Avis sur Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz
Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz
Otto-Braun-Strasse 90, Berlin, BE
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 19 févr. 2024
Dear Jean, A big thank you for being our guest and providing us with this great evaluation. All feedbacks help us to get an overview on our service quality, yours shows us that we are on the right way. We are happy that you enjoyed your stay in total and would be happier if you visit us soon again. Best regards,
10/10 Excellent
isabelle
27 déc. 2023
isabelle
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 2 janv. 2024
Dear isabelle, Thank you so much and hope to see you again here in Berlin! Best regards,
8/10 Bien
Annie
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel mais quartier peu attractif
Annie
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Dear Annie, Thank you very much for your feedback and your suggestions for improvement. Your thoughts are very helpful so that we can improve our service in the future. I have forwarded your comments to the responsible head of department. Good to hear, that you enjoyed our friendly staff, the great breakfast and the bar. We are glad to welcome you again to the Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz and to convince you of our service and standard. Best regards,
10/10 Excellent
karine
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
karine
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Dear karine, A big thank you for being our guest and providing us with this great evaluation. We are happy that you enjoyed your stay in total and would be happier if you visit us soon again. Best regards,
8/10 Bien
Franck
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel Berlin
Franck
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Hello Franck, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,
6/10 Satisfaisant
William
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Passable
William
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 6 nov. 2023
Dear William, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,
2/10 Horrible
Sarah
31 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Sarah
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 4 sept. 2023
Dear Sarah, Thank you very much for your rating. Unfortunately, you were not completely satisfied and did not leave any comments so that we are able to find out more about our service. We wish you all the best and are looking forward to welcoming you back as our guest. Best regards,
8/10 Bien
ERIC
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ERIC
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 20 juil. 2023
Dear ERIC, Thank you for your feedback. It is really great for us to know that you felt comfortable at our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. If Berlin will be your travel destination again, we would be delighted to be your host again. Best regards,
10/10 Excellent
Nicolas
Voyage en groupe
6 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Nicolas
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 7 mars 2023
Dear Nicolas, Thank you very much for your lovely review. Our team and I are very happy that we were able to convince you and that you had a good time at our hotel. That means to us incentive and motivation at the same time. We look forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards,
8/10 Bien
Jean Celine
17 févr. 2022
Jean Celine
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 21 févr. 2022
Dear Jean Celine, Thank you so much and hope to see you again here in Berlin! Best regards,
10/10 Excellent
PATRICIA
Voyage en famille
1 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PATRICIA
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 6 janv. 2022
Dear PATRICIA, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Best regards,
10/10 Excellent
Thomas
13 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Thomas
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 14 nov. 2021
Dear Thomas, We don't want to miss the chance to thank you for your feedback about our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. We are glad that you have chosen our hotel as your accommodation and that you had a good stay with us. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards,
8/10 Bien
Patricia
Voyage en groupe
22 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique situation pour visiter Berlin
Patricia
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 24 juil. 2020
Dear Patricia, It is so great to read that we were able to convince you of our service and standard. Your comments are such a big compliment to our whole hotel team. Thank you for your great evaluation. We hope to see you soon. Best regards,
8/10 Bien
Roland
16 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
proche de tout
Roland
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 20 juil. 2020
Dear Roland, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Our company language is English, we are sorry that during your stay was nobody of staff speaking your mother language. We are sorry that you felt disrupted about the church bells, please indicate next time that you want to have a room to the quiet inner court. If you need another pillow please ask our staff, we have a choice of. Best regards,
10/10 Excellent
Georges
23 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super sejour
Georges
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 26 juin 2020
Dear Georges, Thank you very much for visiting and providing us with your impressions of the Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Guest comments are extremely useful for improving our performance. We do our best to accommodate our guests and make sure they will experience a memorable and comfortable stay. I have forwarded your lovely feedback to the hotel team. We would like to inform you that we are currently in the process of setting up doors between the bedroom and sanitary area. With great pleasure we would like to welcome you again as a guest in Berlin and wish you all the best. Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 mars 2020
Dear guest, We appreciate your evaluation and thank you for giving us 4 stars. Our team and I are looking forward to welcome you back at our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Best regards,
8/10 Bien
laurent
Voyage d’affaires
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
laurent
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 27 févr. 2020
Dear laurent, We don't want to miss the chance to thank you for your rating about our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards, Katrin Kraske, Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
CHRISTOPHE
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
24 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Prestation moyenne
CHRISTOPHE
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 10 janv. 2020
Dear CHRISTOPHE, Thank you for your feedback. Unfortunately we were not able to convince you of our service and standard. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 13 déc. 2019
Dear guest, Thank you very much for your rating. Unfortunately you were not completely satisfied and did not leave any comments so that we are able to find out more about our service. We wish you all the best and are looking forward to welcome you back as our guest. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 10 déc. 2019
Dear guest, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz. Best regards,
10/10 Excellent
Jessé
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel complet, idéal pour un city trip
Jessé
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 14 oct. 2019
DearJessé, We are glad to hear you enjoyed your time with us in Berlin. Also, we would like to thank you for taking a few minutes to write your impression of our hotel and share your experience with other fellow travelers. All of us expect to see you again in your next visit to the city. Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 30 août 2019
Dear guests, We appreciate your evaluation and thank you for giving us 4 stars. Our team and I are looking forward to welcome you back at our Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 30 août 2019
Dear guests, It is so great to read that we were able to convince you completely of our service and standard. Your comments are such a big compliment to our whole hotel team. Thank you for your great evaluation. We hope to see you soon. Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 21 août 2019
Dear guest, Thank you very much for your feedback and providing us with your impressions of the Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz. Good to hear that you enjoyed your stay. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 13 mai 2019
Dear guest, Thank you very much for your kind rating. It is our goal to make each of our guests feel special. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,
10/10 Excellent
Sébastien
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sébastien
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 7 mai 2019
Dear Sébastien, Thank you very much for your lovely rating. Our team and I are very happy that we were able to convince you and that you had a good time at our hotel. That means to us incentive and motivation at the same time. We look forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 29 avr. 2019
Dear guest, Nice to see that you have our location in positive memory. Best regards,
8/10 Bien
Fabienne
25 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
je recommande
Fabienne
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 29 avr. 2019
Dear Fabienne, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz. Best regards,
10/10 Excellent
Francisco
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francisco
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 avr. 2019
Dear Francisco, Nice to see that you have our location in positive memory. Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 avr. 2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to evaluate our hotel. Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 avr. 2019
Dear guest, Nice to see that you have our location in positive memory. Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 mars 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 avr. 2019
Dear guest, Thank you for visiting and providing us with your impressions for our hotel. Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 11 mars 2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Hotel Berlin. We wish you all the best and are looking forward to your next visit. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 avr. 2019
Dear guest, Thank you very much for your lovely review. We look forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 févr. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 20 févr. 2023
Dear guest, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Best regards,
8/10 Bien
Adrien
30 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4 jours à Berlin
Adrien
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 1 févr. 2019
Dear Adrien, Thank you very much for your feedback and providing us with your impressions of the Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz. Good to hear that you enjoyed our excellent services, the helpful staff and the clean room. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,
10/10 Excellent
NORBERT
3 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NORBERT
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 4 déc. 2018
Dear Norbert, Thank you very much for your feedback and providing us with your impressions of the Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz. Good to hear that you enjoyed our excellent services, the breakfast and the helpful staff. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 16 nov. 2018
Dear guest, Thank you for your feedback. Unfortunately we were not able to convince you of our service and standard. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Best regards,
10/10 Excellent
Karsten, Poiters
1 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent
Karsten
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 5 nov. 2018
Dear Karsten, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz. It is so great to read that we were able to convince you completely of our service and standard. Your comments are such a big compliment to our whole hotel team. Thank you for your great evaluation. We hope to see you soon. Best regards,
10/10 Excellent
Adeline, TOULOUSE
18 sept. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Adeline
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 18 sept. 2018
Dear Adeline, Thank you for your feedback. Unfortunately we were not able to convince you in total of our staff. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon hôtel
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 3 sept. 2018
Dear guest, Thank you very much for your feedback. Guest comments are extremely useful for improving our performance. It is our goal to make each of our guests feel special. We would like to inform you that we are currently in the process of setting up doors between the bedroom and sanitary area. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,
10/10 Excellent
Florence
29 août 2018
Florence
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 29 août 2018
Dear Florence, We are very happy to know that you enjoyed your stay. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. We are glad to welcome you again to the Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz. Best regards,
8/10 Bien
Pascale, PONT ST ESPRIT
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel agréable, très bien situé
Pascale
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 20 août 2018
Dear Pascale, Thank you very much for your feedback. Guest comments are extremely useful for improving our performance. It is our goal to make each of our guests feel special. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,
10/10 Excellent
FLORENCE
5 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne situation
FLORENCE
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 20 août 2018
Dear Florence, We don't want to miss the chance to thank you for your feedback about our Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz. We are glad that you have chosen our hotel as your accommodation and that you had a good stay with us. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards,
10/10 Excellent
Guy Collins
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guy Collins
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 27 mai 2024
Dear Guy Collins, we are so happy and proud to read your comments. Thank you for being with us. We are looking forward to hosting you back very soon. Best regards,
10/10 Excellent
Swetlana
Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Swetlana
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 24 mai 2024
Liebe Swetlana, wir möchten die Chance nutzen, um uns bei Ihnen für Ihre positive Bewertung zu bedanken. Es freut uns sehr, dass Sie bei uns eine tolle Zeit verbracht und sich wohl gefühlt haben. Wir wünschen uns, bald erneut Ihr Gastgeber sein zu dürfen und Ihnen alles Gute. Viele Grüße,
8/10 Bien
Leslie
Voyage en groupe
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 27 mai 2024
Hallo Leslie, Vielen Dank für die 4-Sterne-Bewertung. Ich hoffe, wir können Sie demnächst wieder bei Leonardo beherbergen. Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Marc
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 mai 2024
Hallo Marc, vielen Dank für Ihr Feedback und Hinweise zur Lage. Wir sind uns bewusst darüber, dass sich das Hotel nicht direkt am Alexanderplatz befindet, aber dieser ist mit den öffentlichen Verkehrsmitteln und zu Fuß trotzdem schnell zu erreichen. Wir wünschen uns, dass Sie bald erneut unser Gast sind und Ihnen alles Gute. Viele Grüße,
10/10 Excellent
Ruth
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 14 mai 2024
Dear Ruth, A big thank you for being our guest and providing us with this great evaluation. All feedbacks help us to get an overview on our service quality, yours shows us that we are on the right way. We are happy that you enjoyed your stay in total and would be happier if you visit us soon again. Best regards,
8/10 Bien
Heinrich
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heinrich
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 10 mai 2024
Hallo Heinrich, vielen Dank für Ihr Feedback und Hinweise. Wir wünschen uns, dass Sie bald erneut unser Gast sind und Ihnen alles Gute. Viele Grüße,