Avis sur The ANMON Resort Bintan- Glamping
The ANMON Resort Bintan- Glamping
Jln. Raja Haji KM 01, No.88, Kawasan, Pariwisata, Teluk Sebong Lagoi, Bintan, Riau
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Angie
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Valerie
Voyage en groupe
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valerie
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Tao
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tao
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Kate
22 janv. 2024
Kate
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Chan Foong
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Service not excellent
Chan Foong
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Mona
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mona
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent stay for family
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Su Feng
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Su Feng
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Jordan
Voyage en couple
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Dongge
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dongge
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
shanthini
Voyage en groupe
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
shanthini
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
PEIR YONG
Voyage en couple
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PEIR YONG
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
MUN HON
Voyage en couple
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MUN HON
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Joel
Voyage en couple
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Joel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Quak Sim
Voyage en famille
1 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quak Sim
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Xanthus
19 sept. 2023
Xanthus
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Jan
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toplocatie voor een paar dagen relaxen.
Jan
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Zhang
12 sept. 2023
Zhang
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Lawrence
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
SY
Voyage en groupe
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SY
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Food is terrible
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Chin Heng Raymond
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chin Heng Raymond
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Rinku Sriram
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rinku Sriram
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
Hiew
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiew
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
jionghao
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
18 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
jionghao
Séjour de 2 nuits en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Samantha
5 juin 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Mixed review
Samantha
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Betsy
Voyage en groupe
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Betsy
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Ilona
Voyage en couple
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ilona
Séjour de 3 nuits en mars 2023
8/10 Bien
ChihYun
8 mars 2023
ChihYun
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Sayuri
Voyage en groupe
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sayuri
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Mary Catherine Lo
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mary Catherine Lo
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Agi Arisetyawan Hotel Manager at ANMON le 16 mars 2023
Hi Yadana, Thank you for your review and giving us feedback, it was so glad to read that you enjoyed your stay with us overall. We are truly sorry for being not meet into your expectation on some areas and we realized for being Glamping concept. Thank you for visiting and we are looking forward welcoming you back very soon.Begin BeingAgi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
10/10 Excellent
Ping Ping
18 févr. 2023
Ping Ping
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Gabriel
Voyage en couple
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Réponse de Agi Arisetyawan le 11 janv. 2023
Dear Gabriel,Thank you for taking time to post and share your experience. It’s great to know that you enjoyed your time here and the unique of ANMON as such. Thank you for the time to post and we are looking forward welcoming you back very soon.Begin BeingAgi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
10/10 Excellent
WenZhen Andrea
Voyage en famille
29 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WenZhen Andrea
Réponse de Agi Arisetyawan le 3 janv. 2023
Dear WenZhen Andrea,Thank you so much and really appreciate for your time for give us review for during your stay.I am glad to hear that you were enjoyed our concept and designed, as your mentioned ANMON is built for Instagramble concept uniquely and design so to provide our guest to capture their moment and experience. Me and my staff can't wait to welcome you back to ANMON with a more enjoyable holiday experience with us. :)Begin BeingAgi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
10/10 Excellent
wayne
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
wayne
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Agi Arisetyawan le 24 déc. 2022
Dear Peh Shuan Shuan.It makes me happy to see you have convenient and relaxing experience during your stay with us. We much appreciated for your feedback on our associated. By recommending our resort to our future visitors, it’s something valued to us.We are sorry for the flooring, and in the other I am happy to inform you that’s also already our concern and we will change flooring by next year (January). Once again, thank you for the feedbacks and we look forward to seeing you soon.Begin Being,Agi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
8/10 Bien
Chau Min
Voyage en groupe
29 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Chau Min
Réponse de Agi Arisetyawan le 3 déc. 2022
Dear Chao Min, Its beautiful also regarding your comment for us. Thank you very much. I am happy read that your visit to ANMON enjoy with experience our concept of tent, service, and facilities.We are sorry with our glamping concept that where you are expiring the noise. We take note very seriously on your feedbacks for our improvement and create something to not disturbing another guest and just for your info, we can help to provide earplugs for you take at front office counter, or you can request thru our Digital Concierge.Please don't hesitate to come and visit us next time you are in BintanBegin BeingAgi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
10/10 Excellent
Adnan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adnan
Réponse de Agi Arisetyawan le 3 déc. 2022
Dear Adnan, Thank you for taking the time to post and review about ANMON.We are looking forward welcoming you back very soon.Begin BeingAgi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
8/10 Bien
Yeing
Voyage en groupe
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Glamping at a beautiful site
Yeing
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Agi Arisetyawan le 25 nov. 2022
Dear Yeing,I am glad that we have been able to deliver a great experience during your stay with us overall. Thank you so much for sharing your amazing experience! We strive to give our guests a memorable holiday.We are excited to welcoming you back on your next holiday at ANMON Resort Bintan. Have a good day. Thank youBegin Being, Agi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brilliant Weekend Getaway
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Agi Arisetyawan le 25 nov. 2022
Hi Wee Kiat, Aw,We would like to thank you for taking the time to review our property.I am truly happy to learn that you have enjoyed your stay with us. It was indeed a pleasure to have been of service to you, I am so happy that our DNA concept was meet your expectation.We truly hope to see you again very soon at ANMON.Begin BeingAgi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
10/10 Excellent
Tabitha
18 nov. 2022
Tabitha
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
15 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
An Excellent Getaway
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Agi Arisetyawan le 21 nov. 2022
Dear Eric Chua,Thank you for taking the time to give us a review and perfect score in Hotels.com. I'm glad you’re choosing ANMON as your accommodation during your special holiday. Your share experience is valuable to all the readers and really helps. Thank you again and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Begin Being,Agi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
10/10 Excellent
Jenn
Voyage en famille
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jenn
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Agi Arisetyawan le 21 nov. 2022
Hi Jenn, I am Glad to learn that our services and facilities is meet to your expectation and greatest reward for all of us is when knowing that we have accomplished our mission to take on you enjoy holiday trip at ANMON.Thank you for taking the time to give us a positive rate and review for us. We are looking forward welcoming you back very soon.Begin Being,Agi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
10/10 Excellent
Naomi
Voyage en famille
13 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naomi
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Agi Arisetyawan le 21 nov. 2022
Hi Naomi, The greatest reward for all of us is knowing that all my staff has been able to deliver the impressed service experience for you. Your complement to our Team is highly appreciated. Our team is doing their upmost to not only provide professional treatments, but moreover creating experiences. Let me assure you that your compliments will be shared with everyone.Thank you and we look forward to meeting you in a future. Have a good day!Begin BeingAgi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
10/10 Excellent
Vishal
Voyage en groupe
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vishal
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Agi Arisetyawan le 3 nov. 2022
Dear Vishal, Thank you very much for your kind comments, I am delighted that we were able to exceed your expectations with deliver great experience with our concept of tent, service, and facilities. I will convey your appreciation to Mervyn. I'm sure he will be very happy and motivated.I sincerely hope that we will be able to welcome you back to ANMON very soon with a more pleasant experience.Begin Being,Agi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
10/10 Excellent
Shih Jia Pauline
Voyage en groupe
26 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shih Jia Pauline
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Agi Arisetyawan le 29 oct. 2022
Dear Shih Jia Pauline,I am delighted to know that you had a wonderful experienced during your vacation staying in ANMON. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, your comment on our associates is highly appreciate.Just for info, we also provide earplugs for our guests which can collected at front office counter, or you can request thru our Digital Concierge, sorry for your inconvenience.Again, thank you for your feedback and recommendation our resort for future visitor. We hope to see you soon.Begin Being,Agi ArisetyawanHotel Manager at ANMON
8/10 Bien
Alvin
24 sept. 2022
Alvin
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Kok Keong
Voyage en groupe
21 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kok Keong
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Agi Arisetyawan le 23 sept. 2022
Hi Kok Keong,Thank you for taking the time to post and review about ANMON, I have taken note of your feedback and am pleased to let you know that we have rectify the issue. I am glad to read that you enjoyed your stay overall. Looking forward seeing you back soon again in ANMON.Begin BeingAgi ArisetyawanHotel Manager at ANMON