Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
24 avr. 2024
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 15 mai 2024
Dear Rayan, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Léa
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Léa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 4 mars 2024
Dear Léa, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Basel!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Claude
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claude
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 6 nov. 2023
Dear Claude, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Basel!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Margaux
Voyage en famille
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaux
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 27 août 2023
Lieber Margaux, tausend Dank für Ihr wundervolles Feedback, über das sich das gesamte Team sehr gefreut hat. Schön, dass wir Sie von unserem Hotel überzeugen konnten. Hoffentlich sehen wir uns bald wieder!Herzliche Grüße aus Basel, Ihr Team von den H-HotelsSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Patrick
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 22 août 2023
Dear Patrick,It was a great pleasure for us to welcome you to our Hyperion in Basel. It's great that everything went to your satisfaction and that you took the time to rate us. We hope to be able to welcome you back to Basel soon and remain until thenWith kind regards,Your H-Hotels team,
10/10 Excellent
Castella
Voyage en famille
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Castella
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Anika Müller - Online Reputation Manager le 31 juil. 2023
Dear Guest, Thanks a million for the amazing rating on your stay at our hotel. We are delighted that you enjoyed your time with us so much and we hope to welcome you back again very soon for another fantastic abidance in Basel. Best regards, Your H-Hotels Team,
8/10 Bien
olfa
2 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
olfa
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 5 juin 2023
Dear Olfa, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Andre
Voyage d’affaires
10 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Correct but lack of warmth
Andre
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 10 mai 2023
Dear Andre, We are thrilled to know you had a good stay with us at the Hyperion Hotel! Thank you for your feedback about our hotel and atmosphere, this always shows us the potential for improvement. We appreciate your review of our location. It would be our pleasure to welcome you back next time you visit Basel!Best regards, Your H Hotels Team, Sergei Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
ELIOT
8 avr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ELIOT
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 2 mai 2023
Dear Eliot, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Basel! Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
MICHEL
Voyage d’affaires
15 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MICHEL
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 16 mars 2023
Dear Michel,Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Basel!Best regards,Your H-Hotels Team
2/10 Horrible
nabil
1 mars 2023
nabil
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 2 mars 2023
Dear Nabil,Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Michel
Voyage en famille
23 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Sergei Rosenberg - Online Reputation Manager le 24 oct. 2022
Dear Michel,Thank you for your nice review. We are pleased that you liked our hotel despite the parking fee and that you had a pleasant stay. We look forward to another visit.Your H-Hotels team
10/10 Excellent
Sophie
22 oct. 2022
Sophie
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 24 oct. 2022
Dear Sophie,thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!King regards,Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Jérôme
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien situé, chambre confortable.
Jérôme
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 2 août 2022
Dear Jérôme,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!
King regards,
Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Jean-Christophe
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Christophe
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 9 juin 2023
Dear Jean-Christophe, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!King regards, Your H-Hotels TeamSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Pierre-Alain
Voyage en groupe
24 juil. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Check in à améliorer !
Pierre-Alain
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 25 juil. 2022
Dear Pierre-Alain,
Thank you very much for choosing our hotel for your trip and for sharing your impressions with us and our future guests. Guest feedback is very helpful for us to improve our service. We hope to welcome you back very soon. Greetings from Basel!
Kind regards,
Your H-Hotels Team
6/10 Satisfaisant
Gottfried
19 juil. 2022
Gottfried
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 21 juil. 2022
Lieber Gottfried,
ein herzliches Dankeschön für Ihre Bewertung und die Zeit, die Sie sich hierfür genommen haben. Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch restlos überzeugen zu können und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute!
Beste Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels
8/10 Bien
Olivier
Voyage d’affaires
16 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivier
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 18 juil. 2022
Dear Olivier,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!
King regards,
Your H-Hotels Team
4/10 Médiocre
Morgane
11 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et équipements
Morgane
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 9 juin 2023
Dear Morgane, Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels TeamSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Tristan
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Tristan
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 13 juin 2022
Dear Tristan,
Thank you for taking the time to share your great review with us and other guests. We are very happy to read that you had a good experience at the Hotel. Your positive feedback is a great motivation for the entire team. Thank you very much! We are looking forward to welcoming you again in Basel!
King regards
Your H-Hotels Team
8/10 Bien
MARIE
6 juin 2022
MARIE
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 8 juin 2022
Dear Marie,
Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Basel!
Best regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
OLIVIER
Voyage en famille
9 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
OLIVIER
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Your Hyperion Team le 9 mai 2022
Dear Oliver,
Thanks for your evaluation. We are happy to hear that you had a nice stay with us in Basel.
Kind regards
10/10 Excellent
maxime
Voyage en couple
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
maxime
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 2 mai 2022
Dear Maxime,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from the Hyperion Hotel Basel!
King regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Erika
25 avr. 2022
Erika
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 26 avr. 2022
Liebe Erika,
schön, dass wir so liebe Gäste wie Sie haben - wir danken Ihnen für die großartige Bewertung und freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch, im Hyperion Hotel Basel.
Sonnige Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Celine
24 avr. 2022
Celine
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 25 avr. 2022
Dear Celine,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations, and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again.
Best regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Mathieu
Voyage en couple
17 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mathieu
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 18 avr. 2022
Dear Mathieu,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!
King regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Olivier
15 avr. 2022
Olivier
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 18 avr. 2022
Lieber Olivier,
schön, dass wir so liebe Gäste wie Sie haben - wir danken Ihnen für das großartige Feedback und freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch, im Hyperion Hotel Basel.
Sonnige Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Erika
21 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erika
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 21 mars 2022
Liebe Erika,
schön, dass wir so liebe Gäste wie Sie haben - wir danken Ihnen für das großartige Feedback und freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch, im Hyperion Hotel Basel.
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Michel
20 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 21 déc. 2021
Dear Michel,
Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions.
We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Basel!
King regards
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Louis
Voyage d’affaires
2 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Louis
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 2 déc. 2021
Dear Louis,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!
King regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Tristan
Voyage d’affaires
22 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tristan
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 23 nov. 2021
Dear Tristan,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!
King regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Diego Dos Santos Lopes
21 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diego Dos Santos Lopes
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 9 juin 2023
Dear Diego Dos Santos Lopes, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!King regards, Your H-Hotels TeamSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Raymond
18 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raymond
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Christina Dinklage - Online Reputation Manager le 19 oct. 2021
Dear Raymond,
Thank you for taking the time to review our hotel. It is great to hear that you enjoyed your stay with us here at HYPERION Hotel Basel. We hope you will come back and visit us soon.
Kind regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Steve
Voyage en famille
17 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Christina Dinklage - Online Reputation Manager le 19 oct. 2021
Dear Steve,
Thanks for choosing to stay with us. We appreciate the 10-point-rating and hope to see you back again soon.
Kind regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
8/10 Bien
Patrick
11 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien situé
Patrick
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 13 sept. 2021
Dear Patrick,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
AURORE
Voyage d’affaires
11 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AURORE
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 13 sept. 2021
Dear Aurore,
We highly appreciate your comments very much and want to thank you for your review. We hope to get the chance to welcome you back again during your next stay in BAsel, it will be a pleasure for us.
Kind regards,
Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Katrin Brödlin le 6 sept. 2021
Liebe Alicia
vielen Dank für Ihr Feedback.
Freundliche Grüsse
Katrin Brödlin
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Ihr Online Reputation Team der H-Hotels le 21 août 2021
Lieber Gast,
wir danken Ihnen, dass Sie unser Gast waren und uns im Anschluss so positiv bewertet haben. Wir freuen uns schon heute auf ein baldiges Wiedersehen. Herzliche Grüße
Ihr Online Reputation Team der H-Hotels
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 août 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Your Online Reputation Team from H-Hot le 19 août 2021
Dear guest,
thank you for your stay at our Hotel and your review! We apologize for the experience you had during your stay. We are always looking for ways to improve our customer experience as your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a great stay. We thank you again for sharing your concerns and allowing us the opportunity to ensure that your next visit will be a positive and pleasant one. Greetings from Basel.
Kind regards,
Your Online Reputation Team from H-Hotels
10/10 Excellent
Patrick
15 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Katrin Brödlin le 15 août 2021
Thank you very much for your great feedback.
We are looking forward to welcome you soon.
Best regards
Hyperion Hotel Basel Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Your Online Reputation Team from H-Hotels le 14 août 2021
Dear guest,
thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again.
Best regards,
Your Online Reputation Team from H-Hotels
6/10 Satisfaisant
Jérôme
8 août 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jérôme
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Your Online Reputation Team from H-Hotels le 19 août 2021
Dear guest,
thank you for feedback! We are sorry that not everything was to your satisfaction. Hopefully we can convince you next time. Until then we wish you a great time!
Your Online Reputation Team from H-Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Your Online Reputation Team from H-Hotels le 27 juil. 2021
Dear guest,
thanks a lot for your positive rating and lovely feedback. Please come back soon for another enjoyable stay.
Kind regards,
Your Online Reputation Team from H-Hotels
8/10 Bien
daniel
Voyage en famille
19 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
daniel
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 20 juil. 2021
Lieber Daniel,
wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen.
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 2 juil. 2021
Dear guest,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 2 juin 2021
Dear guest,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again.
Best regards,
Your H-Hotels Team
6/10 Satisfaisant
Nathalie
25 mai 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nathalie
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Hugo le 5 juin 2021
Lieber Nathalie, vielen Dank für Ihre Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 25 mai 2021
Dear guest,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Basel!
Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Teodora
23 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Teodora
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 25 mai 2021
Dear Teodora,
Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon.
Best regards,
Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Claudine
21 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week-end en amoureux
Claudine
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 25 mai 2021
Dear Claudine,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again.
Best regards,
Your H-Hotels Team