Avis sur JC Kevin Sathorn Bangkok Hotel
JC Kevin Sathorn Bangkok Hotel
36 Narathiwat Ratchanakarin Rd, Yan Nawa, Bangkok, Bangkok
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
17 févr. 2024
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 22 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
8/10 Bien
Michel
9 févr. 2024
Michel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,
8/10 Bien
Margherita
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Juste un petit bémol
Margherita
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 1 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
ali
Voyage en groupe
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ali
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 1 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re delighted to see that you had a positive experience with us.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
dominique
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dominique
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 25 déc. 2023
Dear dominique,I would personally like to thank you for taking the time to share your feedback. Your valued feedback will help us improve our performance and attain our objective which is to thoroughly delight all our guests. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more pleasurable experience.Best Regards,Hotel Management
8/10 Bien
Reine claude
Voyage en famille
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reine claude
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Hans-JCK le 19 juin 2023
Dear Reine,We appreciate you leaving us a rating following your stay with us. We at JCK value your patronage and anticipate having the opportunity to welcome you again soon. Warmest regards,
10/10 Excellent
Laurence
Voyage en famille
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Laurence
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hans le 20 févr. 2023
Dear Laurence,Thank you for providing your feedback. We appreciate the 10/10 rating you gave us during your most recent visit. It was encouraging to know that we met your expectations as we worked to break through the COVID barrier. Thank you for your support, and we hope to see you again at the JC Kevin Sathorn Bangkok Hotel. Thank you very much.
8/10 Bien
Céline
Voyage en famille
16 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour à l'hôtel Jc Kevin
Céline
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hans le 16 févr. 2023
Dear Celine,We appreciate you taking the time to post this online evaluation. Thank you for your support and we hope to welcome you again in the near future. Warm regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 sept. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Tuck le 28 sept. 2022
Dear Sir/ Madam,Thank you very much for sharing your feedback with us. We have well taken a note to your observation in area we can further improve. We look forward to welcoming you again soon.Yours sincerely,
10/10 Excellent
Marc
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Marc
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Natpaphat Koonsombat Ms. / Assistant Front Office le 8 févr. 2020
Dear Valued guests,
Thank you for your kind taking the time to provide us the feedback following your recent stay at Anantara Sathorn Bangkok.
We are pleased that you chose to stay with us and appreciate your kind feedback which has been shared with the team. Your kind comments inspire and motivate us to continue to deliver exceptional customer service.
Thank you again for your time and we look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.
Kind regards,
8/10 Bien
AYMAR
20 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
chambre prix correcte mais frais annexe à prevoir.
AYMAR
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Natpaphat K. Ms./Assistant Front Office Manager le 21 déc. 2019
Dear Valued guests,
Thank you for your kind taking the time to provide us the feedback following your recent stay at Anantara Sathorn Bangkok.
Appreciated for your rating to our Anantara Sathorn Bangkok with nice comments related with our facility. We hope to welcome you back here again at Anantara Sathorn Bangkok.
Kind regards,
10/10 Excellent
HAMID
15 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HAMID
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 16 déc. 2019
Dear Valued guest, We are appreciated to learned that you had a wonderful stay here with us and thank you for taking the time to give us a full rating. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 26 nov. 2019
Dear Valued guest, Your positive rating is value for us and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Graciously yours, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Laurence, La Réunion
Voyage en famille, Voyage en groupe
18 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurence
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 18 oct. 2019
Dear Valued guest, We are appreciated to learned that you had a wonderful stay here with us and thank you for taking the time to give us a full rating with comments to Food and Beverage team. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
8/10 Bien
Gilles
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Satisfait
Gilles
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Tuk le 7 sept. 2019
Dear Gilles,
Dear Mr. ,
Thank you for your feedback following your recent stay with us.
We are delighted to read that our service and facilities met with your expectations. It was a pleasure to have you as our guest. We hope that you will remain confident in us for your future stays.
We look forward to welcoming you back to Anantara Sathorn Bangkok soon.
Kind regards,
Pornthippa Boonchaliew
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hôtel est parfait, mais un peu excentré!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 5 juin 2019
Dear Valued guest, We are appreciated to learned that you had a wonderful stay here with us and thank you for taking the time to give us a rating. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
8/10 Bien
Printhas
28 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Printhas
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 29 mai 2019
Dear Valued guest, We are delighted to know you had a pleasant stay and thank you for taking the time to give us a rating. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 30 avr. 2019
Dear Valued guest, We are appreciated to learned that you had a wonderful stay here with us and thank you for taking the time to give us a rating. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
8/10 Bien
Adrien
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Adrien
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 5 avr. 2019
Dear Valued guest, appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
6/10 Satisfaisant
Isabelle
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour simple mais sans plus
Isabelle
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, We do apology that, you did not have all good experience from your last visited here with us. Your value comment is important to improve our Hospitality service in the future. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Marielle
25 mars 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bon établissement
Marielle
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 9 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your support and rating. We are delighted to know of your positive experience and team members has mentioned. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Sandie
23 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Sandie
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Slaiki
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Slaiki
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, Appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
8/10 Bien
Nathanaelle
13 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien !
Nathanaelle
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, Appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Farkhod
1 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Farkhod
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, Appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 9 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your support and rating. We are delighted to know of your positive experience and team members has mentioned. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, Appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
8/10 Bien
Haruo
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Haruo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
8/10 Bien
Sebastian
17 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sebastian
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 23 mai 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.Sincerely,
10/10 Excellent
Obinnaya
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Obinnaya
Réponse de Hotel Management le 20 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Joseph
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté
Joseph
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
10/10 Excellent
Georg
14 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Georg
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 15 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
10/10 Excellent
Manuel
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
10/10 Excellent
farrah
Voyage en famille, Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
farrah
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
10/10 Excellent
Ericha
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ericha
Séjour de 11 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
10/10 Excellent
Ana
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
10/10 Excellent
Veridiana
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Veridiana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
10/10 Excellent
Mohd Shariful
Voyage en groupe
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohd Shariful
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a seamless and stress-free experience with us. Your kind words serve as a great testament to the hard work and dedication we invest in each job.Sincerely,
4/10 Médiocre
Amit
24 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amit
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience. We’ll strive to do better.Sincerely,
10/10 Excellent
HISANO
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HISANO
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,
10/10 Excellent
Shericka
Voyage en groupe
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shericka
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 17 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,
8/10 Bien
Roderick
14 avr. 2024
Roderick
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
4/10 Médiocre
David, Falkirk
9 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,
10/10 Excellent
Ji Hun
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ji Hun
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 17 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Helen
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 17 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,
10/10 Excellent
Armie
Voyage en groupe, Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Armie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 17 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,