Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Team le 20 nov. 2023
Dear Ilkan,on behalf of all Ladies and Gentlemen, we want to thank you for rating your experience at The Ritz-Carlton, Berlin.We are delighted that you enjoyed your time with us and are already looking forward to your next visit.Kind regards,Your Guest Experience Team
6/10 Satisfaisant
Hugo
9 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugo
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Experience Team le 15 sept. 2023
On behalf of all Ladies and Gentlemen, we want to thank you for sharing your feedback regarding your experience at The Ritz-Carlton, Berlin! We are already looking forward to your next visit. It was truly a pleasure hosting you!Kind regards,Your Guest Experience Team
10/10 Excellent
Philippe
Voyage en couple
19 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
10/10 Excellent
Philippe
Voyage en couple
20 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Your Guest Experience Team le 25 déc. 2021
Dear Philippe,
We are very pleased that you were satisfied with our Ladies & Gentlemen from and with their great service.
Please feel free to visit us again. We look forward to seeing you.
Yours sincerely
Your Guest Experience Team
10/10 Excellent
melinda
Voyage en couple
13 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
melinda
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 août 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Frédéric
27 juil. 2021
Frédéric
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
5 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
najib
27 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien placé
najib
Séjour de 1 nuit en juin 2018
10/10 Excellent
bruno, Bordeaux
4 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien central vous êtes près de tout
bruno
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
PHILIPPE
26 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel à recommander.
PHILIPPE
10/10 Excellent
ols
26 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel l'un des meilleurs de la ville
ols
10/10 Excellent
Alain
22 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alain
8/10 Bien
Tmoulin
9 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour anniversaire
Tmoulin
10/10 Excellent
lili, lyon
8 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
superbe hotel chic
lili
10/10 Excellent
Gisele N.
28 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Super séjour très bel hôtel
Gisele N.
10/10 Excellent
sam, bellara
12 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
sam
10/10 Excellent
RAPHAEL, Paris
6 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon hôtel. Tout était parfait
RAPHAEL
10/10 Excellent
Camille, Fribourg
4 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de rêve
Camille
10/10 Excellent
Anne & Jean, VERSAILLES
30 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PETIT DEJEUNER BUFFET EXCEPTIONNEL
Anne & Jean
10/10 Excellent
Nazem
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nazem
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jason
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Experience Team le 18 mai 2024
Dear Jason,Thank you very much for your kind feedback.All Ladies and Gentlemen were delighted to host you in the capital city of Germany.Kind regardsYour Guest Experience Team
10/10 Excellent
OSCAR
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
OSCAR
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Experience Team le 13 mai 2024
Dear Oscar,Thank you very much for choosing The Ritz-Carlton for your time in Berlin.We are happy to hear that you are enjoying your stay with us and it is a great pleasure to host you.Please let us know if there is anything we may do to make your stay with us even more memorable.Kind regardsYour Guest Experience Team
10/10 Excellent
Diane
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de the Guest Experience Team le 27 avr. 2024
Dear Diane, thank you very much for taking the time to share your honest feedback with us! It is our pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. On behalf of all Ladies and Gentlemen we are looking forward to welcome you back.
10/10 Excellent
NING, Brookline
1 avr. 2024
NING
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Team le 21 avr. 2024
Dear Ning,thank you very much for your positive feedback. All Ladies & Gentlemen are delighted you liked our hotel. We are looking forward to welcome you again.Kindest regards,Guest Experience Team
10/10 Excellent
Francisco javier
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francisco javier
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de the Guest Experience Team le 1 avr. 2024
Dear Francisco javier, thank you very much for providing us such positive feedback! On behalf of all Ladies and Gentlemen we are looking forward to welcome you back. All the best
8/10 Bien
soonjin
30 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
soonjin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de the Guest Experience Team le 31 mars 2024
Dear soonjin, thank you very much for taking the time to share your honest opinion! Please rest assured that we forwarded your feedback to the responsible departments. Do not hesitate and let us know if you are planning to return to your "home away from home". All the best
10/10 Excellent
soonjin
28 mars 2024
Les points forts : Propreté
soonjin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de the Guest Experience Team le 28 mars 2024
Dear soojnin, thank you very much for taking the time to share your feedback about your experience at The Ritz-Carlton, Berlin! We are looking forward to welcome you again. All the best,
10/10 Excellent
Babak
21 févr. 2024
Babak
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Gust Experience Team le 1 mars 2024
Dear Babak,Thank you very much for your stay at The Ritz-Carlton, Berlin, and for taking the time to review your stay with us. All Ladies and Gentlemen were delighted to host you.Kind regards Your Guest Experience Team
10/10 Excellent
Mike
19 févr. 2024
Mike
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Team le 1 mars 2024
Dear Mike,Thank you very much for your stay at The Ritz-Carlton, Berlin, and for taking the time to review your stay with us. All Ladies and Gentlemen were delighted to host you.Kind regards Your Guest Experience Team
8/10 Bien
Helio
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helio
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Team le 1 mars 2024
Dear Helio,Thank you very much for your stay at The Ritz-Carlton, Berlin, and for taking the time to review your stay with us. All Ladies and Gentlemen were delighted to host you.Kind regards Your Guest Experience Team
10/10 Excellent
C
Voyage en groupe
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
C
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Team le 13 janv. 2024
Dear C,Thank you very much for your kind message and for taking the time to write about your stay with us.All Ladies and Gentlemen are delighted, that you enjoyed your time at The Ritz-Carlton, Berlin. Kind regards,Your Guest Experience Team
10/10 Excellent
C
2 janv. 2024
C
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Team le 13 janv. 2024
Dear C,Thank you very much for rating your recent experience with us.All Ladies and Gentlemen were delighted to host you at The Ritz-Carlton, Berlin.Kind regards,Your Guest Experience Team
10/10 Excellent
Hannah
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
Réponse de Guest Experience Team le 2 janv. 2024
Dear Hannah,Thank you very much for your stay at The Ritz-Carlton, Berlin, and for taking the time to review your experience with us. All Ladies and Gentlemen want to thank you for staying with us.Kind regards,Your Guest Experience Team
10/10 Excellent
Alejandro
Voyage en couple
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandro
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Team le 15 déc. 2023
Dear Alejandro, Thank you very much for taking the time and letting us know about your stay with us. All Ladies and Gentlemen want to thank you for your kind words. We are delighted that we were able to host you.Kind regards,Your Guest Experience Team
10/10 Excellent
Riikka
Voyage en groupe
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Riikka
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Team le 15 déc. 2023
Dear Riikka, Thank you very much for taking the time and letting us know about your stay with us. All Ladies and Gentlemen want to thank you for your kind words. We are delighted that we were able to host you and that you enjoyed the hotel. Kind regards,Your Guest Experience Team
10/10 Excellent
Carrie
Voyage en groupe
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carrie
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Team le 3 déc. 2023
Dear Carrie,Thank you very much for your stay at The Ritz-Carlton, Berlin, and for taking the time to review your stay. All ladies and gentlemen are delighted that you enjoyed your time with us in Berlin.Your Guest Experience Team
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Team le 20 nov. 2023
Guten Tag Paul,im Namen aller Ladies und Gentlemen, möchten wir uns herzlich für Ihr freundliches Feedback bedanken. Wir schätzen es sehr, dass wir wieder Ihre Gastgeber im The Ritz-Carlton, Berlin sein durften und freuen uns schon jetzt auf Ihren nächsten Besuch!Wir wünschen Ihnen bis dahin alles Gute.Mit freundlichen GrüßenIhr Guest Experience Team
10/10 Excellent
Giuseppe
Voyage en couple
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giuseppe
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Lena le 19 nov. 2023
Lieber Giuseppe, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr ehrliches Feedback mitzuteilen! Es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns sehr genossen haben. Alles Gute, das Guest Experience Team
10/10 Excellent
Sandra
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Happy Guest
Sandra
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de the Guest Experience Team le 8 nov. 2023
Dear Sandra, thank you very much for taking the time to share your experience from your previous stay at The Ritz-Carlton. It is our pleasure to hear that you enjoyed as well the music at The Curtain Club. All the best
10/10 Excellent
Jorge
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Jorge
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de The Guest Experience Team le 2 nov. 2023
Dear Jorge, thank you very much for taking the time to share your honest feedback with us. On behalf of all Ladies and Gentlemen it is our pleasure to hear that our Doormen Team provided you an exceptional service. We are very sorry to hear that the housekeeping service and the check-out experience did not met your expectations and not our standards. Please rest assured that we forwarded this feedback already to the responsible departments. If you are planning to visit Berlin again, or if there is anything else we may assist you with, please do not hesitate and let us know! All the best
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en couple
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de The Guest Experience Team le 1 nov. 2023
Dear Daniel, thank you very much for taking the time to share your honest feedback with us! Please rest assured that we forwarded your nice message to all responsible Ladies and Gentlemen. All the best
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Das Guest Experience Team le 1 nov. 2023
Guten Tag, vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung über das The Ritz-Carlton, Berlin! Sollten Sie die Hauptstadt erneut besuchen, lassen Sie es uns gerne vorweg wissen. Es wäre uns eine große Freude Sie in Ihem "Home away from Home" erneut willkommen zu heißen. Alles Liebe
10/10 Excellent
Shigeki
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shigeki
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de The Guest Experience Team le 21 oct. 2023
Dear Shigeki, a big thank you for sharing your positive experience from your previous stay at The Ritz-Carlton, Berlin. It is always our pleasure to be your home away from home. All the best
10/10 Excellent
Marius
7 oct. 2023
Marius
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Guest Experience Team le 16 oct. 2023
Dear Marius, thank you very much for sharing your experience from your previous stay at The Ritz-Carlton. All the best