Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
17 janv. 2020
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Roland
14 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roland
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour parfait
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Jay
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jay
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de The Management le 23 avr. 2024
Dear Jay,We truly appreciate your comments. Guest feedback is very important to us because it is the best way to know how we should focus our efforts for continuous improvement.We regret to hear that our dining options did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience. While we offer two main dining experiences, the variety and quality of our cuisine is something we continually strive to enhance. We are sorry to learn that the entertainment activities were not to your satisfaction, and we appreciate your input on this matter.It is heartening to know that our staff's dedication to service made a positive impact on your stay. We are also pleased to note that the cleanliness of our rooms was up to standard. Should you consider staying with us again, we would be more than happy to assist you in discovering the local attractions and activities that can enrich your experience. Your enjoyment and comfort remain our highest priority.We hope to welcome you again in the future. Best regards,The Management
10/10 Excellent
Ingrid, Sydney
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ingrid
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Management le 16 avr. 2024
Dear Ingrid,We would like to express our gratitude for choosing our hotel for your holiday and for the comments you made about your recent visit.We are truly delighted to know that our magnificent location enhanced your stay with us. It's a joy to learn that you found comfort in our luxurious rooms and that our commitment to service excellence was evident from start to finish.Our reception team, including Heshala, Roshan, and Mayosh, as well as Le Santo and the cleaning team, are grateful for your acknowledgments. The dining staff will also be thrilled to hear that their courteous and welcoming manners contributed to making your dining experience memorable. At Occidental Eden Beruwala, we take pride in our dedicated staff who consistently strive to deliver a five-star experience.We are also pleased that the cleanliness and condition of our hotel met your expectations and that you enjoyed the amenities provided during your stay. Your commendations are a testament to our team's hard work and passion for hospitality.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,The Management
10/10 Excellent
Stuart
3 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The Management le 4 avr. 2024
Dear Stuart,Thank you for choosing Occidental Eden Beruwala, A Member Of Barcelo Hotel Group for your vacation and for sharing your feedback on your recent experience.We are thrilled to hear that your stay in one of our lovely suites was brilliant. It is our aim to provide exceptional comfort and service, and we're glad you enjoyed the high standards we strive to maintain. Your appreciation for the hotel's condition is especially valued as our team works diligently to ensure our facilities are impeccable for all our guests.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,The Management
8/10 Bien
F
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
F
Séjour de 10 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Dagmar
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Dagmar
Séjour de 15 nuits en janvier 2024
Réponse de The Management le 18 févr. 2024
Sehr geehrte Dagmar,vielen Dank für Ihr Feedback!Es tut uns aufrichtig leid, dass Sie in ihrem Zimmer Mängel vorgefunden haben, die durch die Nutzung und den Lauf der Zeit zustande kommen können. Unser Wartungspersonal achtet besonders auf diese Aspekte, damit alle unsere Einrichtungen sich stets in einem guten Zustand befinden und wir so den Komfort unserer Gäste garantieren können.Wir möchten Ihnen dafür danken, die Freundlichkeit und den Enthusiasmus unserer Mitarbeiter hervorgehoben zu haben. Ihre Zuvorkommenheit ist eine unserer Stärken und wir werden ihnen allen selbstverständlich für ihren Beitrag zu Ihrem Wohlbefinden während Ihres Aufenthalts in unserem Hotel gratulieren.Zu guter Letzt erfüllt es uns mit Stolz, dass Sie den gastronomischen Einsatz unserer Küchenchefs genossen haben, zumal wir bestrebt sind, die vielen kulinarischen Wünsche unserer Gäste zu erfüllen und ihnen die leckersten regionalen und internationalen Gerichte zu servieren.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,The Management
10/10 Excellent
Heinz
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heinz
Séjour de 13 nuits en janvier 2024
Réponse de The Management le 18 févr. 2024
Sehr geehrter Heinz,wir möchten uns bei Ihnen für die lobende Bewertung bedanken.Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns über Ihre Höchstbewertung!Hoffentlich hatten Sie noch eine gute Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße und alles Gute,The Management
10/10 Excellent
Philip
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Management le 8 janv. 2024
Dear Philip,Firstly, we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel, and we are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.We're thrilled to hear that the upgrade to our suite contributed to a memorable stay, and it's great to know our efforts in delivering exceptional customer service have been recognized. Our team strives to maintain the highest standards of cleanliness and service, so your perfect scores across the board are truly appreciated. The unique features of our suites, including the separate living area and premium room service, are designed to enhance our guests' experiences, and we're glad these made a positive impact on your visit.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,The Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2020
8/10 Bien
Ulrike
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mehr kann ein Hotel nicht bieten
Ulrike
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
MANEA
15 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MANEA
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Mohammed
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
احلى فندق
Mohammed
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Yousuf, Kuwait
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yousuf
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Aamir
Voyage en famille
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aamir
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Aamir
Voyage en famille
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aamir
Séjour de 3 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
6/10 Satisfaisant
Martin
9 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Based on the standard elsewhere - disappointing!
Martin
Séjour de 4 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Ravi
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Ravi
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
MESHAL
13 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MESHAL
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 janv. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Close but no cigar
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
Martin
9 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
4/10 Médiocre
Jen, Brisbane Australia
4 janv. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Reviews are false
Jen
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Dani
29 nov. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel mit schöner Außenanlage und tollen Zimmern
Dani
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
14 oct. 2017
Les points faibles : Personnel et service
Be careful there is a taxi mafia at hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 17 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Nalin, New Jersey
3 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly Staff
Nalin
Séjour de 1 nuit en août 2017
4/10 Médiocre
Alan, Dubai, UAE
30 août 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Disappointing
Alan
Séjour de 1 nuit en août 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Hattim Khaleel, Saudi Arabia
18 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best hotel
Hattim Khaleel
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2017
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
3 mai 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lacking AC and Pool Rules, Massage was terible
Voyageur vérifié
8/10 Bien
HAJHIR
5 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HAJHIR
8/10 Bien
Darlene, Doha
11 févr. 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location right on the beach
Darlene
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Elizabeth
7 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic hotel
Elizabeth
10/10 Excellent
Berit
7 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Berit
10/10 Excellent
HEMANT
29 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Over all a very good and excellen hotel in bentota
HEMANT
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 sept. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Khaled, الكويت
10 sept. 2016
Les points forts : Personnel et service
رحلة عائلية ممتعة
Khaled
6/10 Satisfaisant
Shamil
29 juil. 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Shamil
6/10 Satisfaisant
Saman, Japan
23 mai 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre