Avis sur Courtyard by Marriott Bangkok
Courtyard by Marriott Bangkok
155/1 Soi Mahadlekluang 1, Ratchadamri Road, Bangkok, Bangkok
Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan - Director of Operations le 20 janv. 2024
Dear Ali, Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at our hotel. We are very sorry to read that you were unhappy with some aspect of your stay and sincerely apologies for the inconvenience caused to you. The experience you describe with smell disturbed not representative of the level of service we have set for our hotel, and we will work hard on improving our guest satisfaction service to ensure such shortcomings do not reoccur in the future. Again, thank you for sharing your comments with us and reiterate our sincere apologies for the inconvenience caused to you. We hope that you will give us the opportunity to welcome you again at the Courtyard by Marriott Bangkok. Best regards
8/10 Bien
laetitia
Voyage en famille
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
laetitia
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Sukit T - Director of Operations le 16 sept. 2023
Dear Laetitia, Thank you for taking the time to write your review of your recent stay at the Courtyard by Marriott Bangkok. It’s a delight to hear that you enjoyed the accommodation and our facilities. Thank you for highlighting the hotel Tuk-tuk shuttle service, staff service and a large selection of breakfast buffet. The team and I look forward to welcoming you back soon. Best regards,
8/10 Bien
cedric
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
cedric
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Ann le 28 janv. 2020
Thank you for your feedback, we hope you had enjoyable during stay with us and looking forward to welcoming you to our hotel again for the next time.
8/10 Bien
Paul-Serge
6 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait par sa situation, son confort et ses prix
Paul-Serge
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Melanie le 11 mai 2019
Thank you for choosing Courtyard Bangkok for your stay. Commitment to service and guest satisfaction is our main concern.
Once Again thank you for staying with us during your visit to Bangkok. And we invite you to include us in your future plans when you visit this area again.
Looking forward to welcome you again soon
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de Melanie le 12 sept. 2018
Appreciated for your feedback and thank you for staying with us.
8/10 Bien
rassan
23 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rassan
Réponse de Melanie le 30 avr. 2018
We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with
the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service
to guests like you.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Melanie le 8 mai 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Laurent, TROYES
8 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
calme
Laurent
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de Keng le 11 déc. 2017
Thank you for your great feedback.
We are looking forward to welcome you back in the nearer future.
8/10 Bien
Francesco
22 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francesco
Séjour de 8 nuits en juin 2017
Thank you for your great value review.
10/10 Excellent
William
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Kuan Hwa
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kuan Hwa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Hongni
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hongni
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
oliver
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
oliver
Séjour de 13 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Ryosuke
18 avr. 2024
Ryosuke
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Wong Lee
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wong Lee
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Tiffany
Voyage en groupe
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Becca
4 mars 2024
Becca
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Philip
1 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Philip
Séjour de 8 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
MENG LIANG
28 févr. 2024
MENG LIANG
Séjour de 3 nuits en février 2024
8/10 Bien
Hiu Hung
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiu Hung
Séjour de 5 nuits en février 2024
10/10 Excellent
John
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay. The staff were excellent!
John
Séjour de 5 nuits en février 2024
10/10 Excellent
EDIYA
11 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
EDIYA
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Tashi
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tashi
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Cristian
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cristian
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Jeremy
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan Director of Operations le 2 févr. 2024
Dear Jeremy, Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We appreciate your kind words regarding our fabulous hotel location and close to everything with comfortable surroundings such as BTS stations, restaurants and large shopping malls. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to Bangkok, and we will be more than happy to assist you to make your stay even more enjoyable.Best regards,
10/10 Excellent
Davis
Voyage en couple
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Davis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan Director of Operations le 2 févr. 2024
Dear Davis, Thank you for taking the time to share your wonderful experience at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and hotel facilities met your expectations especially exceptional service from team members, fabulous hotel location at Ratchaprasong area the famous for shopping districts in Bangkok made our hotel an excellent destination for both business and travel leisure. We hope to welcome you back in the future to provide you with an even more enjoyable stay. Best regards,
10/10 Excellent
KIMINORI
23 janv. 2024
KIMINORI
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Marc
19 janv. 2024
Marc
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Omar
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Omar
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
YU-HSIEN
19 janv. 2024
YU-HSIEN
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
CHI WING
13 janv. 2024
CHI WING
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Raquel
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raquel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Benny
Voyage en groupe
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benny
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
SIU KAM
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
SIU KAM
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Mario
20 déc. 2023
Mario
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Sumiko
Voyage en groupe
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Sumiko
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Aya
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aya
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
POH LING
15 déc. 2023
POH LING
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
James
15 déc. 2023
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Laetitia
14 déc. 2023
Laetitia
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
JAE WOO
Voyage d’affaires
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
다시 간다해도 ok
JAE WOO
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan Director of Operations le 16 déc. 2023
Dear Jae WOO, Thank you for taking the time to share your review regarding your recent stay with us at the Courtyard by Marriott Bangkok. We are glad to hear though that you enjoyed the accommodation and our facilities. We appreciate everything you noted and highlight about the hotel location at Ratchaprasong area a short distance from the top historic and cultural attractions as well as vibrant nightlife, fine dining and shopping at Platinum Mall, Central World and Siam Paragon and just a 3-minute walk to Ratchadamri BTS station or a 5-minute walk to Chit Lom BTS station. We will continue to strive to meet the specific needs of our valuable guests such as yourself. We hope for another opportunity to welcoming you for another memorable stay with us.Best regards,
10/10 Excellent
Laura
Voyage en groupe
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
In the heart of the city yet great value
Laura
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan Director of Operations le 16 déc. 2023
Dear Laura, Thank you for taking the time to share your review regarding your recent stay with us at the Courtyard by Marriott Bangkok. We are glad to hear though that you enjoyed the accommodation and our facilities. Thank you for your highlighting us about the hotel location at Ratchaprasong area a short distance from the top historic and cultural attractions as well as vibrant nightlife, fine dining and shopping at Platinum Mall, Central World and Siam Paragon and just a 3-minute walk to Ratchadamri BTS station or a 5-minute walk to Chit Lom BTS station. We will continue to strive to meet the specific needs of our valuable guests such as yourself. We hope for another opportunity to welcoming you for another memorable stay with us.Best regards,
10/10 Excellent
Hakan
Voyage d’affaires
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hakan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan Director of Operations le 16 déc. 2023
Dear Hakan, Thank you for taking the time to write your review of your recent stay at the Courtyard by Marriott Bangkok. It is indeed a pleasure to know that the overall aspect of your recent stay was excellent, from the nice and comfy hotel and breakfast buffet with a large variety of international and local Thai food. We sincerely look forward to your return sometime soon for another memorable stay with us. Best regards,
10/10 Excellent
Pauline
Voyage en groupe
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pauline
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan Director of Operations le 16 déc. 2023
Dear Pauline, Thank you for taking the time to write your review of your recent stay at the Courtyard by Marriott Bangkok. It is wonderful to know that you enjoyed your overall stay with us, with our facilities, hotel location and the outstanding service delivered by our team members. We sincerely look forward to your return sometime soon for another memorable stay with us. Best regards,
10/10 Excellent
esther
25 nov. 2023
esther
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
PUI YING
Voyage en groupe
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
登記入住非常慢需時太長
PUI YING
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan Director of Operations le 25 nov. 2023
Dear Pui Ying, Thank you so much for your review regarding to your recent stay at the Courtyard by Marriott Bangkok. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us about services and room cleanliness and comfortable. On the contrary, I am deeply disappointed about your check-in experience. Please accept my apologies for any inconvenience this may have caused you and didn't meet your expectations during your stay. As we strive to deliver a flawless guest experience, your feedback will help us to continue to improve our hotel operations. We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Bangkok. Best regards,
10/10 Excellent
Carlos
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan Director of Operations le 25 nov. 2023
Dear Carlos, Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. Thank you for your highlighting about the variety and tasty of daily buffet breakfast, and the hotel location in the Ratchaprasong area the most iconic lifestyle in Bangkok with modern shopping district. We hope to welcome you again soon whenever your travels bring you back to Bangkok.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Amanda
Voyage en groupe
16 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan Director of Operations le 18 nov. 2023
Dear Amanda, We are sorry to read that your recent stay was not up to your expectations. Your comments will be discussed with our engineer team for guest facilities improvement. By the way thank you for your compliment to helpful staff & great service, I truly hope this is a strong point to make you consider and comeback to stay with us whenever your travels bring you back to Bangkok.Best regards,
10/10 Excellent
Chi Keung
Voyage en famille
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chi Keung
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Sukit Techa-am-phaiphan Director of Operations le 18 nov. 2023
Dear Chi Keung, It is indeed a pleasure to know that the overall aspect of your recent stay was excellent. It is also wonderful to hear your compliments regarding the service delivery by our team members. Please rest assured that Sam our Loss Prevention Manager and Pitchy our Guest Service Agent will definitely know your praise for their outstanding service. We sincerely look forward to your return soon.Best regards,