Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Marven Joe le 7 déc. 2023
Dear Nathalie,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey and staying at the nhow Berlin.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best wishes,Marven Joe FranzusGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Christophe
22 oct. 2023
Christophe
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Marven Joe le 1 nov. 2023
Lieber Christophe,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre jüngsten Erfahrungen zu unserem nhow Berlin mitzuteilen.Wir freuen uns über Ihr Feedback und sind begeistert zu erfahren, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen und wir Ihre Erwartungen erfüllt haben. Ihr Feedback wurde an das Team weitergeleitet, um es weiterhin zu inspirieren und zu motivieren, einen außergewöhnlichen Gästeservice zu bieten.Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Liebe GrüßeMarven Joe FranzusGuest Relations Manager
8/10 Bien
Judith
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Judith
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Marven Joe le 4 oct. 2023
Dear Judith,thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey and staying at the nhow Berlin.We appreciate your feedback, the constructive critic and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best wishes Marven Joe FranzusGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Frederic
29 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Déçu
Frederic
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de nhow Berlin le 11 juin 2023
Dear Frederic,thank you for your feedback. We are sorry that we could not meet your expectations. We would have send a technician to your room immediately upon receiving information. Depending on the room category, the size also varies.Glad you had a restful sleep and were able to enjoy the sun on our terrace to the spree side.Pink greetings
10/10 Excellent
Pascal
Voyage d’affaires
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une valeur sure
Pascal
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de nhow Berlin le 15 févr. 2023
Hey Pascal,merci beaucoup for your wonderful feedback.We are glad that you choose to stay with us on your trips to berlin. Please get in touch with us to inform you about our discovery program.Pink greetings
10/10 Excellent
Nadine
Voyage en famille
10 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadine
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de nhow Berlin le 11 janv. 2023
Hey Nadine,merci beaucoup for your feedback-Best wishes
10/10 Excellent
Anthony
14 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anthony
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de nhow Berlin le 22 sept. 2022
Hi Anthony, Thanks for your visit and the rating, based on the stay at nhow Berlin! We are looking forward to your next stay. Greetings from nhow Berlin!
10/10 Excellent
Michel
Voyage en famille, Voyage en couple
16 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de nhow Berlin le 29 mars 2022
Hi Michel,
thanks for your visit, nice to had you here at nhow Berlin. We are happy, that our concept matched your taste. Next time, you need to check the restaurants and bar nearby, all located in the next 700m away from the hotel. See you, greetings from Berlin
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel correct assez loin du centre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de nhow Berlin le 5 mars 2022
Hey,
Thanks for your visit and your feedback. Hopefully, the other aspects were great. Hope to see you again someday.
Greetings from Berlin!
10/10 Excellent
Michel
Voyage en couple
30 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de nhow Berlin le 4 janv. 2022
Hi Michel,
Thanks a lot for your feedback and the 5/5! We are happy, that everything was great and that you decided, creating a trip to nhow Berlin. We hope to see you again someday.
Greetings from Berlin!
10/10 Excellent
GILLES
Voyage d’affaires
13 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GILLES
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
DOMINIQUE
Voyage d’affaires
7 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Idéal pour un court ou long séjour
DOMINIQUE
Séjour de 1 nuit en août 2021
8/10 Bien
Daniel, La Garenne Colombes
Voyage en couple
27 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 5 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
gilles
Voyage en famille
5 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gilles
Séjour de 1 nuit en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Pablo Rodríguez, Guest Relations Manager le 29 août 2019
Dear Friend,
Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online.
On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come.
Until then, please receive our warmest regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Pablo Rodriguez, Guest Relations Manager le 27 août 2019
Dear friend,
Thank you so much for your rating, it has been awesome having you with us.
Please come back soon
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Pablo Rodríguez, Guest Relations Manager le 19 août 2019
Dear Guest,
Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online.
On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come.
Until then, please receive our warmest regards.
10/10 Excellent
Antony
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antony
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Pablo Rodriguez, Guest Relations Manager le 14 août 2019
Dear friend,
Thank you so much for your feedback and for your rating. It was awesome having you with us.
Please come back soon
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 août 2019
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Pablo Rodriguez, Guest Relations Manager le 1 août 2019
Dear guest,
Thank you so much for your feedback We truly hope to have you back soon.
Regards
8/10 Bien
THIBAULT
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place
THIBAULT
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Pablo Rodriguez, Guest Relations Manager le 23 juil. 2019
Thank you so much Thibault,
Please do let us know if we can be of any assistance, we love having you enjoying nhow Berlin.
Warmest regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Pablo Rodriguez, Guest Relations Manager le 9 juil. 2019
Dear Guest,
First of all I would like to thank you for taking time to rate our Hotel and the services rendered. We highly value your opinion for process of continuous improvement and as a base for making our guests stay more enjoyable every time.
At the nhow Berlin our aim is to exceed the expectations of our guests, and we deeply regret when we do not fully achieve this. We are very sorry to know that some aspects were not to your total satisfaction.
I will make sure that the Heads of Departments will receive your comments in order to improve the service provided by our staff. Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused.
Hopefully we will have the opportunity to welcome you back,
10/10 Excellent
Jean-Jacques
27 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hotel
Jean-Jacques
Séjour de 1 nuit en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Pascal
1 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toujours aussi design
Pascal
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 Excellent
stephanie
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stephanie
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Xavier
19 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambres étonnantes !
Xavier
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Gabrielle, Paris, France
25 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel unique et design
Gabrielle
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
6/10 Satisfaisant
Richard
19 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bof, Bof
Richard
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Vanessa
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Marven Joe le 22 mai 2024
Dear Vanessa,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey and staying at the nhow Berlin.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best wishes,Marven Joe FranzusGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Allan
Voyage en groupe
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Marven Joe le 16 mai 2024
Dear Allan,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey and staying at the nhow Berlin.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best wishes,Marven Joe FranzusGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Jörg
5 mai 2024
Jörg
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Marven Joe le 16 mai 2024
Dear Jörg,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey and staying at the nhow Berlin.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best wishes,Marven Joe FranzusGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Russell
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Marven Joe le 25 avr. 2024
Dear Russel,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey and staying at the nhow Berlin.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best wishes,Marven Joe FranzusGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Karin
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Karin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Marven Joe le 25 avr. 2024
Dear Karin,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey and staying at the nhow Berlin.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best wishes,Marven Joe FranzusGuest Relations Manager
8/10 Bien
Giacomo
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Giacomo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Marven Joe le 17 avr. 2024
Dear Giacomo,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey and staying at the nhow Berlin.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best wishes,Marven Joe FranzusGuest Relations Manager
8/10 Bien
Bianka
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bianka
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Marven Joe le 17 avr. 2024
Liebe Bianka,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre jüngsten Erfahrungen zu unserem nhow Berlin mitzuteilen.Wir freuen uns über Ihr Feedback und sind begeistert zu erfahren, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen und wir Ihre Erwartungen erfüllt haben. Ihr Feedback wurde an das Team weitergeleitet, um es weiterhin zu inspirieren und zu motivieren, einen außergewöhnlichen Gästeservice zu bieten.Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Liebe GrüßeMarven Joe FranzusGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Tobias, Berlin
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Tobias
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marven Joe le 3 avr. 2024
Lieber Tobias,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren vergangenen Aufenthalt bei uns zu bewerten.Wir bedauern sehr zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen nicht vollends erfüllen konnten. Seien Sie versichert, dass wir Ihre Anmerkungen mit dem Team besprechen und die entsprechenden Massnahmen einleiten werden, denn konsturktive Kritik nehmen wir sehr ernst, um uns weiterhin verbessern zu können.Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen.Liebe GrüßeMarven Joe FranzusGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Katharina
Voyage en groupe
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katharina
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marven Joe le 3 avr. 2024
Liebe Katharina,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre jüngsten Erfahrungen zu unserem nhow Berlin mitzuteilen.Wir freuen uns über Ihr Feedback und sind begeistert zu erfahren, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen und wir Ihre Erwartungen erfüllt haben. Ihr Feedback wurde an das Team weitergeleitet, um es weiterhin zu inspirieren und zu motivieren, einen außergewöhnlichen Gästeservice zu bieten.Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Liebe GrüßeMarven Joe FranzusGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Rusudan
27 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rusudan
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Marven Joe le 28 mars 2024
Dear Rusudan,Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey.Please accept my apologies that your overall experience did not living up to your expectations. I regret that we were unable to meet our high standards during your recent stay.Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.I also checked everything with our HSK department and you had every day the cleaning in your room and twice we changed the completely linen for the bed. If you have any inconvenience during your stay please inform directly the Guest Relations desk in the Lobby and we will take care of everything.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Best wishes,Marven Joe FranzusGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Sandra
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Marven Joe le 28 mars 2024
Dear Sandra,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey and staying at the nhow Berlin.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best wishes,Marven Joe FranzusGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Lucy
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Marius le 17 mars 2024
Dear Lucythank you so much for your amazing feedback! We are thrilled to hear you have enjoyed your stay with us at nhow Berlin.We are looking forward to hopefully welcome you back to nhow Berlin in the not too distant future.Best regardsMariusRooms Division Manager
6/10 Satisfaisant
Reinmar
Voyage d’affaires
12 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Reinmar
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Marius le 17 mars 2024
Hey Reinmar,vielen Dank für Dein wertvolles Feedback zu Deinem letzten Aufenthalt im nhow Berlin.Es tut uns sehr leid zu hören, dass es während Deinem Aufenthalt Probleme gab, die nicht gelöst werden konnten.Wir sehr dara, die letzten Problemchen mit den neuen Fernsehern zu lösen, damit es in Zukunft ein einwandfreies Bild gibt. Auch dem WLAN Problem werden wir uns widmen und dieses abstellen.Vielen Dank für Deinen Aufenthalt bei uns. Wir freuen uns darauf, Dich bald mal wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenMariusRooms Division Manager
10/10 Excellent
Jutta
Voyage en groupe
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jutta
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Marius le 17 mars 2024
Liebe Jutta,WOW! Was für ein Feedback! Ganz herzlichen Dank für deine tollen Worte, die wir natürlich gerne mit unserem Team teilen. Wir freuen uns sehr, dass wir Deine Erwartungen bei unserem Frühstück übertreffen und Dich unser Personal mit Freundlichkeit überzeugen konnte.Wir freuen uns immer sehr, wenn wir ein solches Feedback lesen dürfen, denn das ist es wofür wir jeden Tag hart arbeiten, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu bereiten.Wir freuen uns sehr, wenn wir Dich bald mal wieder bei uns im nhow Berlin begrüßen dürfen.Bis ganz bald!Pinke GrüßeMariusRooms Division Manager
10/10 Excellent
Dieter
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dieter
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marius le 17 mars 2024
Hey Dieter,vielen Dank für Dein tolles Feedback. Wir freuen uns sehr, dass wir Dich mit unserem Konzept im nhow Berlin überzeugen konnten.Wir freuen uns sehr, wenn wir Dich hoffentlich bald mal wieder im nhow Berlin begrüßen dürfen!Rockige Grüße von der SpreeMariusRooms Division Manager
10/10 Excellent
Jamie
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Marius le 17 mars 2024
Dear JamieThank you so much for your amazing feedback! We are thrilled to hear you have enjoyed your room and your stay with us at nhow Berlin.I will gladly share your feedback with the team to encourage everyone to keep on delivering the best experiences possible.We are looking forward to hopefully welcome you back to nhow Berlin in the not too distant future.Best regardsMariusRooms Divsion Manager
10/10 Excellent
Aichwarya
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aichwarya
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Marven Joe le 5 mars 2024
Liebe Aichwarya,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre jüngsten Erfahrungen zu unserem nhow Berlin mitzuteilen.Wir freuen uns über Ihr Feedback und sind begeistert zu erfahren, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen und wir Ihre Erwartungen erfüllt haben. Ihr Feedback wurde an das Team weitergeleitet, um es weiterhin zu inspirieren und zu motivieren, einen außergewöhnlichen Gästeservice zu bieten.Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Liebe GrüßeMarven Joe FranzusGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Paolo
3 mars 2024
Paolo
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Marven Joe le 5 mars 2024
Dear Paolo,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey and staying at the nhow Berlin.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best wishes,Marven Joe FranzusGuest Relations Manager