Enceinte de l’hébergement

Avis sur Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor

3 out of 5
Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor
Jl. Cikuray No. 47, Pajajaran, Bogor, West Java

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 8 avis sur 36." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 19 avis sur 36." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 6 avis sur 36." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 36." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 36." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

constantijn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Check was fast. Room was clean. Some is a bit old and needs some renovation but I dont complain. Mostly Indonesian breakfast.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Ralbe

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Farida Meity

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Nalee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2020

10/10 Excellent

Anuj

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Comfortable stay
Comfortable stay. Fast check-in, decent breakfast. Friendly staff. No issues. The only slight issue was that the air-conditioner in the room was leaking.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 Bien

Lester

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth it for the price. The breakfast was pretty good.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

Jerry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
보고르 여행
더블침대 두개 붙여서 잤네요. 프론트데스크 직원들은 영어가능. 위치오 가격도 저렴해서 가성비 짱입니다.헤어드라이기 달라고하니... 바람이 너무 약함ㅋ.ㅋ . 근처에 괜찮은 맛사지샵에서 스크첩 마사지 받고 식물원구경하기 딱좋음
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Errica

Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 Bien

Sudomo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice.
Séjour de 7 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Peeling wallpaper in room looks run down. Cracks in wall show. Should be painted.
Séjour de 12 nuits en juin 2019

8/10 Bien

Anuj

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable stay and friendly staff
Comfortable stay and friendly staff
Séjour de 2 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

Nurhayati

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Desain Interior Kamar
Interior kamarnya bagus
Séjour de 2 nuits en mai 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Prima hotel
Voor Indonesische begrippen schoon. Mis wel een haakje en een handdoek in de toilet ruimte. Lekkere regendouche aanwezig. Elke dag heerlijk uitgebreid ontbijt. Het eten is goed en lekker. Aan het westers ontbijt hebben we ons niet gewaagd, toast met zoetigheden ...niet echt mijn ding. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en zeer voorkomend. De nasi goreng kambing(roomservice) is een aanrader. Prijs kwaliteit staat in verhouding. De bedden zijn aan de stevige kant, maar toch prima geslapen. Nota, reistype vakantie / familie bezoek zit er niet bij en alle andere opties zijn niet op ons van toepassing, dus maar voor koppel gekozen.....
Séjour de 5 nuits en avril 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Im Zimmer gibt eine „ lost items price list „ Sachen, die im Zimmer sind. was anscheinend oft von den Hotelgäste mitgenommen sind
Séjour de 4 nuits en février 2019

10/10 Excellent

Marc, San Jose, California

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great and polite personnel are always helpful to you.
Séjour de 6 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I did not like that the restaurant said they had no ice for iced tea for dinner. You should have an ice machine so you never run out of ice.
Séjour de 6 nuits en novembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Confort de la chambre
Small room
Hotel room is small and suitable for short stay
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 Bien

Li Ping

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location and helpful staff
Good location and helpful staff
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

4/10 Médiocre

KC, Washington, DC

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel rooms were filthy. Stains on the wall in the bathrooms, rooms smelled, sheets had stains on them. The AC was broken in my room the first night.
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Regina le 8 août 2018
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 Bien

TOMIYUKI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
宿泊費のわりに部屋が広く、清潔でアメニティもあり、シャワールームとトイレが別々なのが、とても良かったです。コストパフォーマンスは最高だとおもいます。ただ、繁華街からは遠いので移動が大変でした。
Séjour de 1 nuit en mai 2018

8/10 Bien

Tri

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Strategis
Lokasi cukup Startegis
Séjour de 3 nuits en mai 2018

6/10 Satisfaisant

janet, Singapore

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice location but room layout is awkward.
Bath room and toilet are separated room. Toilet lock spoilt. The 2 doors faces each other and is not convenient.
Séjour de 1 nuit en mars 2018

8/10 Bien

Gwen, Malaysia

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
4 night stay in Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor
The staff are friendly, polite and helpful. The non-smoking room is clean with individual air-con and beds are comfortable . Lightning might be insufficient if we wish to read or work as there are only a table lamp, 2 light at each bed (3 are yellow light). Restaurant in M level is good & satisfactory, it would be better is there is more choice of dishes instead of Indonesia cuisine. The lift service is slightly unsatisfactory as 1 lift is under maintenance and another 1 is moving slow, the lift capacity is small where it cannot afford too many people although there are still some space. Overall still a great and comfortable stay in these 4 days here~
Séjour de 4 nuits en février 2018

6/10 Satisfaisant

Eduward, Bogor

One of the Best Nice and Cheap Hotel in Bogor
The room view is nice. Clean sheets. Clean Room. In the middle of the town, easy to go to everywhere... But the small room and the bathroom smell a bit not nice.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Average hotel
The main problem of this hotel is the poor sound insulation of the rooms.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel..
The stay was fine, the staffs were friendly.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean, simple and comfortable
Good hotel, staff are polite and helpful, breakfast is adequate, rooms are clean and comfortable

8/10 Bien

Ellen, Jakarta

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TEMPAT YANG STRATEGIS
saat check in tidak ada masalah, namun kamar yang kami dapatkan Deluxe room di lantai 12, menurut saya ini kamar nya cukup panas dan saya di pindahkan ke Standard Room. Overall Standard Room sangat memuaskan. Terima kasih untuk kenyamanan yang telah diberikan

8/10 Bien

Ugan

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Descent place for stay a night

4/10 Médiocre

Stephen, Brisbane, Australia

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Ok for a short stay
The rooms are very small. Limited choices for breakfast.

8/10 Bien

maria, jkt

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cukup dkt dgn mall
Kaget krn awalnya d ksh kmr yg tdk ada jendelanya kemudian setelah minta pindah kmr baru sdkt lbh puas krn bisa lht pemandangan, cuma kmr agak kecil tdk ada lemari jd baju tdk ada tempat.

8/10 Bien

Malika Alia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
the best budget hotel
The crew was friendly and helpful and the room was very comfortable and clean.

2/10 Horrible

Jimmy, Singapore

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Online bookings not welcomed.
I was there to take photo of botanical gardens. The staff was very protective of the hotel because I booked online. I had to wait for the confirmation to come through for them which I made 6 hours ahead. The male bespectacled receptionist was alone and made us wait while he check the two rooms I have booked for validity. My crew and I were made to wait like illegal immigrants. We have been working and driving all day from Bandung and was tired. later after we were checked in, the receptionist call us and say he issued our breakfast coupons by mistake and want us to return the coupons.