Avis sur Hyatt Regency Barcelona Tower
Hyatt Regency Barcelona Tower
Gran Via 144, L'Hospitalet de Llobregat
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alex Moragues Quality Manager le 2 févr. 2024
Thank you very much for having taken a few minutes of your time to provide your valuable feedback relating your stay with us. At the Hyatt Regency Barcelona Tower, our aim is to exceed the expectations of our guests. It is most inspiring for all members of our team, to know that we succeeded in our effort and you were satisfied. Thanking you again for your time, I look forward to hearing from you soon.Best regards,Alexandre MoraguesQuality Manager
6/10 Satisfaisant
Fabrice
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Fabrice
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Alex Moragues Quality Manager le 2 févr. 2024
Dear Fabrice,Thank you very much for having taken a few minutes of your time to provide your valuable feedback relating your stay with us. At the Hyatt Regency Barcelona Tower, our aim is to exceed the expectations of our guests. It is most inspiring for all members of our team, to know that we succeeded in our effort and you were satisfied. Thanking you again for your time, I look forward to hearing from you soon and improving on the service delivered.Best regards,
10/10 Excellent
CHRISTIAN
3 janv. 2024
CHRISTIAN
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Alex Moragues Quality Manager le 2 févr. 2024
Dear Christian,Thank you very much for having taken a few minutes of your time to provide your valuable feedback relating your stay with us. At the Hyatt Regency Barcelona Tower, our aim is to exceed the expectations of our guests. It is most inspiring for all members of our team, to know that we succeeded in our effort and you were satisfied. Thanking you again for your time, I look forward to hearing from you soon.Best regards,
10/10 Excellent
David
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 25 déc. 2023
Dear David,We appreciate that you have taken the time to rate your experience at Hyatt Regency Barcelona Tower. It is an enormous pleasure to see that we fully met your expectations and that you had a pleasant holiday.Looking forward to seeing you again soon, we send you our warmest regards.Sincerely,Paula CastellàDuty Manager
10/10 Excellent
david
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
david
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 25 déc. 2023
Apreciado David,Muchas gracias por su visita y por valorarnos con la mejor puntuación! Nos ha alegrado el día saber que cumplimos a la perfección con lo esperado y esperamos tener el placer de volver a verle de nuevo en una futura ocasión.Atentamente,Paula CastellàDuty Manager
8/10 Bien
KHALID
10 oct. 2023
KHALID
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 27 nov. 2023
Dear Khalid,Thank you very much for taking the time to rate your stay at Hyatt Regency Barcelona Tower. We are glad to know that you had a pleasant stay among us and we look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Paula CastellàDuty Manager
10/10 Excellent
Nathalie
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 29 sept. 2023
Dear Nathalie,Thank you very much for your loyalty and trust by choosing Hyatt Regency Barcelona Tower and for rating us with 5 stars.It has been a great pleasure to assist you during your visit and we look forward to seeing you again soon.Warm regards,Paula CastellàDuty Manager
10/10 Excellent
SARAH
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SARAH
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 31 août 2023
Dear Sarah,On behalf of the entire team that strives daily to achieve your satisfaction, we thank you for your wonderful rating of the hotel. We are happy to know that you enjoyed your stay and we can not wait to welcome you again on another occasion.Best regards,Paula CastellàDuty Manager
6/10 Satisfaisant
JEAN-PIERRE, CANNES LA BOCCA
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
JEAN-PIERRE
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 25 août 2023
Cher Jean-Pierre,Merci beaucoup pour votre commentaire et votre évaluation.Nous sommes désolés de savoir que l'entretien du mobilier ne s'est pas déroulé dans de bonnes conditions, nous nous efforçons de maintenir nos installations dans le meilleur état possible et nous sommes déçus que cela n'ait pas été le cas à cette occasion.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour à Barcelone et n'hésitez pas à nous contacter pour tout ce dont vous pourriez avoir besoin.Cordialement,Paula CastellàDuty ManagerHyatt Regency Barcelona Tower
10/10 Excellent
Rita
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 25 août 2023
Chère Rita,Merci beaucoup pour vos commentaires.Nous sommes fiers de savoir que nous avons été à la hauteur de vos attentes et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Bien cordialement,Paula CastellàDuty ManagerHyatt Regency Barcelona Tower
6/10 Satisfaisant
Hugo
Voyage en couple
13 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugo
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 25 août 2023
Cher Hugo,Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de vos précieux commentaires sur votre récent séjour chez nous. Nous apprécions grandement votre avis pour le processus d'amélioration continue et comme base pour rendre le séjour de nos clients plus agréable à chaque fois.Nous espérons vous revoir bientôt et vous offrir une meilleure expérience.Cordialement,Paula CastellàDuty ManagerHyatt Regency Barcelona Tower
10/10 Excellent
CHRISTIAN
12 août 2023
CHRISTIAN
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 5 sept. 2023
Dear Christian,Thank you very much for your loyalty and trust by choosing Hyatt Regency Barcelona Tower and for taking the time to rate your experience.It is very satisfactory to know that you had an amazing experience among us and enjoyed your holidays.We look forward to welcoming you again in a near future and send you our best regards.Sincerely,Paula CastellàDuty ManagerHyatt Regency Barcelona Tower
10/10 Excellent
Alexia
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexia
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 25 août 2023
Dear Alexia,First of all, thank you for taking the time to rate your experience at our hotel. We are really happy to know that you had an amazing stay among us and we would love to welcome you again very soon.We remain at your entire disposal.Best wishes,Paula CastellàDuty ManagerHyatt Regency Barcelona Tower
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 25 août 2023
Apreciado Daniel,Muchas gracias por su visita y por la magnífica puntuación de su experiencia. Nos complace saber que hemos cumplido a la perfección con sus necesidades y esperamos tener la ocasión de volver a saludarle pronto.Quedamos a su entera disposición para cualquier cosa que pueda necesitar y le mandamos un cordial saludo.Atentamente,Paula CastellàDuty ManagerHyatt Regency Barcelona Tower
8/10 Bien
ghislaine
28 juil. 2023
ghislaine
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 29 juil. 2023
Dear ghislaine,We appreciate that you have taken the time to rate your stay at our hotel. At Hyatt Regency Barcelona Tower we place great value on the scores of our guests.Looking forward to receiving you again on your next trip to Barcelona, I remain at your disposal and send you my warmest greetings. Paula CastellàDuty ManagerHyatt Regency Barcelona Tower
10/10 Excellent
Sarra
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique
Sarra
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 30 juin 2023
Cher client, Merci d’avoir apprécié votre séjour à l’hôtel Hyatt Regency Barcelona Tower. Nous sommes heureux que vous ayez eu une excellente expérience et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir bientôt.Bien cordialement,Paula CastellàDuty ManagerHyatt Regency Barcelona Tower
8/10 Bien
Michel
Voyage en famille
2 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michel
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Hyatt Regency Barcelona Tower le 30 juin 2023
Cher client,Merci beaucoup d'avoir pris quelques minutes de votre temps pour partager vos commentaires concernant votre séjour chez nous. Nous sommes heureux de savoir que votre visite a été agréable et nous espérons vous revoir bientôt avec nous.Cordialement,Paula CastellàDuty ManagerHyatt Regency Barcelona Tower
8/10 Bien
Jean Louis
Voyage en famille
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Louis
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 31 déc. 2022
Dear Jean Louis,Thank you very much for your comments and rating. Looking forward to welcome you back again in our hotel.Regards,
10/10 Excellent
FABRICE
Voyage en famille
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
FABRICE
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 22 sept. 2022
Cher Fabrice,Nous vous remercions de votre évaluation, et de nous avoir fait part de votre expérience au Hyatt Regency Barcelona Tower. Nous apprécions les commentaires de nos clients, et nous sommes heureux que votre séjour vous ait satisfait. Toute l'équipe de l'hôtel se tient prête à vous accueillir à nouveau !Avec nos meilleures salutations,
10/10 Excellent
Ayoub
Voyage en famille
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ayoub
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 18 août 2022
Dear Ayoub,
Thank you very much for your rating.
Looking forward to welcome you back soon in our hotel.
Regards
8/10 Bien
Lorenzo
28 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorenzo
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
FLORIAN
Voyage d’affaires
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Barcelone
FLORIAN
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 10 juil. 2022
Cher Florian,
Nous vous remercions sincèrement de vos commentaires, et nous sommes ravis que votre séjour chez nous vous ait satisfait. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau !
Cordialement,
8/10 Bien
Mickael
7 juin 2022
Mickael
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 18 juin 2022
Dear Mickael
Thank you very much for your comments.
Looking forward to welcome you soon in Barcelona.
Regards
10/10 Excellent
Frédéric
7 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frédéric
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Cynthia
31 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 18 juin 2022
Dear Cynthia,
Thank you very much for your comments.
Looking forward to welcome you soon in Barcelona.
Regards
10/10 Excellent
CLAUDE
Voyage en groupe
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bel hôtel
CLAUDE
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 25 mai 2022
Dear Claude,
Thank you very much for your rating and nice words.
Looking forward to welcome you soon in Barcelona.
Regards
2/10 Horrible
Francis
8 mai 2022
Francis
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 25 mai 2022
Dear Francis,
Thank you very much for your comment
I am very sorry that your experience was not up to your expectations.
I hope we will have again the chance to host and impress with our best services.
Looking forward to welcome you again soon.
Regards
8/10 Bien
Angélique
18 avr. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Angélique
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 28 avr. 2022
Cher Angelique,
Merci beaucoup pour vos commentaires.
Au plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt.
Salutations
8/10 Bien
LINDA
Voyage d’affaires
6 avr. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
LINDA
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 9 mai 2022
Dear Linda,
Thank you very much for your comments and rating.
Looking forward to welcome you soon in Barcelona.
Regards
10/10 Excellent
Soukiena
2 avr. 2022
Soukiena
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 9 mai 2022
Dear Guest,
Thank you very much for your comments and rating.
Looking forward to welcome you soon in Barcelona.
Regards
6/10 Satisfaisant
Farid
21 mars 2022
Farid
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 9 mai 2022
Dear Farid,
Thank you very much for your rating.
Looking forward to welcome you soon in Barcelona.
Regards
10/10 Excellent
FRANCOIS
Voyage en famille
24 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel sympa
FRANCOIS
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 15 févr. 2022
Cher Client,
Nous vous remercions sincèrement de vos commentaires, et nous sommes ravis que votre séjour chez nous vous ait satisfait. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau !
Cordialement,
10/10 Excellent
Dadulilan Mana Lopes
Voyage en couple
14 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dadulilan Mana Lopes
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 14 janv. 2022
Cher Mana,
Nous vous remercions de votre évaluation, et de nous avoir fait part de votre expérience au Hyatt Regency Barcelona Tower. Nous apprécions les commentaires de nos clients, et nous sommes heureux que votre séjour vous ait satisfait. Toute l'équipe de l'hôtel se tient prête à vous accueillir à nouveau !
Avec nos meilleures salutations,
Alberto Falsetta
Director of Operations
Hyatt Regency Barcelona Tower
10/10 Excellent
Aimeric
2 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
Aimeric
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 11 janv. 2022
Dear Aimeric,
Thank you very much for your rating.
Looking forward to welcome you again soon in Barcelona
Regards
10/10 Excellent
Gregor
2 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gregor
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 11 janv. 2022
Dear Gregor,
Thank you very much for your rating.
Looking forward to welcome you again soon in Barcelona
Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel mais détails à améliorer.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Alberto Falsetta, Director of Operations le 11 janv. 2022
Cher Madame, Monsieur,
Nous vous remercions sincèrement de vos commentaires, et nous sommes ravis que votre séjour chez nous vous ait satisfait. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau !
Cordialement,
10/10 Excellent
christophe
Voyage en famille
17 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
christophe
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Assia
Voyage en couple
5 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Assia
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Guzmán Muela General Manager le 6 sept. 2019
Dear guest,
Thank you very much for having taken a few minutes of your time to provide your valuable feedback relating to your stay with us.
At the Hotel Hesperia Tower, our aim is to exceed the expectations of our guests. It is most inspiring for all members of our team, to know that we succeeded in our effort and you were satisfied.
Thanking you again for your time, I look forward to hearing from you soon.
Kind regards,
Guzmán Muela
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Guzmán Muela General Manager le 28 août 2019
Dear guest,
Thank you very much for having taken a few minutes of your time to provide your valuable feedback relating to your stay with us.
At the Hotel Hesperia Tower, our aim is to exceed the expectations of our guests. It is most inspiring for all members of our team, to know that we succeeded in our effort and you were satisfied.
Thanking you again for your time, I look forward to hearing from you soon.
Kind regards,
Guzmán Muela
General Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 août 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Guzmán Muela General Manager le 28 août 2019
Dear guest,
Thank you very much for having taken time to provide us with your valuable feedback on your recent stay with us. We highly value your opinion for process of continuous improvement and as a base for making our guests stay more enjoyable every time.
At the Hotel Hesperia Barcelona Tower, our aim is to exceed the expectations of our guests and we deeply regret when we do not achieve this. Please accept my most sincere apologies for the inconveniences caused.
Thanking you again for your time and comments, which we will take into consideration for our future reviews, I remain at your entire disposal and send you my best regards.
Cordially,
Guzmán Muela
General Manager
10/10 Excellent
Angelique, Montpellier
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angelique
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
10/10 Excellent
Christel
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait 3 étoiles.
Christel
Séjour de 4 nuits en mai 2019
8/10 Bien
FREDERIC
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FREDERIC
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de h le 3 mai 2019
Estimado cliente,
Muchas gracias por su tiempo y su puntuación.
En Hesperia Barcelona Tower ponemos en gran valor las puntuaciones de nuestros huéspedes.
Esperando poder recibirle de nuevo en su próximo viaje a Barcelona, quedo a su entera disposición y le envío mis más atentos saludos.
Josep María Serra
Director General
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de H le 3 mai 2019
Cher Client,
Je tiens à vous remercier très sincèrement d’avoir pris le temps de partager votre séjour à Hesperia Tower Barcelona avec nous. Au nom de tout l’hôtel, je regrette ne pas avoir réussi à vous satisfaire entièrement.
Notre hôtel se préoccupe de l’avis de ses clients. N’hésitez pas à nous contacter directement lors de votre prochaine visite.
J’espère avoir le plaisir de vous accueillir prochainement à l’hôtel Hesperia Tower Barcelona.
Josep Mª Serra
General Manager
8/10 Bien
Mariam
18 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mariam
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de h le 25 avr. 2019
Estimado cliente,
Muchas gracias por su tiempo y su puntuación.
En Hesperia Barcelona Tower ponemos en gran valor las puntuaciones de nuestros huéspedes.
Esperando poder recibirle de nuevo en su próximo viaje a Barcelona, quedo a su entera disposición y le envío mis más atentos saludos.
Josep María Serra
Director General
10/10 Excellent
AMADOU, PARIS
Voyage d’affaires, Voyage en couple
17 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AMADOU
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de h le 3 mai 2019
Estimado cliente,
Muchas gracias por su tiempo y comentarios.
En Hesperia Barcelona Tower ponemos en gran valor las opiniones de nuestros huéspedes y nos alegra enormemente que nuestro Hotel esté a la altura de sus expectativas.
Haré llegar sus comentarios a todo el personal del hotel, quienes estoy segura se sentirán muy orgullosos al conocer sus palabras.
Esperando poder recibirle de nuevo en su próximo viaje a Barcelona, quedo a su entera disposición y le envío mis más atentos saludos.
Josep María Serra
Director General
8/10 Bien
Yassin
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Yassin
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de h le 25 avr. 2019
Estimado cliente,
Muchas gracias por su tiempo y su puntuación.
En Hesperia Barcelona Tower ponemos en gran valor las puntuaciones de nuestros huéspedes.
Esperando poder recibirle de nuevo en su próximo viaje a Barcelona, quedo a su entera disposición y le envío mis más atentos saludos.
Josep María Serra
Director General