Vue depuis l’hébergement

Avis sur H10 Montcada Boutique Hotel

3 out of 5
H10 Montcada Boutique Hotel
Via Laietana 24, Barcelona

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 679 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 247 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 56 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 12 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 1003." "

9,4/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,4/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Genevieve

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the area where the hotel is located
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Team at H10 Montcada Boutique Hotel le 7 nov. 2023
We're delighted to hear that you loved the area where H10 Montcada Boutique Hotel is located. The Gothic Quarter of Barcelona is a captivating and historic neighborhood with a lot to offer in terms of culture, architecture, and dining. If you ever decide to return to Barcelona, we'd be happy to host you once again. Should you have any other feedback or comments to share, feel free to let us know.Best regards,

10/10 Excellent

Nicole

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Team at H10 Montcada Boutique Hotel le 7 nov. 2023
Thank you for such a wonderful review!It is going to be a pleasure to accommodate you again next time you visit Barcelona.

10/10 Excellent

Laetitia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hôtel avec un emplacement idéal dans la ville, proche de la station de métro Jaume, à 10 mn de la Plaça Catalunya ou du Port. Le personnel est serviable et très aimable. Les chambre sont calmes, propres et modernes.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de L'équipe de l'H10 Montcada Boutique Hotel le 7 nov. 2023
Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis positif sur votre séjour à l'H10 Montcada Boutique Hotel. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié l'emplacement idéal de l'hôtel, la propreté des chambres, ainsi que le personnel aimable et serviable.Nous travaillons constamment pour offrir à nos clients une expérience exceptionnelle, et vos commentaires nous encouragent à poursuivre nos efforts. Si vous décidez de revenir à Barcelone, nous serions ravis de vous accueillir à nouveau.Cordialement,

10/10 Excellent

SOPHIE

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J'ai adoré mon séjour à L'hôtel H10 Montcada. Très bien situé, transports à côté, mais on peut faire tout à pied également. Le service chambre impeccable. Le brunch délicieux et varié. Le personnel au petit soin, vraiment rien à redire. Une terrasse avec un bar et une vue magnifique surtout au coucher de soleil, à ne pas manquer !
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de L'équipe de l'Hôtel H10 Montcada Boutique le 30 août 2023
Cher Client,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez adoré votre séjour à l'Hôtel H10 Montcada. Il est agréable de savoir que vous avez apprécié notre emplacement central et pratique, ainsi que notre service de chambre impeccable. Vos compliments concernant notre brunch varié et délicieux ainsi que notre personnel attentionné nous font très plaisir.Nous sommes également heureux que vous ayez pu profiter de notre terrasse avec bar et vue magnifique, particulièrement au coucher de soleil. Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive. Si vous envisagez de revenir à Barcelone, nous serions ravis de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour mémorable.Cordialement,

8/10 Bien

Jean

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien mais bruyant.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 15 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave us feedback regarding your stay with us.We really appreciate your great feedback and we do hope to see you again soon.

4/10 Médiocre

STEPHANE

Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 Excellent

sandrine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel top, les chambres sont confortables, nous en avions 3 différentes mais la 310 est top en grandeur même si pas de vue particulière
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

OLIVIER

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel en plein centre très bien placé et bien isolé malgré l’agitation du centre ville le système de 2 fentres a double vitrage fonctionne bien Chambre spacieuse pour un centre ville ne vous attendez pas à de grands espaces et petit déjeuner excellent
Séjour de 2 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

vincent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour au h10. Rooftop avec jacuzzi vraiment appréciable et de bonnes prestations dans cet hôtel (accueil petit déjeuner arrivée départ ...) Je recommande ! Petit bémol les portes qui claquent qui résonnent
Séjour de 3 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Paulo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon emplacement proche centre, commerces et restaurants. Personnel compétent et accueillant Je recommande
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

6/10 Satisfaisant

Céline

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons été relogé sans cet hôtel car notre premier choix a été fermé pour peu de fréquentation. Ce deuxième hôtel est bien placé
Séjour de 3 nuits en octobre 2020

2/10 Horrible

DANIEL

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Alain, Montreal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sis à la frontière entre El Born et le quartier gothique. À pied à 30 minutes de la Sagrada Familia ou de la Casa Milia et à 1 heure à pied du Parc Guillaume. À côté du métro Jaume Service excellent par des gens sympathiques. Belles petites attentions en chambre. Le vin au Bar n’est pas à un prix exagéré
Séjour de 7 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Sarah

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Joan R- General Manager le 2 déc. 2019
Dear Sarah, It is a real pleasure to know that your stay was very satisfactory.  It is going to be a pleasure to accommodate you again. Best regards,

8/10 Bien

Patrice

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement de choix !
Super emplacement dans le quartier gothique ! Comme il faut s’y attendre .. bruyant pour les chambres situées au 1er étage ... demandez des chambres aux étages supérieures ... chambre petite mais confortable et fonctionnelle ...bel accueil, bon service, belle terrasse sur le toit avec une vue magnifique !
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Florence

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel bien situé mais bruyant
Hôtel très bien situé mais un peu bruyant Hôtel situé au dessus d’une bouche de métro et très bruyant même en étant en étage .

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant situé dans centre historique, proche du port, de la plage et des transports pour les visites.
Séjour de 4 nuits en février 2018

8/10 Bien

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Excellent séjour à Barcelone
Bel hôtel de type Boutique-Hôtel en plein coeur de Barcelone. Personnel courtois, bon petit-déjeuner, très belle terrasse et bar au toit avec une vue magnifique. Chambres petites mais très jolies. Fenêtres des chambres bien insonorisées. Le seul bémol est le confort du matelas...
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

10/10 Excellent

Not Provided

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Mathilde, Chevilly-Larue

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel bien situé
Super hôtel, personnel accueillant et serviable. Le petit déjeuner est assez complet (salé chaud/froid, sucré et fruits frais). Belle vue sur Barcelone depuis le roof top où se trouve un bar, petite salle de fitness et jacuzzi. Chambre peu lumineuse donnant sur une cour intérieure (ce qui limite le bruit) mais très confortable et bien équipée. Notre chambre était située au 2e étage, nous ressentions légèrement les vibrations du métro sans que cela ne nous dérange pour dormir. L'hotel est situé à deux pas du métro L4 arret Jaume I entre les quartiers du Bari Gothic, El Born et la Ribera. Idéalement situé pour visiter la vieille ville à pieds ainsi que les principaux points d'intérêts via le métro. Proche de la place de Catalunya avec sa fameuse rue "La Rambla" et le marché couvert de "La Boqueria". L'accès au port et aux plages se fait assez facilement.

10/10 Excellent

Jerome, St Julien en Genevois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent sejour. Je recommande cet hotel
Excellent sejour. Je recommande cet hotel

10/10 Excellent

claire

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Mimi, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au cœur de la ville, hôtel de charme accueillant
Cet hôtel jouxte 3 quartiers Ghotic, Born, Ribera qu'on découvre avec bonheur. En face du métro Jaume. À distance de marche du Palais de la musique. La différence avec d'autres hôtels fréquentés: la serviabilité du personnel. Merci encore. Et que dire du copieux petit déjeûner!

8/10 Bien

cecile, nantes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel central
Accueil tres agréable, personnel souriant. Bémol : la chambre tres petite, pas de place pour poser une valise et sans vue sur lexterieur, seulement une fenetre sur une cour sombre. Avantage, pas de bruit de la rue tres passante. Petit déjeuner au top !!!

6/10 Satisfaisant

Jalane, Rennes

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel très bien situé, personnel très serviable et souriant, propreté, petit déjeuner et équipements spa, sportifs et détente excellents... Un bémol tout de même concernant certaines chambres (environ trois par étages) avec une fenêtre ouvrant dans un patio couvert d'une verrière - donc sans possibilité d'aérer et de faire rentrer de l'air frais... Le chauffage était très mal réglé, difficile de trouver le sommeil dans une chambre très surchauffée (pas loin de 30°C jour et nuit) avec climatisation impossible car en Février ou en panne le mystère reste entier (malgré plusieurs requêtes auprès du personnel à l'accueil et chargé de la technique)... Bilan : le manque de sommeil était bien là et toujours là au bout de 4 nuits passées très très très au chaud... TROP! Après échange dans l'ascenseur avec des clients ayant une fenêtre donnant sur de l'air frais, le vrai, même bilan de leur côté malgré tout...

10/10 Excellent

James, Tampa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and service is excellent!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Michael John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is in a convenient location for walking around the La Rambla area and is opposite the Jaume I metro station. We used the Aerobus from the airport which is a great service and stops less than 10 minutes walk from the hotel. The hotel staff are excellent - friendly, welcoming and very helpful. The room on the 7th floor was very clean and well equipped and had Rituals gels and lotions, The views both from the room and the rooftop bar were amazing. The only slight issue was the unusual lack of hot water in the morning on our last day. This was our 2nd visit and we would definitely come back.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Wendy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was amazing. Everybody working at the front desk was very friendly and helpful. They offered complementery coffee, proseco and some sweets at check in. Everything was clean. Location was great. You can walk to La rambla from there. Roof took was great as well. Room was very comfortable. If i go back to Barcelona I would probably stay again
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Rohn

Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Nola

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location. Great hotel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 24 avr. 2024
Dear Nola,Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you enjoyed the location and your stay at our hotel. If you have any further comments or if there is anything we can do to make your next visit even better, please let us know. We look forward to welcoming you back in the future!Best regards,Victor JuantoGeneral Manager

4/10 Médiocre

Elisabeth

Les points faibles : Propreté
Room was really small, hot tub hours limited, lots of construction around the hotel. Not worth the money
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 24 avr. 2024
Dear Elisabeth,We are sorry to hear that your experience fell short of your expectations. We appreciate your feedback regarding the room size and limited hours for the hot tub. Additionally, we understand that nearby construction can be disruptive, and we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. We will take your comments into consideration as we strive to improve our offerings and ensure a more comfortable experience for all our guests. If you have any further feedback or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly.Best regards,Victor JuantoGeneral Manager

10/10 Excellent

Ruth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was so accommodating, knowledgeable and friendly (especially Enrique)! The location was perfect as it was close to the metro and in between Gothic and El Born areas! Definitely would stay here afai!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Ruth,Thank you for your feedback! We are thrilled to hear that you found our staff, especially Enrique, to be accommodating, knowledgeable, and friendly. It is great to know that our location, situated between the Gothic and El Born areas and close to the metro, was perfect for your needs. We are delighted that you had a positive experience and we look forward to welcoming you back for another stay in the future!Warm regards,Victor JuantoGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Katie

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
There were no cups in the room for water, if you asked for cups or utensils you would have to pay for room service even though they r simple things… the room was clean and great location
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Katie,Thank you for sharing your feedback.We are glad to hear that you found the room clean and enjoyed our convenient location.We apologize for any misunderstanding regarding payment for additional services. We would like to clarify that certain amenities, such as cups for water and utensils, are indeed provided free of charge as part of our standard service. Additionally, amenities like complimentary bottled water and the Nespresso coffee machine are offered to enhance the comfort of our guests at no extra cost. We regret any confusion or inconvenience this may have caused and appreciate you bringing it to our attention. If you have any further concerns or require assistance, please don't hesitate to let us know.Best regards,Victor JuantoGeneral Manager

10/10 Excellent

Andres

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a great time here. Rooftop has a wonderful view, and overall service was amazing.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Andrés,We are thrilled to hear that you had a great time at our hotel! It is wonderful that you enjoyed the view from our rooftop and that you found our service to be amazing. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back again in the future for another enjoyable stay! Warm regards,Victor JuantoGeneral Manager

10/10 Excellent

Frederick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel. Well appointed. Rooms are smaller than US. Beds are comfortable!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Frederick,Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found the rooms to be well-appointed and comfortable, despite their smaller size compared to those in the US. If you have any other feedback or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We hope to welcome you back again in the future!Best regards,Victor JuantoGeneral Manager

8/10 Bien

PAYET

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Great location and great team! Very pleasant stay - A really nice city hotel close to many touristic points of interest !! Easy accces to key points and airport ! The only point would be on the windows on the room that isolate not enough from street noises, espcially when on first floor! But overall great!!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Payet,Thank you for sharing your feedback with us! We are thrilled to hear that you enjoyed our great location and found our team to be great. We are glad that you had a pleasant stay and found our hotel convenient for exploring the city. We appreciate your comment about the noise isolation from the street and will take it into consideration for future improvements. Overall, we are delighted that you had a great experience, and we hope to welcome you back again soon!Best regards,Victor JuantoGeneral Manager

10/10 Excellent

Edwardo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 31 mars 2024
Thank your for your very kind 5 star review.We hope you will come back soon. Looking forward to your visit!

10/10 Excellent

seiko

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was very centrally located near restaurants and walkable to many sites of interest including the Prado Museum and the Reina Sophia Museum. The staff were very helpful, especially Mariano when we had problems with our flights, one of which was cancelled abruptly due to a Lufthansa strike. The rooms were very spacious and had a separate bathroom which was large. We were in a basic deluxe room.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 avr. 2024
Dear Seiko,Thank you for your message. It seems there might be some confusion as our hotel is located in Barcelona, not Madrid. However, we appreciate your feedback and hope you have a pleasant stay at the hotel you intended to review. If you ever plan to visit Barcelona in the future, we would be delighted to welcome you at our hotel.Best regards,Victor JuantoGeneral Manager

8/10 Bien

Larry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall my stay was outstanding. The location was perfect for experiencing this are on foot. The metro’s/subway was within a block of the hotel that allowed me to get to the famous sites. The terrace was nice to see the sun set, relax, and have a glass of wine after walking around all day. Gothic area does not sleep so after a rest back out for a late Tapas dinner.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Juanto General Manager le 16 mars 2024
Dear Larry,Thank you for choosing H10 Montcada Hotel for your stay in Barcelona!We are thrilled to hear that you had an outstanding experience during your time with us. Our team takes great pride in providing friendly and attentive service to all our guests, and it is wonderful to know that you found our staff to be traveler-centric and accommodating.We are also glad that you enjoyed our beautiful rooms and decor. Our central location indeed offers easy access to many attractions, and we are pleased to hear that you found it convenient for exploring the area on foot and accessing public transportation.Our terrace is a popular spot for relaxation and taking in the stunning views, and we are delighted that you had the opportunity to enjoy it during your stay.Thank you once again for your kind words. We look forward to welcoming you back to H10 Montcada Hotel for another outstanding experience in the future!Warm regards,Victor JuantoGeneral Manager

10/10 Excellent

Patchara

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 3 mars 2024
Thank you for giving us such an excellent score. We look forward to welcoming you back on your future visits to the city.

10/10 Excellent

Ricardo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 3 mars 2024
Thank you for taking the time to send us your feedback, it is very important to us.We are glad to have such an excellent score from you. We do hope you will consider us your home when next in Barcelona. You are most welcome!

10/10 Excellent

Neelam Sanghera

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 3 mars 2024
Many Thanks got your positive review.We look forward to welcoming you back on your future visits to the city.

8/10 Bien

Lore, Los Angeles

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
good hotel. the problem was the air conditioner. it was freezing! and they just couldn't fix it. they eventually fix it the following day. over all was good experience. but other hotel H10 Madison is much much better.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 6 févr. 2024
Thank you for sharing your experience at H10 Montcada. It's unfortunate to hear about the issue you encountered with the air conditioner during your stay. Each traveler's preferences and priorities may vary, so it is helpful to have different perspectives with this comparison and the colleagues from H10 Madison certainly do a great job. We hope you give us a new opportunity to improve your experience and make your next one more enjoyable. If you are planning to coming back, please do not hesitate to contact us directly so we can give you our best options for your stay.

8/10 Bien

Willem, HOOFDDORP

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to see that you enjoyed your stay.Please, in case you have any another comment or suggestions do not hesitate to contact us. Your feedback is valuable to us as we strive to continually improve our services and facilities.Best regards,

10/10 Excellent

Carole

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great updated hotel with rooftop bar
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto Hotel Manager le 4 févr. 2024
Dear Carole,Thank you for sharing your feedback about H10 Montcada Boutique Hotel. It is fantastic to hear that you enjoyed your stay and appreciated the updates, especially the rooftop bar. We strive to create a comfortable and modern atmosphere for our guests, and we're delighted that you had a positive experience.If you have any specific suggestions or highlights from your stay, feel free to share them. We're here to make your experience the best it can be!Warm regards,Victor JuantoGeneral Manager

10/10 Excellent

Andrea

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 6 févr. 2024
Thank you for taking the time to send us your feedback, it is very important to us.We are looking forward to seeing you in the future so we can continue offering you excellent service.

10/10 Excellent

MINORU

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 6 févr. 2024
Thank your for your very kind 5 star review.Certainly, we are looking forward to accommodating you again.

10/10 Excellent

Luiz Rodrigo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 6 févr. 2024
Thank you very much for your lovely review and for choosing to stay with usWe hope to have the pleasure of welcoming you back soon, and please do not hesitate to let us know if there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable.

10/10 Excellent

Arnaldo Jorge

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Juanto H10 Montcada Hotel Manager le 14 janv. 2024
Thank you for taking the time to send us your feedback, it is very important to us.Thank you for giving us such an excellent score. We hope to welcome you back soon for another pleasant experience.