Avis sur Comfort Inn & Suites Airport
Comfort Inn & Suites Airport
2949 Varsity Street, Baton Rouge, LA
Avis
6,6
6,8/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
17 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2020
2/10 Horrible
Melody
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melody
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Donnie
Voyage d’affaires
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donnie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 22 mai 2024
Dear Donnie l we are excited thagt your stay was great! We would like to invite you to come back and stay with us! Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
10/10 Excellent
Israel
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Israel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 20 mai 2024
Dear Israel we are excited thagt your stay was great! We would like to invite you to come back and stay with us! Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
10/10 Excellent
chanda
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
chanda
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Dear chanda we are excited thagt your stay was great! We would like to invite you to come back and stay with us! Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
2/10 Horrible
Sudip, Fort Worth
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sudip
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 2 mai 2024
Dear Sudip we apologize for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. We also have fixed all issues .Thank you for choosing the Comfort Inn and suite
4/10 Médiocre
Edward
Voyage en groupe
1 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 1 mai 2024
Dear Edward, we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. We also have fixed all issues .Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
6/10 Satisfaisant
marc, lettsworth
1 mai 2024
marc
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 mai 2024
Dear Marc we are excited thagt your stay was great! We would like to invite you to come back and stay with us! Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
6/10 Satisfaisant
marc, lettsworth
1 mai 2024
Les points faibles : Équipements
marc
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 1 mai 2024
Dear Marc, we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. i also contacted you about your issue.Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
4/10 Médiocre
Christopher R
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher R
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 1 mai 2024
Dear christopher, we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. We also have fixed all issues .Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
4/10 Médiocre
Bouavanh
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bouavanh
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 26 avr. 2024
Dear Bouavanh, we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. We also have fixed all issues .Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
10/10 Excellent
Brion
17 avr. 2024
Brion
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Dear Brion we are excited thagt your stay was great! We would like to invite you to come back and stay with us! Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
2/10 Horrible
Jalaine
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jalaine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 15 avr. 2024
Dear Jalaine we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
10/10 Excellent
Kamie, Houma
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Dear Kamie,We are ecstatic that your stay was a success. We would like to have you for every adventure into baton rouge . Thank you for choosing the Comfort Inn and Suites!
2/10 Horrible
Jalissa
6 avr. 2024
Jalissa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 26 avr. 2024
Dear Jalissa, we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. We also have fixed all issues .Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
8/10 Bien
Lesli
1 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Lesli
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Dear lesli,We are ecstatic that your stay was a success. We would like to have you for every adventure into baton rouge . Thank you for choosing the Comfort Inn and Suites!
6/10 Satisfaisant
Tina
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Dear Tina,We are ecstatic that your stay was a success. We would like to have you for every adventure into baton rouge . Thank you for choosing the Comfort Inn and Suites!
2/10 Horrible
Angela
24 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 25 mars 2024
Dear Angela, we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. We also have fixed all issues .Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
2/10 Horrible
Erin
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Réponse de General Manager le 25 mars 2024
Dear Erin, we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. We also have fixed all issues .Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
4/10 Médiocre
Jamiya
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamiya
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 25 mars 2024
Dear Jamiya we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. .Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
2/10 Horrible
Wendy, Port Allen
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Wendy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 8 mars 2024
Dear guest, we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. We also have fixed all issues .Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
8/10 Bien
Christopher
Voyage en couple
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 28 févr. 2024
Dear Christopher, Thank you for your taking the time to do our survey. We are ecstatic that your stay was a success . We invite you to come stay with us again. Thank you again
2/10 Horrible
Randy
25 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible
Randy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 28 févr. 2024
Dear randy,I apologize for the inconvenience. When you get a moment can you please call and speak with the manager. I would like to hear more about your experience.
10/10 Excellent
Tatiana
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tatiana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 28 févr. 2024
Dear tatiana,We are ecstatic that your stay was a success. We would like to have you for every adventure into baton rouge . Thank you for choosing the Comfort Inn and Suites!
8/10 Bien
JKobe
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JKobe
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 21 févr. 2024
Dear Jkobe,Thank you for taking the time to do a survey! we are ecstatic to hear that you enjoyed your stay. Thank you for choosing Comfort inn and suites.
4/10 Médiocre
Courtney
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Courtney
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 21 févr. 2024
Dear guest, we are sorry for the inconvenience caused to you. We would like to invite you to come back and stay with us so we can turn this stay around. Thank you for choosing the Comfort Inn and suites
6/10 Satisfaisant
allyssa
Voyage d’affaires, Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
allyssa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 19 févr. 2024
Dear allyssa, Thank you for your taking the time to do our survey. We have a deposit in place that suits our hotel.Renovations are coming soon , We invite you to come stay with us again. Thank you again
10/10 Excellent
JKobe
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JKobe
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 19 févr. 2024
Dear Jkobe, Thank you for your taking the time to do our survey. We are ecstatic that your stay was a success . We invite you to come stay with us again. Thank you again
2/10 Horrible
Floyd
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Floyd
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 12 févr. 2024
Dear floyd thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sister's Trip
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 12 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your taking the time to do our survey. We are ecstatic that your stay was a success . We invite you to come stay with us again. Thank you again
2/10 Horrible
Breanika
Voyage d’affaires
1 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible service
Breanika
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 12 févr. 2024
Dear breanika thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
2/10 Horrible
Shaquanda
29 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaquanda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 12 févr. 2024
Dear Shaquanda thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General manager le 11 févr. 2024
Dear guest thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
8/10 Bien
Nicole
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 12 févr. 2024
Dear Nicole, Thank you for your taking the time to do our survey. We are ecstatic that your stay was a success . We invite you to come stay with us again. Thank you again
6/10 Satisfaisant
Brandon
Voyage d’affaires
27 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Brandon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General manager le 11 févr. 2024
Dear Brandon thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
2/10 Horrible
Alexis
17 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General manager le 11 févr. 2024
Dear Alexis thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
4/10 Médiocre
Joseph, GALLIANO
16 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General manager le 11 févr. 2024
Dear Joseph thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
2/10 Horrible
Sharissa, Orange
11 janv. 2024
Sharissa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General manager le 12 janv. 2024
Dear guest,I apologize for the inconvenience! We are in the process of doing some updating. We would love to invite you back to have a better experience! Thank you for choosing the comfort inn and suites
8/10 Bien
Martin
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Martin
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 12 févr. 2024
Dear Martin, Thank you for your taking the time to do our survey. We are ecstatic that your stay was a success . We invite you to come stay with us again. Thank you again
4/10 Médiocre
Raymond
31 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymond
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General manager le 11 févr. 2024
Dear raymond thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
2/10 Horrible
Joni
Voyage d’affaires
23 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joni
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 12 janv. 2024
Dear guest,I apologize for the inconvenience! We are in the process of doing some updating. We would love to invite you back to have a better experience! Thank you for choosing the comfort inn and suites
2/10 Horrible
delijah
14 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
delijah
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General manager le 12 janv. 2024
Dear guest,I apologize for the inconvenience! We are in the process of doing some updating. We would love to invite you back to have a better experience! Thank you for choosing the comfort inn and suites
10/10 Excellent
james
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
james
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 13 déc. 2023
Dear James, Thank you for your taking the time to do our survey. We are ecstatic that your stay was a success . We invite you to come stay with us again. Thank you again
10/10 Excellent
Wykedrick
11 déc. 2023
Wykedrick
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 13 déc. 2023
Dear Wykedrick, Thank you for your taking the time to do our survey. We are ecstatic that your stay was a success . We invite you to come stay with us again. Thank you again
4/10 Médiocre
Ashley
7 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General manager le 8 déc. 2023
Dear Ashley thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
4/10 Médiocre
Ginger
Voyage en groupe
6 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ginger
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General manager le 8 déc. 2023
Dear Ginger thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
10/10 Excellent
JOAN YVETTE
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOAN YVETTE
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General manager le 8 déc. 2023
Dear Joan, thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
6/10 Satisfaisant
April
1 déc. 2023
April
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 8 déc. 2023
Dear April thank you for your survey! We would like to invite you to the comfort inn and suites again on your next adventure to Baton Rouge ! Thank you for choosing the comfort inn and suites
4/10 Médiocre
Katie
Voyage d’affaires
30 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 4 déc. 2023
Dear Katie, We apologize for the poor stay that youve had. we have took this feedback and relayed to the team. we would like to invite you to our hotel for your next adventure to baton rouge . Thank you for choosing the comfort inn and suite
6/10 Satisfaisant
Raychelle
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raychelle
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 4 déc. 2023
Dear Raychelle, We apologize for the poor stay that youve had. we have took this feedback and relayed to the team. we would like to invite you to our hotel for your next adventure to baton rouge . Thank you for choosing the comfort inn and suite