Avis
7,8
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de selectum colours le 21 sept. 2023
Cher notre invité, merci pour tous vos excellents commentaires à notre sujet. Ce fut un plaisir et ce sera un honneur de vous accueillir à nouveau ici. Bonne journée
2/10 Horrible
Ahmet
Voyage en groupe
30 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ahmet
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 6 sept. 2022
Dear our guest, we are sorry to hear that our services did not match with your expectations. Kind Regards,
10/10 Excellent
Linda
10 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
4/10 Médiocre
ömer
16 sept. 2021
ömer
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 2 oct. 2021
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!
8/10 Bien
Yossra
Voyage en famille
30 août 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Yossra
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 2 oct. 2021
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juin 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 18 juin 2019
Dear our guest, Thank you for sharing your feedbacks with us. We will be glad to welcome you back in our hotel. We shared your rating also with all related departments of our hotel for motivation. Kind Regards, Bade Arslan
Guest Relations Manager
Asteria Bodrum Resort
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
15 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 1 mai 2019
Dear Guest !
Our guest's reviews are important to us . Could you please send an email to us about your problems which you have during your stay ?
Kind Regards
2/10 Horrible
Georges
23 oct. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Georges
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Bade Arslan le 30 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for your feedback that you have shared following your recent experience at our hotel.
Regards,
Bade Arslan
Guest Relations Manager
Bodrum Resort Hotel
10/10 Excellent
Najat
20 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Najat
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Bade Arslan le 30 oct. 2018
Dear Najat,
Thank you for your feedback about our hotel.
We are very pleased to hear that you enjoyed the service, the atmosphere and our beach.
We hope to welcome you again soon for a memorable Bodrum Resort Holiday.
Kind Regards,
Bade Arslan
Guest Relations Manager
Bodrum Resort Hotel
8/10 Bien
Nimet, Paris
14 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Nimet
Séjour de 12 nuits en septembre 2018
Réponse de Bade Arslan le 30 oct. 2018
Cher Madame Nimet,
Nous vous remercions beaucoup pour tous vos compliments sur notre hôtel. Nous sommes très heureux de savoir que vous avez eu un séjour mémorable.
Je vais passer vos commentaires à tout notre personnel parce que ca c’est la plus grande motivation pour nous tous.
Ca sera un plaisir de vous accueillir ici pour vos vacances mémorables a Resort Bodrum.
Cordialement,
Bade Arslan
Guest Relations Manager
Bodrum Resort Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bon séjour au Wow Hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2018
Réponse de Kemal Gokdeniz le 14 sept. 2018
Merci de rester avec nous. Nous travaillons dur pour rendre nos invités heureux et apprécions vos commentaires!
10/10 Excellent
berkan, bruxelles
15 août 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
berkan
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Bade Arslan le 23 août 2018
Cher invité, nous vous remercions beaucoup pour tous vos compliments sur notre hôtel. Nous sommes très heureux de savoir que vous avez eu un séjour mémorable. Je vais passer vos commentaires à tout notre personnel parce que ca c’est la plus grande motivation pour nous tous. Ca sera un plaisir de vous accueillir ici pour vos vacances mémorables a Resort Bodrum. Bade Arslan
6/10 Satisfaisant
youcef, paris
23 août 2015
Les points faibles : Confort de la chambre
séjour familial
youcef
6/10 Satisfaisant
Nabih, Suisse
30 août 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RELAX & ENJOY
Nabih
6/10 Satisfaisant
Nabih, Suisse
30 août 2014
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nabih
6/10 Satisfaisant
Kais, Hammamet
3 août 2014
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
l'atout de cet hôtel est sa plage point c'est tout
Kais
8/10 Bien
PIERRE, Courbevoie, France
16 juil. 2013
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Relax au soleil à Gumbet près de Bodrum
PIERRE
10/10 Excellent
Margaux, Annemasse, France
6 juin 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome stay !!!
Margaux
6/10 Satisfaisant
Firdaus
25 mai 2024
Firdaus
Séjour de 14 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Munawar
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Munawar
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations Office le 7 mai 2024
Dear Munawar ,Thank you for your beautiful words and for describing your experience at the Selectum Colours Bodrum.We hope to welcome you again soon!
6/10 Satisfaisant
Margaret
2 mai 2024
Margaret
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relations Office le 8 mai 2024
We highly appreciate your feedback and would like to thank you for taking the time to share your review. Your valuable comments are highly appreciated and will help ıs to improve our quality standards. Kind Regards
4/10 Médiocre
Zubair
15 nov. 2023
3 Star service in a 5 Star
Zubair
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Anna-Maija
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anna-Maija
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de selectum colours le 9 nov. 2023
Dear our guest, thank you very much for your great rating. It will be a pleasure and will be an honor to welcome you here for another memorable Selectum Colours holiday. Have a great day,
8/10 Bien
Aydin
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aydin
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de selectum colours le 3 nov. 2023
Dear our guest, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,
8/10 Bien
Yakup
30 oct. 2023
Yakup
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de selectum colours le 31 oct. 2023
Değerli misafirimiz, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. sizleri tekrar aramızda görmekten ve hizmet vermekten memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz. Saygılarımızla,
8/10 Bien
Mariya
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mariya
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de selectum colours le 31 oct. 2023
Dear Mariya, we are so sorry to hear of the incident you have experienced. Watersports is a 3rd pary provider but nevertheless we informed them that this is not acceptable for our hotel standards and that they need to provide what they promise to our guests. ws team is all warned in order not to have same kind of inconvinience happen again. Thank for very much for your time. It will be a pleasure for us to meet and serve you once more. Have a happy day,
10/10 Excellent
Tahsin
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tahsin
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de selectum colours le 25 oct. 2023
Değerli misafirimiz Tahsin Bey, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamak bizim için bir memnuniyettir. sizleri tekrar aramızda görmek bizler için onur kaynağı olacaktır. Mutlu günler dileriz,
10/10 Excellent
Denis
Voyage en groupe
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denis
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de selectum colours le 17 oct. 2023
Dear Denis, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,
10/10 Excellent
Mom
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mom
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de selectum colours le 17 oct. 2023
Dear Mom, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,
10/10 Excellent
Gökmen
Voyage en groupe
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gökmen
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de selectum colours le 13 oct. 2023
Gökmen Bey merhaba, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Sizleri otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyduk. mutlu günler dileriz.
10/10 Excellent
Chioveanu
Voyage en famille
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chioveanu
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Selectum Colours Bodrum le 4 oct. 2023
Dear Chioveanu, thank you very much for your great rating. WE will keep on working hard to deserve your nice comment. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,
10/10 Excellent
Özlem
4 oct. 2023
Özlem
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de selectum colours le 5 oct. 2023
Değerli misafirimiz, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. sizlere tekrar hizmet vermekten gurur duyacağız. Saygılarımızla,
10/10 Excellent
Chioveanu
Voyage en famille
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chioveanu
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de selectum colours le 28 sept. 2023
Dear our guest, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome oyu here again. Have a happy day
8/10 Bien
Jeffrey, Delray Beach
25 sept. 2023
Jeffrey
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de selectum colours le 17 oct. 2023
Dear Jeffrey, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,
10/10 Excellent
Devran
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Devran
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de selectum colours le 15 sept. 2023
Thank you for your great evaluation. we will keep on working hard to deserve your comments. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here for a memorable holiday. Have a happy day,
10/10 Excellent
Lema
Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lema
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de selectum colours le 14 août 2023
Thank you very much for your great comment. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,
10/10 Excellent
Boris
Voyage en famille
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Boris
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de selectum colours le 14 août 2023
Thank you very much for your great comments. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here in our hotel. Have a happy day,
10/10 Excellent
Cihan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cihan
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Selectum Colours Bodrum le 6 juil. 2023
thank you very much for taking time to write your comments about us. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here for a memorable Selectum Colours holiday. Have a happy day, Bade
10/10 Excellent
Leonardo
Voyage en couple
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonardo
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 11 oct. 2022
Vielen Dank für Ihre wunderbaren Kommentare. Es war uns eine Freude und Ehre, Sie wieder hier begrüßen zu dürfen. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag.
8/10 Bien
ghassan
Voyage en famille
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ghassan
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 6 sept. 2022
Dear our guest, thank you very much for your nice comments about us. It will be a pleasure for us to meet and serve you again. Please be assured we will consider your comments regarding our staff's language abilities. Have a great day,
6/10 Satisfaisant
Alevtina
Voyage en famille, Voyage en couple
25 août 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Alevtina
Séjour de 10 nuits en août 2022
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 29 août 2022
Dear our guest, we are sorry to hear our staff has not fullfilled your satisfaction. we would like to hear any details regarding our staff in order not to have same kind of inconvinience again. Extra payment was requested as number of people in your reservation was less than your arrival number. price was asked for the person without reservation. We very much appreciate all our guests' comments and would like to mention that we would be grateful to serve you again.
10/10 Excellent
Mahmut
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahmut
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 5 août 2022
Thank you very much for your nice rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day
8/10 Bien
elif
Voyage en famille
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
elif
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 28 juil. 2022
Sehr geehrte Frau Elif,
Vielen Dank für Ihnen schöne Komplimenten über uns. Es freut uns sehr zu hören das Sie ein denkwürdiger Urlaub in unseres Hotel passiert haben.
Ich würde Ihre schöne Kommentare an unsere Mitarbeider weitergeben, weil das für uns die gröβte Motivation sein würde. Es freut uns sehr zu lesen das Sie unserem Hotel und Service so gut erfahren haben! Wir streben immer nach Perfektion.
Es würde für uns ein groβe Freude sein, um Sie hier nochmal zu mögen wilkommen für ein unvergessliches Urlaub. Zögern Sie bitte nicht, um mir zu kontaktieren auf bade.arslan@asteriahotels.com für Hilfe mit zukunftzige Ferien. Ich hoffe das wir uns schnell wiedersehen.
Mit freundlichen Grüβe,
Bade Arslan
Guest Relations Manager
Asteria Bodrum Resort Hotel
8/10 Bien
Ramazan
Voyage en groupe
23 juil. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
The Best Animation
Ramazan
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
4/10 Médiocre
Naima
14 juil. 2022
Naima
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Necmettin
Voyage en famille
21 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Necmettin
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 22 juin 2022
Değerli misafirimiz Necmettin Bey, güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Sizleri tekrar otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağız. Saygılarımızla
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en octobre 2021
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 1 nov. 2021
Dear our guest, thank you very much for your great review. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here. Kind Regards, Bade Arslan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 oct. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Schulungen für die Rezeption NOTWENDIG
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 28 oct. 2021
Sehr geehrter Gast,
Wir freuen uns zu erfahren, dass Ihr Aufenthalt angenehm und angenehm war. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und den Asteria-Unterschied noch einmal zu erleben...
Mit freundlichen Grüßen
Bade Oral Arslan
Guest Relations Manager
Asteria Bodrum Resort
10/10 Excellent
Orhan Volkan
Voyage en famille
25 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Orhan Volkan
Séjour de 12 nuits en octobre 2021
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 25 oct. 2021
dear our precious guest, we thank you very much for sparing your time to write your comments about us. please be assured i will pass all your comments to our staff as there is not greater motivation than our guests' reviews. please be assured that we will evaluate your comments about our staff with the highest level of consideration. It was a pleasure to serve you & meet you personally; and will be an honor to welcome you here again. Kind Regards, Bade Arslan
6/10 Satisfaisant
Kudret
17 oct. 2021
Kudret
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Asteria Bodrum Resort le 18 oct. 2021
Değerli misafirimiz, değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.