Avis
8,0
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
4 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Robert
Voyage d’affaires
28 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 5 nuits en mars 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Manager le 23 mars 2020
Thank you for the review!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Manager le 23 mars 2020
Thank you for the review!
8/10 Bien
Lisa
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable stay
Lisa
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Manager le 11 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for your review and for pointing out how excellent our front desk staff, Teshan is. We do sincerely apologize for the attitude of the restaurant staff as you mentioned. Our motto is, 'exceeding the expectations of our guests' and we do not tolerate our staff treating guests poorly. We appreciate your honest feedback and can assure you that this will be corrected.
We do hope that you will visit us again soon.
8/10 Bien
Stephen
Voyage d’affaires
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Manager le 11 mars 2020
Thank you for the rating.
8/10 Bien
Stephen
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Manager le 11 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for the review, we will definitely look into having longer hours at the pool bar as opposed to the daily 10:00am-6:00pm. Unfortunately, we are not located next to a beach but we do have a daily complimentary beach shuttle :)
Thank you once again for choosing Ocean Terrace Inn to relax and unwind. We do hope you visit again soon!
8/10 Bien
Howard
Voyage d’affaires
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Howard
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Manager le 4 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for the feedback, our restaurant is open nightly until 10:00 pm, we are sincerely sorry for any inconvenience caused.
8/10 Bien
Scott, Spokane
Voyage en couple
21 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Manager le 24 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for the review, we appreciate your feedback :)
Cheers
10/10 Excellent
Doug, Vancouver, B.C.
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Doug
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Manager le 20 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for staying with us, we hope to see you again soon :)
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Manager le 20 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for staying with us, the shopping centers and food court area are a two minute drive away from our property which is what most of our guests love. We would love to have you again to show you a great time.
10/10 Excellent
Nancy, Central NJ
Voyage en famille
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Manager le 12 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review, we do hope you stay with us again soon :)
I will be sure to pass on your review to Teshan and the team. We are always happy to assist. :)
10/10 Excellent
Frank
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frank
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Manager le 12 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review, we do hope you stay with us again soon :)
8/10 Bien
SCOTT
6 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SCOTT
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Manager le 6 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review, we do hope to see you again soon :)
10/10 Excellent
Cathy
Voyage en groupe
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful Place of Relaxation and Beauty!
Cathy
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Manager le 6 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review, we do hope to see you again soon :)
8/10 Bien
LaMont, New Jersey
Voyage d’affaires
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
LaMont
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Manager le 3 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review, we do hope that we can better assist in the future.
4/10 Médiocre
Leena
30 janv. 2020
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Leena
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Manager le 3 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your rating, we do hope that we can better assist in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Manager le 31 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for the feedback we hope to see you again soon :)
Cheers!
10/10 Excellent
April, Denver, Colorado
Voyage en famille
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
April
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Manager le 31 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for the feedback we hope to see you again soon :)
Cheers!
8/10 Bien
Jette Aagaard
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
good hotel 10 min. from town centre
Jette Aagaard
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Manager le 23 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your feedback, we are happy you enjoyed your stay. :)
Cheers
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Manager le 22 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your feedback we are happy you enjoyed you stay with us!
10/10 Excellent
Tweety
Voyage en groupe
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tweety
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Manager le 22 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your feedback we are happy you enjoyed you stay with us!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Manager le 22 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your feedback we are happy you enjoyed you stay with us!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de Manager le 22 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your feedback we are happy you enjoyed your stay with us! Please accept our apology for your request not being fulfilled as this is not our standard. We do hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de Ocean Terrace le 7 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for the review and the suggestion which helps us to continuously improve our service delivery. We do hope to see you again soon.
Sincerely, Management
10/10 Excellent
Carlos, NY
Voyage d’affaires
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Ocean Terrace le 7 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for the review and the suggestion which helps us to continuously improve our service delivery. We do hope to see you again soon.
Sincerely, Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Ocean Terrace le 7 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for the review and the suggestion which helps us to continuously improve our service delivery. We do hope to see you again soon.
Sincerely, Management
8/10 Bien
Paul, DC
Voyage en famille
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Paul
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Ocean Terrace le 7 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for the review and the suggestion which helps us to continuously improve our service delivery. We do hope to see you again soon.
Sincerely, Management
6/10 Satisfaisant
Christopher
Voyage d’affaires
2 déc. 2019
Les points faibles : Propreté
Christopher
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Manager le 3 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback, we do apologize for your experience as this is not our standard. Although this is an isolated concern we will do a full investigation to ensure the concerns your shared are rectified immediately.
Thank you so much for staying with us and we do hope you return in the future.
Best wishes and season's greeting!
-Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Management le 13 nov. 2019
Dear Guest,
We are happy you enjoyed!
Best Wishes
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 nov. 2019
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Management le 13 nov. 2019
Dear Guest,
We sincerely apologize that we were not able to exceed your expectations during your stay with us. We pride ourselves in ensuring our guests feel valued in every aspect and continue to invest in the training of our staff at all levels and areas. We do hope that you visit again so we can turn your experience around.
Best wishes,
10/10 Excellent
debbie
Voyage d’affaires
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
debbie
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
SueC, NH
Voyage en couple
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SueC
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for the five-star review, we are pleased to have been able to exceed your service expectations and do hope that you visit again soon.
Cheers!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Manager le 11 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for the five-star review, we are pleased to have been able to exceed your service expectations and do hope that you visit again soon.
Cheers!
10/10 Excellent
Laurence
9 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurence
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Manager le 11 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for the five-star review, we are pleased to have been able to exceed your service expectations and do hope that you visit again soon.
Cheers!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Manager le 11 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for the five-star review, we are pleased to have been able to exceed your service expectations and do hope that you visit again soon.
Cheers!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Manager le 4 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for the four-star review, we are pleased to have been able to exceed your service expectations and do hope that you visit again soon.
Cheers!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Manager le 27 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for the great review, we are pleased to have been able to exceed your service expectations and do hope that you visit again soon
Cheers!
10/10 Excellent
Zahira A.
20 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La gente es maravillosa
Zahira A.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Manager le 20 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for the five-star review, we are pleased to have been able to exceed your service expectations and do hope that you visit again soon.
Cheers!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Manager le 19 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for the five-star review, we are pleased to have been able to exceed your service expectations and do hope that you visit again soon.
Cheers!
8/10 Bien
Raffoul
Voyage d’affaires
19 sept. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raffoul
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Manager le 19 sept. 2019
Dear Guest,
We apologize that we were not able to meet your service expectations and do encourage you to return to see the improvements made. We have shared your review with our staff to ensure that our customer service standards are met at all times.
Once again, we sincerely apologize and do hope that you give our hotel another chance to exceed your expectations.
Sincerely, Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Manager le 30 août 2019
Dear Guest,
Thank you for giving us this proverbial pat on the back, you made our day! We will strive to deliver great experiences consistently and work on our breakfast menu, please do come again.
Cheers!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Manager le 30 août 2019
Dear Guest,
We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. We do apologize for the deterioration and we are currently working on improving. Its customers like you that make our job wonderful. We look forward to serving you again.
Cheers!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Mangaer le 29 août 2019
Dear Guest,
We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Its customers like you that makes our job wonderful. We look forward to serving you again.
Cheers!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 août 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Slow service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Manager le 29 août 2019
Dear Guest,
We're extremely sorry that you had to face such difficulties, problems in customer service is not something we are known for. We have shared your review with our staff to ensure that our
customer service standards are met at all times.
Once again, we sincerely apologize and do hope that you give our hotel another chance to exceed
your expectations.
Sincerely, Management
6/10 Satisfaisant
Ajwb
5 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Ajwb
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Manager le 29 août 2019
Dear Guest ,
Thank you for giving us a shot and even more for leaving us this review. We apologize that we were not able to meet your service expectations and do encourage you to
return to see the improvements made. We have shared your review with our staff to ensure that our
customer service standards are met at all times.
Once again, we sincerely apologize and do hope that you give our hotel another chance to exceed
your expectations.
Cheers!
10/10 Excellent
Ellen
4 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay at Ocean Terrace Inn with amazing staff
Ellen
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Manager le 29 août 2019
Hello Ellen,
We are happy we were able to exceed your exceptions, it was lovely having you. Please do visit again soon
Cheers!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel Management le 2 août 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback.
We are delighted that we were able to meet your service expectations.
Again, thank you and we look forward to having you with us again.
8/10 Bien
Gaston
24 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gaston
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Hotel Management le 24 juil. 2019
We appreciate your feedback! It was a pleasure having you here with us and we look forward to seeing you again soon.