Avis
7,6
Bien
9,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
23 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
2/10 Horrible
Ersin
27 sept. 2023
Ersin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de LULU Hotel le 28 sept. 2023
İyi günler!Geri bildiriminiz için teşekkürler!Ne olduğunu detaylı olarak anlatabilir misiniz?Her zaman hizmetimizi geliştirmek için çalışıyoruz.Görüşlerinizi bilmek bizim için çok önemli. Saygı,LULU Rezervasyon Departmanı
10/10 Excellent
Danielle
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Ayday
Voyage en famille
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ayday
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Yun Seong
1 mai 2023
Yun Seong
Séjour de 3 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Koka
Voyage en groupe
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Koka
2/10 Horrible
John
Voyage d’affaires
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
John
10/10 Excellent
Yun seong
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yun seong
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Yun seong
Voyage d’affaires
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yun seong
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Natalya
11 nov. 2021
Natalya
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
8/10 Bien
Burhan
13 oct. 2021
Burhan
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Hotel Lulu le 1 nov. 2021
Добрый день, уважаемый Burhan! Спасибо вам за то, как вы отозвались о нашем отеле .Нам очень важно мнение наших гостей,так как мы делаем все, чтобы наши гости получили максимум удовольствия от проживания здесь.Мы взяли на заметку ваш отзыв и постараемся, чтобы к вашему следующему приезду все было еще лучше.
С уважением,
Администрация отеля Lulu
4/10 Médiocre
Tariq
26 nov. 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Tariq
Séjour de 5 nuits en novembre 2020
4/10 Médiocre
JAEWOO
12 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
호텔 루루 청소 하긴 하나?!
JAEWOO
Séjour de 4 nuits en juin 2019
6/10 Satisfaisant
kyoung taek
15 déc. 2018
ㅎㅎ
kyoung taek
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de nurai le 22 déc. 2018
Dear guest! We are glad that all your expectations were justified. We try to do our best. Waiting you again in our hotel. Best regard, Nuraiym
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 août 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de nuray le 25 déc. 2018
thank you for sharing your experience at Hotel Lulu,
At Hotel Lulu our entire team is striving to deliver outstanding and unique services to our guests and comments like yours is a great reward for them.
We would be delighted to welcome you another time in Hotel Lulu.
Sincerely,Nuraiym
8/10 Bien
Robert
25 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Kyrgyzbaev Altynbek le 8 août 2018
Благодарим за оставленный отзыв. Нам очень приятно, что наш отель вам понравился. Оплата за ранний заезд это стандартная практика.
10/10 Excellent
YAVUZ SULTAN SELIM
30 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YAVUZ SULTAN SELIM
Réponse de нурай le 22 déc. 2018
Sayın Misafirimiz ,SULTAN SELIM,
Otel Luluyu tercih ettiğiniz için ve övgü dolu sözleriniz için çok teşekkür ederiz.
Yeniden birlikte olmak dileğiyle, güzel günler dileriz.
10/10 Excellent
IGOR
17 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nueva oportunidad en Bishkek!
IGOR
Réponse de нурай le 22 déc. 2018
Thank you so much for writing to us. We would also like to thank you for the great comments you gave for our team & their services. It means a lot to us and we really appreciate it when a guest takes the time to write about our team members efforts. We're glad that you enjoyed your stay and if there's anything else we can do for you, please let us know. Again, thank you for your kindness and generosity. We look forward to seeing you and your family members and friends time and again in Hotel LuLu.
10/10 Excellent
Jung Bin
26 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
청결상태가 좋아요.
Jung Bin
Réponse de нурай le 22 déc. 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review about your stay with us. I sincerely regret that our breakfast did not meet your expectations, We strive to be attentive to our customers to meet their expectations according to the possibilities. Sincerely,administraion
8/10 Bien
mania
24 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mania
Séjour de 1 nuit en août 2017
10/10 Excellent
Mohd Nizam
10 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Experience Staying at Hotel Lulu
Mohd Nizam
Réponse de нурай le 22 déc. 2018
Dear Sir, Thank you so much for writing about us. We would also like to thank you for the great comments you gave for our team & their services. It means a lot to us and we really appreciate it when a guest takes the time to write about our team members efforts. We are really thrilled with your great comments. Your appreciation was conveyed to all team. We're glad that you enjoyed your stay and if there's anything else we can do for you, please let us know. Again, thank you for your kindness and generosity. We look forward to seeing you and your family members and friends time and again in LuLu..
10/10 Excellent
ضيف
15 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ممتاز
ضيف
Réponse de нурай le 22 déc. 2018
شكرا لك في انتظارك بعد
8/10 Bien
Roger
26 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nieuw hotel op 20 min lopen van centrum
Roger
Beste van Roger, dank u voor de manier waarop je hebt gereageerd op onze hotel .Nam heel belangrijk om de meningen van onze gasten als we ons best doen om ervoor te zorgen dat onze gasten het meeste plezier uit levende zdes.My kennis genomen van uw feedback en zal ervoor zorgen dat uw volgende bezoek was het zelfs nog beter
6/10 Satisfaisant
Alex, Miami
20 mai 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Nice new hotel
Alex
Réponse de Hotel Lulu le 1 juin 2017
Dear Alex, thank you for the way you spoke about our hotel. We are very much appreciative of the opinion of our guests, as we are doing everything to ensure our guests get the maximum pleasure from their stay here. We took note of your feedback and will try to ensure so that your next arrival was even better.