Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
28 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mars 2021
2/10 Horrible
Oleg, Clermont
Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Oleg
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Reservation Department le 30 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
8/10 Bien
Mehmet Hasan
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mehmet Hasan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Reservation Department le 30 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
10/10 Excellent
Rudolf
25 févr. 2024
Rudolf
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
mikhail
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mikhail
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Said Akhmed
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Said Akhmed
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Reservation Department le 5 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
10/10 Excellent
GEORGINA
30 déc. 2023
GEORGINA
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reservation Department le 1 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
10/10 Excellent
Ilya
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ilya
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Reservation Department le 19 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
10/10 Excellent
Rudolf
Voyage d’affaires
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best in Bishkek!
Rudolf
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Reservation Department le 19 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
8/10 Bien
Oxana
18 sept. 2023
Oxana
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Reservation Department le 19 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
8/10 Bien
steven
Voyage en groupe
29 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall
steven
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Manas Iusupbaev le 6 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
8/10 Bien
Robin
18 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Robin
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Reservation Department le 23 juin 2023
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
6/10 Satisfaisant
dongjin
Voyage d’affaires
14 févr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
dongjin
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Manas Iusupbaev le 9 mars 2023
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
10/10 Excellent
ANASTASIYA
12 févr. 2023
ANASTASIYA
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Manas Iusupbaev le 9 mars 2023
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
10/10 Excellent
ANASTASIYA
27 janv. 2023
ANASTASIYA
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Manas Iusupbaev le 9 mars 2023
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
6/10 Satisfaisant
dongjin
21 janv. 2023
dongjin
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Manas Iusupbaev le 9 mars 2023
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
8/10 Bien
ANASTASIYA
13 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANASTASIYA
Réponse de Manas Iusupbaev le 9 mars 2023
Dear Guest,Thank you for rating us so positively following your recent stay at Ramada by Wyndham Bishkek Centre Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed an exceptional time with us. On behalf of the entire team, we are already looking forward to welcoming you back again soon for another great vacation.Warm greetings,Management
8/10 Bien
Nicholas
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 3 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Geoffrey, LANSING
Voyage d’affaires
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Geoffrey
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Robert
30 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Friendly, helpful staff, facility clean but dated.
Robert
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 janv. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Disappointing breakfast with unattentive staff
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 janv. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall good option for Bishkek.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 janv. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good option if you're looking for a kitchen
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Naser
Voyage d’affaires
21 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Naser
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
M
Voyage d’affaires
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best choice around the area
M
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
8/10 Bien
M
Voyage d’affaires
14 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
M
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Bilal
13 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bilal
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
6/10 Satisfaisant
nematullah
Voyage d’affaires
20 sept. 2021
nematullah
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
Sualp
Voyage d’affaires
11 août 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sualp
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
ayvaz
Voyage d’affaires
31 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ayvaz
Séjour de 1 nuit en mai 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 11 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for a good evaluation and detailed feedback.
Your opinion is very important for us.
I will share your comments with our team who will be encouraged by your remarks.
Looking forward to welcome you back in our hotel!
Sincerely,
Ms. Aziza Sadritdinova
Reservations Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 5 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for excellent evaluation!
We are happy to know you liked staying with us.
Looking forward to welcome you back in our hotel!
Best regards,
Ms. Aziza Sadritdinova
Reservations Department
10/10 Excellent
Hasan
Voyage d’affaires
22 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hasan
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 26 févr. 2020
Dear Mr. Hasan, Thank you very much for your excellent feedback and evaluation. It is our pleasure you enjoyed your stay in our property! Looking forward to welcome you back in our hotel! Sincerely, Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department
8/10 Bien
Elena
Voyage d’affaires
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elena
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 26 févr. 2020
Dear Mrs. Elena, Thank you for good evaluation! We are pleased to know you enjoyed staying with us. Looking forward to welcome you back in our hotel! Sincerely, Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department
10/10 Excellent
Amy, Rapid City SD
Voyage en couple
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova , Reservations Department le 10 févr. 2020
Dear Mrs.Oyler,
Thank you very much for your excellent review!
Your opinion is very important for us.
We are happy to know you enjoyed staying with us. Especially glad you marked our staff and room.
Looking forward to welcome you back in our hotel!
In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.
Sincerely,
Ms. Aziza Sadritdinova
Reservations Department
10/10 Excellent
Christine
Voyage en groupe
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 3 déc. 2019
Dear Mrs. Robison, Thank you very much for your excellent evaluation! We are happy to know you enjoyed staying with us. Looking forward to welcome you back in our hotel! Best regards, Ms. Aziza Sadritdinova
10/10 Excellent
NAYEON
Voyage d’affaires
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NAYEON
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 27 nov. 2019
Dear Nayeon Kim, Thank you very much for your excellent evaluation! We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel. Our level of sevice and your opinion is very important for us. Looking forward to your next stay in Ramada by Wyndham Bishkek Centre! Sincerely, Ms. Aziza Sadritdinova
8/10 Bien
Michael
Voyage d’affaires
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
4 star, But don’t get the room I had!
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 18 nov. 2019
Dear Mr. Cardy,
Thank you very much for your detailed feedback. We are pleased to know that you liked your stay in general in our hotel, expeciall thank you for highlighting service and breakfast.
As for your comment about the shower door and lack of outlets, we will definitely consider your opinion to work on improvent for the future. And, for your next stays, we will be happy to offer you different room type! Looking forward to welcome you back oin our hotel!
Best regards,
Ms. Aziza Sadritdinova
10/10 Excellent
Matthias
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr zu empfehlen
Matthias
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Reservatons Department, Ms. Aziza Sadritdinova le 20 août 2019
Dear Mr. Matthias, Greetings from Ramada by Wyndham Bishkek Centre! Thank you very much for your excellent evaluation and feedback. We are happy to hear such wonderful comments about our hotel and restaurant. Looking forward to welcome you back in our hotel! Sincerely, Ms. Aziza Sadritdinova
8/10 Bien
Meryem
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meryem
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Reservations Department, Ms. Aziza Sadritdinova le 20 août 2019
Dear Mrs. Meryem, Greetings from Ramada by Wyndham Bishkek Centre! Thank you very much for your great evaluation. We are glad to know you liked staying with us. Looking forward to welcome you back in our hotel! Sincerely, Ms. Aziza Sadritdinova
10/10 Excellent
Shriprakash
28 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel. Not so nice room
Shriprakash
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 3 juil. 2019
Dear Mr. Shriprakash, Thank you very much for your great evaluation and feedback. We are glad to hear you liked our breakfast and staff. As for the room location, well noted and next time the best location will be provided to you. Looking forward to welcome you back in our hotel! Best regards, Ms. Aziza Sadritdinova
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 4 juin 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your positive feedback!
We are very happy to know you liked everything in our hotel and around. Looking forwrd to welcome you back in our hotel! Best regards, Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department
10/10 Excellent
Martin
16 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 16 mai 2019
Dear Martin,
Thank you very much for your positive evaluation.
We are happy to know you liked staying with us.
Looking forward to welcome you back in our hotel!
Best regards,
Ms. Aziza
Reservations Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 2 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for your great feedback!
We appreciate it a lot and looking forward to welcome you back in our hotel!
Best regards,
Ms. Aziza Sadritdinova
Reservations Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 2 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for your excellent evauation!
We appreciate it a lot and looking forward to welcome you back in our hotel!
Best regards,
Ms. Aziza Sadritdinova
Reservations Department
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Reservations Department, Ms. Aziza Sadritdinova le 25 févr. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback! We truly appreciate it and always happy to welcome you in our hotel! Best regards, Ms. Aziza Sadritdinova
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Deartment le 18 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for your evaluation! We appreciate your feedback.
Best regards, Ms. Aziza Sadritdinova
8/10 Bien
jeroen
26 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
prima plek
jeroen
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department le 27 nov. 2018
Dear Mr. Jeroen, Thank you very much for your evaluation. We are happy to know that you liked our room, service and breakfast! As for television, we will consider your comment to improve. Looking forward to welcome you back in our hotel. Best regards, Ms. Aziza Sadritdinova, Reservations Department
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Ms. Aziza Sadritdinova le 24 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for your positive feedback!
Looking forward to welcome you back in our hotel,
Best regards, Ms. Aziza Sadritdinova