Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Amara Bangkok

4 out of 5
Amara Bangkok
180/1 Surawong Road, Sipraya, Bangrak,, 180/1, Bangkok, Bangkok Province

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 590 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 308 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 69 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 19 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 15 avis sur 1001." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Olivier

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Amara Team le 4 avr. 2024
Dear Olivier,Thank you for your rating on Expedia. We're pleased that your stay with us was worthy of 4 out of 5 stars. If there's anything specific you would like to share about your experience or ways we could improve to make your next visit a 5-star stay, we would love to hear from you.We value your feedback and look forward to welcoming you back to strive for that perfect score.

8/10 Bien

Jean-Luc

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel est agréable avec un personnel aux petits soins.Malheureusement, le métro San Yan est à 900m et pas très pratique quand on veut rejoindre l’hôtel à pied. Pour dîner à l’extérieur, il y a bien quelques restaurants mais la rue est peu fréquentée le soir. On peut dîner plus loin dans un mall mais à 900m ou à l’hôtel bien sûr.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de The Amara team le 28 nov. 2023
Thank you for your kind review of our hotel. The next time you visit Amara Bangkok please ask our concierge team as they are well-versed in local restaurants and cultural centers which are quite close to the hotel. They would be very happy to accommodate your needs.

10/10 Excellent

frederic

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rien a redire excellent
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Amara Team Member le 22 août 2023
Dear Frederic,Thank you so much for your positive rating for your recent visit to Amara Bangkok.

10/10 Excellent

LAURENT

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très sympas.
Hotel très bien situé. Proche d’une station BTS à 10mn à pied. Piscine à débordement sur le toit avec une vue magnifique sur la ville. Le personnel est accueillant et à votre service.
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Amara Bangkok le 4 janv. 2022
Dear LAURENT, Thank you for sharing your experience from your recent stay with us.The team are happy to read that you thoroughly enjoyed your time here. We hope to welcome you again soon.

6/10 Satisfaisant

Thibault

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2 jours à Bangkok
Notre séjour dans l'hôtel était plutôt satisfaisant (des + et des -). Les + sont sur la propreté, et surtout le service sur lequel ils ont plus que répondu à nos attentes. Les - sont sur les horaires de l'utilisation de la piscine (fermé à 18h) et sur le service au rooftop (pas d'alcool à partir de 21h).
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Sonthiya le 24 nov. 2021
Dear Valued guest Thank you for sharing your experience from your recent stay with us.For non alcholic sell after 9 Pm cause Thai Government are not allowed to sell an alcoholic after 9 pm.hotel follows under their condition. Thank you

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Khitika C. le 1 avr. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Amara Bangkok! Thank you for taking the time to rate us. We would appreciate it if you could kindly give us some comments in order to develop our service quality. If there is anything that we can do to make your future visits more comfortable and enjoyable, please feel free to let us know. Once again, thank you very much and we look forward to welcoming you again. Sincerely yours, Khitika C. Amara Bangkok

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bonne emplacement, chambre magnifique, belle piscine sur le toit avec vue magnifique. Mobilier de la terrasse tels que chaises longues brisées ou défoncées. Fourniture dans la chambre distribué comme un hôtel très bas de gamme, un rouleau de papier de toilette par jour, une savonnette par jour (lavabo et douche) redemander du matériel à tout les jours deviens très héritant.
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Khitika C. le 22 mars 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Amara Bangkok! Thank you for taking the time to leave the review. Your comment is certainly important and I will share your review with the team for investigation and further improvement in order to enhance our guests’ experience. Once again, thank you for your valued feedback and looking forward to welcoming you with a more enjoyable experience on your next visit. Sincerely yours, Khitika C. Amara Bangkok

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Nous n’avons pas pu nous rendre à Bangkok, à cause du coronavirus !
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Khitika C. le 24 mars 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Amara Bangkok! Thank you for your time to share your recent experience with us. We sincerely regret that you could not visit us because of the virus. We wish you could enjoy our comfortable room with excellent facilities. We hope coronavirus will disappear soon and look forward to welcoming you. Sincerely yours, Khitika C. Amara Bangkok

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Belle chambre d'hôtel avec personnel agréable et disponible
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Khitika C. le 11 mars 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Amara Bangkok! Thank you for your time to share your recent experience with us. We are delighted to receive such a positive feedback and have passed you kind words to our team who really do appreciate it. Once again, thank you for your valued feedback and we look forward to welcoming you again in the future. Sincerely yours, Khitika C. Amara Bangkok

10/10 Excellent

Louis-Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent sejour!!
Excellent sejour a bangkok! Chambre propre, tres confortable, excellente localisation pres des transports en commun, bon petit dejeuner buffet. Late check out a 15h inclus avec chambre club
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Khitika C. le 4 mars 2020
Dear Louis-Martin, Greetings from Amara Bangkok! Thank you for your time to share your recent experience with us. We are delighted to receive such a positive feedback and have passed you kind words to our team who really do appreciate it. Once again, thank you for your valued feedback and we look forward to welcoming you again in the future. Sincerely yours, Khitika C. Amara Bangkok

4/10 Médiocre

aristide

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Khitika C. le 2 mars 2020
Dear aristide, Greetings from Amara Bangkok! Thank you for taking the time to rate us. We would appreciate it if you could kindly give us some comments in order to develop our service quality. If there is anything that we can do to make your future visits more comfortable and enjoyable, please feel free to let us know. Once again, thank you very much and we look forward to welcoming you again. Sincerely yours, Khitika C. Amara Bangkok

10/10 Excellent

Nico, Frejus

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L etablissement est flambant neuf, le personnel tres agreable et souriant
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Khitika C. le 23 févr. 2020
Dear Nico, Greetings from Amara Bangkok! Thank you for taking the time to leave the review. We are delighted to receive such a positive feedback and have passed you kind words to our team who really do appreciate it. Once again, thank you for your valued feedback and we look forward to welcoming you again in the future. Sincerely yours, Khitika C. Amara Bangkok

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
+ : La piscine sur le toit était superbe. - : Un peu trop de poussières dans les chambres, propreté moyenne.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Khitika le 11 févr. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Amara Bangkok! Thank you for taking the time to leave the review. Your comment is certainly important and I will share your review with the team for further improvement in order to enhance our guests’ experience. Once again, thank you for your valued feedback and looking forward to welcoming you with a more enjoyable experience on your next visit. Sincerely yours, Khitika C. Amara Bangkok

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Narisa le 14 janv. 2020
Thank you so much for taking the time to give a rate following your recent stay at Amara Bangkok.

10/10 Excellent

Khalil, B

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel propre avec une belle piscine en rooftop avec une magnifique vue sur Bangkok. Chambre de taille correcte. Une salle de sport ouverte 24h/24 avec vue sur tout Bangkok. Très bon petit déjeuner avec un large choix. Staff de l’hôtel très disponible et vous aide pour tous types de demandes. Ils appellent pour vous lorsque vous ne parlez pas thaï...
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Solasa le 27 déc. 2019
Thank you for your score rating and feedback, we are glad to know that you enjoyed your stay at Amara Bangkok. Look forward to having a chance to welcome you back again in the near future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel, de très bonne qualité, bien tenu et propre.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Solasa le 27 déc. 2019
Thank you for your score rating and compliments for our facilities & services. We hope that you enjoyed your stay at Amara Bangkok. Look forward to having a chance to welcome you back again in the near future.

8/10 Bien

Aaaaaa, Rrreeza

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All nnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnn nnnnnnnnnn. Nnnnnnnnnnnnnn,,,,,,,,,, ,nnnnnnnnnnnn
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Solasa le 27 déc. 2019
Thank you for your score rating and we hope that you enjoyed your stay at Amara Bangkok. Look forward to having a chance to welcome you back again in the near future.

8/10 Bien

Alphonse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LA piscine
Personnel au top. La piscine est trop trop trop top : on nage au milieu des gratte-ciels ! Je reviendrai .
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Solasa le 27 déc. 2019
Thank you for your score rating and feedback. We hope that you enjoyed your stay at Amara Bangkok. Look forward to having a chance to welcome you back again in the near future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très agréable et à l'écoute, hôtel sympa et terrasse superbe surtout pendant la nuit
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Solasa le 20 nov. 2019
Thank you very much for your review and good feedback. We are glad that you enjoyed your stay and will convey your compliments to our associates. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.

10/10 Excellent

Malaury

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de haut standing
Hôtel de haut standing, personnel très agréable. Rien à dire je recommande vivement! Seul bémol les odeurs d’égouts remontants depuis la douche, que s’est efforcé de faire disparaître le personnel. Petit déjeuner parfait. Piscine en rooftop incroyable!
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Solasa le 20 nov. 2019
Thank you for your score rating, we are glad to know that you enjoyed your stay and will convey your compliments to our associates. Look forward to having chance to welcome you back again in the near future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un service IRREPROCHABLE! Une piscine d'où l'on voit quasi tout Bangkok! Une fausse impression d'être millionnaire (Et si on l'est déjà, ben...On n'est pas dépaysé!)... Vraiment, un cadre idyllique!
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Solasa le 20 nov. 2019
Thank you for your score rating and feedback, we are glad to know that you enjoyed your stay and will convey your compliments to our associates. Look forward to having chance to welcome you back again in the near future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était juste impeccable! Depuis l'amabilité du personnel (tout le personnel), jusqu'au service bar et restaurant. Une patience à toute épreuve,un respect et un sens du service trop rare sous nos latitudes!
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Solasa le 20 nov. 2019
Thank you for your score rating and feedback, we are glad to know that you enjoyed your stay and will convey your compliments to our associates. Look forward to having chance to welcome you back again in the near future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Narisa le 21 oct. 2019
Thank you for your review. We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you back to the hotel in the near future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très propre, rien à signaler Ménage fait tous les jours
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Narisa le 13 sept. 2019
Merci pour votre avis et vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et adressons vos compliments à nos associés. Nous espérons vous accueillir bientôt dans cet hôtel.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien situé établissement propre petit déjeuner super
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Narisa le 8 oct. 2019
Thank you for your review and feedback. We are glad that you enjoyed your stay and will convey your compliments to our associates. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.

8/10 Bien

Maurice

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel accueillant
Bien dans l’ensemble. C’est un hôtel que je connaissais déjà Personnel accueillant
Séjour de 4 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Narisa J. - Guest Relations Manager le 25 juin 2019
Thank you for your review and feedback. We are glad that you enjoyed your stay and will convey your compliments to our associates. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Narisa J. - Guest Relations Manager le 12 juin 2019
Thank you for your review and feedback. We are glad that you enjoyed your stay and will convey your compliments to our associates. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très sympa. Seul point noir: juste une bouilloire, mais pas de thé ni café dans la chambre.
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Narisa le 26 avr. 2019
Merci pour votre avis et vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et adressons vos compliments à nos associés. Les tasses à café sont sur l'étagère derrière le miroir. Nous espérons vous revoir bientôt dans cet hôtel.

10/10 Excellent

Charline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Hotel parfait, entre amis comme en couple, petit déjeuné au top, service parfait, personnel aidàt et tres acceuillant, pour finir avec la piscine en roof top, vue magnifique. Je recommande fortement !!!!!
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Narisa le 21 mars 2019
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de poster une critique suite à votre récent séjour à Amara Bangkok. C'est notre maison loin de chez nous et nous en sommes très fiers. Il est si agréable de lire que le service était efficace et que nous nous sommes assurés que tous vos besoins soient satisfaits et vos vacances agréables. Je vous ai adressé de gentilles paroles à toute l'équipe qui l'apprécie vraiment. Nous espérons que nous aurons le plaisir de vous accueillir pour une prochaine visite.

8/10 Bien

Martine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Narisa le 4 mars 2019
Thank you for your review and feedback. We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you back to the hotel in the near future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons tout apprécié.. Une nuit lors de notre transit à Bangkok, trop court.. Dommage de ne pas avoir pu bénéficier de la chambre un peu plus tard que 12:00 alors que nous devions quitter vers 3:00 pour notre vol
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Narisa le 2 mars 2019
Merci pour votre avis et vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et adressons vos compliments à nos associés. Nous espérons vous revoir bientôt dans cet hôtel.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Bon situation et très bon service.
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Narisa le 27 févr. 2019
Merci pour votre avis et vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et adressons vos compliments à nos associés. Nous espérons vous revoir bientôt dans cet hôtel.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bien situé dans Bangkok à proximité du marché nocturne et pas très loin du centre commercial MBK
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Narisa le 27 févr. 2019
Merci pour votre avis et vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et adressons vos compliments à nos associés. Nous espérons vous revoir bientôt dans cet hôtel.

6/10 Satisfaisant

Katsuhiko

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
空調の効きが悪い
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Amara Bangkok Team le 2 mai 2024
Thank you for taking the time to rate your recent experience with us. Your feedback is indeed important and it is shared with our team for improvement while enhancing your future experience. Best regards,

10/10 Excellent

Kai Yuen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed 2 nights, the staff are helpful and the view of rooftop pool is wonderful. We would come back again.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Amara Bangkok Team le 21 avr. 2024
Dear Kai Yuen, Thank you for choosing to stay with us at Amara Bangkok and for sharing your experience. We are elated to know that our staff were able to assist you and enhance your stay, and that you found the view from our rooftop pool to be wonderful.It's a pleasure to hear that you would consider returning, and we eagerly look forward to welcoming you back for another enjoyable visit.

10/10 Excellent

Maximus

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amara Bangkok Team le 3 mai 2024
We are pleased to read that you had an enjoyable experience with usWe appreciate you taking the time to share your review and we hope to welcome you back again in the futureSincerely,

8/10 Bien

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location and clean property. Facilities were nice. Air conditioning in our room was not very strong and we could not adjust it however it was manageable.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The Amara Team le 2 avr. 2024
Dear Nicolas, Thank you for choosing our hotel and for sharing your feedback. We're pleased to hear that you enjoyed our location and found the property clean with nice facilities.We apologize for any inconvenience you experienced with the air conditioning in your room. Providing a comfortable room environment is essential, and we regret that we fell short in this aspect. Your comments have been shared with our maintenance team to ensure that our air conditioning units are functioning properly and to improve our guests' control over their settings.We appreciate your understanding and are glad that it was manageable during your stay. We look forward to the opportunity to provide you with an even more comfortable experience in the future.

10/10 Excellent

Robert

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beste Wahl schon mehrmals zufrieden
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Amara Bangkok Team le 1 avr. 2024
Dear Robert,We're delighted to hear that we remain your best choice and have consistently met your expectations. Your satisfaction and loyalty are the greatest compliments to our team.Thank you for your continued trust in us, and we eagerly await your next visit to Amara Bangkok.

10/10 Excellent

Chigozie

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Awesome stay! Highly recommended!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de The Amara Team le 29 mars 2024
Dear Chigozie, Thank you for your enthusiastic feedback! We're thrilled that you had an awesome stay and appreciate your high recommendation. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.

10/10 Excellent

Robert

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Immer wieder
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de The Amara Team le 27 mars 2024
Dear Robert, Thank you very much for your 5-star review and your intention to return to Amara Bangkok. We are thrilled to receive such positive feedback, and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay. Your satisfaction is our top priority, and we will strive to make your next visit even more memorable. If you have any specific requests or preferences for your next stay, please let us know. We appreciate your support and loyalty to our hotel.

8/10 Bien

Colm

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Good hotel for the price, quite busy on the rooftop but nice spot
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Amara Bangkok le 18 mars 2024
Dear Colm, Thank you for your feedback on your stay with us at Amara Bangkok. We are glad to hear that you found our hotel to be of good value. It's also wonderful that you enjoyed the rooftop area despite the bustling atmosphere—it is indeed a popular spot among our guests seeking spectacular views and a relaxing ambiance.We appreciate you sharing your perspective, and we hope the vibrancy of our rooftop added to the overall enjoyment of your visit. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future, possibly at a quieter time when you can enjoy the rooftop with a bit more tranquility.

4/10 Médiocre

NOBUMASA

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de The Amara Team le 27 févr. 2024
Dear NOBUMASA, Thank you for taking the time to provide your feedback. We deeply regret to hear that your check-in experience did not meet the high standards we strive to uphold and resulted in a less than satisfactory rating.It is clear that the delay you encountered due to our high occupancy impacted your perception of Amara Bangkok, and for this, we are truly sorry. We understand how precious every moment is when you’re traveling, and any wait can certainly be frustrating.Please be assured that we are taking your comments very seriously and are actively reviewing our check-in procedures, especially during peak times, to ensure a more efficient and welcoming start to our guests' stays.We value your patronage and would appreciate another opportunity to deliver the exceptional service you expect and deserve. Please feel free to reach out to us directly if you wish to discuss this matter further or if there is anything we can do to make amends.Once again, our apologies for any inconvenience caused, and we hope to have the chance to restore your confidence in our hotel.

2/10 Horrible

Gen

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
部屋狭い!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Amara Team le 23 févr. 2024
Dear Gen,Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that the room size did not meet your expectations. At Amara Bangkok, we strive to provide a comfortable and accommodating experience for all our guests, and we take your comments seriously.We offer a variety of room sizes and would be more than happy to assist you in selecting a room that better suits your needs for any future visits. Furthermore, we are committed to ensuring that our space is utilized in the best possible way to provide comfort and convenience.Please reach out to us directly for your next visit so that we can personally ensure a room selection that meets your expectations. We value your patronage and look forward to the opportunity to serve you better in the near future.

10/10 Excellent

MIGUEL

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed in Amara in 2016 and upon my return to Bangkok, there was no need to search further: amazing beds, wonderful reception staff, beautiful pool and views from the sky bar, perfect location. I will return as soon as possible!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Amara Team le 22 févr. 2024
Dear Miguel, Thank you for your continued loyalty to Amara Bangkok Hotel and for sharing your splendid experience with us. We are thrilled to hear that your initial stay in 2016 left such a lasting impression that you chose to return without hesitation.It brings us immense joy to know that our beds provided amazing comfort, and that the reception staff, our stunning pool, and the views from the sky bar all contributed to your wonderful stay. We are also pleased to hear that our location continues to serve as the perfect base for your Bangkok adventures.We eagerly look forward to your next visit and the opportunity to once again provide an exceptional experience. Please let us know when you plan to return - we can't wait to welcome you back!

10/10 Excellent

Jan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de The Amara Team le 22 févr. 2024
Dear Jan, That's great to hear! If you have any further comments on your stay or if there's anything else you'd like to share about your experience, please do let us know. We're always eager to hear from our guests and ensure their satisfaction. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you again in the future.

6/10 Satisfaisant

Jonas

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
OK stay
We had an OK stay at Amara Bangkok. We got our room 1.5 hours AFTER check-in time. So bad. As compensation, we received three drink tickets for non-alcoholic drinks... Time is money. And we would have rather had our room on time instead of sitting in the lobby and waiting. Overall somewhat tired hotel, especially in the pool area. There were also few sunbeds.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de The Amara Team le 2 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at Amara Bangkok. We sincerely apologise for the inconvenience caused by the delay in making your room available. We understand that a timely check-in is of the utmost importance, and we regret that we did not meet our usual standards in this regard.Whilst we offered drink vouchers as a gesture of apology, we recognise that this did not fully compensate for the time lost and the discomfort you experienced. Your comments have been shared with our management team, and we are implementing measures to ensure such delays are minimised in the future.Regarding your observations about the pool area and the limited number of sunbeds, we are grateful for your input. We are continually striving to improve our facilities and guest experiences, and your feedback is invaluable to this process.We hope to have the opportunity to welcome you back to Amara Bangkok in the future and provide you with the high standard of service and hospitality for which we are known.

10/10 Excellent

Ariadna

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
The hotel staff is very kind and attentive. The views from the room are spectacular and the room as well. We were in a room with a bath and we loved it. With a welcome cocktail and some snacks. The breakfast buffet is very worthwhile.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de -The Amara Team- le 1 févr. 2024
Thank you for sharing your positive experience at Amara Bangkok. We are delighted to hear that you found our staff kind and attentive, enjoyed the spectacular views from your room, and appreciated the welcome cocktail and snacks. It's great to know that the breakfast buffet met your expectations.We look forward to hosting you again on your next visit to Bangkok and providing you with another enjoyable stay.

6/10 Satisfaisant

Tan

Les points forts : Personnel et service
Outdated club10 and club lounge
This trip my first time stay at club10 .was disppointed.club 10 room was outdated.club lounge was more outdated .is time to renovate the club10 and club lounge.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de -The Amara Team- le 22 janv. 2024
Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Club10. We appreciate your candid comments, and we apologize for any disappointment you experienced with the current state of the Club10 room and lounge.Your insights are invaluable, and we take them seriously. Please be assured that we are actively reviewing our plans for renovations, and your specific feedback on Club10 and the lounge will be considered in this process. Our aim is to enhance our guests' experience, and your observations will help us prioritize improvements.We sincerely hope you will consider staying with us again in the future, allowing us the opportunity to provide you with an improved experience.Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding.

8/10 Bien

Kalle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bangkok visit
Great hotel with excellent brekfast. A bit crowded at the pool somedaya.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de -The Amara Team- le 22 janv. 2024
Thank you for your positive review! We're delighted you enjoyed our great hotel and excellent breakfast. Your feedback is valuable, and we appreciate your understanding regarding occasional pool crowding. We're continuously working to enhance our guest experience and hope to welcome you back for another enjoyable stay.