Avis
9,0
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Patrick le 6 avr. 2024
Dear Mr. PatrickThank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome. Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Dale
Voyage en famille
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour remarquable
Dale
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Aloft Bogotá Airpot le 29 avr. 2023
Good evening,Mr. DaleFor us it has been a pleasure to have your visit at Aloft Bogota Airport and thank you for choosing us as your place of lodging and rest in the city of Bogota, according to your experience it is very important to know your rating and comments of the services provided at the hotel. I am glad to read that you enjoyed your stay, for us this kind of comments are what motivate us to continue offering an extraordinary service to each of our guests. We hope to have you back at the hotel and to have the pleasure of serving you.Sincerely,Diana Paola OrtizGuest Service SupervisorAloft Bogotá Airport
10/10 Excellent
jeroen
Voyage d’affaires
25 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jeroen
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Aloft Bogotá Airpot le 25 févr. 2023
Dear Mr. JeroenThank you for taking the time to share you experience about you recent stay at our hotel, we sincerely appreciate your score, we are working to improve our service.I sincerely hope that your future travels to Bogotá will continue to include the Aloft hotel so that we have the opportunity to creating better experiences in your next stay.Sincerely,Diana Paola OrtizGuest Service SupervisorAloft Bogotá Airport
8/10 Bien
Claudia
Voyage en famille
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Aloft Bogotá Airpot le 21 févr. 2023
Dear Mrs. ClaudiaThank you so much for this review! We are delighted to be able to share incredible moments with you. We hope to see and welcome you again!Have a great day!Sincerely,Diana Paola OrtizGuest Service SupervisorAloft Bogotá Airport
10/10 Excellent
Gerardo
Voyage en famille, Voyage d’affaires
7 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerardo
Séjour de 1 nuit en mars 2022
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 févr. 2021
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Luz Alcira Cifuentes G. le 10 mars 2021
Gracias por alojarse con nosotros. Su opinión es muy importante.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Luz Alcira Cifuentes Gaitan le 17 janv. 2020
Good morning, Dear Guest. It was a pleasure to have you at our Hotel Aloft Bogota Airport. We appreciate the time it took to complete our service survey. We hope we have met your expectations of service and quality. Cordially Luz Alcira Cifuentes Gaitan Front desk manager
8/10 Bien
Maela
Voyage d’affaires
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maela
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Service Associate le 9 déc. 2019
Gracias por evaluar la experiencia que tuviste con nosotros, esperamos en una próxima ocasión poder cumplir al 100% con tus expectativas.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Guest Service Associate le 27 juin 2019
Mil gracias por tus comentarios y evaluación, ha sido un placer para nosotros contar con tu presencia.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Guest Service Associate le 4 mai 2019
Thank So much!!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Guest Service Associate le 30 avr. 2019
Fue un placer tenerle con nosotros, enviamos un cordial saludo de parte de todo el equipo Aloft.
10/10 Excellent
Richard
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La paix d'un hotel
Richard
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Alejandra Gómez le 22 mars 2019
Estimado Richard
Muchas gracias por escogernos como tu hotel en nuestra ciudad Bogotá. Siempre estaremos dispuestos a brindarte el mejor de los servicios a ti y a tu mascota, ha sido un placer tenerte con nosotros y te esperamos pronto.
10/10 Excellent
Katleen
9 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katleen
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de . le 26 oct. 2018
Nous espérons être votre préférence chaque fois que vous visiterez Bogotá. C'est un plaisir de vous accueillir parmi nous et de pouvoir vous servir.
10/10 Excellent
Philippe, Santa Marta
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel près de l aéroport Très bon rapport qualite
Philippe
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de . le 30 sept. 2018
Nous sommes toujours à vous faire plaisir. nous espérons revenir bientôt
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect to stay close to the airport
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Viviana Rojas le 24 janv. 2018
Dear guest we appreciate your comment, we are so glad to know that you had a good experience with us, we hope to see you again in Aloft Bogota Airport!
Best regards,
Aloft team
10/10 Excellent
Pascal
2 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Pascal
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de Luz Alcira le 8 août 2017
Dear Guest
Thank you for taking the time to write and share feedback from your most recent stay.
Our guest feedback is important to us as often times it may pinpoint an area of needed focus and attention.
We hope to welcome you back at Aloft Bogota Airport.
Best Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander!
Voyageur vérifié
Réponse de luz.cifuentes@aloftbogotaairport.com le 10 mars 2017
Dear Guest
Thank you for taking the time to write and share feedback from your most recent stay.
Our guest feedback is important to us as often times it may pinpoint an area of needed focus and attention.
We hope to welcome you back at Aloft Bogota Airport.
Best Regards
8/10 Bien
Adalberto, Bordeaux
26 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adalberto
Réponse de Luz Alcira le 21 mai 2016
Estimado Huesped
Reciba un cordial saludo de nuestro hotel Aloft Bogota Airport; fue un gran placer tenerlo como uno de nuestros huéspedes y muchas gracias por su evaluación.
Quedamos muy pendientes de su próxima visita a esta Cosmopolita Ciudad y gracias por ayudarnos a perseguir nuestro principal ideal que es su absoluta aprobación y satisfacción.
Cordialmente
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 mai 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
A prendre si vous avez un vol très tôt !
Voyageur vérifié
Réponse de Luz Alcira le 21 mai 2016
Dear Guest
Thank you for taking the time to write and share feedback from your most recent stay.
Our guest feedback is important to us as often times it may pinpoint an area of needed focus and attention.
We hope to welcome you back at Aloft Bogota Airport.
Best Regards
10/10 Excellent
Elena
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elena
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Elena le 16 mai 2024
Apreciada Sra. ElenaMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación y buenas apreciaciones nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tan especiales como usted.Recuerde que siempre es bienvenida. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Rosita
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosita
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Rosita le 11 mai 2024
Dear Ms. RositaThank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome. Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Rosita
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosita
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Rosita le 9 mai 2024
Apreciada Sra. RositaMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación y buenas apreciaciones nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tan especiales como usted.Recuerde que siempre es bienvenida. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
4/10 Médiocre
Harald
9 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Harald
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Harald le 9 mai 2024
Apreciado Sr. HaraldPara nosotros ha sido muy grato contar con su visita en Aloft Bogota Airport Hotel y agradecemos por elegirnos como su lugar de hospedaje y descanso en la ciudad de Bogotá.Igualmente estamos muy interesados en recibir cualquier observación o sugerencia sobre aquellos aspectos que desde su punto de vista podríamos mejorar, o saber si durante su visita se presentó algún evento desafortunado que impidió generar en usted una experiencia mas memorable.Seguiremos trabajando con todo nuestro cariño y dedicación para mejorar la experiencia de cada uno de nuestros huéspedes.Esperamos tenerlo con nosotros en un futuro no muy lejano. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
6/10 Satisfaisant
Michelle
8 mai 2024
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Michelle le 11 mai 2024
Dear Ms. MichelleFor us it has been a pleasure have your visit at Aloft Bogota Airport Hotel, and thank you for choosing us as your place of lodging and rest in the city of Bogota.How ever we would like to know if you have any suggestions regarding those items that didnt get an excellent rating. Or to know if during your visit any unfortunate event occurred that prevented you from generating a more memorable experience.We continue working with all our love and dedication in action plans, that allow us to improve the experiencie of each of our guests.We hope to have you back at the hotel and to have the pleasure of serving you. Have a great day.Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
vickiana, New york
2 mai 2024
Les points forts : Propreté
vickiana
Séjour de 25 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jairo
Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jairo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jairo le 2 mai 2024
Dear Mr. JairoThank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome. Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Edwin
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edwin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Edwin le 29 avr. 2024
Apreciado Sr. EdwinMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación y buenas apreciaciones nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tan especiales como usted.Recuerde que siempre es bienvenido. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Roberto, Carolina
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto le 25 avr. 2024
Dear Mr. RobertoThank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome. Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Claudio, Orlando
22 avr. 2024
Claudio
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Claudio le 14 mai 2024
Apreciado Sr. ClaudioMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación y buenas apreciaciones nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tan especiales como usted.Recuerde que siempre es bienvenido. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Michele
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Michele le 19 avr. 2024
Dear MicheleThank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome. Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Roberto, Carolina
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto le 13 avr. 2024
Dear Mr. RobertoThank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome. Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
cinthia Massiel
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
cinthia Massiel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Cinthia le 12 avr. 2024
Apreciada Sra. CinthiaMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación y buenas apreciaciones nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tan especiales como usted.Recuerde que siempre es bienvenida. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Mauricio
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauricio
Réponse de Mauricio le 11 avr. 2024
Dear Mr. LozanoThank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome.Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Julio
5 avr. 2024
Julio
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julio le 27 avr. 2024
Apreciado Sr. JulioMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tan especiales como usted.Recuerde que siempre es bienvenido. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Diana
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Diana le 19 mars 2024
Dear Ms. DianaThank you for taking the time to share you experience about you recent stay at our hotel, we sincerely appreciate your fedback and your score, we would like to offer our most sincere apology for all inconveniences that showed up in your room, and of course those particular situation will be reviewed with the heads of each of the areas involved.we know that every detail should be reviewed with the purpose that our guests can enjoy and have a good rest and we regret that this has not happened this time.This is definitely not how we want any of our guests to leave from our hotel. We continue working with all our dedication to improve the experience of each of our guests.I sincerely hope that your future travels to Bogotá will continue to include the Aloft Bogotá Airport hotel, so that we will have the opportunity to create a better experience in your next stay.Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
8/10 Bien
Alejandro
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandro
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Alejandro le 19 mars 2024
Dear Mr. Alejandro Thank you for taking the time to share you experience about you recent stay at our hotel, we sincerely appreciate your fedback and your score, we would like to offer our most sincere apology for all inconveniences that showed up in your room, and of course those particular situation will be reviewed with the heads of each of the areas involved.we know that every detail should be reviewed with the purpose that our guests can enjoy and have a good rest and we regret that this has not happened this time.This is definitely not how we want any of our guests to leave from our hotel.We continue working with all our dedication to improve the experience of each of our guests.I sincerely hope that your future travels to Bogotá will continue to include the Aloft Bogotá Airport hotel, so that we will have the opportunity to create a better experience in your next stay.Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
6/10 Satisfaisant
Alejandro
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté
Alejandro
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alejandro le 18 mars 2024
Dear Mr. AlejandroThank you for taking the time to share you experience about you recent stay at our hotel, we sincerely appreciate your fedback and your score, we would like to offer our most sincere apology for all inconveniences that showed up in your room, and of course those particular situation will be reviewed with the heads of each of the areas involved.we know that every detail should be reviewed with the purpose that our guests can enjoy and have a good rest and we regret that this has not happened this time.This is definitely not how we want any of our guests to leave from our hotel.We continue working with all our dedication to improve the experience of each of our guests.I sincerely hope that your future travels to Bogotá will continue to include the Aloft Bogotá Airport hotel, so that we will have the opportunity to create a better experience in your next stay.Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
6/10 Satisfaisant
Lizeth
Voyage en groupe
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lizeth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lizeth le 15 mars 2024
Dear Ms. LizethThank you for taking the time to share you experience about you recent stay at our hotel, we sincerely appreciate your fedback and your score, we would like to offer our most sincere apology for all inconveniences that showed up in your room, and of course those particular situation will be reviewed with the heads of each of the areas involved. We know that every detail should be reviewed with the purpose that our guests can enjoy and have a good rest and we regret that this has not happened this time.This is definitely not how we want any of our guests to leave from our hotel.We continue working with all our dedication to improve the experience of each of our guests.I sincerely hope that your future travels to Bogotá will continue to include the Aloft Bogotá Airport hotel, so that we will have the opportunity to create a better experience in your next stay.Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
2/10 Horrible
diego, BEVERLY HILLS
12 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
diego
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Diego le 13 mars 2024
Apreciado Sr. DiegoMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, para nosotros es de gran valor su retroalimentación, y queremos ofrecer nuestras sentidas disculpas por las molestias que se presentaron en su estadíaDefinitivamente esta no es la percepción que queremos que nuestros huéspedes se lleven de nuestro hotel.Continuamos trabajando con la mayor dedicación para mejorar la experiencia en su próxima visita.Esperamos que su próximo paso por Bogotá, nos siga incluyendo en su itinerario y así poder brindar el trato que usted merece. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
4/10 Médiocre
Elizabeth
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Elizabeth le 11 mars 2024
Dear Ms. ElizabethThank you for taking the time to share you experience about you recent stay at our hotel, we sincerely appreciate your fedback and your score, we would like to offer our most sincere apology for all inconveniences that showed up in your room, and of course those particular situation will be reviewed with the heads of each of the areas involved.We know that every detail should be reviewed with the purpose that our guests can enjoy and have a good rest and we regret that this has not happened this time.This is definitely not how we want any of our guests to leave from our hotel.We continue working with all our dedication to improve the experience of each of our guests.I sincerely hope that your future travels to Bogotá will continue to include the Aloft Bogotá Airport hotel, so that we will have the opportunity to create a better experience in your next stay.Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
8/10 Bien
Bud
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Bud
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Bud le 11 mars 2024
Dear BudThank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome. Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Emin Ercument
7 mars 2024
Emin Ercument
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Emin Ercument le 9 mars 2024
Apreciado Sr. EminMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación y buenas apreciaciones nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tan especiales como usted.Recuerde que siempre es bienvenido. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Constanza, kissimmee
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Constanza
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Constanza le 6 mars 2024
Apreciada Sra ConstanzaMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación y buenas apreciaciones nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tan especiales como usted.Recuerde que siempre es bienvenida. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Karglis
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karglis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Karglis le 4 mars 2024
Apreciado KarglisMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación y buenas apreciaciones nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tanespeciales como usted.Recuerde que siempre es bienvenido. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Helen
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Helen le 27 févr. 2024
Dear Ms. HelenThank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome. Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Maria, Wichita
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Maria le 26 févr. 2024
Dear Ms Mario Thank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome. Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
henrry
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy bueno
henrry
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de henrry le 26 févr. 2024
ApreciadO Sr. henrryMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación y buenas apreciaciones nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tan especiales como usted.Recuerde que siempre es bienvenido. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport
8/10 Bien
Jose Antonio, Flowery Branch
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose Antonio
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jose Antonio le 26 févr. 2024
Dear Mr Jose AntonioThank you so much for this review! comments and ratings like yours, fill us with enthusiasm and encourage us to keep working doing the best every day,We will delighted to share incredible moments with you again,Hope to see you soon, remember you are always welcome. Sincerely,Juliana Yaima AristizabalGuest Service SupervisorAloft Bogota Airport
10/10 Excellent
Julian
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julian
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Julian le 4 mars 2024
Apreciado Sr JulianMil gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel, su calificación y buenas apreciaciones nos llenan de entusiasmo para continuar mejorando, y desde luego nos encantaría recibir de su parte cualquier sugerencia o recomendación que desde su punto de vista nos ayude para enriquecer la experiencia huéspedes tan especiales como usted.Recuerde que siempre es bienvenido. Atentamente,Juliana Yaima AristizabalSupervisora de Servicio al HuespedAloft Bogota Airport