Avis sur Extended Stay America Suites Bartlesville Hwy 75
Extended Stay America Suites Bartlesville Hwy 75
3812 Se Wasington Place, Bartlesville, OK
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
29 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 29 mai 2024
thanks for your review
6/10 Satisfaisant
Kenyon
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Kenyon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mai 2024
Dear Kenyon, Thank you for taking the time to provide your feedback. We are sorry to hear that the water pressure was not up to your expectations during your recent stay. We understand how vital a refreshing shower is, and we apologize for any frustration this may have caused. Our maintenance team will work on resolving this matter to ensure a smoother water flow for our guests. We want to provide every guest with a seamless, outstanding experience; therefore, we look forward to having you stay with us again so we can show you our dedication to exceptional hospitality.Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
Crystal
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Crystal
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gm le 15 mai 2024
Thank you for your review
8/10 Bien
Mayumi
Voyage d’affaires
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mayumi
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Juan le 15 mai 2024
Thank you for your review
10/10 Excellent
Carly
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carly
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Juan le 15 mai 2024
Thank you for your review
10/10 Excellent
Wilfredo
9 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilfredo
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de JUAN le 10 mai 2024
thanks for your great review!
6/10 Satisfaisant
Ryan
Voyage d’affaires, Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 7 mai 2024
Dear Ryan, We acknowledge your recent feedback regarding your stay at our hotel, and we are genuinely sorry that your experience did not align with your expectations. As a provider of hospitality services, we are dedicated to delivering exceptional service and memorable experiences to our guests. Your feedback is highly valuable to us, and we are committed to taking appropriate measures to address the raised concerns, prevent future occurrences, and improve the overall quality of our services. We hope to make it up to you and provide you with the exceptional service that we are known for. Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
Robert
6 mai 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 29 mai 2024
thanks for your review
6/10 Satisfaisant
Jonathan
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 25 avr. 2024
Dear Jonathan, Thank you for taking the time to review your experience; we love that you could join us. However, we apologize if your stay was anything other than perfect. We would welcome another opportunity to bestow the exceptional hospitality we customarily provide. We appreciate the feedback and hope to see you the next time you visit the area.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Jeana
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de JUAN le 4 avr. 2024
THNAKS FOR YOUR REVIEW!
10/10 Excellent
Christian
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Juan le 3 avr. 2024
Thanks for your review
10/10 Excellent
Oscar, Aguirre
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de JUAN le 2 avr. 2024
thanks for your review
6/10 Satisfaisant
Josef, Bartlesville
31 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Josef
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JUAN le 2 avr. 2024
thanks for your review
10/10 Excellent
Jocelyn
29 mars 2024
Les points forts : Propreté
Jocelyn
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de JUAN le 2 avr. 2024
thanks for your review
10/10 Excellent
MICHAEL
Voyage d’affaires
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MICHAEL
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JUAN le 2 avr. 2024
thanks for your review
4/10 Médiocre
Joseph
Voyage d’affaires
21 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2024
Dear Joseph, Thank you for dedicating the time to share your feedback. We are committed to ensuring that every guest enjoys an outstanding travel experience. We sincerely apologize for falling short of your expectations. We aim to uphold high cleanliness and pest control standards to ensure a clean and comfortable environment for all our guests. To better serve you during your next visit, we will arrange for your room to undergo a professional inspection and treatment as a precautionary measure. Also, we regret regarding the blow dryer incident, which posed a potential hazard. We are taking appropriate measures to prevent such occurrences in the future. Your business is important to us, and we would be grateful for the opportunity to welcome you back and provide you with a superior experience.Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
David
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 11 mars 2024
Dear David, Thank you for reviewing our hotel. We are glad that you enjoyed the service provided by our associates. However, we want to apologize for any concerns which kept it from being perfect. We know how important fresh accommodations are; therefore, we will follow up with our housekeeping staff to ensure we are flawlessly preparing each room for our guests. We appreciate your feedback and hope you will consider us again when you return to the area.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Wilfredo
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilfredo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 5 mars 2024
Dear Wilfredo, Thank you for your candid review. We want every guest who stays with us to have a fulfilling experience and to depart with a lasting favorable impression. Thank you for staying at Extended Stay America, and we hope you choose to create more great memories with us whenever your travels bring you back!Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Yanger
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yanger
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JUAN le 2 avr. 2024
thanks for your review
6/10 Satisfaisant
Brittni
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points faibles : Équipements
Brittni
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 févr. 2024
Dear Brittni, Thank you for reviewing your time with us. Please accept our apologies for your disappointment with the concerns overlooked. We will address this with our housekeeping team to ensure everything is in order. We understand how frustrating and inconvenient this must have been for you, and we deeply regret its negative impact on your trip. Our front desk team is always available to help you. Please return, and we make your next stay with us outstanding.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JUAN le 2 avr. 2024
thanks for your review
2/10 Horrible
Jayla
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Jayla
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 21 févr. 2024
THANKS FOR YOUR REVIEW
2/10 Horrible
Mehmet
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mehmet
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JUAN le 19 févr. 2024
thanks for your review
10/10 Excellent
Tonya R
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tonya R
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 17 févr. 2024
Dear Tonya R, We are pleased you had a good time here at Extended Stay America during your visit to our city and that our spacious rooms made it even better. Thank you for choosing us. We look forward to your next stay.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Tobin
Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tobin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JUAN le 19 févr. 2024
thanks for your review
6/10 Satisfaisant
Thomas
1 févr. 2024
Thomas
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de JUAN le 19 févr. 2024
thanks for your review
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de JUAN le 19 févr. 2024
thanks for your review
10/10 Excellent
Helen
Voyage en couple
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Réponse de Hotel Management le 21 janv. 2024
Dear Helen, Thank you for posting such kind comments about our Extended Stay America. We are pleased to know that your room and the amenities we provide exceeded your expectations and made for a more memorable stay. Thank you again for including us in your travel plans. We look forward to welcoming you back here.Sincerely, Hotel Management
8/10 Bien
Nikolai
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nikolai
Réponse de JUAN le 19 févr. 2024
thanks for your review
6/10 Satisfaisant
Stacy
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Questionable
Stacy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 29 déc. 2023
Dear Stacy, We always strive to exceed our guests' expectations. Therefore, we are disappointed that we fell short of providing you with a satisfactory experience. Please accept our sincere apologies for the reservation issues you had, and we also regret the unsatisfactory service you received from our associates. Your feedback is valuable to us, and we have taken steps to improve our service in the future. We hope you will consider giving us another chance to show you the hospitality we are known for.Sincerely,Hotel Management
2/10 Horrible
Amy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
28 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 29 déc. 2023
Dear Amy, Thank you for taking the time to review our hotel. We were disappointed to read about the issues you encountered with your room, and we sincerely apologize for not meeting your expectations. We are working with our housekeeping managers to prevent this from happening again. Our priority is to provide each guest with an experience that is as perfect as possible, and we sincerely hope we will have another chance to show this to you. Safe Travels.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en famille
28 déc. 2023
Sandra
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JUAN le 19 févr. 2024
thanks for your review
10/10 Excellent
Mark
26 déc. 2023
Mark
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de JUAN le 19 févr. 2024
thanks for your review
2/10 Horrible
Art
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Art
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 27 déc. 2023
THANK YOU FOR YOUR REVIEW
10/10 Excellent
Scott
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JUAN le 19 févr. 2024
thanks for your review
6/10 Satisfaisant
Karen
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 23 déc. 2023
Dear Karen, Thank you for reviewing our hotel. We appreciate you pointing out specific items you loved and areas where we can improve. We are evaluating the instances you mentioned as we are committed to offering better service for our guests. Your remarks about the bed are shared with our management team, as we want our guests to have a perfect hotel experience while with us. Please return, and we welcome you for a better experience.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Gene
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gene
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JUAN le 19 déc. 2023
THANKS FOR YOUR REVIEW
4/10 Médiocre
Kandi
18 déc. 2023
Kandi
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JUAN le 19 févr. 2024
thanks for your review
10/10 Excellent
Billie Dawn
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Billie Dawn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JUAN le 19 déc. 2023
THANKS FOR YOUR REVIEW
10/10 Excellent
George
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JUAN le 19 déc. 2023
THANKS FOR YOUR REVIEW
2/10 Horrible
Rose
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rose
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 8 déc. 2023
Dear Rose, We are sorry for your issues with our front desk. We take these reviews seriously, and our team will evaluate your feedback to ensure these concerns are not repeated. Again, we apologize and hope you will allow us another occasion to provide you with the hospitality you deserve every time you stay with us.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Jim
Voyage d’affaires
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jim
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 7 déc. 2023
Dear Jim, Thank you for choosing Extended Stay America for your recent stay. We work hard to make sure our guests have a comfortable and memorable stay with us. We are so pleased that we exceeded all of your expectations and that you found us to be a great value. Please accept our apologies for the inconvenience caused at the time of check-in. We will share your feedback with our team, and we hope you will consider a return visit so we can show you we are devoted to giving each guest a great experience.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Erma
Voyage en famille
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erma
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de JUAN le 19 déc. 2023
THANKS FOR YOUR REVIEW
8/10 Bien
Rachael
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Juan le 5 déc. 2023
Thanks for your review
4/10 Médiocre
Linda, Austin
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Linda
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Gm le 5 déc. 2023
Thanks for your review
8/10 Bien
Teresa
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Juan le 5 déc. 2023
Thanks for your review
10/10 Excellent
Angela
Voyage d’affaires
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angela
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Juan le 5 déc. 2023
Thanks for your review
10/10 Excellent
MISTY
Voyage d’affaires
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome!!
MISTY
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Juan le 20 nov. 2023
Thanks for your review
8/10 Bien
Jerry
17 nov. 2023
Jerry
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Juan le 20 nov. 2023
Thanks for your review
8/10 Bien
Gary
Voyage d’affaires, Voyage en couple
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JUAN le 16 nov. 2023
THANKS FOR YOUR REVIEW