Hall

Avis sur Candlewood Suites Birmingham - Inverness, an IHG Hotel

3.5 out of 5

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 445 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 253 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 128 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 94 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 80 avis sur 1000." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Brenda

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Christy R

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Love this place! Worth every penny!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Gwen, PHENIX CITY

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The manager, Julia, was very informative & helpful with our check in by explaining all the amenities & local restaurants around there. I will most definitely stay here again
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Dawn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Giovanna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the walk-in shower.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Don

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 8 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

C

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 29 mars 2024
I am truly sorry that your stay was not up to your expectations. I do hope that you come back and visit us again.

2/10 Horrible

Mallory

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 27 mars 2024
I am sorry that we did not meet your expectations when staying here at property. I do hope that you return and let prove to you that we have what it takes to meet your expectations.

8/10 Bien

Bobby

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 16 mars 2024
Thank you for your feedback

10/10 Excellent

David Lynn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Need better breakfast option.
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 16 mars 2024
Thank you, I am sorry about that but, we do not offer breakfast at this location.

6/10 Satisfaisant

Lindsey

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et équipements
Booked this for a soccer team. It was pretty gross and dirty but enough for the price we paid. Floors and bathrooms were dirty and gym looked liked it had not been cleaned in a long time. Staff sleeping at front desk early in morning. You get what you pay for...
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 16 mars 2024
Sorry about that, I will look into this

8/10 Bien

Kasey

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was good
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 févr. 2024
Thank you for the awesome review

10/10 Excellent

Jarvaris

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 févr. 2024
Thank you for the great score, we can't wait to see you again

8/10 Bien

Raheem

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 25 mars 2024
Thank you for the great score. Hopefully you can return and we can improve that score

8/10 Bien

Jayden

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 févr. 2024
Thank you for the great score and feedback, we hope to see you again soon

10/10 Excellent

Mary

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sanity
Super fantastic
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 12 févr. 2024
Thank you so much for the great feedback and score that you gave us. We hope to see you again soon

10/10 Excellent

Angela

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
only complaint they did not adequately stock wash clothes
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 12 févr. 2024
Thank you for the feedback, I am very sorry that we did not meet your expectations, when it comes to amenities. I do hope that you come back again.

8/10 Bien

Madleen

Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 12 févr. 2024
Thank you for the great score that you gave us. See you soon.

10/10 Excellent

Joseph, Mckinney

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 12 févr. 2024
Thank you for the awesome score. Safe travels and we hope to see you again.

10/10 Excellent

Anthony, Decatur

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and clean
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 30 janv. 2024
Thank you for the great score about your stay here with us. We hope to see you again.

10/10 Excellent

CAsey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
Thank you so much for the awesome score. I am glad that you found everything ok.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One Night Stay
The room was nice and spacious! Very clean! Will definitely stay here again. Convenient location close to restaurants!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 30 janv. 2024
Awesome, we are glad that everything went well for you when you visited us. I do hope that you come to see us again soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I travled to Birmingham with my family and stayed one night and the service was excellent the room was very clean will stay again
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
Thank you for the awesome review and great feedback. We can't wait to see you again.

6/10 Satisfaisant

Clark

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No coffee ! Supply chain madness. Quiet and nice though.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
I am so sorry about not having coffee for you, we are working hard to keep something like that on hand at all times.

6/10 Satisfaisant

Edwina

Les points forts : Personnel et service
My room still had trash and no toliet paper, my sheets were also dirty
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 30 janv. 2024
I am truly sorry about your room not being properly cleaned when you stayed with us. I do hope that you come see us again.

6/10 Satisfaisant

Yancey

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
Thank you for the great score, we hope you come and see us again.

4/10 Médiocre

gwendolyn

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
I am so sorry that we missed the mark with your visit, I hope that you come visit again and let us improve on that score.

10/10 Excellent

Kyra

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
Thank you for the great score and feedback. I do hope you come and visit again.

10/10 Excellent

Matt

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
You are too kind, thank you for the great score and we do hope you come back and visit us again.

8/10 Bien

Mildred

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
Thank you for Mildred for the great score. Hope you have safe travels and come back to see us again.

10/10 Excellent

Adam

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
It was nice to see you and we hope you come back to see us again.

10/10 Excellent

Clevon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
Thank you for the great score and feedback.

10/10 Excellent

Edwina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a great stay would book again!
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
We can't thank you enough for the great score and feedback

8/10 Bien

Brenda

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
Thank you for the feedback Brenda, we hope to see you again soon

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
Im so sorry that we missed the mark on your visit, I do hope you return soon and let us show you that we can do better.

10/10 Excellent

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 6 janv. 2024
Thank you so much for the great score. We can't wait to see you again.

10/10 Excellent

Scott

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 6 janv. 2024
Thank you so much for the awesome score and we can't wait to see you again.

6/10 Satisfaisant

Alexis

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 28 janv. 2024
thank you so much for the great score, I hope next time we can do better.

8/10 Bien

Talesia

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 30 janv. 2024
Thank you for the great score. See you soon.

10/10 Excellent

Chloe

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 1 janv. 2024
Thank you for taking the time to fill out this survey, take you so much for the great score.

10/10 Excellent

Chloe

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 1 janv. 2024
Thank you for taking the time to answer the survey and thank you for the great score.

10/10 Excellent

Denard

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, nice room amenities. I love the full sized Refrigerator, Microwave & Dishwasher
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 1 janv. 2024
Thank you for taking the time to answer the survey. We can't wait to see you again.

2/10 Horrible

Yasmine

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 1 janv. 2024
Thank you for taking the time to answer this survey and thank you for the great score.

6/10 Satisfaisant

Paris

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
While we liked our room we were unable to shower as the tub was so slippery we couldn't stand in it once it got wet. :(
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 29 déc. 2023
I am so sorry about that, we definitely did not want this to happen. I will have someone check on this immediately, also thank you for feedback and score.

10/10 Excellent

Tracey

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 29 déc. 2023
Thank you for the feedback. We can't wait to see you again.

6/10 Satisfaisant

pretty pink

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
The only thing I didn’t like is they gave me a room with no cooking equipment! Also the stove top only takes a certain type of cooking ware which is not good!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 29 déc. 2023
I am truly sorry about that were waiting for a delivery of the pots and pans. Please come visit us again to see the improvements we ae making.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 27 déc. 2023
Thank you for the great score, We can't wait to see you again.

10/10 Excellent

Stephanie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 27 déc. 2023
Thank you for the great score, We can't wait to see you again.

8/10 Bien

Somia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed my stay except for the cold shower. There was no hot water for my morning shower. Other than that it was great.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 27 déc. 2023
Thank you for the feedback I am sorry the water was cold for your shower. We will have someone on our team take a look at it.

10/10 Excellent

Glen W.

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Nicholas Wynn General Manager le 27 déc. 2023
Thank you for the great score, We can't wait to see you again.