Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
23 déc. 2023
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de MANI by AMANO le 27 déc. 2023
Dear Leonid,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael Sperrhake
10/10 Excellent
Julia
22 mai 2023
Julia
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Michael Sperrhake, Front Office Supervisor le 2 juil. 2023
Dear Julia,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor
8/10 Bien
Laurent
Voyage d’affaires
7 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Michael Sperrhake, MANI Front Office Shift Manager le 10 sept. 2022
Dear Laurent,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Shift Manager
4/10 Médiocre
Alexia
19 avr. 2022
Alexia
Séjour de 3 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
10/10 Excellent
Taoufik
Voyage d’affaires
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Taoufik
Séjour de 1 nuit en mars 2020
4/10 Médiocre
isabelle
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Déçue par mon séjour
isabelle
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Av le 23 janv. 2020
Dear Isabelle,
Thank you so much for taking the time to comment your recent stay with us.
We are delighted to hear, that you were satisfied with the convenient location and we appreciate your compliments.
Please be sure that we will use your critical comments as an opportunity to question and improve our internal operations.
Wish you all the best and hope to see you soon,
A. Vazquez
Front Office Supervisor
10/10 Excellent
Denis
7 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel pour un séjour confortable à Berlin
Denis
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Koko ML le 27 déc. 2019
Dear Denis,
Thank you very much for your great review.
We are delighted to hear, that you were satisfied with the convenient location and we appreciate your compliments.
Wish you all the best and hope to see you soon!
Warm regards,
Koko ML
Operations Assistant
10/10 Excellent
Hadrien
9 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hadrien
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Taoufik, Paris
20 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Taoufik
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
8/10 Bien
ILHAME
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ILHAME
Séjour de 2 nuits en août 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 juin 2018
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de Eyleen le 12 juin 2018
Dear Traveler,
thank you so much for sharing your impressions with us. We are delighted to hear, that you were satisfied with the convenient location and we appreciate your compliments concerning the cleanliness in our Hotel.
I hope that we have the pleasure of welcoming you back to MANI very soon again.
Kind regards
Eyleen G.
Operations Assistant
8/10 Bien
Chloé, Québec
25 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé
Chloé
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Eyleen le 28 mars 2018
Dear Chloé,
thank you very much for this great rating. We are happy that you felt comfortable treated during your whole stay. I will definitely remit your kind words concering the service to our staff.
I hope that we have the pleasure of welcoming you back to MANI very soon again.
Kind regards
Eyleen G.
Operations Assistant
10/10 Excellent
Daphné
16 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Envie d'y retourner
Daphné
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Christin le 3 mars 2018
Dear Daphne,
thank you very much for your great review.
We appreciate your feedback and are happy to hear that you like our design.
Especially your comments on our personal is a great compliment
Wish you all the best and hope to see you soon.
Best regards
Christin H.
Operations Assistant
8/10 Bien
gilles, nantes
23 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gilles
Séjour de 7 nuits en août 2017
Réponse de Eyleen le 9 sept. 2017
Dear Gilles,
we appreciate you taking the time to comment on your recent stay with us. We are happy that you felt comfortable treated during your whole stay.
Wish you all the best and hope to see you soon.
Kind regards,
Eyleen G.
Operations Assistant
10/10 Excellent
Geneviève, Boulogne
25 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très bon hotel et bien placé
Geneviève
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Réponse de Eyleen le 11 juil. 2017
Dear Genevlève,
thank you so much for sharing your impressions with us. It is a great pleasure to hear how much you liked our breakfast. I will definitely remit your praise to our staff.
I hope that we have the pleasure of welcoming you back to our Hotel MANI very soon again.
Kind regards
Eyleen G.
Operations Assistant
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mani au top et affordable
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2017
Dear Traveler,
thank you very much for your great Review. We are delighted to hear, that you were satisfied with the convenient location and we appreciate your compliments concerning our staff.
Wish you all the best and hope to see you soon.
Kind regards,
Eyleen G.
Operations Assistant
10/10 Excellent
marcelino
27 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marcelino
10/10 Excellent
Steph
5 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour agréable
Steph
8/10 Bien
Keri
30 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très proche des transports en commun
Keri
10/10 Excellent
Anouk
12 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
Anouk
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Dominique, Nice
8 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix
Dominique
10/10 Excellent
pat, leognan
23 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel neuf et moderne, design, proche métro tram
pat
10/10 Excellent
Sara, Suisse
19 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement parfait
Sara
10/10 Excellent
TK2M, Paris
31 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent séjour
TK2M
10/10 Excellent
mel, suisse
29 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mel
10/10 Excellent
Luc, Paris
15 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Design, confort et hipster
Luc
6/10 Satisfaisant
suzanna, paris
8 sept. 2013
Les points faibles : Confort de la chambre
very small tiny rooms
suzanna
8/10 Bien
seb, Suisse
15 juin 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
seb
8/10 Bien
Mischa
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mischa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Johanna, Münchberg
Voyage d’affaires
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader le 16 avr. 2024
Sehr geehrte Johanna,Es freut uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel zufrieden waren. Ihre positive Rückmeldung zur Sauberkeit, dem Zustand unseres Hauses und dem Service ist eine schöne Bestätigung für unser Team. Wir hoffen, Sie bald wieder als Gast begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift LeaderHotel MANI by Amano
10/10 Excellent
Oscar
5 mars 2024
Oscar
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader le 16 avr. 2024
Lieber Oscarvielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift LeaderHotel MANI by AMANO
10/10 Excellent
Per
19 févr. 2024
Per
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader le 21 févr. 2024
Lieber Per,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift Leader
10/10 Excellent
Robert
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader le 21 févr. 2024
Lieber Robert,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift Leader
8/10 Bien
Qendresa
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Qendresa
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader le 21 févr. 2024
Liebe Qendresavielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift Leader
8/10 Bien
Sophie
31 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader le 21 févr. 2024
Sehr geehrte Sophie,Wir bedauern sehr, dass Sie während Ihres Aufenthaltes im Hotel MANI by Amano Unannehmlichkeiten erlebt haben. Die Sauberkeit unserer Räumlichkeiten hat für uns höchste Priorität und wir bemühen uns stets, unseren Gästen ein tadelloses Ambiente zu bieten. Ihre Rückmeldung nehmen wir ernst und werden sie intern besprechen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift LeaderHotel MANI by Amano
6/10 Satisfaisant
Benjamin
Voyage en groupe
24 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de MANI by AMANO le 27 déc. 2023
Lieber Benjamin,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns mit offenen Worten zu bewerten.Wir bedauern, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollkommen genießen konnten und dieser nicht zu Ihrer Zufriedenheit war.Gern möchten wir Sie davon überzeugen, dass Sie sich bei uns rundum wohlfühlen können und hoffen auf ein Wiedersehen in Berlin.Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Mit freundlichen Grüßen,Michael Sperrhake
6/10 Satisfaisant
Lukas
17 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Lukas
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de MANI by AMANO le 27 déc. 2023
Dear Lukas,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us in frank words.We regret that you were not able to fully enjoy your stay with us and that we were not able to arrange your stay to your satisfaction.We apologise that you were not able to enjoy the night properly due to the restaurant music. We always have to make sure that all doors are closed, so no sounds can disturb our guest.We apologise for the inconvenience. This is not part of our standards.We are happy to receive your feedback, as this is the only way we can further develop our hotel according to the wishes of our guests.We would like to convince you that you can feel completely comfortable with us and hope to see you again in Berlin.We apologise for any inconvenience caused. Yours sincerely,Michael Sperrhake
6/10 Satisfaisant
Vesa-Tapio
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Vesa-Tapio
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de MANI by AMANO le 27 déc. 2023
DearThank you for taking the time to evaluate your stay with us in frank words.We regret that you were not able to fully enjoy your stay with us and that we were not able to arrange your stay to your satisfaction.We would like to convince you that you can feel completely comfortable with us and hope to see you again in Berlin.We apologise for any inconvenience caused. Yours sincerely,Michael Sperrhake
10/10 Excellent
Abdullah
Voyage d’affaires
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdullah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MANI by AMANO le 27 déc. 2023
Dear Abdullah,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay with us with frank words.We are very pleased that you had a nice stay with us.We are very honoured by your positive feedback and we appreciate your satisfaction and praise of our...We look forward to welcoming you again in the future.Yours sincerely,Michael Sperrhake
8/10 Bien
Johanna, Münchberg
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanna
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Michael Sperrhake, Front Office Supervisor le 30 nov. 2023
Liebe Johanna,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Wir werden selbstverständlich uns die Bad Lüftung nochmal überprüfen.Mit freundlichen Grüßen,Michael SperrhakeMANI Rezeption Supervisor
8/10 Bien
Dorin
Voyage d’affaires
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorin
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Michael Sperrhake, Front Office Supervisor le 30 nov. 2023
Dear Dorin,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.Regarding the wifi, we will make a efficiency test and reboot.We hope to welcome you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor
8/10 Bien
Gero
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gero
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Michael Sperrhake, Front Office Supervisor le 9 nov. 2023
Lieber Gero,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten, gerne zeigen wir Ihnen das nächste mal wir Sie den Fernseher korrekt bedienen können.Wir freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Michael SperrhakeMANI Rezeption Supervisor
10/10 Excellent
Mathias
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mathias
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Michael Sperrhake, Front Office Supervisor le 9 nov. 2023
Lieber Mathias,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Michael SperrhakeMANI Rezeption Supervisor
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Michael Sperrhake, Front Office Supervisor le 9 nov. 2023
Dear Anonymous,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay with us with frank words.We are very pleased that you had a nice stay with us.We are very honoured by your positive feedback and we appreciate your satisfaction and praise of our...We look forward to welcoming you again in the future.Yours sincerely,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor
10/10 Excellent
Astrid
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Astrid
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Michael Sperrhake, Front Office Supervisor le 5 oct. 2023
Dear Astrid,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor
10/10 Excellent
KAREN
Voyage en groupe
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KAREN
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Michael Sperrhake, Front Office Supervisor le 5 oct. 2023
Dear Karen,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor