Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Gwenaëlle
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une belle expérience !
Gwenaëlle
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Jean-Francois
Voyage d’affaires
1 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Francois
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Yohann
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le luxe à prix doux
Yohann
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Bellevue Rheinhotel le 12 nov. 2019
Dear Yohann,
thank you very much for taking time and writing a personal feedback. It is great that you did enjoy your time in our hotel so much.
The location of our hotel is indeed a case of great fortune. Directly on the Rhine, our front side rooms provide you with a sensational view on the river. Piers, the city and the train station can be reached within a few minutes.
We are especially grateful that you praise our gourmet style restaurant „Le Chopin“. There, we live out our passion for the culinary art. At present, it is among the top 300 restaurants in Germany. The team around our chef Sebastian Messinger creates innovative interpretations of well-known classics in an adequate atmosphere.
We would be happy to welcome you again in the future.
Yours sincerely
Family Gawel
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 août 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Bellevue Rheinhotel le 7 sept. 2019
Sehr geehrter Georges F,
zunächst einmal herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns über jedes Feedback – nur so erfahren wir, was unsere Gäste sich wünschen und können darauf reagieren.
Wir bedauern, dass Sie anscheinend auf Expedia überlesen haben, dass es sich um ein Appartement in der Residence Bellevue handelt (150m von unserem Hotel entfernt). Die Entfernung wird deutlich kommuniziert. Nichts desto trotz hat sich unserer Mitarbeiter direkt darum bemüht, Ihnen ein adequates Zimmer in unserem Haupthaus anzubieten. Allerdings gab es nur ein großes Grand Deluxe Doppelzimmer zur Stadtseite, welches für die 3 gebuchten Nächte verfügbar war. Dieser Mitarbeiter war es auch, der Ihre sechs Koffer auf das Zimmer gebracht hat.
Einen Parkplatz hatten Sie nicht im Voraus gebucht, obwohl wir unseren Gästen empfehlen, einen Stellplatz im Vorfeld zu buchen, da die Plätze begrenzt sind. Wir haben uns gefreut, Ihnen dennoch kurzfristig einen Platz in einer unserer Garagen anbieten zu können.
Mit freundlichen Grüßen vom romantischen Mittelrhein
Ihre Familie Gawel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Bellevue Rheinhotel le 11 août 2019
Cher Guest,
Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'écrire une rétroaction personnelle. C'est génial que vous ayez tant apprécié votre séjour dans notre hôtel.
L'emplacement de notre hôtel est en effet un cas de grande fortune. Directement sur le Rhin, nos chambres situées en façade vous offrent une vue imprenable sur le fleuve.
Tous nos services sont conçus pour satisfaire nos clients internationaux. Etre amical et serviable est le fondement de notre travail que nous accordons à tous nos hôtes. Vos paroles de reconnaissance sont une grande motivation pour nous de rester sur la piste.
Nous serions heureux de vous accueillir à nouveau à l'avenir.
Sincèrement vôtre
Famille Gawel
10/10 Excellent
M
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
amazing charming hotel
M
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Bellevue Rheinhotel le 9 avr. 2019
Dear M,
thank you very much for taking time and writing a personal feedback. It is great that you did enjoy your time in our hotel so much.
In our hotel, the elegance of the Belle Époque and the Founding Era is combined with modern comfort. This unique charm is appreciated by our guests.
Thank you very much for your great praise of our breakfast. We really pay attention to a variety of dishes, so that our national and international guests can start their day well.
We look forward to your next visit in the Bellevue Rheinhotel.
Yours sincerely
Family Gawel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Bellevue Rheinhotel le 27 janv. 2019
Sehr geehrter Gast,
wir danken Ihnen recht herzlich für Ihr Feedback und Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns in vollen Zügen genießen konnten.
Wir würden uns freuen, Sie auch in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Familie Gawel
10/10 Excellent
Franck
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Franck
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Bellevue Rheinhotel le 16 janv. 2019
Sehr geehrter Franck ,
wir danken Ihnen recht herzlich für Ihr Feedback und Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Wir freuen uns sehr,
dass Sie die Zeit bei uns in vollen Zügen genießen konnten.
Wir würden uns freuen, Sie auch in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Familie Gawel
8/10 Bien
François
24 oct. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
François
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
10/10 Excellent
Juliette
4 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À faire sans hésiter
Juliette
Réponse de Bellevue Rheinhotel le 16 avr. 2018
Dear Juliette,
thank you very much for taking time and writing a personal feedback. We are happy that you did enjoy your time in our hotel so much.
It would be great to welcome you again in the future.
Sincerely yours
Family Gawel
10/10 Excellent
Jean Michel
2 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Calme et relaxation dans un décor idéal
Jean Michel
Dear Jean Michel,
thank you very much for your stay at our hotel and your personal feedback. We are happy that your stay with us has been a joyful experience.
The location of our hotel is indeed a case of great fortune. Directly on the Rhine, our front side rooms provide you with a sensational view on the river. Piers, the city and the train station can be reached within a few minutes. It is also an optimal starting point to explore the whole region.
All our services are designed to satisfy our international customers. Being friendly and helpful is the fundament of our work that we grant to all our guests. Your acknowledging words are a big motivation for us to stay on the track.
Enough space and comfortable furnishings are prerequisites of every wellbeing. Because of that, our individual rooms are spacious and equipped with quality furniture only. As a consequence, you can relax and enjoy your stay in our hotel.
Obtaining the ambience of the Founding Era is something we invest a lot of time and effort into. The special look and feel of the Belle Époque is mirrored everywhere in the hotel and most of our guests appreciate this unique charm. Unfortunately, it cannot be found very often these days.
We would be happy to welcome you again in the future.
Yours sincerely
Family Gawel
10/10 Excellent
thierry
21 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel sympa sur le Rhin.
thierry
Réponse de General Manager le 23 déc. 2016
Dear guest,
thank you very much for your stay at our hotel and your personal feedback. We are happy that your stay with us has been a joyful experience.
Boppard is a historic town within the UNESCO world heritage "Middle Rhine Valley". It offers a lot of opportunities for sightseeing and cultural adventures as well a as lively gastronomy. Of course you can find Restaurants, a bar and many other facilities directly in our Hotel and we are happy to hear that you did make use of them.
We would be happy to welcome you again in the future.
Sincerely yours
Family Gawel
10/10 Excellent
Jean Jacques
17 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour découvrir le Rhin romantique
Jean Jacques
Réponse de General Manager le 23 déc. 2016
Dear guest,
thank you very much for your personal feedback and your stay at our hotel. We are delighted that you did enjoy your stay with us in Boppard.
Obtaining the ambience of the Founding Era is something we invest a lot of time and effort into. The special look and feel of Belle Époque is mirrored everywhere in the hotel and most of our guests appreciate this unique charm. Unfortunately, it cannot be found very often these days. Enough space and comfortable furnishings are prerequisites of every wellbeing. Because of that, our individual rooms are spacious and equipped with quality furniture only. As a consequence, you can relax and enjoy your stay in our hotel.
Please be our guest again in the future.
Sincerely yours
Family Gawel
10/10 Excellent
ANNICK, TAVERNY
3 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable au bord du Rhin
ANNICK
Réponse de Gawel le 20 juin 2016
Dear ANNICK,
thank you very much for your stay at our hotel and your personal feedback. We are happy that you did have a good time at our hotel in Boppard and liked the atmosphere we have to offer. Our spa area has not been closed for a single day since winter-time when we made some repairs. Maybe you tried to enter it outside the opening hours. Anyway, we feel very sorry that you did not get the chance to enjoy the coziness of our heated swimming pool and the relaxing heat of our sauna.
Please be our guest again in the future.
Sincerely yours
Family Gawel
10/10 Excellent
Gérard, PARIS
13 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hotel de rêve â Boppard
Gérard
8/10 Bien
HELENE, Paris
12 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Belle vue!
HELENE
Réponse de Gawel le 18 juin 2015
Dear Helene,
thank you very much for your feedback and your stay at our hotel. We are very glad to hear that you did enjoy your time here in Boppard.
The location of our house directly on the rhine promenade is indeed very good. From here you can start your exploration of the whole Rhine Valley or simply appreciate the beautiful view from our hotel or the garden restaurant. The interiour and decoration of the Belle Epoque which you can find in the hotel creates a very special ambience. Obtaining this charme is one of our biggest values as a family business. Besides the building itself there is a lot to discover inside the hotel.
Please be our guest again in the future.
Sincerely Yours,
Family Gawel
8/10 Bien
Benoit, Paris
31 mai 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
All good apart from the fitness center
Benoit
8/10 Bien
Luc, La Hulpe
4 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Magnifique hôtel portant bien son nom
Luc
10/10 Excellent
G, oise
26 août 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
cadre merveilleux
G
10/10 Excellent
Jorg
1 mai 2024
Jorg
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
george, bradley beach
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
george
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ronald
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Janic
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janic
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Reinhard
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reinhard
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Ian
16 févr. 2024
Ian
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Richard
Voyage en couple
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Tanja
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tanja
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Volker
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Volker
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Keaton
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Keaton
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Frank
Voyage d’affaires
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr schickes Hotel mit Flair
Frank
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Samantha
8 déc. 2023
Samantha
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Hristo
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hristo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Hristo
22 nov. 2023
Hristo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Thomas
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Richard
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Larry
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Needs updating but the view was fun
Larry
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Susan
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
Stefan
18 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stefan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Dorothe
Voyage en groupe, Voyage en couple
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorothe
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
John
Voyage en groupe
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A short stay in Boppard
John
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Volker
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hotel lässt keine Wünsche offen
Volker
Séjour de 3 nuits en août 2023
8/10 Bien
A
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Kelly
9 juil. 2023
Kelly
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Andreas
1 juil. 2023
Andreas
Séjour de 3 nuits en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Palle
28 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
God beliggenhed - that’s it!
Palle
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
virginia
18 mai 2023
virginia
Séjour de 1 nuit en mai 2023
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
18 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lohnt sich nicht
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2023