Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Team at H10 Montcada Boutique Hotel le 7 nov. 2023
We're delighted to hear that you loved the area where H10 Montcada Boutique Hotel is located. The Gothic Quarter of Barcelona is a captivating and historic neighborhood with a lot to offer in terms of culture, architecture, and dining. If you ever decide to return to Barcelona, we'd be happy to host you once again. Should you have any other feedback or comments to share, feel free to let us know.Best regards,
10/10 Excellent
Nicole
3 oct. 2023
Nicole
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Team at H10 Montcada Boutique Hotel le 7 nov. 2023
Thank you for such a wonderful review!It is going to be a pleasure to accommodate you again next time you visit Barcelona.
10/10 Excellent
Laetitia
Voyage en famille
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laetitia
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de L'équipe de l'H10 Montcada Boutique Hotel le 7 nov. 2023
Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis positif sur votre séjour à l'H10 Montcada Boutique Hotel. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié l'emplacement idéal de l'hôtel, la propreté des chambres, ainsi que le personnel aimable et serviable.Nous travaillons constamment pour offrir à nos clients une expérience exceptionnelle, et vos commentaires nous encouragent à poursuivre nos efforts. Si vous décidez de revenir à Barcelone, nous serions ravis de vous accueillir à nouveau.Cordialement,
10/10 Excellent
SOPHIE
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SOPHIE
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de L'équipe de l'Hôtel H10 Montcada Boutique le 30 août 2023
Cher Client,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez adoré votre séjour à l'Hôtel H10 Montcada. Il est agréable de savoir que vous avez apprécié notre emplacement central et pratique, ainsi que notre service de chambre impeccable. Vos compliments concernant notre brunch varié et délicieux ainsi que notre personnel attentionné nous font très plaisir.Nous sommes également heureux que vous ayez pu profiter de notre terrasse avec bar et vue magnifique, particulièrement au coucher de soleil. Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive. Si vous envisagez de revenir à Barcelone, nous serions ravis de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour mémorable.Cordialement,
8/10 Bien
Jean
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 15 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave us feedback regarding your stay with us.We really appreciate your great feedback and we do hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
STEPHANE
20 août 2022
STEPHANE
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
sandrine
Voyage en famille
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sandrine
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
OLIVIER
9 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OLIVIER
Séjour de 2 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
vincent
29 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vincent
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Paulo
Voyage d’affaires
21 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paulo
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
6/10 Satisfaisant
Céline
Voyage en famille
6 oct. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Céline
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
2/10 Horrible
DANIEL
3 avr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DANIEL
Séjour de 3 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Alain, Montreal
Voyage en couple
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 7 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en groupe
26 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarah
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Joan R- General Manager le 2 déc. 2019
Dear Sarah,
It is a real pleasure to know that your stay was very satisfactory. It is going to be a pleasure to accommodate you again.
Best regards,
8/10 Bien
Patrice
Voyage en groupe
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement de choix !
Patrice
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Florence
4 mai 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel bien situé mais bruyant
Florence
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2018
8/10 Bien
Martin
9 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Excellent séjour à Barcelone
Martin
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
10/10 Excellent
Not Provided
5 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not Provided
10/10 Excellent
Mathilde, Chevilly-Larue
25 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel bien situé
Mathilde
10/10 Excellent
Jerome, St Julien en Genevois
21 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent sejour. Je recommande cet hotel
Jerome
10/10 Excellent
claire
24 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
claire
10/10 Excellent
Mimi, Montréal
19 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au cœur de la ville, hôtel de charme accueillant
Mimi
8/10 Bien
cecile, nantes
3 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel central
cecile
6/10 Satisfaisant
Jalane, Rennes
16 févr. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jalane
10/10 Excellent
James, Tampa
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
David
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Michael John
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael John
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Wendy
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Rohn
23 avr. 2024
Rohn
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Nola
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nola
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 24 avr. 2024
Dear Nola,Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you enjoyed the location and your stay at our hotel. If you have any further comments or if there is anything we can do to make your next visit even better, please let us know. We look forward to welcoming you back in the future!Best regards,Victor JuantoGeneral Manager
4/10 Médiocre
Elisabeth
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Elisabeth
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 24 avr. 2024
Dear Elisabeth,We are sorry to hear that your experience fell short of your expectations. We appreciate your feedback regarding the room size and limited hours for the hot tub. Additionally, we understand that nearby construction can be disruptive, and we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. We will take your comments into consideration as we strive to improve our offerings and ensure a more comfortable experience for all our guests. If you have any further feedback or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly.Best regards,Victor JuantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Ruth
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Ruth,Thank you for your feedback! We are thrilled to hear that you found our staff, especially Enrique, to be accommodating, knowledgeable, and friendly. It is great to know that our location, situated between the Gothic and El Born areas and close to the metro, was perfect for your needs. We are delighted that you had a positive experience and we look forward to welcoming you back for another stay in the future!Warm regards,Victor JuantoGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Katie
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Katie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Katie,Thank you for sharing your feedback.We are glad to hear that you found the room clean and enjoyed our convenient location.We apologize for any misunderstanding regarding payment for additional services. We would like to clarify that certain amenities, such as cups for water and utensils, are indeed provided free of charge as part of our standard service. Additionally, amenities like complimentary bottled water and the Nespresso coffee machine are offered to enhance the comfort of our guests at no extra cost. We regret any confusion or inconvenience this may have caused and appreciate you bringing it to our attention. If you have any further concerns or require assistance, please don't hesitate to let us know.Best regards,Victor JuantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Andres
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andres
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Andrés,We are thrilled to hear that you had a great time at our hotel! It is wonderful that you enjoyed the view from our rooftop and that you found our service to be amazing. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back again in the future for another enjoyable stay! Warm regards,Victor JuantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Frederick
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Frederick,Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found the rooms to be well-appointed and comfortable, despite their smaller size compared to those in the US. If you have any other feedback or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We hope to welcome you back again in the future!Best regards,Victor JuantoGeneral Manager
8/10 Bien
PAYET
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
PAYET
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Payet,Thank you for sharing your feedback with us! We are thrilled to hear that you enjoyed our great location and found our team to be great. We are glad that you had a pleasant stay and found our hotel convenient for exploring the city. We appreciate your comment about the noise isolation from the street and will take it into consideration for future improvements. Overall, we are delighted that you had a great experience, and we hope to welcome you back again soon!Best regards,Victor JuantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Edwardo
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edwardo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 31 mars 2024
Thank your for your very kind 5 star review.We hope you will come back soon. Looking forward to your visit!
10/10 Excellent
seiko
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
seiko
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Seiko,Thank you for your message. It seems there might be some confusion as our hotel is located in Barcelona, not Madrid. However, we appreciate your feedback and hope you have a pleasant stay at the hotel you intended to review. If you ever plan to visit Barcelona in the future, we would be delighted to welcome you at our hotel.Best regards,Victor JuantoGeneral Manager
8/10 Bien
Larry
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Juanto General Manager le 16 mars 2024
Dear Larry,Thank you for choosing H10 Montcada Hotel for your stay in Barcelona!We are thrilled to hear that you had an outstanding experience during your time with us. Our team takes great pride in providing friendly and attentive service to all our guests, and it is wonderful to know that you found our staff to be traveler-centric and accommodating.We are also glad that you enjoyed our beautiful rooms and decor. Our central location indeed offers easy access to many attractions, and we are pleased to hear that you found it convenient for exploring the area on foot and accessing public transportation.Our terrace is a popular spot for relaxation and taking in the stunning views, and we are delighted that you had the opportunity to enjoy it during your stay.Thank you once again for your kind words. We look forward to welcoming you back to H10 Montcada Hotel for another outstanding experience in the future!Warm regards,Victor JuantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Patchara
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patchara
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 3 mars 2024
Thank you for giving us such an excellent score. We look forward to welcoming you back on your future visits to the city.
10/10 Excellent
Ricardo
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ricardo
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 3 mars 2024
Thank you for taking the time to send us your feedback, it is very important to us.We are glad to have such an excellent score from you. We do hope you will consider us your home when next in Barcelona. You are most welcome!
10/10 Excellent
Neelam Sanghera
15 févr. 2024
Neelam Sanghera
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 3 mars 2024
Many Thanks got your positive review.We look forward to welcoming you back on your future visits to the city.
8/10 Bien
Lore, Los Angeles
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Lore
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 6 févr. 2024
Thank you for sharing your experience at H10 Montcada. It's unfortunate to hear about the issue you encountered with the air conditioner during your stay. Each traveler's preferences and priorities may vary, so it is helpful to have different perspectives with this comparison and the colleagues from H10 Madison certainly do a great job. We hope you give us a new opportunity to improve your experience and make your next one more enjoyable. If you are planning to coming back, please do not hesitate to contact us directly so we can give you our best options for your stay.
8/10 Bien
Willem, HOOFDDORP
29 janv. 2024
Willem
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to see that you enjoyed your stay.Please, in case you have any another comment or suggestions do not hesitate to contact us. Your feedback is valuable to us as we strive to continually improve our services and facilities.Best regards,
10/10 Excellent
Carole
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carole
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto Hotel Manager le 4 févr. 2024
Dear Carole,Thank you for sharing your feedback about H10 Montcada Boutique Hotel. It is fantastic to hear that you enjoyed your stay and appreciated the updates, especially the rooftop bar. We strive to create a comfortable and modern atmosphere for our guests, and we're delighted that you had a positive experience.If you have any specific suggestions or highlights from your stay, feel free to share them. We're here to make your experience the best it can be!Warm regards,Victor JuantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Andrea
22 janv. 2024
Andrea
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 6 févr. 2024
Thank you for taking the time to send us your feedback, it is very important to us.We are looking forward to seeing you in the future so we can continue offering you excellent service.
10/10 Excellent
MINORU
20 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
MINORU
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 6 févr. 2024
Thank your for your very kind 5 star review.Certainly, we are looking forward to accommodating you again.
10/10 Excellent
Luiz Rodrigo
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luiz Rodrigo
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 6 févr. 2024
Thank you very much for your lovely review and for choosing to stay with usWe hope to have the pleasure of welcoming you back soon, and please do not hesitate to let us know if there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable.
10/10 Excellent
Arnaldo Jorge
12 janv. 2024
Arnaldo Jorge
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 janv. 2024
Thank you for taking the time to send us your feedback, it is very important to us.Thank you for giving us such an excellent score. We hope to welcome you back soon for another pleasant experience.