Piscine extérieure, cabanons gratuits, parasols de plage

Avis sur Woodpecker Resort

3.5 out of 5
Woodpecker Resort
No. 1 Woodpecker Street, Banjulinding Highway, Banjulinding

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 7 avis sur 45." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 19 avis sur 45." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 13 avis sur 45." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 45." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 45." "

7,8/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Michel

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

2/10 Horrible

Aïssatou

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
Clim en panne bruit horrible toute la nuit et petit déjeuner infecte
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mariam le 29 août 2023
Dear Aissatou we understand your frustration on the night of your stay we again apologize for any in inconvenience, it was a total miss understanding within us that room should have being on sales that day. we are well know for proving good services to our customer.warm regards, from woodpecker reservations office.

8/10 Bien

Malick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Bien comme séjour, mais peut mieux faire quand-même.
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de WRH le 22 juin 2021
thank you for coming.

8/10 Bien

jacqueline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bref sejour
Hotel simple, suffisant pour une nuit après un long voyage. Son principal atout est la proximité avec l'aéroport.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Woodpecker Resort Hotel le 26 nov. 2020
Thank you so much for the much appreciated review. We hope to be of service to you again soon.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

La proximité de l'aéroport et le service de navette aéroport
Séjour de 1 nuit en février 2020

6/10 Satisfaisant

Anthony

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay was okay but had to chase hotel taxi!
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Sheila

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a very cheap hotel near the airport so a good location for a night’s stay before flying. It is very basic and tired but very cheap. You would not spend a holiday there. Transport to and from the airport worked well although the mini bus was extremely battered.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Koenraad

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oude staat van het gebouw.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Angela

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

Haroun

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good customer service
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Woodpecker Reservations le 28 nov. 2023
It was a pleasure having you here, see you again with greater experience

6/10 Satisfaisant

Sebastian

Voyage en groupe
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Na
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Jean Vidal

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bijzonder aardige en behulpzame personeel. Ze zijn bereid om kosteloos mijn boarding pass uit te printen. Hotel is zo dichtbij de luchthaven. Dit hotel is echter een aanrader.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mariam le 28 sept. 2023
It was a great pleasure having you here, see you again....

8/10 Bien

Jean Vidal

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hotel is goed gelegen ten opzichte van de luchthaven. Het personeel is top. 2 minpunten: Wifi gaaf geen toegang tot internet. Mer TV kon ik slechts een zender kijken.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de WRH le 22 sept. 2023
thank you! see you again with a better experience

8/10 Bien

Isha

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are very helpful, easy access to the airport and delicious meals
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de WRH le 8 sept. 2023
Thanks ma'am looking forward to see you again with a better experience

6/10 Satisfaisant

John Walter, Lexington Park

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
The staff was very courteous and helpful. There was significant mold and mildew above my air conditioner.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de WRH le 8 sept. 2023
thanks hope to see you again, promise to be

6/10 Satisfaisant

Magnus

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de WRH le 31 mars 2023
Thanks for staying with us.We appreciate your review.hoping to see you soon.

10/10 Excellent

Nigel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very convenient for the airport. Seems to have had a refresh since we were last there, now very nice. Pleasant bar by the pool. Excellent food. Friendly service. Good value
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de WRH le 27 mars 2023
Thank you for your review, we hope to have you with us again soon.

8/10 Bien

Agusti

Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de WRH le 21 mars 2023
Thank you for your review

6/10 Satisfaisant

Charlotte

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location for meetings at the airport. The driver was great. Staff not rude, but not friendly either. Dead mosquito smeared on the wall in the room. Wi-Fi connection not available in room 120 and only one (Senegalese) TV-channel available. Not possible to borrow an iron to iron my pants (laundry staff weren't available in the hours before and after we were working). Extremely noisy - bring earplugs! First night someone was hammering on something somewhere for hours around midnight, 2nd night some kind of pump (!) made insane noisy outside the window all night. In summary, it works, but adjust expectations. The experiences matches the very reasonable price.
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de WRH le 16 mars 2023
Thank you for your review, We will take everything you said into consideration and hope to better.Warm Regards,Woodpecker Reservation Office.

8/10 Bien

Ann

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

8/10 Bien

Edward Eugene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a very nice experience.
Séjour de 11 nuits en novembre 2022

4/10 Médiocre

Alicia

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
The staff is great! They are doing a lot of updates and building more rooms but they need to have beds that don’t have metal springs poking you all night, the shower head clogs and barely works, the drains are extremely slow in the shower. Please think about the comfort of your guest and improving what you have already
Séjour de 11 nuits en septembre 2022
Réponse de WRH le 1 oct. 2022
Dear valued guest,Thank you for your review, it has been noted and will be taken into consideration.Warm Regards,Woodpecker Reservation Office.

10/10 Excellent

Lucio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de WRH le 17 juin 2022
Thank you for staying with us

8/10 Bien

Catherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed that the hotel was very quiet and the people were friendly. I enjoyed the pool. The room was clean and cozy.
Séjour de 14 nuits en mai 2022
Réponse de WRH le 17 juin 2022
Thank you for staying with us

6/10 Satisfaisant

Roxanne G

Séjour de 1 nuit en mars 2022

8/10 Bien

sarah

Voyage en famille
It was ok for a night as my shower did not work ‘
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Woodpecker Reservation Office le 25 févr. 2022
Sorry for your review Sarah, we will make sure it gets fixed and hope to see again some time.

8/10 Bien

Marien Verhulst en Mas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Het was er prima. We moesten even op de taxi wachten (half uur), maar verder alles goed.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Woodpecker le 25 janv. 2022
Dear valued customer, we appreciate your review and comment. Sorry for delay with taxi, we are also happy that all went well.

8/10 Bien

Ann

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Velfungerende
Enkelt, rent, og velfungerende. Egnet til transit før videre rejse.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Woodpecker Reservation Office le 18 déc. 2021
Thank you for positive review we hope to see you again some time.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
My experience with the hotel was not so good. The cleaning room was not everyday,tv not working and need to do a better job with the hotel there's a lot of dust everywhere.
Séjour de 19 nuits en novembre 2021
Réponse de Woodpecker Reservation Office le 29 nov. 2021
Dear guest, We wish to thank you for your review which is very helpful, necessary action will be taken to make our hotel a better place for you and other guests

10/10 Excellent

Lucio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Woodpecker Reservation Office le 8 sept. 2021
Thank you for your good rating we hope to see you again soon

2/10 Horrible

Confucio Victor

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de WRH le 4 juin 2021
acknowledged

8/10 Bien

Dorit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hilfsbereites Personal,saubere Zimmer,gutes Frühst
Obwohl ich als letzte den Flughafen verlassen musste,wurde auf mich für den Transport zum Hotel gewartet,vielen Dank!!!!! Das Hotel ist nah am Flughafen gelegen,daher für mich perfekt. Das Frühstück ist super!!!!!
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Woodpecker Resort Hotel le 26 nov. 2020
Thank you so much for the much appreciated review. We hope to be of service to you again soon

6/10 Satisfaisant

Birgitta

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nära flygplatsen
Smutsigt i korridorer. Mkt gammalt och slitet. I trappan upp (finns ingen hiss) låg en matta slarvigt lagd. Lätt att fastna i mattan. Hade varit enkelt för personalen att rätta till. Vi blev vänligt bemötta.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Florence le 29 janv. 2020
Dear Birgitta, Thank you for your review. I am glad you found our staff very friendly and helpful. I am however so sorry about the corridor and room. I will investigate what went wrong.

10/10 Excellent

Freddy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeg vender tilbage næste år!
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Florence le 27 nov. 2019
Thank you for the much appreciated review. We look forward to seeing you again soon

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Florence le 16 août 2019
Thank you for staying with us and for your much appreciated review. We hope to be of service to you again soon.

8/10 Bien

Ann

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Godt og velfungerende hotel
Godt og velfungerende hotel med imødekommende personale. God og velfungerende Pick Up Servise i Lufthavnen. Rene og luftige værelser. Et godt valg til en kort ophold, tæt på lufthavnen.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Florence le 8 mars 2019
Mange tak for din meget værdsatte anmeldelse. Vi ser frem til at se dig igen snart.

8/10 Bien

Anette

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Perfekt övernattningshotell när en kommer med sent flyg fin service 😄
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Florence le 26 déc. 2018
Dear Anette, You were a pleasure to have. Thank you so much for your review. We look forward to seeing you soon. Best regards

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The entire stay was horrible. The wifi didnt work , service was terrible. Nothing was great about my stay.
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Florence le 2 déc. 2018
Dear valued guest, We are so sorry for your experience at our Resort. If we had a little more information about your stay, we will investigate what went wrong. We however appreciate your comments as we take all reviews seriously.

6/10 Satisfaisant

Niklas

Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Florence le 19 nov. 2018
Dear Niklas, Thank you for staying with us. We hope you enjoyed your stay. Please do tell us if we can do anything better and your next stay more comfortable. Best Regards

4/10 Médiocre

Lamin

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible facilities, bad breakfast, poor service. Not worth the money.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de WP le 20 oct. 2018
we are very sorry you had a bad experience. we will look into it

8/10 Bien

Douglas

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Airport pick up
Shuttle service from airport did not show up, waited an hour for it, then end up taking a cab costing me. Shuttle picked up was reconfirmed by hotel.com representative who called the hotel directly to confirm first.
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de JG le 28 janv. 2018
We had a miscommunication issue, we apologise for any inconvenience caused.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Confort de la chambre
Convenient for overnight stay
Good service only when the manager was around. No water in the morning and staff couldn't be bothered to turn it on until he turned up !
Réponse de General Manager le 14 févr. 2017
I am the Manager and I apologize for the experience. You comments are important to us and helps management see the blind spots. We will work on this concern of yours for the benefit of all. We appreciate Regards, Sang John Gomez

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Godt og komfortabel
Fin services pickup fra lufthavnen var upåklagelig og aircondition fungerede perfekt. Her bor vi gerne igen.
Réponse de General Manager le 12 févr. 2017
I hope our free Airport service as worth it too.

8/10 Bien

Bruce, US

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel near the airport
Staff was great, food was very good. I sent clothes out to be laundered and they came back pressed the same day. I would definitely sty here again as the price per night is a nice bargain. One suggestion is to improve internet access. Wifi was not accessible in my room, but the lobby and restaurant had it.