Avis sur TITANIC Gendarmenmarkt Berlin
TITANIC Gendarmenmarkt Berlin
Französische Straße 30, Berlin
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Xavier
Voyage d’affaires
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xavier
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de crm le 17 janv. 2024
Dear Xavier,A heartfelt thank you for your perfect score of 10 out of 10! We're thrilled to have exceeded your expectations.We look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Best Regards,PelinGuest Experience Team
10/10 Excellent
Sacha
Voyage d’affaires
14 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sacha
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Gagné
31 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gagné
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Emmanuel
9 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuel
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Titanic Gendarmenmarkt Team le 27 juil. 2022
L'équipe du TITANIC Gendarmenmarkt Berlin et moi-même vous remercions vivement pour ce merveilleux commentaire.
Le confort et le bien-être de nos clients étant au cœur de nos priorités, nous sommes fiers d’avoir su vous satisfaire et serions enchantés de vous accueillir à nouveau prochainement à bord du TITANIC Gendarmenmarkt :-)
Cordialement,
Sebastian Sonnemann
Head Concierge/Guest Service
10/10 Excellent
Eric
Voyage d’affaires
25 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hotel haut de gamme
Eric
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de TITANIC HOTEL GUEST SEVICE le 5 janv. 2022
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 Excellent
Yohan
21 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel
Yohan
Séjour de 2 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Elisabeth
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merveilleux Hotel
Elisabeth
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
R-Maria, Basel
Voyage en famille
24 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
R-Maria
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Dmitry
15 déc. 2019
Dmitry
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Alexandre
Voyage d’affaires
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Franck
Voyage d’affaires
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel mais prestations annexes payantes et chè
Franck
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Anne, Paris
Voyage en couple
18 oct. 2019
Anne
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Sami Elair le 24 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for taking the time to share your impressions regarding your recent stay in the TITANIC Gendarmenmarkt Berlin.
We are very much looking forward to welcome you back with us in the near future.
Warm regards,
Sami Elair
Duty Manager
10/10 Excellent
isabelle
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
isabelle
Séjour de 4 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Pierre
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Urlaub in Deutschland
Pierre
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Alain
8 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alain
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Sami E le 12 juin 2019
Cher Alain,
un grand merci pour ce commentaire élogieux suite à votre visite au TITANIC Gendarmenmarkt Berlin.
Je suis ravi d’apprendre que votre expérience a été à la hauteur de vos attentes et j’espère que nous aurons le plaisir de vous accueillir de nouveau.
Sincèrement,
Sami Elair
Duty Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Sami E le 7 mai 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
Sami Elair
Duty Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
CUONG, PARIS
26 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CUONG
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Nicole Wollenberg le 28 déc. 2018
Merci d´avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires.
cordialment,
Nicole Wollenberg
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 déc. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Nicole Wollenberg le 23 déc. 2018
Dear Chris,
thank you very much for your time. As we have very high standards we will go through this with our staff. In any case we are grateful for helping us to improve our services.
Hope to see you soon again.
Have wonderful holidays.
Kind regards,
Nicole Wollenberg
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Ben, London
21 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ben
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Kevin
21 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé et super Spa.
Kevin
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Nicole Wollenberg le 24 nov. 2018
Cher Kevin,
Merci d´avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires.
Cordialment,
Nicole Wollenberg
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel recommandable à Berlin
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Nat, Paris
2 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nat
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
luigi, paris
2 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
luigi
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Nicole Wollenberg le 10 nov. 2018
Merci d`avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires.
cordialement,
Nicole Wollenberg
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Sami Elair le 20 sept. 2018
Cher Client,
nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez accepter, Cher Client, nos salutations les plus distinguées.
Sami Elair
Duty Manager
8/10 Bien
Eddie
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eddie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ricardo
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Bradley
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bradley
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de crm le 3 mai 2024
Dear Bradley,Thank you for taking the time to share your wonderful experience with us! We are thrilled to hear that you had such a positive stay and that our staff exceeded your expectations from check-in to check-out.It's fantastic to know that you found your room spacious, clean, and well-equipped with amenities. We strive to provide our guests with comfortable and memorable experiences, and we're delighted that we could achieve this during your visit.We're also pleased to hear that our location suited your needs whether it be for business or pleasure. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your kind words.We look forward to welcoming you back to our property in the future for another exceptional stay!Kind regards,Dilan,Guest Experience Team
8/10 Bien
Christoph
Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christoph
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de crm le 3 mai 2024
Sehr geehrter Gast Christoph,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback mit uns zu teilen. Es tut uns aufrichtig leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und dass der VIP-Zugang nicht zu einer angemessenen Reaktion unsererseits geführt hat.Ihre Zufriedenheit liegt uns am Herzen, und wir bedauern es zutiefst, dass Sie mit der Zimmerkategorie, die Sie gewählt haben, nicht vollständig zufrieden waren. Wir verstehen, dass die Größe und Ausstattung der Zimmer einen erheblichen Einfluss auf Ihren Aufenthalt haben können, und wir möchten Ihnen versichern, dass wir Ihr Feedback sehr ernst nehmen.Bitte zögern Sie nicht, uns direkt zu kontaktieren, wenn Sie Ihre zukünftigen Buchungen vornehmen, damit wir sicherstellen können, dass Sie ein Zimmer erhalten, das Ihren Vorlieben entspricht.Vielen Dank für Ihr Verständnis, und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Dilan,Guest Experience Team
8/10 Bien
Johanna
Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Johanna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de crm le 24 avr. 2024
Liebe Johanna,vielen Dank für Ihre freundliche Rückmeldung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie eine angenehme Übernachtung bei uns hatten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Dilan,Guest Experience Team
10/10 Excellent
Jim
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jim
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de crm le 24 avr. 2024
Dear Jim,Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found our location convenient for exploring the city's major sights, restaurants, and the metro.We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to the area!Kind regards,Dilan,Guest Experience Team
10/10 Excellent
Jose, Bernardsville
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de crm le 24 avr. 2024
Dear Jose,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you enjoyed our great location and found our staff to be friendly.It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Kind regards,Dilan,Guest Experience Team
10/10 Excellent
Jan
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de crm le 8 avr. 2024
Lieber Jan,vielen Dank für Ihr positives Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die angenehme Ruhe trotz unserer zentralen Lage geschätzt haben. Unser Team legt großen Wert darauf, unseren Gästen eine ruhige und erholsame Umgebung zu bieten, und es ist schön zu wissen, dass Sie dies während Ihres Aufenthalts erlebt haben.Außerdem freuen wir uns, dass Ihnen unser Frühstück gefallen hat! Unser Küchenteam legt großen Wert auf Qualität und Vielfalt, um unseren Gästen einen gelungenen Start in den Tag zu ermöglichen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit gerne für weitere Anliegen zur Verfügung.Herzliche Grüße,Dilan,Guest Experience Team
10/10 Excellent
weita
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté
weita
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de crm le 4 avr. 2024
Dear Weita,Thank you for taking the time to leave us a review. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our location to be convenient. We're also pleased that you appreciated the quality of your room.Ensuring our guests have a comfortable and enjoyable experience is our top priority, and we're glad that we met your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Dilan,Guest Experience Team
10/10 Excellent
Jean-Christophe
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Christophe
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de crm le 4 avr. 2024
Dear Jean-Christophe,Thank you very much for your positive rating! We are thrilled to see that you had such a wonderful experience during your stay with us.Your satisfaction is our top priority, and we are pleased that we were able to meet your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Best regards,Dilan,Guest Experience Team
10/10 Excellent
Maria Annette
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Annette
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de crm le 4 avr. 2024
Sehr geehrte Maria Annette,vielen Dank für Ihre fantastische Bewertung und die lobenden Worte zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel Titanic Gendarmenmarkt! Es freut uns außerordentlich zu hören, dass Sie Ihren Berlin-Aufenthalt bei uns perfekt fanden und dass Sie mit unserer zentralen Lage, unserem tollen Frühstück und der gediegenen Atmosphäre zufrieden waren.Es ist unser höchstes Ziel, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu bieten, und es bedeutet uns viel, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrem nächsten Berlin-Aufenthalt erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen,Dilan,Guest Experience Team
8/10 Bien
Maxim, Moormerland
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maxim
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de crm le 4 avr. 2024
Dear Maxim,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found it to be nice and well situated.Ensuring our guests have a pleasant experience is our top priority, and it's wonderful to know that we met your expectations in terms of location and overall experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Dilan,Guest Experience Team
10/10 Excellent
Elaine
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elaine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de crm le 25 mars 2024
Dear Elaine,Thank you very much for your wonderful feedback regarding your recent stay with us. We are thrilled to hear that you had an enjoyable experience and that our team, especially Sebastian the concierge, provided you with excellent service.It's fantastic to know that you also enjoyed our lovely bar and found our location to be great. Ensuring our guests feel welcome and well taken care of is our top priority, and we're delighted to have exceeded your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future.Best regards,Dilan,Guest Experience Team
10/10 Excellent
Vincent
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de crm le 22 mars 2024
Dear Vincent,Thank you for sharing your wonderful experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay in our large and comfortable room, perfectly situated in the heart of Berlin. It's fantastic to know that you found our staff friendly and that you had a great time at our bar before venturing out.Your kind words are truly appreciated and serve as encouragement for us to continue delivering exceptional experiences to all our guests. We can't wait to welcome you back for another memorable stay.Best regards,PelinGuest Experience Team
10/10 Excellent
Heiko
19 mars 2024
Heiko
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de crm le 10 avr. 2024
Dear Heiko,Thank you so much for your excellent rating! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay with us. Our team works hard to ensure that every guest enjoys a comfortable and memorable stay, so it's incredibly rewarding to receive your positive feedback.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. Warm regards,PelinGuest Experience Team
10/10 Excellent
Robin
16 mars 2024
Robin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de crm le 10 avr. 2024
Dear Robin,Thank you very much for your excellent rating! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future!Best regards,PelinGuest Experience Team
10/10 Excellent
Maria
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de crm le 12 mars 2024
Dear Maria,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you found our hotel beautiful and that you enjoyed the stunning lobby and amazing room during your stay.Ensuring cleanliness and providing comfortable accommodations are top priorities for us, so we're delighted that you found everything to your satisfaction.It's fantastic to hear that our central location made it easy for you to explore Berlin, with the Museum Island just a short 10-minute walk away. We're glad our proximity to attractions added to the convenience and enjoyment of your visit.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay in the future!Warm regards,PelinGuest Experience Team
10/10 Excellent
Christian
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de crm le 6 mars 2024
Lieber Gast Christian,herzlichen Dank für Ihre wundervolle Bewertung und Ihr positives Feedback zu Ihrem Aufenthalt bei uns. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie unsere zentrale Lage schätzen und dass Sie die wichtigsten Sehenswürdigkeiten sowie die U-Bahn bequem zu Fuß erreichen konnten. Wir sind stolz darauf, eine günstige Lage anzubieten, die es unseren Gästen ermöglicht, die Stadt bequem zu erkunden.Es ist außerdem großartig zu hören, dass Ihnen unser Frühstücksangebot gut gefallen hat. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen jeden Morgen einen guten Start in den Tag zu bieten, und es ist schön zu hören, dass Sie Ihr Frühstück bei uns genossen haben.Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben, und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen,PelinGuest Experience Team
10/10 Excellent
Alain
21 févr. 2024
Alain
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de crm le 5 mars 2024
Dear Alain,Thank you so much for your kind feedback and for awarding us a perfect score of 10 out of 10! Your satisfaction is our ultimate goal, and we're thrilled to hear that we were able to exceed your expectations during your stay.We are looking forward to hosting you soon again in Berlin!Warm regards,PelinGuest Experience Team