Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66

2.5 out of 5

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 420 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 349 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 124 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 58 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 51 avis sur 1002." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Sandrine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excepté le calcaire dans les wc et l eau trouble dans la piscine, tout etait correct.. Petit dej sympa , bagel et Philadelphia, le top pour moi
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

jean christophe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruit de la climatisation extérieure vibrations dans la chambre. Hôtel complet, solution proposée : bouchons oreilles. Nous n’avons pratiquement pas dormi. Dommage l’hôtel était bien
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

6/10 Satisfaisant

DAMIEN

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 2 nov. 2023
Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 Bien

Pascal, Gardanne

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Un étape hotel comme on aimerait plus voir. Tout est vieillot et décrépit et le lit est vraiment petit pour deux adultes et une douche à la limite oppressante
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 2 nov. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

FABIENNE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 15 sept. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to exceed your expectations.

8/10 Bien

marchais

Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 Bien

Eric

Les points forts : Personnel et service
Bon accueil mais c tout
L’accueil et les conseils ont été très bien. La chambre moyenne attends d’être refaite avec une moquette à nettoyer d’urgence. Cabine de douche des années 70 à peine modifié par une porte des années 80. Les sanitaires étaient très propre. Oui le français râle toujours il se plaint beaucoup, mais on ne peut pas dire que tout est Amazing sans cesse et plutôt dire la vérité.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 2 févr. 2022
Dear Guest, I’m sorry to hear that you were not satisfied. We are always looking for ways to improve ourselves. Hope you can give us another chance in the future.

6/10 Satisfaisant

Alex, St etienne

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Personnels sympas Petit probleme de canalisation dans la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Dilan le 25 mars 2020
Dear Alex, Thank you for your feedback. We look forward to welcome you again on your next trip to Barstow!

10/10 Excellent

Sophie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ien à dire. Propre et bon accueil
Hôtel très propre, très bon accueil et service parfait.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Dilan le 28 oct. 2019
Dear Sophie, Thank you for giving us such a perfect score! I'm glad that your found our hotel to be clean and perfect! Our staff works very hard in every department to ensure that you and every other guest have pleasant stay. I look forward to welcome you back on your next visit to Barstow!

10/10 Excellent

camille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon motel
Très bon halte avant Los Angeles
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Dilan le 23 oct. 2019
Dear Camille, Thank you for giving us a good score for our Baymont by Wyndham on Historic Route 66 in Barstow! I'm glad that you found our hotel to be your perfect stop before reaching Los Angeles. We look forward to welcoming you back on your next visit to Barstow!

8/10 Bien

Marie Christine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour une halte route 66 Super outlet à proximité
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Dilan le 19 oct. 2019
Dear Marie, Thank you for your kind comments. We are glad that you found our hotel perfect for your Route 66 trip. We hope to see you again on your next visit to Barstow!

10/10 Excellent

lucile

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Sandra Marshall Sales Manager le 30 sept. 2019
Dear Lucile, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

anne

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une bonne option économiquesur la route 66
L'hôtel est facile d'accès sur la 66 à Barstow. Avwc des commerces autour et station d'essence . Chambres au RdC pour ceux qui ne veulent pas grimper à pieds. Lit confortable, frigo, marchine à café. Seul bémol, chambre sombre mais comme beaucoup dans sa catégorie. Petit déjeuner inclus.. à 30 min du mythique Bagdad café .
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Dilan le 23 sept. 2019
Dear Anne, Thank you for your candid review. Here at Baymont Inn Barstow on Historic Route 66, we take pride in providing our guests safe, clean, comfortable and welcoming stay. I'm also glad that you found our bed comfortable which is an important factor in getting a good night sleep. We look forward to seeing you again on your next visit to the area!

8/10 Bien

Roger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne présentation
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Dilan le 13 sept. 2019
Dear Roger, Thank you for rating Baymont by Wyndham on Historic Route 66 in Barstow! We look forward to see you again on your next trip to Barstow!

10/10 Excellent

Roger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très correct !
Très bon. Rapport qualité prix, seul problème la très mauvaise Connexion internet
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Dilan le 10 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. Here at Baymont Inn on Historic Route 66 in Barstow we take pride in providing clean and comfortable stay. We hope to see you again in near future on your next trip to Barstow!

8/10 Bien

Patrice

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Escale pratique entre parcs et los angeles, mythique badgad cafe à 30 min voiture, restaurant de chaîne ouvert tard à proximité, pratique lorsqu’on arrive tard. Petit déjeuner possible, simple mais efficace. Hotel tres bien, mais un peu plus d’attention dans le menage serait mieux. (Savon et spatule du précédent client oublié sur le haut de porte de la cabine de douche)
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Dilan le 23 août 2019
Dear Patrice, Thank you for providing us with your valuable feedback. Hope you stay with us again on your next trip to Barstow!

4/10 Médiocre

Cyrille

Les points faibles : Confort de la chambre
Décevant
Chambre petite. Réfrigérateur extrêmement bruyant. Chambre située en face de la laverie sans porte donc bruit toute la nuit. Petit déjeuner correct sans plus. En plus pas de prise en compte de notre nuit gratuite bien qu’annoncée sur la page de confirmation...
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Sandra Marshall Sales Manager le 21 août 2019
Cher Cyrille, Permettez-moi de vous présenter mes excuses au nom de mon hôtel pour ne pas avoir répondu à vos attentes concernant votre récente visite,. Notre objectif est de créer une expérience mémorable et heureuse pour tous et tous les invités qui restent avec nous. Je l’apprécie sincèrement et espère que vous nous donnerez une autre chance de vous fournir un service et un hébergement de qualité supérieure lors de votre prochaine visite à Barstow. Cordialement, Sandra Marshall Directrice des ventes

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel très correct, et très bon rapport qualité / prix. Piscine. Petit déj de type buffet très correct. Pas de restaurant (il y a une pizza pratiquement en face : attention - ferme à 20h45). Zone hors ville.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Sandra Marshall Sales Manager le 21 août 2019
Cher client, Merci d'avoir pris le temps de nous donner un si bon score. Nous sommes très fiers de notre hôtel et des services incroyables que nous fournissons et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. Merci beaucoup pour votre travail et au plaisir de vous voir à l'avenir. Cordialement, Sandra Marshall Directrice des ventes

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Hotel moyen, odeur pas tres agreable dans ma chambre. Et lits minuscules.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Dilan le 23 août 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. Your comments are important to us to make improvements. Hope you stay with us again in the future.

8/10 Bien

jean pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne étape sur la route 66
Très correct pour le prix, rien à redire
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Dilan le 12 mars 2019
Dear Jean, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back the next time you are in Barstow.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel de bord de route (66!) dans les standards américains: lits confortables, café à volonté, bon breakfast, personnel sympathique, calme... Bref, une bonne étape au tarif raisonnable entre LA et le désert!
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Dilan, General Manager le 24 févr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us such a great score. We take great pride in our hotel and the amazing services we provide and we are so glad you enjoyed your stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. Kind Regards,

10/10 Excellent

Jana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and comfortable good for the price.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Michael

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Tijen

Les points forts : Propreté et personnel et service
This is a well managed property with wonderful staff. What needs improvement is the property iteself, it s old. It does n have an elevator and pool was not being maintained. But staff was quite helpful.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Bernard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you! again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 Bien

Hyunil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
?
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest,Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you! again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

Kristin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in staff was great.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you! again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 Satisfaisant

Desiree

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 Excellent

Joaquin

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you! again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 Horrible

Tara

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 Bien

Reford

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
When we checked in, we were given the option of first floor or second floor. We avoid stairs, so we chose the first floor. That was the wrong answer. It turns out the second floor is on the ground level, and the first floor is down a lot of stairs. So it goes.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 Excellent

Catriel Ignacio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good accessibility right on the historical route 66
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you! again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

Heidi

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great quality
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you! again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 Horrible

Sander

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Het hotel is vies en enorm gedateerd. Op de kamers ligt veel stof en roosters zijn in geen jaren schoongemaakt. Het ontbijt is enorm karig en het personeel is kortaf en onvriendelijk.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest,Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 Excellent

William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you! again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

Edith

Check in was very easy, and the clerk was very polite and knowledgeable
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you! again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

Janet lee

Good
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 Bien

Judy

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn Barstow, Guest Services le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you! for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you! again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

4/10 Médiocre

HItoshi

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Dear Guest, Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 Bien

Wendy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback.

10/10 Excellent

Edith

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
I absolutely love the fact that there’s a refrigerator and a microwave. Being on the road for long period of time. I’d like to just have a snack in my room and keep my drinks cold along with my medication‘s. Thank you for having these conveniences for us. It sure makes our trip worthwhile.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback.

8/10 Bien

Leticia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

David

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Route 66
Room accommodation was modern, bed was comfortable, and the food for breakfast prepared early. We would use this hotel again
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

Gary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was amazing
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

Rejean

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location was great.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good room
Decent room... clean and has what you need ....amenities related
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

Laurie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No problems
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 Horrible

Gregory

Les points faibles : Personnel et service
Cash deposit required
They require a cash deposit for anyone living in the local area. Even though my house is being renovated they would not bend on the stupid policy. I had to drive 30 minutes away to get a room in a quality hotel.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 Excellent

Rachel

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Baymont Inn & Suites Barstow Guest Services le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Barstow Historic Route 66. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.