Extérieur

Avis sur Holiday Inn Express Bath, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express Bath, an IHG Hotel
Lower Bristol Road, Bath, England

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 436 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 372 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 111 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 57 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 28 avis sur 1004." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Nice hotel
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de HOM le 14 août 2023
Hi, thanks for reviewing your recent stay. We hope to welcome you back and All the best, Ella - Hotel Operations Manager.

2/10 Horrible

CECILE

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Operations Manager le 30 août 2023
Thanks for your feedback, Cecile.We're disappointed that your experience wasn't 5/5. Please get in touch with us via private message so we can figure out what went wrong. See you soon.All the best, Ella -

8/10 Bien

Hervé

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel un peu excentré mais un des moins chers de cette catégorie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Operations Manager le 8 août 2023
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement, Ella

8/10 Bien

Francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient location. Breakfast wasn't very good. Room was very small.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Operations Manager le 1 août 2023
Francis, thanks for your fab feedback.All the best, Ella

10/10 Excellent

Jean-François

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel très pratique aux normes de confort élevées
tout à fait conforme aux normes de la chaine entermes de confort et de services Parfait pour aautomobilistes car disposant d"unnpartking extérieur toutb en étant a 10-15mn a pied du czntre de Bath Points d'aélioration: signalisation lelong de la route insuffisante car hotel peu visible en arrivant Petit déjeuner se terminant a 9h30 précises impossible de reprendre même un café après cette heure l'espace buffet étant alors totalement fermé
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Operations Manager le 19 juin 2023
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement, Ella

8/10 Bien

Pierre

Réponse de Hotel Manager le 9 mars 2023
Thanks for your lovely review, Pierre!Best wishes, Ella - Hotel Operations Manager

2/10 Horrible

Camilla

Séjour de 3 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Eric

Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Dominique

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
À DECONSEILLER : MEDIOCRE QUALITÉ PRIX
Réservation d’une chambre Famille : chambre très petite pour le prix payé ! Aucun service effectué alors que nous avions signalé notre absence durant la journée : au bilan aucun lit refait, aucune serviette changée, aucune tasses lavées, pas de poubelle vidée, pas de café ou thé remis… Confort de literie en dessous de la moyenne. Hôtel bruyant Qualité du petit déjeuner moyenne. Au bilan, je déconseille absolument Rapport qualité prix affligeant : TRÈS TRÈS EN DESSOUS DE CE DONT NOUS AVONS L’HABITUDE. BEAUCOUP TROP CHER POUR SI PEU DE CONFORT
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Reception le 14 juil. 2022
Bonjour Dominique, Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez passé un séjour désagréable dans notre hôtel. Nous comprenons que faire nettoyer vos chambres serait un service attendu et nous nous excusons donc que cela n'ait pas été respecté. Je veillerai à ce que vos commentaires soient transmis à notre équipe et nous nous améliorerons pour la prochaine fois. Merci, Equipe d'accueil

10/10 Excellent

Marie-Eve, Canmore, Alberta

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le divan lit était déjà prête pour ma fille et l’acc Était fantastique. 10 minutes de marche du centre ville. Ils nous ont même offert des saucisses végétariennes et du lait de soya pour déjeuner. Merci pour tout
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 Bien

Xavier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

Joseph

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2019

6/10 Satisfaisant

Diana

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The room is small and the facility is getting old. I was here 5 years ago. If course it was better. This time the restroom is really small and inconvenience. I stayed at ground floor this time. Of course worse than third floor.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Kaye

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and good facilities. Pleasant stay
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Beverley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 20 mai 2024
Beverley, your lovely feedback is welcomed!All the best, Marleen -

6/10 Satisfaisant

J.G.

Voyage en groupe
Close to the centre, breakfast was very simple, no cheese or ham orange juice without any taste
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 16 mai 2024
Thank you for the review, J.G.We're glad our location suited your needs.We take pride in the quality of our food and hope that we can continue delivering great-tasting meals. All the best,Marleen

6/10 Satisfaisant

Tara

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Personnel et service
It is what it is. A bed for the night. We went with the cheapest option and we got it. Gentleman at the Front desk has no interest in any questions that tourists might have. Sort of close to the city of Bath. Can walk it in about 10-15 minutes. But wouldn’t want too at night, area is a little unsure. There is an excellent excellent Indian restaurant across the street, very expensive but worth it. Won’t stay there again when we go back.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 16 mai 2024
Thanks for the review, Tara.We're pleased to read that you chose to stay with us.It's unfortunate to read that the service didn't live up to the standard we're known for. Your feedback will be shared with the team to make sure we do better.All the best,Marleen

10/10 Excellent

Denise, wellington

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay!!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kira le 8 mai 2024
Thank you so much Denise! We hope to see you again :)

8/10 Bien

Philip

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I wish that I had been able to book a room facing south, overlooking Hayesfield School. As it was my room faced west, which meant that I was exposed to the noise from the traffic on the Lower Bristol Road. Is it possible to specify this when one books, please? Without doubt, the highlight of my stay was the sight of Keri making a fuss of a young spaniel at breakfast on my last morning. What a nice person.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 7 mai 2024
Thanks for the review, Philip.You can send us a message before arrival where we can do our best to allocate you in a different part of the hotel!We're sorry the service didn't live up to the standard we're known for. Your feedback will be shared with the team to make sure we do better.All the best,Marleen

4/10 Médiocre

GIORGIO, RAGUSA

Les points faibles : Propreté
….
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de All the best, Marleen - Hotel Operations Manager le 3 mai 2024
Safe travels and see you again soon!

10/10 Excellent

Plum

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent breakfast, many options to choose from.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 2 mai 2024
Thanks for the review, Plum.We're pleased to read that you had an excellent breakfast!All the best,Marleen

6/10 Satisfaisant

P.

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The overall property is neat and clean. We were extremely disappointed in the temperature of the room. Turned heat up to 25 and the room was still freezing. Staff was very accommodating with a portable heater. Without this, we probably would have cancelled and changed hotels. The breakfast is well stocked with hot and cold options including a coffee machine. There is a £15 parking charge which was not documented and a surprise to our holiday budget. TV needs modernisation.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 1 mai 2024
P, thanks for the recommendation.The team will be happy to know their service was worth mentioning. Please know that our team are on hand throughout your stay to help with anything you may need.Best wishes, Marleen -

10/10 Excellent

Sarah

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely stay, only downside was our bed had broke but once I told reception they sorted us and moved us to another room all within 15mins so amazing service from the man in reception who I didn’t catch his name unfortunately. Breakfast was good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 29 avr. 2024
Thanks for the review and feedback, Sarah.We're pleased to read that you appreciated our team's efforts!All the best,Marleen

10/10 Excellent

Serpil

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 20 mai 2024
Sephil, thanks for the charming review.All the best, Marleen -

10/10 Excellent

anthony

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reasonable price for Bath, staff all very helpful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 23 avr. 2024
Thanks for the review, Anthony.It's our pleasure to provide the best possible service to guests.All the best,Marleen

8/10 Bien

George

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very Expensive, not worth the price. Staff not very friendly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 17 avr. 2024
Thanks for the review, George.We're sorry the service didn't live up to the standard we're known for. Your feedback will be shared with the team to make sure we do better.All the best,Marleen

10/10 Excellent

Jeffrey

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel in everyway
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de HOM le 15 avr. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Jeffrey. We hope to see you again and All the best, Marleen - Hotel Operations Manager.

8/10 Bien

Faye

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 8 avr. 2024
Thanks for the review, Faye.Marleen

8/10 Bien

Gerard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Staff were very friendly and helpful. The breakfast was excellent. The room was rather cramped, a bit too small for 3, but was clean and quiet. Enjoyable 3 nights.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 8 avr. 2024
Thanks for the review and feedback, Gerard.We're pleased to hear that you found our team friendly and helpful!We're glad the inclusive breakfast was a highlight of your stay!Marleen

8/10 Bien

Excell

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pleasant stay, welcoming staff, but chaotic breakfast atmosphere.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 3 avr. 2024
Thanks for the review!We're pleased to hear that you enjoyed your stay!We advise our guests to make their way down to the service sooner rather than later to get a quieter breakfast.All the best,Marleen

8/10 Bien

Kamariah

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Parking was good, staff were amazing, room was a bit tight with the sofa bed and not confident of the cleanliness.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 3 avr. 2024
Thanks for the review!The team will be happy to know their service was worth mentioning.We take cleanliness seriously and we will share your comments with the housekeeping team.All the best,Marleen

6/10 Satisfaisant

Robert

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and clean hotel, amazing friendly staff. Unfortunately lots of noise from other people staying and hearing everyone flushing toilets. Also no signs up saying that if you are staying at the hotel to go into the hotel and get discount parking.. 24hrs parking cost me £25. If it had been displayed about parking it should have only cost £11.. still outrageously expensive, even for bath.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mike le 1 avr. 2024
Hi Robert,Thank you for your feedback both the good and the bad, we appreciate all feedback to us.Very sorry that you had issues with hearing more than you should while staying at the hotel this will be looked into. And in regards to the parking there is a display in the hotel highlighting that guests can collect the discount code from reception but sorry this wasn't clear enough.All these issues will addressed and looked into.Kind Regards,

8/10 Bien

Roger

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed on the 21st not the 23 rd ! All changed by the receptionist okay All went well though ...thank you
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 26 mars 2024
Thank you for the review, Roger.We're pleased to hear that our team member managed to change the date for you without any issues!All the very best,Marleen

4/10 Médiocre

Alison

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felt everything was a worn, plates and curlery at breakfast were dirty very disappointing . However a staff froendly amd accomodating
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 26 mars 2024
Thanks for the review.We're pleased to hear that you appreciated our team's efforts.We're sorry the service didn't live up to the standard we're known for. Your feedback will be shared with the team to make sure we do better.All the very best,Marleen

10/10 Excellent

Scott

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 10 avr. 2024
Thanks for the review!All the best,Marleen

10/10 Excellent

Darla

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really clean and well organised. Staff were really professional and made sure everything was ok. One recommendation is that nutella should not be opened and in such an open food area. So easy for contamination to the other food items around. I think like the butter and spread, these should be in individually packaged.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 12 mars 2024
Thanks for the review and feedback, Darla.We're pleased to hear that you enjoyed your stay!All the very best,Marleen

6/10 Satisfaisant

John

Voyage en couple
Dated property. Stains on carpet and walls and also in bathroom
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 12 mars 2024
Thanks for the review, John.We set a high standard for cleanliness and apologise that we missed the mark here. We'll communicate this back to our housekeeping team. All the very best,Marleen

10/10 Excellent

Andrew

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was fine , easy parking , polite and efficient staff , clean and comfortable room that is very good value too . Nothing more i expect.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 12 mars 2024
Thanks for the review and feedback, Andrew.We're pleased to hear that you had a lovely experience!All the very best,Marleen - Hotel Operations Manager

10/10 Excellent

Kevin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good quality hotel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 8 mars 2024
Thanks for the review!All the very best,Marleen

10/10 Excellent

Sally

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel! Perfect location for us, 10-15 minute stroll to the centre of bath. Free breakfast was good Car park is public and chargeable, but you can get a discount at the hotel.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 27 févr. 2024
Thanks for the review, Sally.We're pleased to hear that you enjoyed our hotel!All the best,Marleen

8/10 Bien

Helen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ideal location. Staff friendly and very helpful. Everything suited our needs.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 27 févr. 2024
Thanks for the review and feedback, Helen.We're pleased to hear that you found our location ideal and our team very helpful and friendly!All the best,Marleen

10/10 Excellent

Lucy

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 21 mars 2024
Thanks for the review, Lucy.All the best,Marleen

6/10 Satisfaisant

R J

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Staff were good, very welcoming and helpful. Hotel was clean and room was spacious. Water for the shower was on he cool side and choices for breakfast was limited, but would not put me off going again. Car parking expensive.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 27 févr. 2024
Thanks for the review, R JWe're pleased to hear that you had a lovely stay at our location!All the best,Marleen

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 19 févr. 2024
Thanks for your lovely review.All the best, Marleen -

4/10 Médiocre

Shelley

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The parking situation was awful we were not given a warning on Expedia that it would be a problem. We had to park a mile away. The room wasn’t in good maintance
Réponse de Hotel Operations Manager le 19 févr. 2024
Shelley, thanks for your review.We send an auto message to all guests that at includes handy information such as our parking. Please know that our team are available 24/7 to help with any issues that might happen during your stay. All the best, Marleen -

8/10 Bien

Madan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Value for money
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 19 févr. 2024
Thanks for your positive comments, Madan.All the best, Marleen -

10/10 Excellent

Alan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent breakfast choices
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 19 févr. 2024
Alan, the team is thrilled to receive such a great rating! Thank you!All the best, Marleen -

10/10 Excellent

Joanne

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 21 mars 2024
Thanks for the review!All the best,Marleen

10/10 Excellent

Gowthami

Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 16 févr. 2024
Thanks for the review!All the best,Marleen

4/10 Médiocre

John

Unsatisfactory and unfair service
It was very disappointing since I paid nearly £180 per night to have a room with carpets smudged with many stains. No cleaning or change of towels took place, rubbish bins were not emptied., we used the cups in the room for tea and we had to do the washing up ourselves so we can use them again.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 19 févr. 2024
Thanks for your feedback, John.We’re disappointed to see your review and we’d like to discuss your comments further. Please get in touch with us via direct message so we can figure out what went wrong. All the best, Marleen -