Avis
7,2
Bien
7,2/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 1 mai 2024
Dear Guest Thank you for the fantastic feedback! We're thrilled that you enjoyed your stay and our breakfast. We can't wait to welcome you back!
10/10 Excellent
Nadine
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadine
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 22 avr. 2024
Dear Guest Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our modern amenities and experienced excellent customer service during your stay. We hope to welcome you back soon!
8/10 Bien
Shadei
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shadei
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 15 avr. 2024
Dear Guest Thank you for your stay with us. We look forward hosting you again at our property.
10/10 Excellent
Chloé
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chloé
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management Travelodge le 17 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Francois
5 nov. 2023
Francois
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Management Travelodge le 29 nov. 2023
Dear Guest Thank you for taking time to rate us. We are glad that your had a good stay at our hotel. We look forward hosting you again at our property.
10/10 Excellent
GENEVIÈVE
Voyage en famille
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité/prix
GENEVIÈVE
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 9 oct. 2023
Dear Guest Thank you for your stay with us. We are happy that you were satisfied with our hospitality. We look forward hosting you again at our property.
8/10 Bien
Stephan
Voyage en famille
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 12 sept. 2023
Dear Guest Thank you for taking a moment to share your experience on your stay at Travelodge. We are so pleased to hear you found everything to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
8/10 Bien
Marie-Claude
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie-Claude
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 3 août 2023
Dear GuestThank you so much for your wonderful review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us at our hotel. We hope you’ll visit us again soon.
8/10 Bien
Marie Eve
29 juil. 2023
Marie Eve
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 31 juil. 2023
Dear GuestThank you for choosing us for your stay. We are glad to hear that you were satisfied with your experience. We look forward to welcoming you back to Travelodge Downtown, Barrie in the near future
10/10 Excellent
Carol-Ann
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol-Ann
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 25 juil. 2023
Dear GuestThank you for taking the time to provide valuable feedback about our hotel. We apologize that your experience was less than ideal, and we hope you‘ll give us another chance to prove ourselves and stay with us again!
8/10 Bien
Guillaume
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guillaume
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management le 18 juil. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us on your stay. We look forward hosting you again at our property.
8/10 Bien
Mathieu, Repentigny
Voyage en famille
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mathieu
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 10 juil. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us on your stay. We look forward hosting you again at our property.
10/10 Excellent
Bruno
Voyage en famille
9 juil. 2023
Bruno
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 10 juil. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us on your stay. We look forward hosting you again at our property.
4/10 Médiocre
Nayta
7 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nayta
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Management le 10 juil. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us on your stay. We look forward hosting you again at our property.
10/10 Excellent
Michel
4 juin 2023
Michel
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Management le 6 juin 2023
Dear Guest Thank you for your feedback on your stay with us. We hope to hosting you again at our property.
8/10 Bien
Jacques, Terrebonne
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacques
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Management le 18 mai 2023
Dear guest Thank you for your feedback on your stay with us. I read that you were impressed with the cleanliness of the hotel. It had been a nice quiet place for you. We hope to host you again at our property!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prochaine fois, je ne book plus avec ce site
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
6/10 Satisfaisant
Mastercard
25 août 2021
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Mastercard
Séjour de 2 nuits en août 2021
6/10 Satisfaisant
Andre
18 août 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Hôtel en rénovation
Andre
Séjour de 1 nuit en août 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
3 août 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Take Care le 10 août 2021
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Take Care le 10 août 2021
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
4/10 Médiocre
Marie-kim
26 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie-kim
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Take Care le 10 août 2021
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
8/10 Bien
Jean-Philippe
Voyage d’affaires
16 nov. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jean-Philippe
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 sept. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
disgusting
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
8/10 Bien
Jean
16 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really nice weekend
Jean
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Travelodge le 26 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Florentin
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacances
Florentin
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Travelodge le 26 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
OL, Montréal
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
OL
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Travelodge le 26 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Nathalie
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathalie
Séjour de 1 nuit en août 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires, Voyage en couple
4 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 août 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Gérald
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gérald
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
6/10 Satisfaisant
Trent
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Trent
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Gabriela
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gabriela
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Karen
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Karen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Angela
24 mai 2024
Angela
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Scott
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 24 mai 2024
Dear Guest Thank you for your stay with us. We look forward hosting you again at our property.
4/10 Médiocre
Bill
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Bill
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management le 24 mai 2024
Dear GuestThank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience. We would like to understand what happened and assist you further. Please contact us directly so we can address your concerns.We hope to have the opportunity to better serve you in the future.
2/10 Horrible
Sara
22 mai 2024
Sara
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Michelle
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 23 mai 2024
Dear Guest Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our hotel to be good value for the price. We appreciate your patronage and hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Kayla
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 23 mai 2024
Dear Guest Thank you for your loyalty and for choosing to stay with us whenever you visit Barrie. We truly appreciate your continued support and look forward to welcoming you back on your next trip.
8/10 Bien
Shashi
21 mai 2024
Shashi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management Travelodge le 21 mai 2024
Dear Guest Thank you for your amazing feedback, we look forward hosting you again at our property.
6/10 Satisfaisant
Roman
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roman
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management Travelodge le 20 mai 2024
Dear Guest Thank you for bringing this to our attention. We'll address the issue promptly. We look forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
Kathleen
20 mai 2024
Kathleen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management Travelodge le 20 mai 2024
Dear Guest Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our modern amenities and experienced excellent customer service during your stay. We hope to welcome you back soon!
6/10 Satisfaisant
Mike
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Mike
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management Travelodge le 20 mai 2024
Dear Guest, Thank you for bringing this to our attention. We'll address the issue promptly. We look forward to your next stay with us.
2/10 Horrible
Lori
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Lori
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management le 24 mai 2024
Dear GuestThank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the disturbances and inconveniences you encountered during your stay. Your feedback about the noise, smoking area, and room amenities is very concerning, and we will address these issues with our team immediately.We regret that we did not meet your expectations and hope you will consider giving us another chance to provide a better experience.
8/10 Bien
John
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
John
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management Travelodge le 20 mai 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback! We’re glad to hear you enjoyed the stay. We look forward to welcoming you back!
6/10 Satisfaisant
Guileano, Arthur
Voyage d’affaires
18 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Guileano
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management Travelodge le 19 mai 2024
Dear Guest, Thank you for bringing this to our attention. We'll address the issue promptly. We look forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
Robert
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management Travelodge le 19 mai 2024
Dear Guest Thank you for bringing this to our attention. We'll address the issue promptly. We look forward to your next stay with us.