Hall

Avis sur Samyan Serene Hotel

3 out of 5
Samyan Serene Hotel
38 Si Phraya Rd, Bangkok

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 6 avis sur 29." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 15 avis sur 29." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 4 avis sur 29." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 29." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 29." "

8,2/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Den le 20 mars 2019
Thank you for your review.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Den le 20 mars 2019
Thank you for your review

8/10 Bien

Bua

Very nice stay for us.
Séjour de 14 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Jesper

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

meng tsung

Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Kristian

Séjour de 4 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Wai Yin

Les points forts : Propreté
Séjour de 6 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Yasuhisa

Séjour de 8 nuits en août 2023

8/10 Bien

Amornphob

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ถือว่าดีในระดับนึงเลยครับ
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Samyan Serene Hotel le 29 mars 2022
ขอบคุณสำหรับรีวิวนะคะ

10/10 Excellent

Pål

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Hotel Manager le 7 juil. 2021
Thank you for your pefect rating review to us. Have a Good day :)

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
スリッパと手を洗う為の石鹸をおいてほしい。
Séjour de 1 nuit en juin 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Positives: Staff were friendly and helpful. Breakfast was above average. Room was comfortable and clean. Negatives: Gym was under construction and not available for use. Wifi signal was not strong enough to reach the room.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Piset.S le 27 févr. 2020
Thank you for your candid feedback. We will do all the best to improve our hotel right away.

10/10 Excellent

RS, Victoria, British Columbia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved most things about this hotel. The staff was AMAZING, and clean as well. However, when i arrived at the hotel, the bed i slept at had a very small stain, its very faint so i didnt care much of it. But accoding to the hotel rules, they clean the sheets, linens everyday unless we ask not to. I left the sheets to be changed most days because we are Canadians and we sweat a lot in hot countries so it was only fair we wanted clean sheets. I was there 5 nights and all the nights that tiny little stain was still there, as in the sheets werent changed. I wasnt pleased with that. I didnt tell the staff mainly because i had other problems in the room, such as the power was very unreliable, most rooms needed only one cars to get the power going, we needed 2. I traveled with multiple people therefore we had extra cards, but it was such a hassle when one persom had to leave and couldnt take one of the cards because the power went out in aboit 20 seconds. So if one person was in the shower, the other person had to stay put in the room and not go anywhere even if needed. It was very inconvenient. But besides that, it was a great stay, i probably will return back here if i dont find anything better, only if i dont find anything better. Oh also, the breakfast was DELICIOUS. I had breakfast everyday mainly because it was just simply amazing. Thanks to the cook and thanks to that front desk staff too, you guys were honestly great!
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Manager le 27 févr. 2020
Dear Traveler. Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very happy to hear that our staff made your feel at home. This is really one of the things that we try to maintain in our hotel. Hoping to see you again soon.

8/10 Bien

きょうこ, 大阪

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
安くて駅近でファラポーン駅や観光や空港のアクセスは便利でした。シーロムエリアまでは10分強ですが周囲に何もない道なのでやや不安になるかも。無料朝ごはんは美味しかったです。
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Admin le 31 janv. 2020
Thank you for your good review with us. Hope to have you as our guest again next time :)

8/10 Bien

kamogawa, Osaka

Les points forts : Propreté et personnel et service
〇 ・ハンガー多い ・テレビでyoutube、Netflixが見れる ・徒歩5分に新しいショッピングモールあり × ・室内にティッシュがない ・アメニティが少ない ・Wi-fiが繋がらない
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Admin le 31 janv. 2020
Thank you for taking time to review with us. Have a great days :)

2/10 Horrible

Yo-chi, JAPAN

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
建物・部屋自体はきれいで朝食も満足だったが,2日目観光から戻ると洗面台に置いていた「コンタクトケースと洗浄保存液・クレンジング・乳液・ヘアトリートメント・洗顔料」すべて無い。使い捨てタイプではなく市販の旅行用タイプのもの。問い合わせると,「確認したがない。今日から一切触れません」で終わり。後日合流の家族に日本で買い持参してもらった。なのに,チェックアウト時,子供がタオルでキャリーケースキャスターを拭いたことで300バーツ弁償。部屋にアリが多数。
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Admin le 31 janv. 2020
We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our Hotel Manager. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Hotel Support le 12 déc. 2019
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. We are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
スタッフルームが無いのか、ロビーのソファーで夜中仮眠している姿が見苦しかった。ポーターもいなかった。隣の声が筒抜け。
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de E-commerce Team le 3 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for letting us know. We will look into it and prevent this from happening again

8/10 Bien

anko, 東京

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
駅もコンビニもスーパーも美味しいバミー屋も近いので立地はよかった。 室内は綺麗で広いし清掃も行き届いていて、コスパはとても良いと思います。朝食も簡易的ではあるが美味しい。 難点を上げると、シャワーが水か熱湯にしか調整できず、ちょうど良い湯加減にできなかった事と、洗面所にハンドソープか石けんがあればいいなと思った。 アメニティはシャンプーとボディソープぐらいしか置いていないので、宿泊時は事前に準備が必要。 それでも、値段等を考えるととても良いホテルだと思います。おすすめです。
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de E-commerce Team le 3 déc. 2019
We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our housekeeping management. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
คือว่าดี.....................................::::::
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de E-commerce Team le 3 déc. 2019
ขอบคุณมากครับ สำหรับการรีวิวในครั้งนี้ หวังว่าจะได้มีโอกาสให้บริการอีกในอนาคตครับ

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Hotel Support le 19 nov. 2019
Thank you for your reviews. Have a nice days :)

8/10 Bien

わし, 秋田

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
料金の割には清潔で立地も良いホテルです。
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de E-commerce Team le 3 déc. 2019
Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
地點還行,員工服務差異大,清潔不徹底
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de E-commerce Team le 3 déc. 2019
We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. We will improve this.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Hotel Support le 30 sept. 2019
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 Bien

SP

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
comfortable for the price that i paid.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Hotel Support le 30 sept. 2019
Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
コスパ最高! <利点> 2018年にオープンしたばかりで綺麗。内装は白木目や白レンガ調で明るく清潔感がある。 デラックスルーム(3名まで入れる)にアップしても4000円台は安い。 さらに日本人には当たり前のツインベッドが確約できる(他のホテルは希望制が多い)。 立地も大通り沿いで安心感がある。 MRTサムヤン駅から徒歩3分のため便利。 王宮への船着場にアクセスしやすく、アユタヤへ行くにもファランポーンまで1駅、スクンビットでもMRT1本で行けるのでかなりおすすめ。 Wi-Fiもアプリアップデートができるほど十分だった。 <欠点> 道路側の部屋は車の音が気になる(マハナコンが見えて良いが、、) アメニティが少ない(シャンプー・ボディーソープ・ドライヤー・タオル・水・ネスカフェくらいで、歯ブラシ・スリッパ・ガウンなどは無い)
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Hotel Support le 30 sept. 2019
Thank you so much for your perfect review and feedback. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care! どうもありがとうございました

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Hotel Support le 17 sept. 2019
Thank you for your perfect review to us. We are very happy that you enjoyed during the time. Hope to have change to serve you as our guest again next time. Thank you.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wide room, beautiful room as a new room and good bed
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Bua le 19 août 2019
Dear Guest. Thank you for your review. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! we look forward to the pleasure of welcoming you back.

4/10 Médiocre

Jularat

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
We waited for check in about 2 hours and The bathroom had a bad smell form the drain small.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Den le 6 janv. 2019
Dear Khun Jularat Thank you for your booking and stay with us your feedback is valuable for us to improve our service about the smell from the drain our engineer team are on process to fix this issue and we would like to ensure that this issue will not happen again We looking forward to welcome you back in the near future Best Regards, Banphot Wigulsirirat Hotel Manager