Coin salon dans le hall

Avis sur Bardu Hotell

3 out of 5
Bardu Hotell
1 Toftakerlia, Bardu, Troms

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 9 avis sur 42." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 11 avis sur 42." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 14 avis sur 42." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 42." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 42." "

7,4/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Geen hotel maar Motel
Simpel ontbijt. Infrastructuur verwaarloosd. Simpele kleine kamer.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Jørn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Jørn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2023

10/10 Excellent

Andreas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service innstilt
Superserie med frokost og kveldsmat, betjeningen var profesjonelle og ekstremt service innstilt. Her har mange større hotell pg resepsjon noe å lære
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
slitt hotell men god seng
Slitt hotell men bra seng. Dusjen var ikke grei med et dusjforhenge som ikke når til gulvet men flagrer og klistrer seg mot kroppen når du skrur på vannet. Kommer etter deg.... Fører til at man må ta det vekk og får vann over absolutt hele badet.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Ole

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Arne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Betjeningen var utrolig behjelpelig og vi følte oss virkelig ønsket❤️
Séjour de 1 nuit en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Slitt hotell, men ok renhold. Ikke vask i helga da vi var der. Resepsjonisten var ustelt og treg. Frokosten er i kjøleskap i gangen. Tørt brød, men ellers greit. Ikke noen grønnsaker, men porsjonspakket eple. Gangen lukter vondt. For dyrt i forhold til standarden!
Séjour de 3 nuits en mai 2022

4/10 Médiocre

Ragnar

Séjour de 2 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Knut Johan

Séjour de 2 nuits en mars 2022

8/10 Bien

Rune

Séjour de 1 nuit en août 2021

4/10 Médiocre

Kjell

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ikke bra!
Dette var ikke bra.. og prisen var rett og slett ikke i trå med kvaliteten! Og frokosten…… den var tragisk!
Séjour de 1 nuit en août 2021

6/10 Satisfaisant

Miguel

Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2021

6/10 Satisfaisant

Lars Fredrik

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2021

4/10 Médiocre

Knut Roar

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Treg innskjekking. Lite trivelig betjening. Dårlig rrnhokd
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
enkelt og greit hotell
Enkelt og greit hotell. Ubetjent frokost som består av diverse porsjonerte deler i et kjøleskap i enden av korridoren. Kaffe og andre varme drikker tilgjengelige der hele døgnet. Ubetjent utsjekkking også. Rolig.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

8/10 Bien

Gunn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mat og drikke
God mat selv om det var korona-tider og frokosten var forsvarlig innpakket til hver enkelt. Spiste en god middag på hotellet.
Séjour de 1 nuit en juin 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021

10/10 Excellent

Pål

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021

8/10 Bien

Hildegunn

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bardu hotell
Gammelt og litt slitt, men store romslige rom, hyggelig betjening, gratis parkering rett på utsiden og gode senger. Hvis vi skal til Bardu igjen kunne vi ha valgt det samme hotellet.
Séjour de 1 nuit en mai 2021

6/10 Satisfaisant

Stig

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2021

8/10 Bien

Thor William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Selv om at vi er inne i en pandemi så var frokosten alt for enkel. Ellers bar hotellet preg av at det var nedslitt og renhåld var ikke optimalt.
Séjour de 4 nuits en décembre 2020

10/10 Excellent

Jan Ole

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ok hotell
Séjour de 1 nuit en octobre 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

4/10 Médiocre

Geir Olav

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2020

6/10 Satisfaisant

Joakim

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2020

8/10 Bien

Odd Per

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
80 talls
Hotellet er utdatert og dyrt for 80talls tilstanden.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

6/10 Satisfaisant

Tommy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

10/10 Excellent

Jorun

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott besøk og middagen i Storgammen var fantastis
Séjour de 1 nuit en juin 2020

6/10 Satisfaisant

Birgit

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2020

8/10 Bien

Merete Jakobsen

Les points forts : Propreté et personnel et service
Trenger en oppussing.
Hotellet er gammelt og slit noe som gir et dårlig inntrykk. Frokosten helt ordinær. Grei service.
Séjour de 2 nuits en février 2020

2/10 Horrible

Torfinn

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
never more
Séjour de 9 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Resepsjonen le 27 déc. 2019
Takk for din gode tilbakemelding, og velkommen tilbake :)

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Expedia collected payment for hotel but the hotel also charged for accommodation. Contacted them, they admitted I had been charged twice, collected bank account details but never refunded the money
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Manager le 4 juil. 2019
Hi! We are so sorry for the mistake of charging you twice. It should never happen. Our accountant had some problems of transfer the money, since it had to be sendt outside Europe. But it was finally sendt the 19th of June. Again; we are so sorry for the mistake and that you had to wait to get paid back.

8/10 Bien

Lorenz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2018