Avis sur ibis budget Bandung Asia Afrika
ibis budget Bandung Asia Afrika
Jl Asia Afrika No 128, Bandung, West Java
Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
23 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Inanta
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Inanta
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Dalimunte
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dalimunte
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Rita
Voyage en famille
7 nov. 2023
Rita
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Aireen Grace
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aireen Grace
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Muhamad
Voyage d’affaires
30 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Muhamad
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Darshanand
Voyage en couple
28 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darshanand
Séjour de 4 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Fanisa
24 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fanisa
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
8/10 Bien
Febrian
Voyage en famille
23 déc. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Febrian
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Mohamad
Voyage en famille
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohamad
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
EKA
4 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lokasi ok di asia afrika street
EKA
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Djim
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Djim
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Djim
19 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Djim
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
18 mars 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Puji
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Puji
Séjour de 1 nuit en février 2019
6/10 Satisfaisant
Antonius
27 janv. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonius
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
8/10 Bien
Abeto
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Ibis yang gak ngabisin dompet jadi tipis
Abeto
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
8/10 Bien
Djim
26 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Djim
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Prabu
24 juin 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liburan puasa
Prabu
Séjour de 1 nuit en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 juin 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
8/10 Bien
Daniel
4 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will repeat my stay if i went to Bandung
Daniel
8/10 Bien
Haji Abd Samad
6 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Welldone
Haji Abd Samad
Séjour de 2 nuits en mars 2018
8/10 Bien
YI CHI
12 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YI CHI
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Nathan Kamulyan le 18 févr. 2018
Dear Mr/Ms. Yi Chi
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Bandung Asia Afrika.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
nor dalila farhana
29 janv. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
nor dalila farhana
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Nathan Kamulyan le 14 févr. 2018
Ibu Nor Dalila yang terhormat,
Terima kasih atas feedback yang diberikan selama Ibu menginap di Hotel Ibis Budget Bandung Asia Afrika.
Mengingat rating yang diberikan kepada hotel kami sangat rendah, kami sangat menghargai apabila Ibu dapat menjelaskan secara detail kekurangan hotel kami, sehingga kami dapat memberitahu departemen bersangkutan untuk perbaikan di masa yang akan datang.
Di ibis budget, kami berusaha memberikan layanan yang lebih baik kepada setiap tamu, oleh karena itu, umpan balik Ibu sangat penting bagi kami.
Sekali lagi terima kasih atas waktu yang telah diberikan untuk memberi masukan kepada hotel kami, mudah-mudahan pelayanan kami di masa yang akan datang akan lebih baik daripada sebelumnya.
Hormat Kami,
8/10 Bien
song ji
26 janv. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
song ji
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
Réponse de Nathan Kamulyan le 18 févr. 2018
Dear Mr/Ms. Song Ji On
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Bandung Asia Afrika.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Nathan Kamulyan le 18 févr. 2018
Dear Mr/Ms.
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Bandung Asia Afrika.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
abu, jakarta
27 déc. 2017
Les points forts : Personnel et service
Kelebihan ibis budget asia afrika
abu
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Front Office Supervisor le 31 déc. 2017
Bapak Abu yang terhormat,
Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di ibis budget Bandung Asia Afrika.
Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami.
Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya.
Hormat kami,
8/10 Bien
JOKO, JAKARTA
22 déc. 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room is too small and noisy
JOKO
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Dear Mr. Joko
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Bandung Asia Afrika. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Okay
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
Dear Sir/Madam,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Bandung Asia Afrika.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Your remark regarding our room design is highly appreciated. For your information, our room size and design are brand standard ibis budget international. We do apologize if our standard does meet your expectations.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
8/10 Bien
Daniel Wahyu, Jakarta
4 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Value for Money, great stay
Daniel Wahyu
Séjour de 1 nuit en août 2017
Dear Mr. Daniel Wahyu,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Bandung Asia Afrika.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. For parking needs we provide free valet parking supervised by our security team to facilitate you at our hotel.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
10/10 Excellent
amin
26 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
asia afrika
amin
Réponse de Manager le 24 juin 2017
Dear Mr Amin,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Bandung Asia Afrika.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
8/10 Bien
HANWU
2 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
市中心,附近景点不错
HANWU
8/10 Bien
ni wayan
23 avr. 2017
clean ,good area, good price
ni wayan
8/10 Bien
Peter S
7 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter S
6/10 Satisfaisant
ewi
21 févr. 2017
Les points forts : Propreté
ewi
Dear Mr/Mrs. Ewi
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Bandung Asia Afrika. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
8/10 Bien
SAIDI
26 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SAIDI
8/10 Bien
Rendi
9 déc. 2016
Rendi
8/10 Bien
Nikhil
15 nov. 2016
Les points forts : Propreté
Good Budget Hotel
Nikhil
10/10 Excellent
Apriliyantie
20 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Apriliyantie
8/10 Bien
Deden
13 sept. 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel nyaman, bersih dan strategis
Deden
8/10 Bien
Sadono, Gresik
18 août 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Hargai orang menginap spt kami . Klo 5ahu kondisi
Sadono
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent service
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Dewi, Semarang
23 juil. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dewi
Réponse de General Manager le 14 sept. 2016
Ibu dewi yg terhormat,
Terima kasih telah meluangkan waktu Anda untuk berbagi pengalaman Anda di Ibis Budget Bandung Asia Afrika.
Kami sangat menyesal pengalaman Anda tidak memenuhi harapan Anda; perkenankan kami menyampaikan permohonan maaf kami setulusnya.
Komen Ibu mengenai AC sangat kami hargai dan kami telah melakukan perbaikan secara internal kepada departemen terkait agar tidak terulang di kemudian hari.
Terima kasih atas kunjungan Anda dan kami berharap dapat melayani Anda kembali di ibis budget Bandung Asia Afrika dalam waktu dekat. Kami mohon maaf atas slow response karena kami baru dapat mengakses website, Silahkan menghubungi kami kembali jika Anda membutuhkan bantuan atau informasi lebih lanjut.
Hormat kami,
Rizki Ramadan
Guest Service Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Rizki le 15 sept. 2016
Dear Valued guest,
wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im ibis budget Bandung Asia Afrika.
Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.
Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit herzlichen Grüßen
Rizki Ramadan
Guest Service Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 juin 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement