Chambre Familiale (Deluxe) | Animaux de compagnie acceptés

Avis sur Casa Lirio Hotel Boutique

2 out of 5
Casa Lirio Hotel Boutique
C/ Nou de Sant Francesc, 25, Barcelona

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 122 avis sur 238." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 61 avis sur 238." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 23 avis sur 238." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 15 avis sur 238." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 17 avis sur 238." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Christian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Casa Lirio le 25 mars 2024
Apreciado ChristianMuchas gracias por su valoración!Esperamos tenerle de vuelta con nosotros en un futuro.Un saludo

2/10 Horrible

Grulet

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A fuir
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Valentina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

joffrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top emplacement belle chambre.
L immeuble ne paye pas de mine mais l étage de l'hotel est rénové et vraiment bien. La chambre est grande et bien organisée avec une agréable odeur d'intérieur. Literie de bonne qualité ainsi que les draps. La réceptionniste ( une petite jeune) très agréable et souriante parlant un très bon français ainsi qu un excellent anglais nous a reçu pour la remise des clefs rapide et sympa. La terrasse est grande et calme. Le check in en ligne via le lien reçu par mail quelques jours avant notre arrivée à dut participer à la rapidité d entree. Vraiment très bien placé avec tout ce que l'on désire dans les environs dont des restaurants excellents!!!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Sylviane

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 22 nov. 2023
Apreciada Sylviane,Muchas gracias por tu valoración!

10/10 Excellent

Anthony

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréablement surpris
Un hôtel qui ne paye pas de mine au premier abord en voyant la façade. Finalement top top Un accueil très agréable. Le personnel nous a gardé nos valises le temps de préparer la chambre et nous les a porté dans la chambre dans la journée. Chambre propre spacieuse bien climatisée. Petit déjeuner copieux, Hôtel calme, central avec un arrêt métro proche. Pour ceux qui viennent en voiture, un parking privé payant est a 50 mètres de l’hôtel. J’y reviendrais.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de ANTHONY le 24 août 2023
Il semble que vous ayez eu une expérience très positive dans cet hôtel, malgré une première impression modeste de la façade. Il est encourageant de savoir que l'accueil était agréable et que le personnel était attentif à vos besoins, en prenant soin de vos valises et en les portant dans votre chambre.La chambre propre, spacieuse et bien climatisée a sûrement contribué à votre confort, et le petit-déjeuner copieux a ajouté à votre satisfaction. De plus, la situation calme de l'hôtel ainsi que sa localisation centrale avec une station de métro à proximité sont des atouts importants pour les voyageurs. Il est également pratique de savoir qu'un parking privé est disponible à seulement 50 mètres de l'hôtel pour ceux qui voyagent en voiture.Votre intention de revenir dans cet hôtel en dit long sur la qualité de votre expérience. Cela ressemble vraiment à un endroit où vous vous êtes senti à l'aise et bien pris en charge. N'hésitez pas à partager vos impressions positives avec d'autres voyageurs afin de les aider dans leur choix d'hébergement.

10/10 Excellent

Marc

Séjour de 8 nuits en mai 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 22 juin 2023
Muchísimas gracias por tu valoración. Estamos encantados que estuvieras tan a gusto y esperamos verte de nuevo

8/10 Bien

Loic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Viva Barcelona.
Ne paye pas de mine à l’extérieur, j’ai même pensé que je m’étais trompé d’adresse. Excellent accueil, belles chambres modernes et propres, dans un endroit calme mais près du port et de la rambla… exactement ce que je voulais
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 17 févr. 2023
Cher Loic,Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire aussi positif sur votre séjour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié avec nous.Nous espérons vous revoir lors d'occasions futures

10/10 Excellent

Benoit

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil excellent personnel très serviable et gentil avec toujours le sourire ! Chambre au top ! la propreté rien à dire enfin bref une adresse à recommander et à garder précieusement pour nos prochaines visites à BARCELONE
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Casa Lirio le 26 août 2022
Dear Benoit, Thank you for staying with us and for leaving us such a wonderful feedback. We are working hard everyday to give the best experience to our guests and we are pleased to know that it was successfull. It will be our pleasure to welcome you back in the next visit soon. All the best,

10/10 Excellent

Larraga

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top ! très bien placé, chambre confortable, personnel sympathique.
Séjour de 7 nuits en février 2022
Réponse de Casa Lirio le 7 mars 2022
Estimada Larraga, Muchas gracias por dejarnos un comentario sobre su estancia en nuestro establecimiento. Nos agradece saber que haya disfrutado de su estancia con nosotros y esperemos que vuelva visitarnos de nuevo pronto. Muchas gracias y saludos cordiales,

10/10 Excellent

Lisa

Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Casa Lirio le 23 févr. 2022
Muchas gracias por su valoración. Nos complace saber que haya disfrutado de su estancia con nosotros. Esperamos que vuelva visitarnos pronto

10/10 Excellent

Etienne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
De passage à Barcelone, nous avons trouvé cet hôtel idéalement situé à 2 pas de la Rambla ! Chambre spacieuse et très moderne. Rien à redire.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Casa Lirio le 1 févr. 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to leave us feedback on your stay at our guesthouse. We are happy to know that you enjoyed your stay and satisfied with our services. Hope to see you again soon. Best regards

10/10 Excellent

Charlotte

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bon rapport qualité/prix. Chambre propre. Très bon séjour
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de -Casa Lirio- le 4 janv. 2022
Dear Charlotte, Thank you for leaving us feedback. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Best regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Très bien placé, personnel au top. Petit bémol, notre chambre n'avait pas de réelle fenêtre, donnant sur une arrière cour
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Casa Lirio le 4 janv. 2022
Dear guest, It´s a pleasure to have hosted you in our guesthouse. Thanks for your visit and hope to see you soon! Best regards

10/10 Excellent

victor

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les instalacions sont une merveille. Les équipes ont été trés attentives. L'établissement est bien situé proche de la mer et du centre. Très bon séjour.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Casa Lirio le 30 nov. 2021
Cher client, Merci beaucoup de nous avoir laissé un commentaire sur votre séjour à Casa Lirio. Nous sommes heureux de savoir que votre séjour a été satisfaisant et nous espérons que vous nous rendrez visite à nouveau bientôt. Merci beaucoup, et salutations -Casa Lirio-

10/10 Excellent

olivier

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour familial
Hébergement très pratique, à deux pas des ramblas et du métro
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Casa Lirio le 29 oct. 2021
Estimado Olivier, Muchas gracias por tomar el tiempo y dejarnos un comentario sobre su estancia. Nos agradece saber que haya disfrutado de si estancia con nosotros y esperemos que vuelva visitarnos de nuevo pronto. Gracias y saludos cordiales

10/10 Excellent

Romain

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Casa Lirio le 8 juil. 2021
Dear Romain, Thank you for leaving us feedback on your stay with us. We are glad to learn that you have enjoyed your stay and hope you will be able to visit us again in the future. Thank you and best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons passé un excellent petit séjour à Casa Lirio a Barcelone. Endroit sympathique et personnel accueillant. Merci
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Casa Lirio le 8 janv. 2019
Cher client, nous vous remercions de nous avoir informé que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Merci d'avoir partagé votre opinion avec nous. Salutations cordiales, Équipe Casa Lirio

8/10 Bien

Ludivine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyage à Barcelone
La chambre aurait été parfaite pour un couple. Cependant nous étions 4, il y avait un grand lit double ainsi qu’un canapé lit. Pour la literie il n’y a rien à redire, mais le canapé n’est pas très confortable. Les toilettes et la douche étaient fermées par des vitres, nous voyons donc un peu à travers et surtout nous n’avions pas d’intimité au WC et entendions tout à travers. L’hôtel est très bien situé, à deux pas de Las Ramblas. Il est en rénovation pour le moment apparemment mais il et très moderne. Le service et l’accueil étaient impeccables. Nous avons passé un agréable séjour et si je revenais à Barcelone j’irai sans doute dans leur hôtel.
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Casa Lirio le 9 janv. 2019
Cher client, nous apprécions beaucoup que vous partagiez votre opinion avec nous et les autres utilisateurs. Nous allons prendre en compte les détails d'amélioration que vous avez mentionnés. Ce serait un grand honneur pour nous de revenir et de rester avec nous lors de notre prochaine visite à Barcelone. Cordialement, Équipe Casa Lirio

10/10 Excellent

mohammed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel tres bien placé , rénové , très propre et très calme. Personnel gentil. Seul point de vigilance:il faut arriver avant minuit le premie jour pour le check in, la reception ferme a 00h.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de L'équipe de Casa Lirio le 22 nov. 2018
Cher Mohammed, Merci de partager votre expérience à Casa Lirio. Nous sommes heureux de savoir que votre séjour a été agréable. Nous vous attendons lors de vos prochaines visites à Barcelone. Cordialement, L'équipe de Casa Lirio.

4/10 Médiocre

Garth

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location was excellent Gothic Quarter. Comfortable bed. Amenities minimal. No washcloth, 1 hand towel, 2 bath towels. Sewer smell from shower drain. Cement floors. This hotel is in an area close to many restaurants, bakeries etc. I would call it a heritage building. Very old down a narrow road. Close to metro & buses. Lots of electrical outlets, no dresser for clothes.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Barbara

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

William

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The environment inside the hotel is very clean. Excellent
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

daniel

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
upon arrival it was quite obvious that the pictures shown online are nothing like what the building or rooms look like. We travelled with a baby and a lot of bags which was difficult enough, but when we saw the size of the elevator to get to the 3rd floor we knew it was going to be a shocker. The elevator was only big enough to send 1 bag up at a time and it wasn't big enough to put the pram in, even with no one else or nothing else in the elevator! The room looked absolutely nothing like the pictures shown online. When i asked the receptionist why the pictures were very different she said that the pics online are from their best room when it was redecorated and it i wanted to see pics of the room we had booked and been allocated then i could have requested them. My family didn't feel comfortable staying at Casa Lirio so we asked for a refund so we could go to a different hotel and were told that they would not issue a refund under any condition. We eventually moved to The Grand Marina Hotel and had a fantastic stay. I couldn't recommend Casa Lirio any less, it was a shocker, and how they feel that they can use the word "Boutique" in their name i will never know!
Séjour de 6 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Kaan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice Boutique Hotel in the streets of Barcelona. Breakfast was not so good, but the room was clean and everthing else was comfortable. I was particularly impressed by the service and the worker. They were smart and helpful. For our stay in Barcelona it was enough and we had a good time there :-)
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Ebbe

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Irene

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Jacqueline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en février 2024

8/10 Bien

Sara De

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Siamo state molto bene. Posizione ottimale a due passi dal mare e dal centro
Séjour de 3 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Maria

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The place looked nothing like the picture on website. I room looked nothing like what i was expecting from their website. Great location for sure.
Séjour de 7 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Heather

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic location, walkable to many important landmarks. Close to subway and bike rental, both recommended to get to far away landmarks. Rooms were stylish but basic with amenities. Il we loved enjoying the shared patio in the evening, it was quiet and peaceful. With the patio doors in our room closed, the street noise died away and sleep was easy. The only thing to note is the check in is slightly unorthodox. It was a little hard to find the door to the hotel on the little back street, going inside the foyer felt like entering an apartment complex. We had to find our way to a door on the first floor (one flight of steps up) and get buzzed in to the hotel “lobby”. It was a bit strange and I felt like I was in the wrong place. However, once I figured it out it was easy and I’m glad I stayed there! Just wish these details were clearer to avoid confusion upon arrival.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Casa Lirio le 25 mars 2024
Appreciated HeatherThank you very much for leaving your evaluation about us.Thank you for your positive comments about our hotel and its amenities, we are glad to know that you liked itWe work every day to continue offering the best service to all our guests.We hope to have you with us again on your future stays in Barcelona.All the best

6/10 Satisfaisant

Federica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Camera con finestre che danno su una chiostrina interna… divano letto per 2 ragazzi di 11 e 17 anni piccoli e scomodo ho dovuto far dormire uno nel letto king size con noi genitori … prezzo elevato perché più che un albergo è un B&B. La nota più positiva la posizione… a 2 minuti dalla rambla e 2 minuti da Barceloneta
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Casa Lirio le 25 mars 2024
Apprezzato FedericaGrazie mille per aver lasciato il tuo commento su di noi.Disponiamo di diverse tipologie di camere, per famiglie, doppie, ecc.Ti consigliamo di non esitare a contattarci e di offrirci una camera familiare che possa ospitare quel numero di persone.Siamo molto felici di sapere che ti è piaciuto il resto dell'hotel.Speriamo di riaverti con noi in futuro.Ti auguro il meglio

8/10 Bien

Marco Antonio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place!
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Casa Lirio le 25 mars 2024
Apreciado MarcoMuchas gracias de antemano por dejar su valoración sobre nosotros!Esperamos poder tenerle de vuelta en sus futuras estancias en BarcelonaUn saludo

10/10 Excellent

Chris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and spacious room
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Casa Lirio le 25 mars 2024
Apreciada ChrisMuchas gracias por dejar su valoración de nosotros.Nos alegra mucho saber que le haya gustado tanto el hotel, su habitación, como la ubicación del mismo.Esperamos poder tenerla en sus futuras estancias con nosotros.Un cordial saludo,

8/10 Bien

Rick

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was polite and friendly. Accommodations were as expected. Comfortable bed. Prompt daily room service and towel refreshes. Make sure you ask for a room with a window to the outside. But all in all, since we didn’t spend a lot of time in the room it was a solid experience.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Casa Lirio le 25 mars 2024
Dear RickThank you very much in advance for your comment and evaluation of us.We are very happy to know that his stay was pleasant and that he liked all our services.It motivates us to continue giving our best and continue improving in everything we can.We take all comments very seriously to continue improving and working.A cordial greeting,

8/10 Bien

GINES

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Casa Lirio le 25 mars 2024
Apreciado/a GinesMuchas gracias por su puntuación!Esperamos poder tenerla/e con nosotros en un futuro!Un saludo

6/10 Satisfaisant

Thomas

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
We had a nice stay at casa Lirio. Our first impression was a bit doubtful. We experienced the neigbourhoud as dark and dirty. Each day we got used to the place and it became better. The room is in an old building but they restored it very well! It was super clean. Unfortunately, there was no window. The breakfast was basic but we had everything what we needed. The personalized eggs were a big advantage! The staff is very kind.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Casa Lirio le 25 mars 2024
Dear ThomasThank you very much for leaving his comment.We are happy to know that his experience with us was to his liking.Thanks for your comments!We hope to have you again on your future stays in the city of Barcelona.A cordial greeting

10/10 Excellent

Naoki

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Casa Lirio le 25 mars 2024
Apreciada NaokiMuchas gracias por su puntuación!Esperamos volver a tenerla con nosotros en un futuro!Un saludo

10/10 Excellent

Valeria

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is really comfortable and familiar. Small and very clean. We had a very nice experience at the Hotel. I want to thank to the receptionist Nina, the kitchen lady Elcira and the night reception guy Albert h., they made us to feel comfortable and always had the most amazing attitude and also they were very helpful at any request we had. Thank you to the whole staff.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Per

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Never this hotel again, never!!!
Stuff playing loud music, neighbours playing live music, could hear it loud and clear. Guedts fighting and shouting the whole night and no staff on sight.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 11 déc. 2023
We don't really know what happened but if there was someone making noise, something that can happen, we have a 24/7 phone and we come immediately if we have feedback like this

10/10 Excellent

Terry Glenn, Kelowna

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I only stayed for 1 night but it was comfortable and sorta fun to find as it doesn't have much of a street presence. A wooden door within a door to enter and a short walk up marble stairs where I was greeted by reception for a friendly check in. Room was comfortable and has heating and cooling. Area was nice as well, short walk to lots of food and interesting sites.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 11 déc. 2023
Dear TerryMany thanks for taking your time to leave us such a great review of your stay.We're happy to see you liked us so much but for the next time it has to be more than just one day!We hope to see you soon

10/10 Excellent

Christopher

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles super
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 5 déc. 2023
Lieber Christoph,Vielen Dank für Ihren Kommentar, er hilft uns sehr.Wir freuen uns, dass Ihnen unser Hotel gefallen hatEs war mir persönlich eine Freude, Sie einzuchecken und zu bedienen!Schön, Sie kennengelernt zu haben, und das nächste Mal checken wir auf Deutsch ein!Alles Gute

2/10 Horrible

Katrina

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Would have changed hotels in the middle of the stay if it had been refundable. Shower leaked, 1 person elevator, no towels in room, one roll of toilet tissue, no facial tissue, tv did not work and did not have an English option, only cleaned the room once during our stay. Staff was not the friendliest. Would not recommend.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 29 nov. 2023
Just a bunch of lies.The lift is for 400kg, so if it is for one person, has to be a very very big one.we have more than one paper roll if needed, and facial tissues in each and every room we haveHow is it possible to know if the TV has or doesn't have english channels while it is not working? We do have some but as obvious considering that we're in spain, most of them are in spanishWe have cleaning service every day from 10am to 3pm, but can't do it if you are in or if you have the do not disturb letter on the door.Considering all this lies, we asume that you had no real trouble with the staff and it is just one more o lieBest of luck finding somewhere else for your next visit

2/10 Horrible

hiren

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No Communication, I wasn't shared the code to enter the property beyond day 1. Luckily i came on time and met the cleaning crew at the door at night and the individual told me that my code was only valid for 1 day. And he shared the new code. Else I would have been stranded out for the night. Plus, when I left the note to for room service, there was no roof service. I came very tired in my room and no service, no towel. At that time, there was no way to get in touch with anyone. They only operate limited hours. Even when I complaint they told me that I didn't leave the note properly. I followed the instruction, and yet I had to suffer. Not a good way to enjoy the vacation. Plus the shower was not good. There was a gap between door and closure so when you shower water does come to room inside. Even when you call at night no one will pick up the phone so very important to note that. This is nothing but hostel. Not a hotel.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 29 nov. 2023
Hello,You put the paper the wrong direction, so we understood DO NOT DISTURB instead of cleaning service requested. But it was not our fault.. you did that.Your wouldn't have slept on the street as the code is only one of the options, so as you probably know, you have the keys that we gave you the very first day to open all doors...We don't get the point of such a bad review caused by your own mistakes

10/10 Excellent

Nicola

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasantly surprised! Basic but comfortable and clean. Great shower. Friendly, helpful staff. Excellent location for sightseeing.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 22 nov. 2023
Dear Nicola,Many thanks for such a positive review, it helps a lotWe're happy to see you liked our hotel and staffWe hope to see you once again in the future.See you soon!

10/10 Excellent

Alondra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Atención inmediata en nuestra llegada, buena ubicación y accesible para ir a donde sea, cerca de restaurantes, negocios y servicios de transporte. La habitación era muy pequeña, pero la cama muy cómoda y con lo necesario.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 22 nov. 2023
Apreciada Alondra,Muchas gracias por tomarte tu tiempo en dejarnos tan buen comentario sobre tu estanciaNos alegra saber que le gustaron tanto nuestras camas, como la atención por parte del personalEsperamos volver a verte pronto!

10/10 Excellent

Linda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommended.
Really liked this place, easy to find.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 22 nov. 2023
Dear Linda,Thank you so much for such a great review of your stayWe hope to see you once again in the future

8/10 Bien

Kasper

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 22 nov. 2023
Dear Kasper,Thank you for your review.We would have loved to have some more feedback so we can understand what to do to keep improving and get that 10.See you soon!

4/10 Médiocre

Click frosh.unropetingsmud.ml Go

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
- La entrada es muy fea, poco cuidada y nos ha dado la sensación de que hemos entrado en un sitio equivocado. No hay indicación de que la recepción está en el primer andar. Hay mucho que mejorar en este aspecto. - Demasiado ruidoso por la noche, al largo de toda la noche, hemos dormido fatal. - La televisión no funcionó, no tenia ningún canal disponible. Fue una lástima. - Colchón del sofa cama muy malo, no hemos podido utilizar. - Personal, desayuno y limpieza muy buenos.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 22 nov. 2023
Apreciado cliente,Lamentamos que su estancia no fuera muy satisfactoria, pero nos gustaria puntualizar algunos aspectos:- La entrada es antigua, no fea, y se debe respetar las fachadas del barrio gótico para no matar su esencia.- Hay una indicación en la puerta de la calle que dice que el hotel está en el 2o piso- En referencia al tema ruidos, puede que de la calle se escuche algo, y es por eso que ponemos tapones para los oídos.- Nuestras televisiones funcionan, y en caso contrario, tenemos un técnico en mantenimiento. Y por supuesto tenemos canales, españoles en su gran mayoría, pero los tenemos- Tomamos nota del tema del sofá cama y intentaremos mejorarlo

10/10 Excellent

jose

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de - Casa Lirio - le 22 nov. 2023
Apreciado Jose,Muchas gracias por su comentario! Nos ayuda mucho