Avis sur Regis Hotel
Regis Hotel
Khodor Sajhane, Zaitunay Bay, Next to La Cittadelle Skyscraper, Beirut
Avis
5,8
5,8/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
4,0/10
Équipements
5,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
2,8/10
Écoresponsabilité
Avis
27 août 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2/10 Horrible
Ramzi
26 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramzi
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
4/10 Médiocre
Mohamed Ali
12 nov. 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohamed Ali
Séjour de 8 nuits en novembre 2021
2/10 Horrible
Youssef
20 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Youssef
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
2/10 Horrible
MOHAMMAD
24 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MOHAMMAD
Séjour de 12 nuits en septembre 2021
Réponse de Ehab (Receptionist) le 29 sept. 2021
Hello
we inform that this esteemed guest arrived to Regis hotel 3 days post the confirmed arrival date so as we have not free rooms immediately in that time out the date we ask him to wait some time till his room is ready
he got angry and left
is not true that we asked him any extra money in spite of his extra date reservation and we are very sorry for this miss-understood
best regards
2/10 Horrible
ADNAN
Voyage d’affaires
25 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ADNAN
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
aisha iyabo
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
aisha iyabo
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de thafer- Receptionist le 23 août 2019
hello
thank you very much for you stay at Regis hotel
we try to do the best for our esteemed guests
we hope to see you any time
Regis hotel management
8/10 Bien
Salma
15 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Salma
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de thafer- Receptionist le 17 août 2019
hello
thank you very much for choosing Regis hotel
we try to do the best for esteemed guests of Regis hotel
Hope see you again
Regis hotel management
2/10 Horrible
ISSA
13 août 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
don't go there
ISSA
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de thafer Receptionist le 15 août 2019
hello
your stay perturbed anothers guests any time
we can not choose you from Regis hotel guests
you can not stay in your room as a football stad
we are not glad to see you again
thank you
10/10 Excellent
Ali
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
شكرا جزيلا
Ali
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de thafer le 13 juin 2019
مرحبا
شكرا لإختياركم أوتي ريجيس
سنعمل دائماً من اجل راحتكم
مع تحيات إدارة اوتيل ريجيس
hello
thank you very much for your stay at Regis hotel
we try to do the best for our guests
hope see you again
Regis hotel management
8/10 Bien
Kamal
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bargain for your buck...
Kamal
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Rayan -add management le 8 mai 2019
good morning
thank you very much for your stay at Regis hotel
any time we''ll try to do the best for esteemed guests of Regis hotel
best regards
Regis hotel management
2/10 Horrible
Jenny
25 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jenny
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de thafer-recepcionist le 21 mai 2019
hello
at the arrival of Jenny youssef to Rafik Hariri Airport ,the authority of Airport asked the management by phone if JENNY YOUSSEF HAS PAID HIS RESEVATION IN ADVANCE OR NOT.
for that we charged online for tow days stays from expedia .com in the same day of his arrival and we informed the authority of Airport that reservation was paid in advance ( because usually the authority consider any reservation as fraudulent if is not paid in advance )
we were waiting the arrival of this guest but he did not arrive to Regis hotel any time
that mean or the authority did not permitted his entrance to Lebanon or he made a fraudulent reservation for stay with family or friends
Regis hotel made the facility entrance and can not inform the Airport authority that reservation was not paid for that we charged the account for 2 days
Jenny youssef can not says that had the worst experience for stay at Regis hotel because he did not arrive any time to Regis hotel
thank you
10/10 Excellent
zaid alkhier
3 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
zaid alkhier
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Zahi- Receptionist - add management le 5 mars 2019
Dear esteemed zaid
we were very happy while reading your real commentary about Regis hotel
thank you for your observation about the big size pillow that we are going to correct any inconvenience about comfortable sleep and stay for esteemed guests at Regis hotel
we hope to see you again
Regis hotel management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en octobre 2018
Réponse de thafer le 16 déc. 2018
hello thank you very much choosing Regis hotel
we''ll try to do the best for our esteemed guests
Regis hotel management
4/10 Médiocre
Hussein
6 nov. 2018
Hussein
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de thafer--receptionist le 14 nov. 2018
hello
we do not flaunt that Regis hotel has the same type of other hotels with 5 stars " but it was your good opportunity to stay in with that little money did you pay
thank you to choose better hotel for better money if you have.
Regis hotel management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 sept. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2018
Réponse de Jalal rizk -Receptionist le 8 sept. 2018
hello
thank you for your visit to Regis hotel
hope to see you again
Regis hotel management
10/10 Excellent
Dilshad
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect stay
Dilshad
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de Jala Rizk-Receptionist le 27 août 2018
hello
thank you for your stay at Regis hotel
we hope see you again
we try any time to do the best for our esteemed guests in Regis hotel
for any inconvenience during the stay of any guest we hope to be commented directly with the management for correct immediately
thank you
best regards
Regis hotel management
10/10 Excellent
Lena, Surrey
23 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lena
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Jalal- Receptionist le 23 juin 2018
hello
thank you very much for your review about Regis hotel
hope to see you again
Regis hotel management
2/10 Horrible
Karim, Lebanon
13 juin 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Karim
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Jjalal Rizk le 30 juin 2018
Dear
the management of Regis hotel advice that your future reservation will be not accepted any time in our property
thank you
10/10 Excellent
Helga
16 mai 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kleines Idyll unmittelbar an der Uferpromenade
Helga
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Jalal Rizk le 16 mai 2018
Dear Helga
thank you very much for your review about Regis hotel and his staff
we try to do the best for our esteemed guests
congratulations
Regis hote lmanagement
6/10 Satisfaisant
Tote, IRUN
6 mai 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tote
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Jalal - Receptionist le 19 mai 2018
hola
durante su estancia in el hotel no ha presentado ninguna queja por falta de limpieza o algun inconveniente
si hubiera algun problema de esta forma seria muy facil de correjirla por el personal indicado para estar el huesbed con mucho gusto pero decir que el hotel era sucio despues de salir nosotros tenemos entendemos de esta manaera que el huespbed tenia mala fe or por represalia por algun otro motivo.
de todo modo nossotros damos el bien venido para huepsedes que ayudan por su buena opinion y fe para el mejor estar del hotel y sus hespedes y los otros huespedes que echan inconvenientes por gusto estaremos muy contentos si no les vemos otra vez in Regis hotel.
Regis hotel management
hello
the staff of Regis hotel try to do the best to be the stay of our esteemed guests happy without inconvenience.
in the case of any negligence the management was ready to correct in time .but some people has an exceptional character we'll be happy if we do not see them them again.
the valid opinion is appreciate and we reject others
thank you
Regis hotel management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 18 nuits en avril 2018
Réponse de Jalal Rizk - Receptionist le 6 mai 2018
hello
thank you very much for your kind review about Regis hotel
we try to do the best for our esteemed guests
best regards
Regis hotel management
8/10 Bien
Catherine
27 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Nettes,eınfaches Hotel ın günstıger Lage,Beırut
Catherine
Réponse de Jalal Rizk le 6 mai 2018
good morning
thank you very much for your kind review about Regis hotel
we try to do the best for our guests
best regards
Regis hotel management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Jalal le 19 avr. 2018
Thank you,
You're welcomed anytime,
Best regards,
Regis hotel management
8/10 Bien
Karim
1 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Nice hotel and kind staff
Karim
Séjour de 4 nuits en mars 2018
Réponse de Jalal le 4 avr. 2018
hello
thank you very much
we hope see you again
best regards
Regishotel management
10/10 Excellent
Tobias
21 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tobias
Séjour de 8 nuits en janvier 2018
Réponse de Rayan le 21 janv. 2018
hello
thank you for choosing Regis hotel
welcome any time
Regis hotel management
4/10 Médiocre
Timo, Canada
24 sept. 2013
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bad residency
Timo
8/10 Bien
J. Dam, Aalborg
20 juil. 2013
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice though worn
J. Dam
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
31 déc. 2012
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 sept. 2012
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
If your looking for location this hotel has it
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Alaa og Johanna
25 août 2012
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ET Ok Hotel i Beirut, måske lidt dyrt
Alaa og Johanna
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
15 août 2012
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 août 2012
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sollte man verbieten!!!
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
17 juil. 2012
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst Hotel in Beirut
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
14 juil. 2012
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Haissam
18 juin 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel for me
Haissam
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome Regis.
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 mai 2012
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
29 juil. 2011
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Tiffanu
2 déc. 2010
Les points forts : Personnel et service
Good for price
Tiffanu
2/10 Horrible
Sandra, San francisco,CA
27 oct. 2010
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
too expensive for this service
Sandra
8/10 Bien
Virginie, Scandinavia
1 août 2010
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Alright, basic hotel for budget travelers who just need a clean bed in a good location.
Virginie
8/10 Bien
Jane, Sri Lanka
21 juil. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre