Avis
6,8
7,6/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
23 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Innkeeper le 24 mai 2019
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de InnKeeper le 31 août 2018
Thank you very much for your kind feedback. We do appreciate your business.
8/10 Bien
Manaurys
5 sept. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Manaurys
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de InnKeeper le 5 oct. 2017
Thank you for your business and feed back.
8/10 Bien
Joelle
25 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien pour un motel
Joelle
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
2/10 Horrible
SALU
Voyage en famille
17 nov. 2021
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stay away. Bad property
SALU
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Innkeeper le 17 nov. 2021
Air Conditioner does not work when the outside temperature is 35 degrees. You need heat for that which we have a thermostat for on the wall.
8/10 Bien
Christina
16 nov. 2021
Christina
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
2/10 Horrible
Erika
Voyage d’affaires, Voyage en couple
10 nov. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erika
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Innkeeper le 10 nov. 2021
Tissue papers are provided to wipe your makeup. Blankets and towels are not make-up removers! Next time make sure to flush your toilet and wipe the toilet seat. Your mother does not work here.
4/10 Médiocre
Jason
Voyage en famille
8 nov. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Innkeeper le 10 nov. 2021
We keep office doors closed so, unvaccinated people don't walk in. Wouldn't it be helpful to you to bring things up when you check in so we can offer you another room? You conveniently forgot to mention how was your other room?
4/10 Médiocre
Miranda
27 oct. 2021
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miranda
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Innkeeper le 27 oct. 2021
Ms. Thermostat on the wall was for the heat controls. AC does not have heat controls. It would have been helpful if you would have called the front desk. We would have been more than happy to assist you. Thanks
2/10 Horrible
Rachel
Voyage d’affaires
24 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Innkeeper le 24 oct. 2021
You better watch what you are claiming! We can take you to court for defamation. (1) check your credit card statement before you rant about your bogus claim of taking your money. (2) Take your rant to Expedia where you made a reservation and blame them for all your troubles after they failed to inform you about hotel policy. (3) We are an independent business and we have every right to make policy for the safety of our staff and our guests. I request you to do your homework before making bogus claims or you may be out a lot more money if we decide to take you to court.
10/10 Excellent
Daniel
8 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
worth it
Daniel
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Innkeeper le 9 oct. 2021
Thank you Daniel for your feedback. As always, we do appreciate your business.
8/10 Bien
Donald
Voyage en couple
5 oct. 2021
Donald
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Innkeeper le 7 oct. 2021
We appreciate your feedback. Please come again.
10/10 Excellent
DONNA ROSE, SOUTHBURY
Voyage en couple
3 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DONNA ROSE
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Innkeeper le 7 oct. 2021
Thank you for taking the time to write an honest review. We appreciate your business.
2/10 Horrible
Patricia
Voyage en famille
2 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Owners unreasonable bed bugs
Patricia
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Innkeeper le 7 oct. 2021
Your reservation was canceled because you were had no ID and you were flat-out drunk, remember? You were not allowed to check-in. Without even stepping your foot inside the room you are able to spot the bed bugs. Hilarious!
8/10 Bien
Marcos Akira, Newark
2 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcos Akira
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
28 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible, stay away!!!
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Innkeeper le 29 sept. 2021
Expecting to hold a guaranteed reservation without any funds on her credit card. Then rants about somehow she entered the number correctly but, magically Hotels.com system without rhyme or reason, altered her number. She needs to get a life and stop thinking word revolves around her. Told her not to book again here. No time for her shenanigans. Customer service does not mean, the customer is always right! Lies, Lies, Lies.
8/10 Bien
Laura
Voyage en famille
24 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Innkeeper le 25 sept. 2021
Thank you for your review. We do not keep coffee makers in the room or bathrooms like other hotels due to hygienic reasons, and to keep rooms clean. Next time you are welcome to grab a cup of coffee/tea front desk from our dozens of K-cup choices.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de innkeeper le 20 sept. 2021
We appreciate your business. Thank you.
10/10 Excellent
James W
Voyage en groupe
20 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James W
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Innkeeper le 20 sept. 2021
Thank you James for your honest review. We appreciate your business.
8/10 Bien
Matthew
19 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Matthew
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Innkeeper le 23 sept. 2021
No smoking means - No smoking inside the guest room, cigarette butts or smell of smoke. No reason to bring cigarette butts inside when you have dozen ashtrays outside to discard them.
6/10 Satisfaisant
Gary
Voyage en couple
16 sept. 2021
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Gary
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Innkeeper le 16 sept. 2021
Daydreaming! Is all we have to respond to.
6/10 Satisfaisant
Robert
6 sept. 2021
Les points faibles : Confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Innkeeper le 10 sept. 2021
For safety of our staff we do not allow guests access to our office, which is also our protected zone. Your stay in in the room not in the office. You cant keep the Air-conditioner ON with window open!. Air-conditioners are not designed to cool the entire town! You must find another hotel next time. Thank you.
10/10 Excellent
Donald
Voyage d’affaires
1 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Innkeeper le 1 sept. 2021
Thank you for your business and for appreciating the value we provide to our guests.
10/10 Excellent
Mildred
Voyage en famille
29 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mildred
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Innkeeper le 31 août 2021
Thank you for your business.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Innkeeper le 25 août 2021
Thank you!
10/10 Excellent
Lissette
21 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Lissette
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Innkeeper le 25 août 2021
Thank you for your business!
6/10 Satisfaisant
Kathleen
19 août 2021
Kathleen
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Jeffery
14 août 2021
Jeffery
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Innkeeper le 17 sept. 2021
Appreciate you taking the time to send feedback, we value your business.
10/10 Excellent
Josue
Voyage d’affaires
7 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Josue
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Innkeeper le 9 août 2021
Thank you for taking the time to write the reivew. We appreciate your business.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Innkeeper le 24 juil. 2021
Thank you for your feedback. We offer free K-cup coffee at the desk with wide choices of freshly brewed coffee & tea. You don't have to worry about how clean the coffee maker is in the bathroom and how it was cleaned! Hope to see you back soon.
8/10 Bien
Darwin
22 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
An old style motel with modern touches
Darwin
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Innkeeper le 22 juin 2021
Thank you for taking the time to share your experience. Our goal is to provide essential amenities at an affordable price to our guests. As they say "old is gold. Really appreciate your business.
4/10 Médiocre
James A
13 juin 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Don’t bother
James A
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Innkeeper le 14 juin 2021
Bed spread was nicely folded and stored on the shelf for customers who want to use it. We started doing it after COVID to minimize contact. You may be expecting white sheets but, the sheets are brand new in beige color, not yellow! We use white for the Full bed and Beige for the Queen for identification. BTW the Hand Sanitizer bottle was missing from your room after you left. Next time request first beforre walking away with it.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Innkeeper le 13 juin 2021
Thank you very much for your business. We appreciate you staying with us.
8/10 Bien
Mary
Voyage en famille
7 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mary
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Innkeeper le 13 juin 2021
Thank you for taking the time to post the review. We do appreciate your business.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 mai 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
For the price point the overall value was fine.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de Innkeeper le 11 mai 2021
Thank you for your business and taking the time to write feedback appreciating value we provide.
8/10 Bien
Robert
5 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Innkeeper le 19 déc. 2020
Thank you for your business
10/10 Excellent
Kenneth
Voyage d’affaires
24 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kenneth
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Innkeeper le 28 juil. 2020
Thank you for your business
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Innkeeper le 9 avr. 2020
Thank you for your business and always appreciate you taking time to write honest review.
8/10 Bien
Ann E
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable
Ann E
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Innkeeper le 20 févr. 2020
Thank you for your generous review.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 févr. 2020
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Innkeeper le 20 févr. 2020
Sorry for your experience. No one told you not to disturb the owners or call front desk if you couldn't figure out how to set thermostat temperature in your room. There is guest phone in your room. Which would have given you excess 24/7 to the front desk for any problems.
8/10 Bien
Peggy, NH
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peggy
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Innkeeper le 20 févr. 2020
Thank you Peggy. We do appreciate you taking the time to write honest review and appreciating the value we provide at reasonable price.
8/10 Bien
John
22 janv. 2020
John
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Innkeeper le 12 juin 2020
thank you.
2/10 Horrible
Derek richard
24 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Derek richard
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Innkeeper le 10 déc. 2019
Did not even stay at the hotel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Innkeeper le 5 nov. 2019
Thank you for your feedback. We continue to strive to earn your business and provide value to our guest
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 oct. 2019
Les points faibles : Propreté
Not good
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de InnKeeper le 31 oct. 2019
We have Keurig Single K-cup coffee maker at the desk not Coffee Pot!. That said, I will let readers decide validity of rest of your feedback.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Innkeeper le 29 oct. 2019
Thank you for taking the time to post review. We appreciate your business.
6/10 Satisfaisant
Marshall
Voyage en famille
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Marshall
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Innkeepers le 22 oct. 2019
I prefer you try other hotels during your next visit to the area. Thank you for your business.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Innkeeper le 22 oct. 2019
Thank you for your business.
8/10 Bien
Valer
13 oct. 2019
Valer
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de InnKeeper le 12 juin 2020
Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Innkeeper le 14 oct. 2019
Thank you.