Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
ghislain
Voyage en couple
23 mai 2024
ghislain
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 24 mai 2024
Thank you
4/10 Médiocre
Juliana
Voyage en famille
3 août 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juliana
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Heather le 4 août 2022
Hello Juliana. Thank you for your review. We are making improvements to the property.
10/10 Excellent
Catherine
29 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Catherine
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Tina le 15 juin 2022
Thank you for your valuable feedback. It was our pleasure to serve you.
8/10 Bien
Eric
Voyage d’affaires
22 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 9 nuits en novembre 2021
Réponse de Philip le 23 nov. 2021
Thank you Eric for your review and we are happy you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Tifani
Voyage d’affaires
29 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tifani
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 29 mai 2024
We are so glad the stressful situation did not affect your check in process. We truly appreciate the kind words. Thank you for choosing to stay with us!
8/10 Bien
Jennifer
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jennifer
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 29 mai 2024
Thank you, Jennifer, for your honest feedback. We are so happy to hear that your room was comfortable and I will be taking your critique of breakfast as a new training opportunity for our newer employees. We can't wait to see you on your next trip!
6/10 Satisfaisant
matt
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
matt
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 26 mai 2024
Our hot tub is currently closed for maintenance. We expect to have it operational soon. Thank you for your feedback. We hope to see you in the future.
2/10 Horrible
Sydney W
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sydney W
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 28 mai 2024
I apologize for the inconvenience this may have caused. I hope our desk agents were able to assist you in getting that second night added on.
10/10 Excellent
Michael Jonathan, RICHMOND
Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael Jonathan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 26 mai 2024
Thank you, Michael. Your feedback is greatly appreciated.
6/10 Satisfaisant
Theresa
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Theresa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 24 mai 2024
We appreciate your feedback
8/10 Bien
Jenfier
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenfier
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 25 mai 2024
Thank you for your feedback, Jenifer. We are so glad you enjoyed your stay!
6/10 Satisfaisant
Chad
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 23 mai 2024
We are always so happy to hear awesome things about our staff. We are glad that you were able to be taken care of well.
6/10 Satisfaisant
Joseph
Voyage en couple
23 mai 2024
Joseph
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 23 mai 2024
Hello Joseph, I would like to thank you for your feedback. We greatly apologize for the conditions of your lighting in the room. I am sure our maintenance staff has since addressed these issues. We do hope that you will stay with us again in the future.
2/10 Horrible
Scott
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 24 mai 2024
Please let us know how our service was. How can we improve.
10/10 Excellent
Jimena
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jimena
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 22 mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Alexandre
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandre
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Philip le 22 mai 2024
Thank you
10/10 Excellent
Sarita
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarita
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 22 mai 2024
Thank you
8/10 Bien
Russell
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 22 mai 2024
Thank you Russell
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 16 mai 2024
Thank you, Anthony. We truly appreciate your support. We work very hard to keep our hotel safe and comfortable for our guests.
8/10 Bien
John
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 16 mai 2024
We love seeing reviews like this. Downtown has so many great things to do. Thank you for your feedback and we are always happy to hear our guests enjoyed their stay.
10/10 Excellent
Sylvia
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 16 mai 2024
Thank you, Sylvia. We hope to see you next time!
8/10 Bien
Adam, Eugene
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Philip le 17 mai 2024
Thank you for your rating.
2/10 Horrible
Erin
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 16 mai 2024
We are sorry to see that your stay was not up to standard. Please let us know where we can improve for the future.
2/10 Horrible
mark
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
mark
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 15 mai 2024
Hello Mark, I am very sorry to hear about the situations you encountered during your stay. Our maintenance team is very efficient and should have been able to assist in making your stay comfortable.
10/10 Excellent
Michael
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 16 mai 2024
Thank you for your feedback, Michael. We are always happy when our guests enjoy themselves.
8/10 Bien
Sheila
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 15 mai 2024
Thank you, Sheila. We are always happy to hear our guests had an enjoyable time with us.
10/10 Excellent
Naomie, Boise
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Naomie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Philip le 14 mai 2024
We love to read comments like these. Thank you for your feedback.
4/10 Médiocre
Sarah
Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 17 mai 2024
We are very sorry to hear you felt scared. Please let us know what we can do better to assist.
8/10 Bien
jaime
14 mai 2024
jaime
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 15 mai 2024
Thank you, Jaime. We are glad you enjoyed your stay.
4/10 Médiocre
Caz
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Caz
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 14 mai 2024
Thank you for your feedback. Our pool is seasonal and has not yet opened. Our target date is 20th.
4/10 Médiocre
Ara
13 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ara
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 14 mai 2024
We thank you for your feedback. It appears we failed drastically in all areas. This is very deflating to my team. I will be addressing these issues immediately.
8/10 Bien
Eujenio E.
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eujenio E.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
I will be sure to pass along your Insite to Sara.
10/10 Excellent
Janelle
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
This is great news to have a guest who wants to return. Thank you for your feedback. I will be sure to pass it along.
2/10 Horrible
Robert
Voyage d’affaires
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
This will be addressed immediately. We greatly apologize for the inconvenience.
2/10 Horrible
Thomas
Voyage d’affaires
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
We appreciate your feedback Thomas and are working to resolve the issue.
4/10 Médiocre
Michele
Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
Hello Michelle, We apologize for the inconvenience. We do not charge any fees to your account. There is a 50.00 hold at check in that is released at check out.
8/10 Bien
Cheyanne, Cottonwood
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheyanne
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
Thank you for your stay and feedback.
10/10 Excellent
Jeremiah
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremiah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
Thank you
2/10 Horrible
Laura
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
Our pool is seasonal and is listed as such. We apologize for any inconvenience as it is not set to open until next week.
8/10 Bien
Shelly
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Shelly
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
Thank you for your feedback, Shelly. We will be investigating our breakfast closer.
6/10 Satisfaisant
Jane
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
We greatly appreciate your feedback. Our AC system is functioning normally. We working on our facility improvements.
10/10 Excellent
Cynthia
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Philip le 13 mai 2024
Thank you
8/10 Bien
Annie
Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Annie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Philip le 9 mai 2024
Thank you for your feedback of our staff.
6/10 Satisfaisant
Yucare
8 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Yucare
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 9 mai 2024
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us!
6/10 Satisfaisant
Shawn
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Philip le 8 mai 2024
We apologize for the hot tub. Our facilities are outdoors and is still closed until the end of May.
4/10 Médiocre
Maureen, Waddell
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maureen
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 8 mai 2024
Thank you for your feedback, Maureen. We have since addressed the issues with our ice machines and do greatly apologize for any inconvenience. Our front desk staff should also have been available to assist in getting you the things you need.
6/10 Satisfaisant
Meaghan
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meaghan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 8 mai 2024
Thank you for your feedback, Meaghan. I am so sorry to hear about the troubles you encountered during your stay. I know that our staff would have been very willing to help, so I do hope that you voiced some of these shortcomings to the front desk.
6/10 Satisfaisant
Jesse
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesse
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Red Lion Boise Downtowner le 8 mai 2024
Jesse, we greatly apologize for the inconveniences you experienced during your stay. I assure you that we are working tirelessly to improve our facility. Thank you for your honesty and we appreciate your business.
4/10 Médiocre
Trish
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trish
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Philip le 6 mai 2024
Thank you for your feedback. We are working on correcting the issues.