room you chose to stay in this one, we took care of your complaint so I don't feel as though you should be compensated, however we would be happy to discount your next stay just ask for Debbie or Ashley and we will take care of you.
8/10 Bien
Jamese, Bastrop
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Jamese
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Motel 6 Management le 20 févr. 2024
Thank you for your feedback Jamese. I apologize for any inconveniences during your stay with us. That is correct, we don't provide microwaves/fridges anymore. Other issues are being taken care of. We do hope you choose to stay with us again, we'll be happy to give you a discount on next stay.
2/10 Horrible
Melissa
Voyage en groupe
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Crackhead
Melissa
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Motel 6 Management le 19 févr. 2024
Thank you Melissa for the feedback. We do apologize for any inconvenience during your stay. We always want our guests to be happy & comfortable while here. We would be happy to give a discount on your next stay.
2/10 Horrible
Christian
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Motel 6 Management le 19 févr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate you letting us know of your issues, we will make sure to have items corrected, upon check out we give you a discount rate and upon your return we will gladly give you a discounted rate for any inconvenience you had.
6/10 Satisfaisant
Eric
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Motel 6 Management le 6 févr. 2024
Thank you for the feedback Eric, we appreciate it very much. Yes, we are still in the middle of renovating. We have truck & trailer parking to the side of the pool. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Danielle
5 févr. 2024
Danielle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Motel 6 Management le 15 févr. 2024
Thank you Danielle for the review, we greatly appreciate it. We hope you come back to stay with us again in the future.
4/10 Médiocre
Richard
Voyage en groupe
3 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
the wonderful night at motel 6 in Bossier city Lou
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Motel 6 Management le 4 févr. 2024
Thank you for the review Mr. Simon, we appreciate your feedback. We do apologize for any inconvenience during your stay. Our records indicate you were in a smoking room. Due to hotel policy, the clerks can't leave the front desk unattended, I do apologize for that. We care greatly for our guests & do hope you're ok. We'll be glad to give you a discount on your next stay with us.
6/10 Satisfaisant
Amanda
1 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Amanda
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Motel 6 Management le 1 févr. 2024
Thank you Amanda for the review. We appreciate you so much. We look forward to seeing you next time you're in town.
10/10 Excellent
Tyshundra
10 janv. 2024
Tyshundra
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Motel 6 Management le 31 janv. 2024
Thank you for the 5 star rating Tyshundra, we greatly appreciate you.
2/10 Horrible
Brandi
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandi
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de DebbieF le 18 déc. 2023
Thank you for your feedback we appreciate you staying with us and hate that you had to leave.
10/10 Excellent
Lachune
7 déc. 2023
Lachune
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 11 déc. 2023
Thank you so much for the perfect review. We're so glad to hear you had a great stay with us, we hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Kimberly
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 28 nov. 2023
Kimberley I will check into this matter and on your next stay I will discount your stay. Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Dakota
31 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Dakota
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 2 nov. 2023
Thank you for the feedback Dakota. We appreciate you very much. We hope you stay with us again in the future.
2/10 Horrible
Tausha
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tausha
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 16 oct. 2023
Thank you for your feedback Tausha. Our records indicate you haven't stayed at this property.
2/10 Horrible
Melissa
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
11 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 11 oct. 2023
Thank you for your feedback Melissa. We do apologize for any inconvenience during your stay. Yes ma'am that is correct, we do not provide hair dryers or irons/ironing boards. We will definitely address the other issues. Again, we do apologize for the inconveniences.
8/10 Bien
Rhonda
8 oct. 2023
Rhonda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de DebbieF le 9 oct. 2023
Thank you for your feedback we appreciate you and hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Phillip
Voyage en famille, Voyage en couple
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Phillip
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de DebbieF le 9 oct. 2023
Thank you for your feedback we appreciate you and hope to see you again soon!
8/10 Bien
Shannan
28 sept. 2023
Shannan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 18 oct. 2023
Thank you Shannan for your feedback, we greatly appreciate it. Hope you come back to stay with us.
4/10 Médiocre
Kristin
23 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kristin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 23 sept. 2023
Thank you Kristin for the feedback, we greatly appreciate it. We hope you come back to stay with us again in the future.
8/10 Bien
Yutselys
Voyage en famille
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yutselys
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 23 sept. 2023
Thank you for the feedback, we greatly appreciate you. We hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Eugene
Voyage d’affaires
22 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Eugene
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 22 sept. 2023
Mr. Hurley, Thank you for sending us your feedback, I am sorry that your experience here was not what was expected from us. I will be looking in to the room you stayed in and make sure all corrections are taken care of.Next time your in town stop bye and we will give you a discount on your room.
10/10 Excellent
lee, Bethany
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lee
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 20 sept. 2023
Thank you for your feedback Lee We appreciate your business and that we will see you again soon!
10/10 Excellent
Why
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Why
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Debbie le 18 sept. 2023
Thank you for your feedback we look forward to seeing you again
10/10 Excellent
Why
16 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Why
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Debbie le 18 sept. 2023
Thank you for your feedback we look forward to seeing you again!
10/10 Excellent
Why
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Why
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Debbie le 18 sept. 2023
Thank you for your feedback we appreciate you and hope to see you again soon!
8/10 Bien
Jackie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jackie
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 14 sept. 2023
Thank you for your feedback Jackie. We greatly appreciate you. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Why
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Why
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Debbie le 18 sept. 2023
Thank you for your feedback we appreciate you and hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
anthonry
11 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wasn't happy
anthonry
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 31 oct. 2023
Anthony I have no records of you staying at this Hotel. I do apologize for any mix ups.Debbie
6/10 Satisfaisant
Donita
9 sept. 2023
Donita
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 11 sept. 2023
Thank you for the rating Donita. We greatly appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Tiffany N
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany N
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Motel 6 Management le 6 sept. 2023
Thank you so much Tiffany for the perfect rating. We greatly appreciate you. We will see again soon.
2/10 Horrible
Craig
25 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Motel 6 Management le 4 sept. 2023
Thank you for your feedback. But unfortunately this guest didn't stay at this establishment. Reservation was made but guest was unable to check in or stay.
10/10 Excellent
Courtney
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Always amazing
Courtney
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Motel 6 Management le 21 août 2023
Wow, a perfect rating! Thank you so much Courtney, we appreciate you very much. Glad to hear you always have a great stay. We'll see you next time. Have a great week.
8/10 Bien
Travis
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Travis
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Motel 6 Management le 15 août 2023
Thanks, Travis for your Feedback we appreciate you and hope to see you again soon!
2/10 Horrible
Cody
Voyage d’affaires
14 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cody
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Debbie le 14 août 2023
Cody, I have noticed that you have complained every time you stay here, We have appreciated your business but in the future we ask that you may need to stay else where. Our property seem to not be able to accommodate your needs,Thanks again,
10/10 Excellent
Tiffany N
8 août 2023
Tiffany N
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Motel 6 Management le 29 août 2023
Thank you for the perfect rating Tiffany. We really appreciate you & so glad you continue to stay with us. We will see you next time.
2/10 Horrible
Cody
8 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cody
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Motel 6 Management le 12 août 2023
Thank you Cody for the review.
4/10 Médiocre
ken
Voyage d’affaires
4 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
ken
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Motel 6 Management le 4 août 2023
Thank you for taking the time to send us your feedback, I apologize for what you went through wile staying here, I assure you I will be looking in to each issue that you have. Sincerely,
10/10 Excellent
Tiffany N
Voyage en famille
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany N
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Motel 6 Management le 2 août 2023
Thanks Tiffany we appreciate you taking the time to give us your feedback!