Avis sur Hilton Beirut Metropolitan Palace
Hilton Beirut Metropolitan Palace
Dimitri Hayek St, Horsh Tabet Si, Sin El Fil
Avis
7,8
Bien
8,4/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
14 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 juil. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de NZ le 19 juil. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for staying at Hilton Beirut Metropolitan Palace.
We look forward to welcoming you back soon with us
Best Regards,
Naif Zureikat, Cluster General Manager.
4/10 Médiocre
francais
11 mars 2017
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Aucun accueil. Service déplorable. Cheap.
francais
8/10 Bien
Alaa
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alaa
Séjour de 11 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
wafa
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
wafa
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Nima, Dubai
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nima
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Rima le 12 oct. 2023
Dear Nima,Thank you for choosing Hilton Beirut Metropolitan Palace and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit.Kind Regards,
10/10 Excellent
Armand
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Armand
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Rima le 1 août 2023
Dear Armand, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to Hilton Beirut Metropolitan Palace soon.Kind Regards,
10/10 Excellent
Ahmed
Voyage d’affaires
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmed
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Rima le 1 août 2023
Dear Ahmed, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to Hilton Beirut Metropolitan Palace soon.Kind Regards,
10/10 Excellent
Joseph Michael
Voyage en famille
9 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph Michael
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Rima le 1 août 2023
Dear Joseph Michael,Thank you for your feedback regarding your recent stay at Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience and that our team members made your stay unforgettable. We just shared your warm comments with our team who were truly grateful. We would be very happy to have you with us soon again.Best Regards,
2/10 Horrible
Fady
Voyage d’affaires
3 mai 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fady
Réponse de Nagham le 4 mai 2023
Dear Mr. Fady, We appreciate your review of your recent stay at our hotel and offer our sincerest apologies for the less than satisfactory experience with our Food & Beverage team. We understand how disappointing it must be when the standard of your stay is not equal to that which you expect, and please rest assured that this is not the lasting impression we wish to leave with our valued guests. We are currently investigating on the details during your stay and can assure you that corrective measure will be taken.Please accept our apology on behalf of the Team Members and hope you will visit us again soon and give us the chance to make it right for you. Best Regards,
10/10 Excellent
Bachir
Voyage d’affaires
15 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bachir
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
7 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Naif Zureikat, Cluster General Manager le 11 déc. 2019
Dear,
Thank you for taking the time to share this excellent review with us! We are delighted to read your comments and hope we will hosting you again soon!
Best Regards,
4/10 Médiocre
Joaquin
Voyage d’affaires
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
decepcionante
Joaquin
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
6/10 Satisfaisant
Jalal
Voyage en groupe
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Jalal
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Am, Toronto
Voyage d’affaires
11 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Am
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Naif Zureikat, Cluster General Manager. le 13 sept. 2019
Dear Am,
Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Best Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Naif Zureikat, Cluster General Manager. le 19 août 2019
Dear,
Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Best Regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 août 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Naif Zureikat, Cluster General Manager. le 19 août 2019
Dear,
Thank you for taking the time to review us on Expedia. Your feedback is really important to us as this is what drives us to improve ourselves. We are currently investigating on the details during your stay and can assure you that corrective measure will be taken where needed.
We apologize in advance on behalf of Hilton Beirut Metropolitan PalaceTeam Members and hope you will visit us again soon and give us the chance to make it right again.
Best Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Bachir
4 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bachir
Séjour de 1 nuit en août 2019
4/10 Médiocre
Mohamed
Voyage en couple
22 juil. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohamed
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Naif Zureikat, Cluster General Manager le 24 juil. 2019
Dear Mohamed,
Thank you for taking the time to review us on Expedia.
We look forward to another opportunity to host you.
Best Regards,
6/10 Satisfaisant
Grant
26 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Grant
Séjour de 9 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Nabeeh
26 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nabeeh
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Joyce
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joyce
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Joyce
12 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joyce
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Naif Zureikat le 8 avr. 2019
Dear,
Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Best Regards,
Naif Zureikat,
Cluster General Manager.
4/10 Médiocre
Canadian
Voyage d’affaires
29 mars 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Canadian
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Naif Zureikat le 29 avr. 2019
Dear,
Thank you for taking the time to review us on Expedia. Your feedback is really important to us as this is what drives us to improve ourselves. We are currently investigating on the details during your stay and can assure you that corrective measure will be taken where needed.
We apologize in advance on behalf of Hilton Beirut Team Members and hope you will visit us again soon and give us the chance to make it right again.
Best Regards,
Naif Zureikat,
Cluster General Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de NZureikat le 7 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Best Regards,
Naif Zureikat,
Cluster General Manager.
6/10 Satisfaisant
Sally
31 déc. 2018
Les points forts : Propreté
Disappointing
Sally
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Naif Zureikat le 2 déc. 2018
Dear Guest,
We appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're travelling to our area gain soon, don't hesitate to call us.
Best Regards,
Naif Zureikat,
Cluster General Manager.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 nov. 2018
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Michael
7 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short Trip
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
stefano
5 oct. 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel da rimodernare
stefano
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Hank, New York, NY
23 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hank
Séjour de 14 nuits en août 2018
Réponse de Naif Zureikat le 27 août 2018
Dear Hank,
We would like to take this opportunity to thank you for posting such a detailed review regarding your overall experience during your recent stay Hilton Beirut Metropolitan Palace.
It was an absolute pleasure to read your review, we strive to provide all of our guests with a memorable and pleasant experience whilst with us and therefore we are delighted that you were able to experience this on your visit. Your generous acknowledgements of the products and services of Hilton Beirut Metropolitan Palace is much valued.
Looking forward to hosting you back soon.
Best Regards,
Naif Zureikat,
Cluster General Manager.
10/10 Excellent
Dr. Moustafa
29 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth it
Dr. Moustafa
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de NZ le 30 juil. 2018
Dear Dr. Moustafa ,
Thank you for taking the time to write this lovely review about your recent stay at the Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are happy to read you had an enjoyable experience at our breakfast and complimented our services and team members’ professionalism.
Looking forward to hosting you back soon,
Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.
8/10 Bien
MR SAMIR RAAD
23 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hilton Habtoon
MR SAMIR RAAD
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de NZ le 17 juil. 2018
Dear SAMIR RAAD ,
Thank you for taking the time to write this lovely and very constructive review about your recent stay at the Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are very happy to read you had an enjoyable experience and complimented our team members’ professionalism.
Looking forward to hosting you back soon,
Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.
10/10 Excellent
Jania
22 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hilton Beyrut
Jania
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de NZ le 17 juil. 2018
Dear Jania,
Thank you for taking the time to write this lovely review about your recent stay at the Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are happy to read you had an enjoyable experience at our breakfast and complimented our spacious rooms and team members’ professionalism.
Looking forward to hosting you back soon,
Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 mai 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel is average, staff are average at best
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
8/10 Bien
XIAO JUAN
9 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
XIAO JUAN
4/10 Médiocre
Ribal
7 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
disappointing for a 5 star
Ribal
Séjour de 6 nuits en décembre 2017
Réponse de NZ le 11 janv. 2018
Dear Ribal,
Thank you for taking the time to write this review and for staying at Hilton Beirut Metropolitan Palace. We regret to hear that some of our services were not up to your expectations and will make sure to deliver your complaints to the concerned and take actions in making your next stay a better one.
We look forward to welcoming you back soon with us
Best Regards,
Naif Zureikat, Cluster General Manager.
10/10 Excellent
lucia, mexico
27 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nice hotel on city center and connected to shoppin
lucia
Séjour de 6 nuits en septembre 2017
Réponse de NZ le 29 nov. 2017
Dear lucia,
Thank you for taking the time to write this lovely and very constructive review about your recent stay at the Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are very happy to read you had an enjoyable experience at our breakfast, bar, mall, and complimented our location and team members’ professionalism.
Looking forward to hosting you back soon,
Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.
4/10 Médiocre
Victoria, Canada
4 sept. 2017
Les points faibles : Personnel et service
Promoted as 5 star hotel, but operating as 3 star
Victoria
Séjour de 9 nuits en août 2017
Réponse de NZ le 5 sept. 2017
Dear Victoria,
Thank you for staying with us at Hilton Beirut Metropolitan Palace. However we regret to hear that the service and hotel were not up to your expectations. We will take all your comments into consideration and hoping to make your next stay a better one.
Looking forward to hosting you back soon,
Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.
6/10 Satisfaisant
eman, saudi Arabia
12 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
eman
10/10 Excellent
sergio
6 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Me gustó la estancia
sergio
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
14 janv. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The worse hotel in the world ...
Voyageur vérifié
8/10 Bien
hayder
3 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hayder
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 26 août 2016
Dear Anonymous, thank you for sharing with us your feedback about your recent stay at Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are happy to read you had a memorable experience with us. Looking forward to your future visit. Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.
6/10 Satisfaisant
Sam, Northville Michigan USA
30 juil. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel but not managed well
Sam
Réponse de General Manager le 3 août 2016
Dear Sam, thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Our hotel is committed to providing our guests with the highest quality services and facilities and I regret to read your disappointment. We apologize that we fell short of your expectations and you were not able to enjoy your time with us. This is certainly not how we would like for you to remember us and it is our hope that when you return to Beirut you will visit with us again so we may have another opportunity to exceed your expectations.
Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juil. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Family vacation
Voyageur vérifié
Réponse de Naif Zureikat le 22 juil. 2016
Dear Traveler, thank you for taking the time to write your review of our property. Our team members take their roles in our industry very seriously and do their best, every day, to provide the quality service that our guests expect. We look forward to another opportunity to host you at our Hotel.
Best Regards,
Naif Zureikat, Cluster General Manager